het is ook meteen de jongste cultuur denk ik. dus het is nog erg kneedbaar.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 16:16 schreef Evil_Jur het volgende:
De Amerikaanse cultuur. Dat is nogal breed en complex, maar ik vind het buitengewoon interessant.
Van veel zaken liggen de wortels natuurlijk al ver in het verleden, dus die kunnen niet genegeerd worden. In die zin is de Amerikaanse cultuur maar tot op zekere hoogte jong te noemen. En laten we ook de vele verschillende culturen van de Indianen niet vergeten.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 16:19 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
het is ook meteen de jongste cultuur denk ik. dus het is nog erg kneedbaar.
Dit, plus de Mediterrane, en dan vooral de Italiaanse en ook wel de Marokkaanse en de Joegoslavische.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 15:56 schreef zoalshetis het volgende:
ik heb dat heel erg met de joodse cultuur.
Tot die kut Cleopatra en aanhang kwam.quote:
er wonen, telt dat ook ?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:19 schreef Evil_Jur het volgende:
Doen anderen hier ook wat met hun favoriete cultuur? Reizen, studeren, lezen, schrijven, enzovoorts?
Ik studeer slavische talen en culturenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:19 schreef Evil_Jur het volgende:
Doen anderen hier ook wat met hun favoriete cultuur? Reizen, studeren, lezen, schrijven, enzovoorts?
Ik kijk sowieso altijd wel reportages erover mochten die langskomen op tv (Discovery of Nat. Geographic) en lees er weleens boeken over. Ik heb ooit eens overwogen om Keltische Talen & Cultuur te gaan studeren, maar dit heb ik uiteindelijk toch maar niet gedaan.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:19 schreef Evil_Jur het volgende:
Oceaniaquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:58 schreef JMarsden het volgende:
Van vroeg af aan altijd al de Romeinse/Griekse/Egyptische geschiedenis. Van huisuit de Nederlands-Indische en Molukse geschiedenis. Door films als Once Were Warriors en Whale Rider ook de cultuur van de Maori..
deze plus japan en duitslandquote:Op donderdag 18 oktober 2007 23:36 schreef Fides het volgende:
De klassieke Romeinen en Grieken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |