yep, scheldwoordquote:Op woensdag 7 november 2007 22:23 schreef STAP01 het volgende:
Jij bent alcohol aan het misbruiken! zegtie tegen Amanda!
KLOOTZAK! Wat doe JIJ DAN LUL! Je vriendin!
A loopt weg en Brian zegt - Kom bij me liggen en hou je mond!quote:Op woensdag 7 november 2007 22:27 schreef petraa het volgende:
Beter ga je even weg, want anders ga ik er juist over praten.
Kutzooi
quote:Op woensdag 7 november 2007 22:27 schreef noekje het volgende:
Amanda mag niet meer praten tegen Brian.
Anders gaat ze wel weg zegt ze.
'Blijf liggen maar houd je kop dicht!'
Amanda: je lijkt een beetje boos!
![]()
Thnx Ruud.......dat vind ik dus ook.quote:Op woensdag 7 november 2007 22:28 schreef ruudpuntenel het volgende:
Vergeleken met Brian is Dennis een onschuldig lief menneke dat niks doet. (Ja dat niks is wel een probleem)
quote:Op woensdag 7 november 2007 22:27 schreef avonne het volgende:
[..]
Haar moeder kijkt niet.
Anders had ze allang .... nouja... IETS gedaan.
Ik dacht al dat hij het niet door had. Dat vroeg ik net ook al.quote:Op woensdag 7 november 2007 22:29 schreef STAP01 het volgende:
Dus hij denkt dat ze nu pas weer online zijn! En gelijk moet Amanda dr bek houden tegen hem.
Oh, ik dacht dat ze ook streams keek via de telefoonlijn....? Maar ja, dat was te prijzig ofzoiets.quote:Op woensdag 7 november 2007 22:27 schreef avonne het volgende:
[..]
Haar moeder kijkt niet.
Anders had ze allang .... nouja... IETS gedaan.
Waar gaat dat overquote:Op woensdag 7 november 2007 22:30 schreef chufi het volgende:
B: Man ! Je hebt niets gezien !
A: Nee heb ik niet
B: Anders word ik laaiend
Ik dacht ff of ik het wel goed gehoord had, maar 4 x dezelfde reactie moet genoeg zijn. Hij deed dus weer iets stiekems..quote:Op woensdag 7 november 2007 22:30 schreef chufi het volgende:
Ja! dat hoorde ik ook! WTF!!!!!!!?quote:Op woensdag 7 november 2007 22:31 schreef Clank het volgende:
Brian: Ik ben bezig voor onze toekomst??
Ik heb haar echt nog geen minuut gemist.quote:Op woensdag 7 november 2007 22:31 schreef HuubLiekeFan het volgende:
Mensen, laten we eerlijk wezen: het programma is toch juist leuk vanwege figuren zoals Natasia en Brian waar je je zo lekker aan kan ergeren? Als Brian en Amanda eruit worden gegooid, dan is het programma echt ontzettend saai. Geen echte grote rellen meer, aangezien BAN altijd ervoor zorgt dat het goed uit de hand loopt. Ik zou het heerlijk vinden voor JHL om Brian en Amanda die poort uit te zien lopen, ook voor alle streamers (inclusief mijzelf) omdat ik hun gewoon totaal niet gun... maar voor het programma zelf zou het een slechte zet zijn. Ik vind persoonlijk de exit van Natasia (qua sensentatie) jammer.
I love these posts.quote:
Wat zou gezien moeten hebben vraag ik me dan af ? Dat hij uit het niets doorflipte zekerquote:Op woensdag 7 november 2007 22:31 schreef beequeen het volgende:
Brian: Je hebt niks gezien, je houdt je mond dicht.
Denkend dat wij dit niet horen,
Heeft ie het nou over de douche beelden?quote:Op woensdag 7 november 2007 22:30 schreef chufi het volgende:
Wat zou Amanda gezien moeten hebben dan? Ik heb iets gemist geloof ik.quote:Op woensdag 7 november 2007 22:30 schreef Scandalous het volgende:
wat zegt ie nou op die trap? je hebt niks gezien?? anders word ik laaiend?
jaaaaaa Amanda, je hebt hem gevonden hoor, je prins op het witte paard" nou!!!!!quote:Op woensdag 7 november 2007 22:31 schreef Clank het volgende:
Brian: Ik ben bezig voor onze toekomst??
Brian brengt niks....niks...nadaquote:Op woensdag 7 november 2007 22:31 schreef HuubLiekeFan het volgende:
Mensen, laten we eerlijk wezen: het programma is toch juist leuk vanwege figuren zoals Natasia en Brian waar je je zo lekker aan kan ergeren? Als Brian en Amanda eruit worden gegooid, dan is het programma echt ontzettend saai. Geen echte grote rellen meer, aangezien BAN altijd ervoor zorgt dat het goed uit de hand loopt. Ik zou het heerlijk vinden voor JHL om Brian en Amanda die poort uit te zien lopen, ook voor alle streamers (inclusief mijzelf) omdat ik hun gewoon totaal niet gun... maar voor het programma zelf zou het een slechte zet zijn. Ik vind persoonlijk de exit van Natasia (qua sensentatie) jammer.
Ik vind het ook echt een lulletje rozenwater, maar het is niet zo`n 'duivel' als Brian/Amanda/Nadia.quote:Op woensdag 7 november 2007 22:33 schreef Desii het volgende:
Ik ben dus niet de enige die sympathie krijgt voor Dennis.....
hij is een praatsmaker en het spel is duidelijk niet op zijn lijf geschreven, maar het is geen verkeerde jongen.
N'avond, Ik kom net binnen vallen. Wat heeft Amanda dan gezien???quote:Op woensdag 7 november 2007 22:31 schreef beequeen het volgende:
Brian: Je hebt niks gezien, je houdt je mond dicht.
Denkend dat wij dit niet horen,
Zonder trailer trash was DGK misschien een leuk progamma geworden, opzouten met Brian en Amanda.quote:Op woensdag 7 november 2007 22:31 schreef HuubLiekeFan het volgende:
En dus hoort hij daar niet thuis, maar er mogen eerst wat anderen weg wmb.quote:Op woensdag 7 november 2007 22:33 schreef Desii het volgende:
Ik ben dus niet de enige die sympathie krijgt voor Dennis.....
hij is een praatsmaker en het spel is duidelijk niet op zijn lijf geschreven, maar het is geen verkeerde jongen.
Misschien iet in het boekje wat hij aan haar gaf!?quote:Op woensdag 7 november 2007 22:33 schreef ruby het volgende:
[..]
Wat zou Amanda gezien moeten hebben dan? Ik heb iets gemist geloof ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |