Mwah, de prijs is al scherp. Kostte vorig jaar December nog ¤95,- nieuw in de winkel. Dus biedenquote:
En nu nieuw 49,95 euro, dus zo raar is het niet.quote:Op zondag 28 oktober 2007 20:47 schreef Giantbiker_73 het volgende:
[..]
Mwah, de prijs is al scherp. Kostte vorig jaar December nog ¤95,- nieuw in de winkel. Dus bieden![]()
Knap dat jij er wel een hebt kunnen vinden. SMCshop.nl heeft ze zelfs helemaal niet meer, samen met de winkel waar ik heb gekocht heb. En zou je alsjeblieft uit mijn verkooptopics willen wegblijven als je geen aankoopinteresse hebt? Dankjewel.quote:Op maandag 29 oktober 2007 08:10 schreef LekkerWijf het volgende:
[..]
En nu nieuw 49,95 euro, dus zo raar is het niet.![]()
Als ik geen intresse heb bied ik niet.....quote:Op maandag 29 oktober 2007 18:09 schreef Giantbiker_73 het volgende:
[..]
Knap dat jij er wel een hebt kunnen vinden. SMCshop.nl heeft ze zelfs helemaal niet meer, samen met de winkel waar ik heb gekocht heb. En zou je alsjeblieft uit mijn verkooptopics willen wegblijven als je geen aankoopinteresse hebt? Dankjewel.
Je hebt PM.quote:Op dinsdag 6 november 2007 10:52 schreef T42 het volgende:
huiskamer speler en de 40 disks 40exl?
Mooi zo, heeft de postbode deze keer eens voorzichtig gedaan (al verwacht ik niet anders). Bedankt voor de terugmelding.quote:
heb nog vraagje. hij neemt op maar als ik em dan wil afspelen vind hij nix. als ik de disk dan eject en terug plaats is hij weer leeg?quote:Op maandag 12 november 2007 19:22 schreef Giantbiker_73 het volgende:
[..]
Mooi zo, heeft de postbode deze keer eens voorzichtig gedaan (al verwacht ik niet anders). Bedankt voor de terugmelding.
Na het opnemen wordt de TOC (Table Of Contents) geschreven, als er in deze fase iets mis gaat (TOC Edit knippert in het display en duurt best lang), dan houd je idd een lege disc over. Dus na het stoppen van de opname braaf wachten totdat TOC edit uit is. Anders zou ik het niet weten, heb begin vorige week nog een stukje proberen op te nemen en ging goed.quote:Op maandag 12 november 2007 22:29 schreef T42 het volgende:
[..]
heb nog vraagje. hij neemt op maar als ik em dan wil afspelen vind hij nix. als ik de disk dan eject en terug plaats is hij weer leeg?
Een afstandsbediening in de vorm van een hoofdtelefoon. Maar de walkman is al zo goed als zeker verkocht via MP.quote:Op maandag 12 november 2007 23:06 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
wat voor afstandsbediening zit er bij de sony minidisc walkman?
De hoogste bieder op MP zit er toch wel een eindje boven hoor.quote:Op maandag 12 november 2007 23:07 schreef jaapgvk het volgende:
Heb je ook álle minidisks verkocht? Anders had ik wel interesse in de minidisk walkman mét een paar schijfjes voor 25 euro incl (kan wel in een flinke envelop toch?)
O, ik dacht dat de vraagprijs 30 wasquote:Op maandag 12 november 2007 23:10 schreef Giantbiker_73 het volgende:
[..]
De hoogste bieder op MP zit er toch wel een eindje boven hoor.
hoe lang duurt het voor toc uitgaat? hij staat al uur te branden???quote:Op maandag 12 november 2007 23:03 schreef Giantbiker_73 het volgende:
[..]
Na het opnemen wordt de TOC (Table Of Contents) geschreven, als er in deze fase iets mis gaat (TOC Edit knippert in het display en duurt best lang), dan houd je idd een lege disc over. Dus na het stoppen van de opname braaf wachten totdat TOC edit uit is. Anders zou ik het niet weten, heb begin vorige week nog een stukje proberen op te nemen en ging goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |