Maar dat zal TS niet helpen. Hangt dat haar juist in zijn gezicht.quote:Op vrijdag 2 november 2007 18:34 schreef Black-Death het volgende:
Ik lig _altijd_ op m'n buik
heb die ligmethode ontwikkeld toen ik een ontstoken blindedarm had gehad. Die was dus operatief verwijdierd en op mn rug liggen deed enorm pijn en zij was ook niet lekker, maar op m'n buik (en dus eigenlijk op de wond) lag heerlijk![]()
quote:Op vrijdag 2 november 2007 18:33 schreef Baird het volgende:
Probeer eens 2 skyppieballen, die zijn wat groter.
was ook niet als oplossing bedoeldquote:Op vrijdag 2 november 2007 18:36 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Maar dat zal TS niet helpen. Hangt dat haar juist in zijn gezicht.
Da's volgens mij juist om te voorkomen dat je op je rug gaat liggen. Tegen het snurken.quote:Op vrijdag 2 november 2007 18:50 schreef Strychnine het volgende:
Ik las daar niet zo lang geleden iets over in een boek, als je 2 tennis (?)ballen vastnaait in je pyjama/tshirt/whatever zal je in je slaap niet op je zij gaan liggen, want zodra je voelt dat je ergens op ligt (oncomfortabele bal) rol je weer terug naar je rug.
Je kan natuurlijk dan wel die tennisballen aan de zijkant van je piama makenquote:Op vrijdag 2 november 2007 18:54 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Da's volgens mij juist om te voorkomen dat je op je rug gaat liggen. Tegen het snurken.![]()
Shit, volgens mij heb je gelijkquote:Op vrijdag 2 november 2007 18:54 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Da's volgens mij juist om te voorkomen dat je op je rug gaat liggen. Tegen het snurken.![]()
Lijkt me moeilijk voor elkaar te krijgen. Een tennisbal op je rug is lastig te vermijden, in de zij verschuift makkelijk net genoeg om alsnog op je zij te kunnen liggen.quote:Op vrijdag 2 november 2007 18:56 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Shit, volgens mij heb je gelijk
Maar zou dat dan ook niet andersom werken dat als je die ballen op je buik/zij vastnaait je niet op je zij gaat liggen dan?
(Iets over een klok en een klepel en het niet precies weten)
Allemaal heel leuk en aardig dat je haren zo donders krullen. Maar voor je lichaam is het donders slecht om nachten achter elkaar in dezelfde houding te liggen.quote:Op vrijdag 2 november 2007 18:26 schreef koejoeloek het volgende:
Ik wil graag ophouden met het iedere dag wassen (met zeep) van mijn haar, merk namelijk dat als ik dit een aantal dagen niet doe en de (kleine hoeveelheid) wax erin laat zitten me haar super mooi valt en krult. Het is alleen wel zo dat het niet echt super schoon is, en als ik nu dus ga slapen en ik ga op me zij liggen, lig ik dus met me wang in de wax wat resulteert in puistjes. En aangezien ik die niet wil, was ik eigenlijk opzoek naar een manier om dus heel de nacht op je rug te blijven liggen..
Ik heb het al geprobeert door 2 tennisballen in me kussen te monteren, dit werkte niet want ik kwam op de een of andere manier toch weer op me zij terecht. Iemand een idee?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |