Langspeelplatenquote:Op dinsdag 6 november 2007 16:49 schreef thedude0 het volgende:
[..]
waarom gebruik je dan cds in plaats van cassettes ?
Omdat ik een CD wil kopen in de winkel en die dan in mn Discman wil stoppen en die dan luisteren. En niet een CD kopen en die in mn computer stoppen en er MP3 van maken en die dan op een MP3 speler stoppen en dan luisteren.quote:Op dinsdag 6 november 2007 16:52 schreef TNA het volgende:
Gast, waarom zou je een discman willen als je honderden of duizenden cd's kwijt kan op een apparaatje dat honderd of duizend keer zo klein is?
Tegenwoordig download je alles. Een cd koop je als eerbetoon aan een artiest. Via internet. Dus uiteindelijk is alles minder werk, niet zo piepen.quote:Op dinsdag 6 november 2007 16:56 schreef ErikT het volgende:
[..]
Omdat ik een CD wil kopen in de winkel en die dan in mn Discman wil stoppen en die dan luisteren. En niet een CD kopen en die in mn computer stoppen en er MP3 van maken en die dan op een MP3 speler stoppen en dan luisteren.
Daarom.
Heb ik ook, maar er zijn geen portable platen spelers. Lijkt me ook niet zo praktisch in bv de trein.quote:
Je komt zeker uit brabant?quote:Op dinsdag 6 november 2007 16:58 schreef ErikT het volgende:
[..]
Heb ik ook, maar er zijn geen portable platen spelers. Lijkt me ook niet zo praktisch in bv de trein.
nee een discman met losse cd's is lekker handigquote:Op dinsdag 6 november 2007 16:58 schreef ErikT het volgende:
[..]
Heb ik ook, maar er zijn geen portable platen spelers. Lijkt me ook niet zo praktisch in bv de trein.
Cd kopen?quote:Op dinsdag 6 november 2007 16:56 schreef ErikT het volgende:
[..]
Omdat ik een CD wil kopen in de winkel en die dan in mn Discman wil stoppen en die dan luisteren. En niet een CD kopen en die in mn computer stoppen en er MP3 van maken en die dan op een MP3 speler stoppen en dan luisteren.
Daarom.
Ik zie het probleem niet?quote:Op dinsdag 6 november 2007 17:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee een discman met losse cd's is lekker handig![]()
Van die gebrande zijn na een jaar of 2 verrot. Dat doe ik niet meer. Gezeik.quote:Op dinsdag 6 november 2007 16:59 schreef Renesite het volgende:
TS KOOPT alleen CDtjes?
quote:Op dinsdag 6 november 2007 17:05 schreef Shadowlyse het volgende:
De ts is ultra modern. Ik neem altijd 2 aparte koffers met mijn grammafoonspeler en langspeelplaten mee in de trein.![]()
cd's wisselen, minder muziek mee kunnen nemen, kortere accu duur etc etcquote:
IK ook, want was ik toen een baas met zo'n dingquote:Op dinsdag 6 november 2007 16:57 schreef Skull-splitter het volgende:
Kheb nog een discman met MP3 ondersteuning liggen, oh de nostalgie
En dus koop ik heel veel CD's, omdat die artiesten zo goed zijn. En nee, niet via internet, want het is heerlijk om in een stoffige CD-zaak door de bakken op zoek te gaan naar een uniek album. En dan wil ik hem ook direct luisteren.quote:Op dinsdag 6 november 2007 16:57 schreef TNA het volgende:
[..]
Tegenwoordig download je alles. Een cd koop je als eerbetoon aan een artiest. Via internet. Dus uiteindelijk is alles minder werk, niet zo piepen.
Stel je voor je zit in de trein te luisteren naar je discman of mp3speler. Maar de cd is afgelopen. Je wil nu een andere cd luisteren. Wat is sneller en handiger?quote:
Met optie 1 kun je toch heul niet pimpen met je gigantische legale muziekcollectie joh!quote:Op dinsdag 6 november 2007 17:53 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Stel je voor je zit in de trein te luisteren naar je discman of mp3speler. Maar de cd is afgelopen. Je wil nu een andere cd luisteren. Wat is sneller en handiger?
1) Je drukt op een knopje. En je kiest een nieuwe cd. Meestal gaat het zelfs van zelf.
2) Je haalt je discman uit je zak. Je pakt je tas van de grond. Die doe je open. Je pakt je mapje met cds erin. Die doe je open. Je opent je discman. Je haalt de cd eruit. Je gaat in het mapje op zoek naar een lege plek om de oude cd in te stoppen. Je stopt de oude cd in het mapje. Je pakt een nieuwe cd. Die stop je in je discman. De discman doe je weer dicht. Je drukt op play. Je stopt de discman weer in je zak. Je stopt je mapje weer terug in je tas. Je tas doe je weer dicht en zet je weg.
Zelfs toen werd ik gek van de beperking van een CD met 10 albums erop, heb nog een tijdje een 512MB stickje met MP3 speler gebruikt, maar ben sinds 2 jaar alweer voorzien van een HD-MP3 speler. Als ik nu echter opnieuw zou moeten kiezen dan wordt het waarschijnlijk wel een apple... Ondanks dat ik kots op iTunes en het "gebruiksgemak" ervan...quote:Op dinsdag 6 november 2007 17:24 schreef afcajos het volgende:
[..]
IK ook, want was ik toen een baas met zo'n dingDie van mij is van phillips, maar luister tegenwoordig muziek via mn telefoon (wel headset, ben geen neger)
quote:Op dinsdag 6 november 2007 16:47 schreef ErikT het volgende:
Vooruitgang is kut!!! Ik wil gewoon een discman kunnen kopen, met keuze uit 40 verschillende, net als 10 jaar terug. Met accu's, en laders, en tasjes voor aan m'n riem! (Okee, de nieuwe past ook in m'n oude tasje).
En ik ben nog geen 25...![]()
Sinds wanneer hanteren ze bij de amish de hitlergroet?quote:
En wat is dan jou verklaaring voor mensen die nog heel graag platen draaien.quote:Op dinsdag 6 november 2007 17:53 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Stel je voor je zit in de trein te luisteren naar je discman of mp3speler. Maar de cd is afgelopen. Je wil nu een andere cd luisteren. Wat is sneller en handiger?
1) Je drukt op een knopje. En je kiest een nieuwe cd. Meestal gaat het zelfs van zelf.
2) Je haalt je discman uit je zak. Je pakt je tas van de grond. Die doe je open. Je pakt je mapje met cds erin. Die doe je open. Je opent je discman. Je haalt de cd eruit. Je gaat in het mapje op zoek naar een lege plek om de oude cd in te stoppen. Je stopt de oude cd in het mapje. Je pakt een nieuwe cd. Die stop je in je discman. De discman doe je weer dicht. Je drukt op play. Je stopt de discman weer in je zak. Je stopt je mapje weer terug in je tas. Je tas doe je weer dicht en zet je weg.
Samengevat: WTF heeft dit te maken met OUD worden!!!!! Je beklaagt je alleen maar over iets wat allang uit de mode is dus je bent gewoon een discman-fan. mensen die klagen over oude rommel en dan verbaast zijn als het niet meer te koop is zijn zo rijp voor een zitting achter de geraniums Dat heet VOORUITGANG OPA!quote:Op dinsdag 6 november 2007 16:47 schreef ErikT het volgende:
Van het weekend heeft mijn discman het begeven. Mijn trouwe Philips met 10 seconde Electronic Shock Absorbtion en battery pack die op te laden is met 4.5 V adapter.
Okee, het ging al niet zo best meer de afgelopen 3 jaar. Af en toe gaf de Discman error, maar een stroomstootje met de adapter lostte dit op. De adapter was ook niet meer origineel, de kabel heeft het 2 jaar terug een keer begeven. Maar met een nieuwe adapter ging het weer goed.
Tot dit weekend in de ICE naar München. Zelfs met de adapter bleef er ERROR op het display. 7 uur treinen zonder CD'tje. Pijnlijk. In München op zoek naar een nieuwe, maar nergens te vinden. Kutduitsers, dacht ik.
Vandaag de stad in op zoek naar een nieuwe Discman. Philips uiteraard, want mijn Philips heeft het toch maar mooi zo'n 10 jaar uitgehouden. Mag ook wel, voor 300 gulden. Ik verdiende toen zo'n 5 gulden per uur in een chrysanten kwekerij. Of zo'n 9 gulden op de zaterdag, dat lag aan hoe snel je was.
In de gehele stad welgeteld 2 Philips Discmans gevonden, van de in totaal 7. Alles is MP3 geworden. ik HAAT MP3! In de Mediamarkt (ik HAAT de Mediamarkt, maar ik werd erheen verwezen door de Staphorst, waar ze geen Discmans meer hebben) was de Philips niet op voorraad. Uiteindelijk in de Kijkshop zo'n apparaat gekocht. Maar zonder accuDat bestaat niet meer. En de accu van mn oude past er niet in
![]()
Vooruitgang is kut!!! Ik wil gewoon een discman kunnen kopen, met keuze uit 40 verschillende, net als 10 jaar terug. Met accu's, en laders, en tasjes voor aan m'n riem! (Okee, de nieuwe past ook in m'n oude tasje).
En ik ben nog geen 25...![]()
Guess againquote:Op dinsdag 6 november 2007 16:58 schreef ErikT het volgende:
[..]
Sneller en handiger interesseert me niet. Ik wil een CD-tje luisteren. In de trein heb ik ook niet veel boeienders te doen dan een CD uitkiezen.quote:Op dinsdag 6 november 2007 17:53 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 november 2007 16:56 schreef ErikT het volgende:
[..]
Daarom.
Lezen dildo.quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:04 schreef star_gazer het volgende:
Converteer de hele zooi naar mp3, n00b. Een MP3player skipt niet.
ga in een bejaardentehuis wonen, zinloze faalhaasquote:Op dinsdag 6 november 2007 21:41 schreef ErikT het volgende:
[..]
Sneller en handiger interesseert me niet. Ik wil een CD-tje luisteren. In de trein heb ik ook niet veel boeienders te doen dan een CD uitkiezen.
Vroeg ik je iets? Nee.quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
ga in een bejaardentehuis wonen, zinloze faalhaas![]()
tis een openbaar forum, als je daar iets op post, kun je reacties verwachtenquote:Op dinsdag 6 november 2007 21:48 schreef ErikT het volgende:
[..]
Vroeg ik je iets? Nee.
Waarom ga je dan schelden? Pilletje vergeten?
Heb je weer een nieuw woordje geleerd of zo??? Je gebruikt hem wel erg veel vandaag.quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
ga in een bejaardentehuis wonen, zinloze faalhaas![]()
Eerbetoon aan een artiestquote:Op dinsdag 6 november 2007 16:57 schreef TNA het volgende:
[..]
Tegenwoordig download je alles. Een cd koop je als eerbetoon aan een artiest. Via internet. Dus uiteindelijk is alles minder werk, niet zo piepen.
Het gaat om het gebruiksgemak onder weg. Dat mensen thuis lps of cds draaien staat daar compleet los van.quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:48 schreef kres het volgende:
[..]
En wat is dan jou verklaaring voor mensen die nog heel graag platen draaien.
Ik bedoel de kwaliteit is stukken minder..
Neemt ruimte in beslag. Krast redelijk snel...
En toch zijn er veel mensen die het doen en er van genieten
Goed voor je. Moet je vooral een discman kopen. Ik leg alleen uit wat voor de rest van de bevolking het gemak is van een mp3 speler boven een discman.quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:41 schreef ErikT het volgende:
[..]
Sneller en handiger interesseert me niet. Ik wil een CD-tje luisteren. In de trein heb ik ook niet veel boeienders te doen dan een CD uitkiezen.
Ja, dat. Van philips ook nog geloof ik. Hebben, TS? Met opladerquote:Op dinsdag 6 november 2007 16:57 schreef Skull-splitter het volgende:
Kheb nog een discman met MP3 ondersteuning liggen, oh de nostalgie
Zolang je MP3tjes goed zijn niet nee. Zijn ze kut dan skipt zon ding er op losquote:Op dinsdag 6 november 2007 21:04 schreef star_gazer het volgende:
Converteer de hele zooi naar mp3, n00b. Een MP3player skipt niet.
Sinds ze werk aangeboden kregen van Hitler?quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:40 schreef afcajos het volgende:
[..]
Sinds wanneer hanteren ze bij de amish de hitlergroet?
Zit zelf nog steeds op een auto te wachten met WiFi ondersteuning zodat ik de hardeschijven met muziek kan laten syncen met die op me thuis netwerkquote:Op woensdag 7 november 2007 13:30 schreef Soohr het volgende:
mp3 spelers zaijn altijd van die fragile batterijslurpende dingetjes die je ook nog een kwijt raakt.
ik moet straks helemaal mijn best gaan doen om een auto uit te zoeken waar je geen mp3 speler aan kan hangen. gewoon lekker een rits met cd's in de armsteunopbergvak
een carpc erin, auto dichtbij genoeg zetten om ontvangst te hebben en een touchscreen om de carpc te besturen tijdens het rijden.quote:Op woensdag 7 november 2007 13:45 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Zit zelf nog steeds op een auto te wachten met WiFi ondersteuning zodat ik de hardeschijven met muziek kan laten syncen met die op me thuis netwerk.
Als je de OP goed leest, zie je dat ik dat al gedaan heb.quote:Op woensdag 7 november 2007 12:56 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Goed voor je. Moet je vooral een discman kopen.
Nee, je post een extreem bijdehandte reactie.quote:Ik leg alleen uit wat voor de rest van de bevolking het gemak is van een mp3 speler boven een discman.
tel je mijn woorden of zo? get a lifequote:Op dinsdag 6 november 2007 23:22 schreef kres het volgende:
[..]
Heb je weer een nieuw woordje geleerd of zo??? Je gebruikt hem wel erg veel vandaag.
Ik heb zo'n vermoeden dat jij wel een vroolijk kerletje bent he?! Jij bent geweldig en de rest is maar dom.
Wat jij zegt is alles dat telt??
Mensen afzeiken is zo makkelijk maar ze helpen is vaak stuk lastiger.
Ik zie nou heel goed wie hier de echte FAALHAAS is.
Always taking the easy way out
Ja dat is het ideequote:Op woensdag 7 november 2007 14:12 schreef Soohr het volgende:
[..]
een carpc erin, auto dichtbij genoeg zetten om ontvangst te hebben en een touchscreen om de carpc te besturen tijdens het rijden.
die zijn makkelijk te vindenquote:Op vrijdag 9 november 2007 16:18 schreef schoonOA het volgende:
Ik heb laatst nog stad en land afgezocht naar een platenspeler, voor langspeelplaten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |