En 's avonds verdient ze bij door te tippelen.quote:Op woensdag 7 november 2007 15:29 schreef Biogarde het volgende:
Ik denk dat ze shag rookt. En een bever op d'r kut heeft. Enzo.
Hey niets slechts over bevers he.quote:Op woensdag 7 november 2007 15:29 schreef Biogarde het volgende:
Uhm, nu is het moeilijk, ik moet tegen de ontkenningsfase in, maar....quote:Op woensdag 7 november 2007 15:40 schreef My_ het volgende:
Was dat de 156 richting A***** (zeg maar, dependace van Amsterdam ZO)?
bijna de eerste hit op Google..quote:
Hahaha, daar zat ik ook in!quote:Op woensdag 7 november 2007 15:43 schreef Pim89 het volgende:
[..]
Uhm, nu is het moeilijk, ik moet tegen de ontkenningsfase in, maar....
Ja, dat was die![]()
Mooi, dan ben ik niet de enige die richting Bijlmer op Locatie gaatquote:quote:
Op woensdag 7 november 2007 15:43 schreef Pim89 het volgende:
[..]
Uhm, nu is het moeilijk, ik moet tegen de ontkenningsfase in, maar....
Ja, dat was die
Hahaha, daar zat ik ook in!
Dat was idd een lekker popje!
Jammer dat ze de verkeerde kant op reed, maar gelukkig maakte ze het goed me die lieve glimlach!
Alsof ze daarop zit te wachten. Die wil na het werk niet lastiggevallen worden met dit soort onzin, maar keihard genomen worden door haar vent.quote:Op woensdag 7 november 2007 15:45 schreef Mike.Strutter het volgende:
Bel het busbedrijf en zeg dat je iets vergeten bent in de bus en dat je in contact wil komen met de chauffeur omdat die het misschien gevonden heeft
Die vent is vast niet een fokker, en dus kiest ze eerder voor TS!quote:Op woensdag 7 november 2007 15:50 schreef Misstique het volgende:
[..]
Alsof ze daarop zit te wachten. Die wil na het werk niet lastiggevallen worden met dit soort onzin, maar keihard genomen worden door haar vent.
Want zoals iedereen weet zijn alle fokkers woest aantrekkelijk en dus veel leuker voor in bed.quote:Op woensdag 7 november 2007 15:53 schreef My_ het volgende:
[..]
Die vent is vast niet een fokker, en dus kiest ze eerder voor TS!![]()
quote:Op woensdag 7 november 2007 15:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Want zoals iedereen weet zijn alle fokkers woest aantrekkelijk en dus veel leuker voor in bed.
gefaald, jouw kaping is gefaaldquote:Op woensdag 7 november 2007 15:52 schreef Jo0Lz het volgende:
Jezus, hoe kun je nou geloofwaardig overkomen, als je zo'n topic opent en geen pic's hebt..
KLACHT: TS die geen foto's neemt, en toch een topic opent.
En ja, ik kaap je topic er lekker voor.
Klopt, want we gingen verkeerd!quote:Op woensdag 7 november 2007 16:01 schreef Davoice het volgende:
Dacht eerst dat het weer zo'n "vrouw-achter-het-stuur, bloed-aan-de-muur"-topic was
You get it!quote:Op woensdag 7 november 2007 15:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Want zoals iedereen weet zijn alle fokkers woest aantrekkelijk en dus veel leuker voor in bed.
KANKERKACHEL!!!quote:Op woensdag 7 november 2007 16:09 schreef Poekel het volgende:
Zitten 2 Fokkers in de bus, zegt de één tegen de ander....
we zijn gelollerpwnd!11!!1!1!!quote:Op woensdag 7 november 2007 16:09 schreef Poekel het volgende:
Zitten 2 Fokkers in de bus, zegt de één tegen de ander....
Couldn't resist to try though...quote:Op woensdag 7 november 2007 16:00 schreef MASD het volgende:
[..]
gefaald, jouw kaping is gefaald
verder is dit topic tof als het echt is2 fokkers in dezelfde bus. volgende keer "kankerkachel" roepen.
nee, we zijn gemaikuuuled?quote:Op woensdag 7 november 2007 16:11 schreef leolinedance het volgende:
[..]
we zijn gelollerpwnd!11!!1!1!!![]()
NEEEEEEEEEEEE... je snapt het niet aap.quote:Op woensdag 7 november 2007 15:45 schreef Pim89 het volgende:
Een vrouwelijke busschauffeur. Dus geen kogelstootster, en ook niet die foto hierboven.
Spuit 11 geeft ook nog modder?quote:Op woensdag 7 november 2007 18:41 schreef nlboy het volgende:
Heeft ze toevallig een aaaiiiPod?
Goeie koffiequote:
Moet je die van jou kwijt ofzo?!quote:Op woensdag 7 november 2007 18:41 schreef nlboy het volgende:
Heeft ze toevallig een aaaiiiPod?
quote:Op woensdag 7 november 2007 15:28 schreef Pim89 het volgende:
Klacht: ik heb haar nummer niet, behalve het busnummer dan.
Dat héb je toch ook?quote:Op woensdag 7 november 2007 15:47 schreef Pim89 het volgende:
Ik kan niet naar Connexxion bellen, want dan denken ze dat ik wéér een klacht heb.
quote:Op woensdag 7 november 2007 15:29 schreef Biogarde het volgende:
K moest 4 keer lezen voor k t verschil zagquote:Op woensdag 7 november 2007 16:41 schreef -En4Cer- het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEE... je snapt het niet aap.
Het is niet busschauffeur / busschauffeuse.
Maar buschauffeur en buschauffeuse.
![]()
Vind je het gek:quote:Op woensdag 7 november 2007 18:10 schreef Pim89 het volgende:
Oké, ik snap m, maar ik vind het gewoon een kutwoord om te typen.
Zat trouwens net weer in de 156 terug, nu had ik een fatsige man
In dat geval: alsnog: Picsquote:Op donderdag 8 november 2007 15:04 schreef Pim89 het volgende:
Nee, want die is vaak al zo vol. Doe dus maar niet. Ik moet wel, want ik moet weer die kant op.
Maar wel voor meisjes want ze draagt in haar vrije tijd een tuinbroek.quote:Op woensdag 7 november 2007 15:30 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
En 's avonds verdient ze bij door te tippelen.
O, je kent haar? Hoe heet ze, en wat is haar telefoonnummer?quote:Op donderdag 8 november 2007 16:58 schreef Koenholio het volgende:
[..]
Maar wel voor meisjes want ze draagt in haar vrije tijd een tuinbroek.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |