Ik vind dat Dennis wel genoeg te verduren heeft gehad. Negen tegen één situaties, zoals de laatste keer bij Dennis en nog nooit eerder vertoond daar, daar walg ik van. En ja, ik hoop dat Dennis lekker assertief kan doen zodat hij Brian volledig over de rooie krijgt binnen twee minutenquote:Op woensdag 7 november 2007 22:12 schreef petraa het volgende:
[..]
Ach weet je als Brian los gaat op Dennis, krijgt hij Amanda tegen zich tenminste ze gaat niet zo los op Dennis als op Huub of Lieke en dan wordt Brian weer Para en dan gaat hij misschien wel weg.
Dat hoop ik ook, maar daar heeft hij Dennis niet voor nodig. Amanda is goed bezig.quote:Op woensdag 7 november 2007 22:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik vind dat Dennis wel genoeg te verduren heeft gehad. Negen tegen één situaties, zoals de laatste keer bij Dennis en nog nooit eerder vertoond daar, daar walg ik van. En ja, ik hoop dat Dennis lekker assertief kan doen zodat hij Brian volledig over de rooie krijgt binnen twee minuten
Als hij daar bij geroepen had : "Ik bescherm je Amanda, ik bescherm je." .......quote:Op woensdag 7 november 2007 22:02 schreef the_undertaker het volgende:
Pure bescherming en respect voor vrouwen
[ afbeelding ]
Zou het woord "zelfprojectie" Brian iets zeggen?quote:Op woensdag 7 november 2007 22:07 schreef rooie3 het volgende:
Hoor Brian nu praten over Dennis.Hij houd niet van mannen die vrouwen slaan.Ik zit echt met ongeloof dat aan te horen.Heb zeker Dennis dan gezien in die douchescene.
en dan? Brian over de rooie, Dennis wordt dan al helemaal geen mooiboy meer en Brian blijft.quote:Op woensdag 7 november 2007 22:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik vind dat Dennis wel genoeg te verduren heeft gehad. Negen tegen één situaties, zoals de laatste keer bij Dennis en nog nooit eerder vertoond daar, daar walg ik van. En ja, ik hoop dat Dennis lekker assertief kan doen zodat hij Brian volledig over de rooie krijgt binnen twee minuten
nou anders ik wel ...er kwam al wat stoom uit me oren net....pffffffffffffffffquote:Op woensdag 7 november 2007 22:16 schreef noekje het volgende:
en Amanda zegt ook gewoon,'okééé!' Ik zou hem echt slaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |