Hij moet er echt uit. Hij wordt echt gevaarlijk.quote:Op woensdag 7 november 2007 22:17 schreef avonne het volgende:
Ik ben er echt van overtuigd dat de "technische storing" is om Brian te onderbreken (eerst achter Dennis aan gaan, en nu agressief over Dennis praten).
Hij is volledig fucked up. Hij is helemaal van de kaart.
Zoals hij ook van alles tegen Amanda zei, alsof zij Dennis was.
Nu gaat hij zo op Amanda los.
* streams uit. I don't want to know...
quote:Op woensdag 7 november 2007 22:16 schreef noekje het volgende:
en Amanda zegt ook gewoon,'okééé!' Ik zou hem echt slaan.
Zou best kunnen ja.... hij staat in ieder geval op springen volgens mij.quote:Op woensdag 7 november 2007 22:17 schreef avonne het volgende:
Ik ben er echt van overtuigd dat de "technische storing" is om Brian te onderbreken (eerst achter Dennis aan gaan, en nu agressief over Dennis praten).
Hij is volledig fucked up. Hij is helemaal van de kaart.
Zoals hij ook van alles tegen Amanda zei, alsof zij Dennis was.
Nu gaat hij zo op Amanda los.
* streams uit. I don't want to know...
Ze hebbe het ook steeds over een technische storing.... misschien is die oude Betamax stuk en kunnen ze niks tapen om later de beelden terug te kunnen zien. Ze hebben al vaker problemen met dat ding gehad.quote:Op woensdag 7 november 2007 22:14 schreef Nostalgist het volgende:
WTF... Brian en Amanda mogen een gesprek niet voeren ?
ja................daarom ken Brain ff zijn hart luchtenquote:Op woensdag 7 november 2007 22:17 schreef STAP01 het volgende:
Ze denken dus dat ze off stream zijn!
Ik vind dat als Brian en Huub daar een single mogen uitbrengen dat ze Dennis zeker die kans moeten geven om ook zoiets te doen. Hij is de enige daar die echt toonvast is en die gave bezit. Hij heeft wel even genoeg te verduren gehad en dat hij ook nu niet meer brengt heeft te maken met zijn script. Als je die niet krijgt, kun je ook niets brengen.quote:Op woensdag 7 november 2007 22:17 schreef noekje het volgende:
[..]
en dan? Brian over de rooie, Dennis wordt dan al helemaal geen mooiboy meer en Brian blijft.
OMG ECHT?!quote:Op woensdag 7 november 2007 22:18 schreef beequeen het volgende:
Ik heb echt het gevoel dat ik naar een klucht kijk.
Amanda vraagt dus letterlijk aan het hokje......wanneer zijn jullie klaar voor ons gesprek.![]()
Týpisch loverboy uitspraak. Gadverdamme wat een asociale klootzak.quote:Op woensdag 7 november 2007 22:20 schreef Ziet het volgende:
amanda is een gevaar voor zichzelf als ze zo doet als ze shotjes heeft genomen!
en dat uit de mond van brian
wat is het ook een boefjequote:Op woensdag 7 november 2007 22:21 schreef noekje het volgende:
Brian: ik loop als een idioot achter je aan, je te verzorgen. Als een vader. Ik vraag het je, doe het niet meer. Ook niet de blame bij mij leggen.
Wat?????
quote:Op woensdag 7 november 2007 22:20 schreef Kinga het volgende:
Wat doen Dimi en Lieke eigenlijk?
quote:Op woensdag 7 november 2007 22:22 schreef schatje het volgende:
No way dat ik de streams uitzet.
Brian is para.
Dat is vast te wijten aan zijn stoornis.quote:Op woensdag 7 november 2007 22:21 schreef pullup het volgende:
Die teksten die hij uit zijn bek weet te persenJe gelooft het toch niet
Waar moet hij anders gaan zitten hij had beter thuis kunnen blijven.quote:Op woensdag 7 november 2007 22:20 schreef Kinga het volgende:
Wat doen Dimi en Lieke eigenlijk?
Zijn daar ook filmpjes van ?quote:Op woensdag 7 november 2007 22:23 schreef ruby het volgende:
[..]
Dat is vast te wijten aan zijn stoornis.![]()
Over Sambuca gesproken....daar was ik afgelopen zondag ook zo ziek van, maar dat terzijde.![]()
Zou het in de brief van Netty gestaan hebben?quote:Op woensdag 7 november 2007 22:23 schreef milk-shake het volgende:
je moeder zie je dronken op de grond zakken........................................Nee jij dan ...wat ziet Netty allemaal .....
Toen hij haar dus door de badkamer heen ramde had hij ook volledige controle??quote:Op woensdag 7 november 2007 22:22 schreef Dark het volgende:
Amanda, niet hier, hier staan camera's op je, als we thuis zijn, kan het misschien een keer voorkomen, maar niet hier. Je zet jezelf voor schut!
Ik zorg er altijd voor, dat ik volledige controle heb en het gaat hartstikke goed!
Van welke planeet komt die jongen?
Wie weet nog van het allereerste personeelsfeest ? Brian en een slokje whisky, kotsend in de MB en later beneden in de badkamer .......quote:Op woensdag 7 november 2007 22:22 schreef petraa het volgende:
B: Ik hou de controle over mezelf.
HIJ spoort echt niet.....................................................quote:Op woensdag 7 november 2007 22:24 schreef riri het volgende:
Ja brian klopt...de beelden waren niet mooi....de beelden die wij allemaal gezien hebben hoe je iemand mishandeld hebt....voor die beelden hoor JIJ je te schamen
of iemand dronken is is niet erg.....dat wat jij deed was erg
moet je horen hoe hij tegen Amanda praat...het is één en al pure minachting naar haar
Er moet gejankt worden over iemand die 9 tegen 1 krijgt nadat hij er zelf om vraagt...quote:Op woensdag 7 november 2007 22:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik vind dat Dennis wel genoeg te verduren heeft gehad. Negen tegen één situaties, zoals de laatste keer bij Dennis en nog nooit eerder vertoond daar, daar walg ik van. En ja, ik hoop dat Dennis lekker assertief kan doen zodat hij Brian volledig over de rooie krijgt binnen twee minuten
EXIT dus. punt.quote:Op woensdag 7 november 2007 22:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Toen hij haar dus door de badkamer heen ramde had hij ook volledige controle??
Hij is dus volledig toerekeningsvatbaar geweest toen hij dat deed??
Okay, dan is het dus zelfs bewust te ver gaan...
Brian drinkt zoals ie is sneaky, nu zit ie aan de wijn, maar vaak zie je hem niet en vloeit de whisky rijkelijkquote:Op woensdag 7 november 2007 22:23 schreef Varen het volgende:
Brian vindt dat Amanda de alcohol misbruikt, dat is ontzettend fout. Je moeder ziet je hier dronken op grond in de chill zakken. Amanda: dat moet je niet zeggen.
Gelukkig is Brian gevarieerder... die heeft niet alleen een defence side, maar ook een offence...quote:Op woensdag 7 november 2007 22:24 schreef Dark het volgende:
Brian is Amanda aan het inprenten dat ze altijd de fout in gaat als ze dronken is!
Jasses wat een preek!!!!!!!!
B - Jij hebt altijd een maar! Jij hebt altijd een defence!
quote:Op woensdag 7 november 2007 22:23 schreef ruby het volgende:
Nee, het is leuk voor Amanda haar moeder om haar dochter afgerost zien worden.
Fucking nep holy bastard.![]()
Nee, gelukkig niet....quote:
Ik ben het een keertje eens met Brian, moet niet gekker wordenquote:Op woensdag 7 november 2007 22:26 schreef petraa het volgende:
B: Wat brengt hij nou, hij is afval, hij is afval in de focking villa, hij moet weg.
Haar moeder kijkt niet.quote:Op woensdag 7 november 2007 22:23 schreef ruby het volgende:
Nee, het is leuk voor Amanda haar moeder om haar dochter afgerost zien worden.
Fucking nep holy bastard.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |