PSV - Feyenoord 4-0quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:06 schreef Vat0s-L0c0s het volgende:
PSV A1 Feyenoord A1 2 - 7
Ik zie het niet gebeuren dit seizoen. Zowel het eerste als het tweedequote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:18 schreef mcyodogg het volgende:
Ik hoop al jaren dat we dat record van 13 tegengoals van FC Twente afpakken. Als we nou eens een goede verdediger aantrekken in de winter, kan het er wellicht inzitten.
Zou ook een licht mirakel zijn, mocht het gebeuren. In dit tempo eindigen we op 8 tegengoals. Maar in werkelijkheid zal het wel tegen de 20 gaan lopen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zie het niet gebeuren dit seizoen. Zowel het eerste als het tweede
Leuk programma dit weekend jaquote:
Foutjequote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:30 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Zou ook een licht mirakel zijn, mocht het gebeuren. In dit tempo eindigen we op 8 tegengoals. Maar in werkelijkheid zal het wel tegen de 20 gaan lopen.
[..]
Leuk programma dit weekend ja
Dan zullen we toch eerst van Sparta moeten winnen, zo makkelijk is dat niet hoor.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:51 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Geloof me.....na dit weekend staat psv gewoon 1e
Feyenoord lijkt een beetje mee te werken. (Vooralsnog)quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 19:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dan zullen we toch eerst van Sparta moeten winnen, zo makkelijk is dat niet hoor.
En laten we niet vergeten dat Sparta in het kasteel 2x tegen AZ en Ajax gelijkspeelde!quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 19:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dan zullen we toch eerst van Sparta moeten winnen, zo makkelijk is dat niet hoor.
Lazovic op de bank svp !!!quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:05 schreef dndiek het volgende:
Koevermans in de basis tegen zijn oude ploeg svp !!!
zei het tochquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:51 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Geloof me.....na dit weekend staat psv gewoon 1e
We hebben Sparta nog niet, vorig seizoen werd het 1-1 bij Sparta, en PSV moet goed z'n best gaan doen, anders kan het nog wel eens fout aflopen, Sparta zal gebrand zijn op hun eerste overwinning.quote:
Niet te arrogant worden, laat dat maar aan de neuzen over, die zijn daar veel beter in.quote:
Een zware kluif vast en zeker maar 0-1 in de 92e minuut telt ookquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Niet te arrogant worden, laat dat maar aan de neuzen over, die zijn daar veel beter in.
Ik vermoed dat we er morgen een zware kluif aan hebben.
Culina speelde super goed voor zijn operatie.quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:24 schreef the_legend_killer het volgende:
ik ben er bang voor.
Linke soep maar gelukkig geen Culina maar Mendez zal vast wel spelen
En hopelijk De Koef en Lazovic in de spits
quote:
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 09:14 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Die naam heb ik hier al zo gigantisch vaak voorbij zien komen dat ik wel benieuwd ben wat voor superspeler dit is. En waarom hij, ondanks dat hij zo goed is, nog steeds niet in gecontracteerd door een Europese ploeg.
Dat komt doordat je een vraagteken bent vergetenquote:Op zondag 28 oktober 2007 08:44 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
![]()
![]()
En geen spoor meer van Vatos, bijft toch altijd lachen met die supporters van andere clubs.![]()
Verder had ik in het vorige deeltje nog geen antwoord gehad over Botticelli:
[..]
Die zit nou te bidden dat PSV ook punten laat liggen, mocht dat het geval zijn zou het me niet verbazen als ie hier om 16:30 weer een waffel komt hebbenquote:Op zondag 28 oktober 2007 03:07 schreef pascalheister het volgende:
waar is die vatos nou?
1 puntje voor PSV, en Feyenoord is, hoe dan ook, de koppositie kwijt op doelsaldoquote:Op zondag 28 oktober 2007 12:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die zit nou te bidden dat PSV ook punten laat liggen, mocht dat het geval zijn zou het me niet verbazen als ie hier om 16:30 weer een waffel komt hebben.
Behoorlijk aanvallend! Goed dat Marcellis speelt in plaats van Addoquote:Op zondag 28 oktober 2007 13:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
Gomes, Kromkamp, Salcido, Marcellis, Zonneveld, Simons, Bakkal, Perez, Lazovic, Koevermans en Farfán.
Wissels: Roorda, Méndez, Alcides, Aissati, Addo, Fagner en Van der Leegte.
Heel aanvallend ja. Ik zou toch wel eens Aisatti naast Simons willen zien voor meer evenwicht.quote:Op zondag 28 oktober 2007 13:42 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Behoorlijk aanvallend! Goed dat Marcellis speelt in plaats van AddoHOpen dat Farfan achter de spitsen speelt!
Eensch.quote:Op zondag 28 oktober 2007 13:55 schreef mcyodogg het volgende:
Ja, dat probeerde Koeman ook al tegen Willem II, en toen werkte het averechts. Denk dat je met 4-4-2 veel meer klaarspeelt, dan met 4-3-3, zonder echte buitenspelers.
Lang geleden dat we zo begonnen in een uitwedstrijd. Maar het is nog lang, pas bij een marge van 3 ben ik er gerust op.quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:49 schreef 7.Leonardo het volgende:
En het staat inmiddels al 0-2
Ik word op mijn wenken bediend.quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Lang geleden dat we zo begonnen in een uitwedstrijd. Maar het is nog lang, pas bij een marge van 3 ben ik er gerust op.
Ik mag hopen dat dat niet serieus bedoeld isquote:Op zondag 28 oktober 2007 15:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En dan nog ben ik er stiekem niet gerust op![]()
Was het maar waarquote:Op zondag 28 oktober 2007 15:19 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat dat niet serieus bedoeld is![]()
Dus welquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 19:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
nou ik heb gekekenquote:
Ooijer vertelde bij SV destijds dat hij het jaar ervoor naar Schalke kon maar dat hij niet gegaan was omdat PSV zn club was en dat hij toch wilde blijven, dat allemaal om aan te geven dat het niet fair was dat ze hem vorig seizoen niet wilde laten gaan naar Blackburn, daarom was hij gaan staken.quote:
Mooi hequote:Op zondag 28 oktober 2007 15:49 schreef rubbereend het volgende:
blijft trouwens wennen, 5 Nederlanders in de basis en 2 jongens uit eigen jeugd
Vroeg me al af wat Westerhof tegenwoordig deed maar dit had ik niet verwachtquote:Een betere positie voor Farfán en de Peruaan schiet hem dan ook feilloos binnen, zijn tweede treffer van het seizoen. Opnieuw zag Westerhof er niet zeker uit. I
Precies, dit had ik van tevoren echt niet verwacht. Al gaf Sparta het ook wel heel makkelijk weg.quote:Op zondag 28 oktober 2007 16:26 schreef mcyodogg het volgende:
Van die 2e helft werd je niet echt vrolijk.
Maar goed, we staan weer bovenaan. Dat is wat telt.
quote:Op zondag 28 oktober 2007 17:18 schreef LudoSanders het volgende:
Pff, die 2e helft was het aanzien niet waard. Maar 3 punten, minimale inspanning, op naar Heerenveen Alves.![]()
quote:
*slik*quote:Op zondag 28 oktober 2007 17:18 schreef LudoSanders het volgende:
Pff, die 2e helft was het aanzien niet waard. Maar 3 punten, minimale inspanning, op naar Heerenveen.![]()
14mil. vind ik toch een beetje karig.quote:Op zondag 28 oktober 2007 23:30 schreef rubbereend het volgende:
grote kans dat Farfan in de winterstop naar Manchester City gaat voor 14 miljoen aldus SV
zal wel in het contract staan. ach leuke winst, 12 miljoenquote:Op zondag 28 oktober 2007 23:31 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
14mil. vind ik toch een beetje karig.
Goede voetballer maar volgens mij niet meer zo effectief zoals hij in het begin was.quote:Op zondag 28 oktober 2007 23:31 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
14mil. vind ik toch een beetje karig.
Dit seizoen is hij idd nog niet echt los.quote:Op zondag 28 oktober 2007 23:43 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Goede voetballer maar volgens mij niet meer zo effectief zoals hij in het begin was.
Laten we hopen dat hij te graag bij zijn 'mattie' Ibi blijft. Liever nog: dat ie enige vorm van clubliefde heeft.quote:Op maandag 29 oktober 2007 00:15 schreef Zwansen het volgende:
Godver. Laat PSV aub die Aisatti houden. Zou doodzonde zijn als zo iemand nu al naar het buitenland gaat, of nog erger, naar Ajax...
Onbegrijpelijk ook dat hij vandaag niet van de bank kwam.quote:Op maandag 29 oktober 2007 00:15 schreef Zwansen het volgende:
Godver. Laat PSV aub die Aisatti houden. Zou doodzonde zijn als zo iemand nu al naar het buitenland gaat, of nog erger, naar Ajax...
Vandaag kon ik het wel enigszins begrijpen, de wissel Farfan -> Mendez was mijns inziens vrij logisch. PSV speelde de 2e helft zo zwak en kwam bijna niet onder de druk van Sparta uit. Al viel die Mendez wel erg kut in.quote:Op maandag 29 oktober 2007 00:29 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk ook dat hij vandaag niet van de bank kwam.
Tja, clubliefde is erg lastig om te heben als je eigen club je soort van in de steek laat. Ben bang dat het aan Koeman ligt.quote:Op maandag 29 oktober 2007 00:17 schreef Imperatore het volgende:
[..]
Laten we hopen dat hij te graag bij zijn 'mattie' Ibi blijft. Liever nog: dat ie enige vorm van clubliefde heeft.
PSV was inderdaad erg slordig de 2e helft. Maar ja, PSV stond 0-3 voor toen Koeman die wissel deed, en veel beter ging het er niet door. Tactisch had het niet veel uitgemaakt als je Aissati zou brengen voor bijvoorbeeld Bakkal, maar hij had dan tenminste weer de kans gehad om iets te laten zien.quote:Op maandag 29 oktober 2007 00:31 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Vandaag kon ik het wel enigszins begrijpen, de wissel Farfan -> Mendez was mijns inziens vrij logisch. PSV speelde de 2e helft zo zwak en kwam bijna niet onder de druk van Sparta uit. Al viel die Mendez wel erg kut in.
Nja vorige wedstrijd was niet echt schitterend.quote:Op maandag 29 oktober 2007 00:29 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk ook dat hij vandaag niet van de bank kwam.
quote:Op maandag 29 oktober 2007 07:15 schreef denthemen het volgende:
14 Miljoen?
Wij krijgen zelfs 19 voor Babel![]()
Jullie onderhandelen blijkbaar beter/harder, maar waarschijnlijk had Farfan anders ook niet bijgetekend vermoed ik.quote:Op maandag 29 oktober 2007 07:15 schreef denthemen het volgende:
14 Miljoen?
tja anders had hij waarschijnlijk zijn contract niet verlengd. Tis geven en nemen in zo'n onderhandeling. MAargoed wat zou een goede haalbare vervanger zijn?quote:Op maandag 29 oktober 2007 00:06 schreef mcyodogg het volgende:
Jammer van die clausule, volgens mij heeft City echt wel wat over voor een goede aanvaller.
Relax, zijn vooralsnog slechts geruchtenquote:Op maandag 29 oktober 2007 12:30 schreef Paaskonijn het volgende:
Wat, wat, wat? Gaat Farfán weg voor maar 14 mil?
Bron: Voetbalzonequote:Ook dit seizoen is Mark van Bommel weer een vaste waarde bij Bayern München. De Nederlandse middenvelder verscheen alleen op de negende speeldag tegen FC Nürnberg (3-0 winst) niet in de basisopstelling, maar kreeg in de overige ontmoetingen een basisplaats van coach Ottmar Hitzfeld.
De oud-speler van onder meer PSV en Barcelona voelt zich dan ook op zijn gemak bij de Zuid-Duitsers. Der Rekordmeister heerst weer als vanouds op het hoogste Duitse podium en de Limburger voelt zich op zijn gemak tussen de miljoenenaankopen.
“Zoals ik nu speel ben ik tevreden”, vertelde Van Bommel zondagavond aan RTL7. “We hebben een flink aantal nieuwe spelers lopen, die voorin voor meer kwaliteit zorgen en een bredere selectie als gevolg hebben. Ik ben blij dat ik met dit elftal kan spelen.”
“‘Of ik na Bayern bij PSV of Feyenoord ga spelen?”, keek Van Bommel verbaasd op. “Ik heb zes jaar bij PSV gevoetbald en heb vanwege mijn schoonvader (Bert van Marwijk, red.) een familieband met Feyenoord. Het is een ongeschreven afspraak dat ik bij PSV terugkeer, maar het zou leuk zijn om met mijn schoonvader te werken. Wellicht zou het er nog eens van kunnen komen.”
Van Bommel was geen vaste waarde in Catalonië, waar trainer Frank Rijkaard hem vaak op de bank of op de tribune liet plaatsnemen. Bayern rook vorig jaar zomer zijn kans om de gewenste opvolger van Michael Ballack aan te trekken en betaalde een bedrag van twaalf miljoen euro voor Van Bommel, die een jaar geleden nog transfervrij de overstap maakte van PSV naar Barcelona.
Bommelquote:Op maandag 29 oktober 2007 16:20 schreef -SG- het volgende:
Van Bommel wellicht terug naar PSV?
[..]
Bron: Voetbalzone
Hij is welkom hoor![]()
![]()
Alleen gaat dit dan ten koste van onze talentjes.
tsja heb er niet zoveel meer mee eigenlijk, en dan ajax ook nog de mooiste club van nl noemenquote:Op maandag 29 oktober 2007 17:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
Jaapie gestopt met voetballen. Blijft jammer dat hij niet terug naar PSV kwamNaast Alex.
[ afbeelding ]
moet je ook wel wat met het geld doen chefquote:Op maandag 29 oktober 2007 07:15 schreef denthemen het volgende:
14 Miljoen?
PSV heeft het natuurlijk wel kei hard gespeeld rond zn transfer, dus er is vanuit zijn positie wat van te zeggen.quote:Op maandag 29 oktober 2007 18:14 schreef LudoSanders het volgende:
Voor de kwaliteiten van Jaap Stam als speler heb ik groot respect, de persoon daarentegen.
In ieder interview na zijn komst naar Ajax afgeven op PSV, in zijn biografie uithalen naar PSV. Nee met de persoon Stam heb ik niets.
Maar wat boeit hem dat, Japie heeft zijn schaapjes op het droge.
volgens mij heeft hij nog dik 1,5 jaar contract dus tis ff afwachten wie dan de talentjes zijnquote:Op maandag 29 oktober 2007 16:20 schreef -SG- het volgende:
Van Bommel wellicht terug naar PSV?
[..]
Bron: Voetbalzone
Hij is welkom hoor![]()
![]()
Alleen gaat dit dan ten koste van onze talentjes.
PSV wilde de hoofdprijs en heeft dat gekregen, Jaap kreeg zijn transfer. 2 tevreden partijen lijkt me.quote:Op maandag 29 oktober 2007 18:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
PSV heeft het natuurlijk wel kei hard gespeeld rond zn transfer, dus er is vanuit zijn positie wat van te zeggen.
Jaap moest er een flink deel van zijn deel van de transfersom voor inleveren. Anders was er helemaal geen transfer geweest.quote:Op maandag 29 oktober 2007 18:24 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
PSV wilde de hoofdprijs en heeft dat gekregen, Jaap kreeg zijn transfer. 2 tevreden partijen lijkt me.
[ afbeelding ]
En we zwaaien met zijn allen naar Jaap Stam
Daar zul je vast gelijk in hebben, wat er precies bij die transfer gespeeld heeft weet ik niet.quote:Op maandag 29 oktober 2007 18:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Jaap moest er een flink deel van zijn deel van de transfersom voor inleveren. Anders was er helemaal geen transfer geweest.
geen idee, maar iedereen vind hier dat hij te weinig speelt schijnbaar.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 00:14 schreef PizzaSalami het volgende:
Ben niet echt op de hoogte, maar wat zit er verkeerd in de verhouding tussen Aisatti en Koeman?
Ok, dacht dat er misschien dingen waren voorgevallen of dat er sprake zou zijn van een slechte verstandhouding.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 00:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
geen idee, maar iedereen vind hier dat hij te weinig speelt schijnbaar.
Wat mij betreft mag hij gaan. Vooral als ze bereid zijn ervoor te betalen.quote:'Koeman bovenaan wensenlijstje Valencia'
De geruchten rond Ronald Koeman nemen toe. Volgens het Spaanse Sport staat Ronald Koeman bovenaan het wensenlijstje van Valencia om de onlangs ontslagen coach Quique Flores op te volgen. De club zou het management van Koeman al voorzichtig gepolst hebben. De Spaanse club zou bereid zijn met PSV te onderhandelen over een afkoopsom, omdat het begrijpt dat het sowieso heel lastig wordt de coach in deze fase van het seizoen los te weken bij PSV.
Zit er iets verkeerd dan?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 00:14 schreef PizzaSalami het volgende:
Ben niet echt op de hoogte, maar wat zit er verkeerd in de verhouding tussen Aisatti en Koeman?
Koeman exit, entree Jol?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 08:31 schreef Neoktheone het volgende:
Wat mij betreft mag hij gaan. Vooral als ze bereid zijn ervoor te betalen.
Is dat de gelimiteerde transfersom, of mogen we constateren dat het bestuur van ajax gewoon beter is in verkopen (waar PSV beter is in inkopen)?quote:Op zondag 28 oktober 2007 23:30 schreef rubbereend het volgende:
grote kans dat Farfan in de winterstop naar Manchester City gaat voor 14 miljoen aldus SV
Ik heb begrepen dat het inmiddels voor het juiste bedrag bespreekbaar is. Maar of ajax ook zoveel geld wil neertellen?quote:Op zondag 28 oktober 2007 23:39 schreef noxious het volgende:
En ik hoor ook steeds meer geluiden over Ajax dat Aissati aan wil trekken in de winterstop. Komt dat ook nog ergens vandaan, of weer compleet uit de lucht gegrepen?
Lijkt me sterk dat ajax de gevraagde 14 miljoen euro neer zal tellen voor Aissati.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 09:46 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat het inmiddels voor het juiste bedrag bespreekbaar is. Maar of ajax ook zoveel geld wil neertellen?
18 mio...quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 10:18 schreef PyTh het volgende:
Lijkt me sterk dat ajax de gevraagde 14 miljoen euro neer zal tellen voor Aissati.
Ik heb liever een wissel aan het eind van het seizoen en dan mag Valencia de afkoopsom houden.quote:Wat mij betreft mag Koeman van mij wel naar Valencia voor de juiste prijs indien Jol richting Eindhoven komt
Jol heeft aangegeven eerst rust te willen en daarna over Ajax 'na te willen denken'. Niet dat dat verder veel zegt, maar tochquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 10:18 schreef PyTh het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat ajax de gevraagde 14 miljoen euro neer zal tellen voor Aissati.
Wat mij betreft mag Koeman van mij wel naar Valencia voor de juiste prijs indien Jol richting Eindhoven komt
Heb je daar ook een bron van?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 10:53 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Jol heeft aangegeven eerst rust te willen en daarna over Ajax 'na te willen denken'
Vreemde uitspraak aangezien ajax niet in Jol geïnteresseerd schijnt te zijn. Misschien is hem gevraagd of hij als ajax zich zou melden hij daar oren naar heeft en heeft hij toen aangegeven dat hij eerst rust wil en daarna pas over zoiets zou willen denken.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 10:53 schreef PizzaSalami het volgende:
Jol heeft aangegeven eerst rust te willen en daarna over Ajax 'na te willen denken'.
Stond een stuk over in het Ajaxtopic. Zou hij hebben gezegd hebben tijdens een interview met FC het Gesprek (van die nieuwe zender). Heb het zelf overigens niet gehoord.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 10:59 schreef PyTh het volgende:
[..]
Heb je daar ook een bron van?
Vind Jol overigens helemaal niet bij ajax passen trouwens.
Zie eerder Rijkaard of van Basten bij ajax beginnen volgend seizoen.
er is nooit een bedrag genoemd aldus Rekerquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 10:40 schreef DS4 het volgende:
[..]
18 mio...
En het zou idd goed kunnen dat ajax dat niet doet. Maar PSV gaat er geen "vriendenprijsje" van maken. Als was het maar omdat PSV en ajax geen vrienden zijn.
[..]
Ik heb liever een wissel aan het eind van het seizoen en dan mag Valencia de afkoopsom houden.
Niet aan ajax, omdat er simpelweg geen onderhandeling ter zake is geweest. Ajax heeft Aisatti naar ik begrepen heb wel gepolst. Door de zaakwaarnemer is een inschatting van 18 mio gegeven en die zaakwaarnemer zal dat wel uit contacten met PSV hebben gehaald. Daar zal de naam van dat clubje uit amsterdam wel niet bij zijn genoemd, omdat PSV op dat moment Aisatti niet aan Ajax wilde verkopen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 11:15 schreef rubbereend het volgende:
er is nooit een bedrag genoemd aldus Reker
Dit volg ik ff niet.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 11:43 schreef DS4 het volgende:
Komt overigens nog bij dat als ajax ook spelers moet verkopen in de winterstop de kaarten ook weer anders komen te liggen.
Als ajax b.v. Huntelaar kwijt raakt in de winterstop zal men zich ook moeten concentreren op de positie voorin. En als je dan weer een speler erbij neemt die niet in het systeem past met een 10, is het zeer de vraag of je die 10 wel moet halen, of niet gewoon een ander type speler voor het middenveld moet halen. Of twee...quote:
Nee, maar als een leuke club zich meldt, dan zit de speler bij wijze van spreken al in de auto op weg naar Schiphol...quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 15:26 schreef zjroentje het volgende:
Maar Ajax hoeft helemaal geen spelers verkopen.
Ik heb niet het idee dat Real Madrid, AC Milan of Chelsea in de winterstop voor Jurgen langs gaan komen...quote:
Met Henkie weet je het nooit ...quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 15:36 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik heb niet het idee dat Real Madrid, AC Milan of Chelsea in de winterstop voor Jurgen langs gaan komen...
Ajax KAN het betalen. Of ze het willen is een tweede.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 15:38 schreef zjroentje het volgende:
Maar ik denk niet dat Ajax Aisatti kan betalen, zeker niet als PSV echt 18 miljoen gaat vragen. Dat is gewoon veels te veel voor een bankzitter.
Beginnen jullie nu ook alquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 16:29 schreef WooZ het volgende:
020
Omdat Ajax geen 18 miljoen moet gaan uitgeven aan 1 speler. Maar goed, dat is dan mijn mening.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 16:29 schreef WooZ het volgende:
waarom zou 020 het niet kunnen betalen als ze 18 mil voor babbel hebben gekregen?
Verschil tussen kunnen en willen...quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 17:39 schreef zjroentje het volgende:
Omdat Ajax geen 18 miljoen moet gaan uitgeven aan 1 speler. Maar goed, dat is dan mijn mening.
Dan koopt ajax toch gewoon een andere speler. En sowieso moet je bij mij niet zijn. Ik ga niet over de prijzen van spelers van PSV. Ik hoor alleen af en toe eens wat.quote:En DS4, Aisatti is nu (en eigenlijk al zijn gehele periode bij PSV) een bankzitter. En dan is 18 miljoen veels te veel.
Dit meldt Goal.com zelfs:quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 08:31 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Wat mij betreft mag hij gaan. Vooral als ze bereid zijn ervoor te betalen.
quote:'Koeman tekende afgelopen zomer al bij Valencia'
Ronald Koeman zou al in juni 2007 een contract bij Valencia hebben getekend.
Dit weet Goal.com te melden vanuit een Spaanse bron. Een tussentijds vertrek naar Valencia zat er deze zomer echter nog niet in omdat Koeman zijn belofte met PSV niet wilde breken.
Koeman zou een contract hebben getekend voor drie seizoenen. Dat contract zou in gaan medio 2008.
Daar geloof ik niets van. Mocht het zo zijn, dan is het ook niet gek dat het gerucht gaat dat PSV Jol heeft geïnformeerd over een eventuele opvolging in 2008. Het is wellicht wel beter om Koeman het seizoen af te laten maken. Een tussentijds vertrek is niet zo goed voor de rust. Al is het gezien vorig jaar wel verstandig om Koeman juist in de winterstop te laten vertrekken.quote:
quote:"Vertrekclausule in contract Koeman'
In de Spaanse media wordt steeds meer gespeculeerd over belangstelling van Valencia voor Ronald Koeman. Volgens El Mundo Deportivo zou Bayram Tutumlu namens Ronald Koeman al in gesprek zijn met Valencia over een mogelijke overstap. Andere kandidaten zoals Capello, Lippi en Scolari vallen vooralsnog af. Koeman zou volgens de krant een clausule in zijn contract hebben op basis waarvan hij op korte termijn zou kunnen vertrekken.
Inderdaad. Dan krijg je van mij geen respect meer als je zoeits zegt.quote:Op maandag 29 oktober 2007 17:50 schreef pascalheister het volgende:
[..]
tsja heb er niet zoveel meer mee eigenlijk, en dan ajax ook nog de mooiste club van nl noemen![]()
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:41 schreef HL_Dog43 het volgende:
Nee ajb geen foppe. Rutte zie ik HEEL erg graag bij PSV.
Het is eigenlijk heel logisch. De puzzelstukjes vallen in elkaar. Jol heeft een enorme afkoopbonus en gaat zo naar zn topclub in NL en Koeman komt dichter en dichter bij zn doel Barcelona.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 20:24 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Daar geloof ik niets van. Mocht het zo zijn, dan is het ook niet gek dat het gerucht gaat dat PSV Jol heeft geïnformeerd over een eventuele opvolging in 2008. Het is wellicht wel beter om Koeman het seizoen af te laten maken. Een tussentijds vertrek is niet zo goed voor de rust. Al is het gezien vorig jaar wel verstandig om Koeman juist in de winterstop te laten vertrekken.![]()
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:34 schreef du_ke het volgende:
Die k in de topictitel moet dan ook weg zeker?
Liever niet.quote:
Als hij niet wil verlengen vind ik ook dat ze 'm moeten verkopen, maar het zou wel tantoe jammer zijn.quote:‘Aissati weg bij PSV zonder contractverlenging’
Door PETER VAN DUYL
EINDHOVEN - Als Ismail Aissati zijn contract bij PSV, dat nog loopt tot de zomer van 2009, dit seizoen niet verlengt, zal de landskampioen hem aan het einde van dit seizoen proberen te verkopen.
Als PSV dat niet doet, loopt de club het risico dat de middenvelder in 2009 voor niets de deur uitloopt. ,,Dat kunnen wij ons niet veroorloven,’’ zegt algemeen-directeur Jan Reker. Aissati is niet ontevreden over de voorwaarden in de aanbieding van PSV.
Hij komt momenteel in Eindhoven echter veel minder aan spelen toe dan hij had gehoopt en verwacht. Het talent wil het liefst bij PSV doorbreken, maar wacht af hoe zijn sportieve situatie zich de komende tijd ontwikkelt.
Ach, het zal niet aan jou liggen maar de 'haat' is zo nep. tussen Ajax, Utrecht en Feyenoord is de 'haat' nog wel te rechtvaardigen, maar dit gaat nergens over.quote:
Inderdaad en ik heb er weinig vertrouwen in dat hij bijtekent. Hij zal dan wel voor een appel en een ei worden verkochtquote:
alles best zoals ie daar maar niet naartoe gaatquote:Ajax probeert het nóg een keer met Aissati
31/10/2007 09:24
De ontwikkeling van Ismail Aissati stagneert. Bij PSV is hij slechts bankzitter, en ook voor Jong Oranje werd hij gepasseerd. Ajax ligt nog wel op de loer.
In de nieuwe Voetbal International wordt onthuld dat Ajax in januari een nieuwe poging waagt om het grote talent van de landskampioen over te nemen. De Amsterdamse club had eerder al 3,5 miljoen euro over voor de middenvelder, die nog tot medio 2009 bij PSV onder contract staat.
Aissati wil te zijner tijd via zijn huidige club zijn carrière in het buitenland vervolgen. Hij ondervindt als centrale middenvelder op dit moment echter grote concurrentie van Otman Bakkal en Kenneth Perez. Toch wil Ronald Koeman Aissati vooralsnog niet opnieuw verhuren.
De PSV-trainer uit in het Algemeen Dagblad wel kritiek op zijn speler: 'Ismail moet belangrijk zijn in de laatste fase van het veld. Ik heb niks aan een Aissati die op de middenlijn een bal breed legt. Hij moet meer rendement krijgen.'
'Op het moment dat je iemand terughaalt, heb je het idee dat hij meer aan spelen toekomt', vervolgt Koeman. 'Ook toen hij bij FC Twente speelde, zagen we dingen die we nu ook zien. Dat geeft ook niet, want waar hebben we het over? Ismail is negentien jaar, laten we geduld hebben. Hij moet een stap maken, dat weet hij zelf ook.'
De jeugdinternational weigert intussen een verbeterde offerte van de Eindhovense club te signeren. Hij acht speeltijd belangrijker dan geld. Hij stond dit seizoen vier keer in de basis, maar haalde maar één keer het eindsignaal. Verder kwam hij tot drie invalbeurten.
'Het is hier geen FC Twente', zegt Aissati in het AD, 'het is niet makkelijk een basisplaats te veroveren. De concurrentie is hier moordend. Het liefst laat ik het zien bij PSV. Maar als dat niet kan, moet het maar ergens anders.'
Volgens PSV-directeur Jan Reker gaat dat zó maar niet: 'Ismail is een jongen die bij ons zou moeten doorbreken. Mocht hij blijven weigeren zijn contract te verlengen, dan kan hij niet bij ons blijven. PSV kan het zich niet veroorloven spelers in wie we hebben geïnvesteerd uiteindelijk gratis te laten vertrekken.'
En al helemaal niet voor 3,5 miljoenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 11:36 schreef WooZ het volgende:
[..]
alles best zoals ie daar maar niet naartoe gaat
Ajax gooit er zo 6 miljoen bij op, toch geld zat daar.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 12:41 schreef cultheld het volgende:
3.5 miljoen euro bieden![]()
. Dan zou ik 'm nog eerder gratis aan Chelsea aanbieden
.
Ideale scenario: Koeman naar Valencia, Rutten/Stevens naar PSV, Aissati verlengt tot 2011.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 12:56 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Ajax gooit er zo 6 miljoen bij op, toch geld zat daar.
Nog een beter scenario is: Aan Ajax een vraagprijs van 15 miljoen vragen, als ze bereid zijn dat te bieden, de vraagprijs verhogen naar 20 miljoen, als ze bereid zijn dat te betalen, dan de vraagprijs verhogen naar 30 miljoen en dan Aissati bij laten tekenen tot 2011quote:Op woensdag 31 oktober 2007 13:01 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ideale scenario: Koeman naar Valencia, Rutten/Stevens naar PSV, Aissati verlengt tot 2011.
Ieder ander acceptabel scenario: Aissati voor minimaal 15 miljoen euro naar Ajax laten vertrekken en anders voor een miljoen minder dan Ajax biedt aan de wereldtop aanbieden.
Alsof Aissati nu al bij Real, Barcelona, Arsenal en Milan de bank/tribune wil gaan opvullen. Die jongen wil alleen maar naar een club waar hij 90% van de duels in de basis staat. Die is slim genoeg om geen tweede Drenthe te worden.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 13:01 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ideale scenario: Koeman naar Valencia, Rutten/Stevens naar PSV, Aissati verlengt tot 2011.
Ieder ander acceptabel scenario: Aissati voor minimaal 15 miljoen euro naar Ajax laten vertrekken en anders voor een miljoen minder dan Ajax biedt aan de wereldtop aanbieden.
Dan maar naar Atlético Madrid, Tottenham, Sevilla, Schalke, Stuttgart, Lyon, Marseille, Fiorentina, Napoli of AS Roma.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 13:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Alsof Aissati nu al bij Real, Barcelona, Arsenal en Milan de bank/tribune wil gaan opvullen. Die jongen wil alleen maar naar een club waar hij 90% van de duels in de basis staat. Die is slim genoeg om geen tweede Drenthe te worden.
Stevensquote:Op woensdag 31 oktober 2007 13:01 schreef cultheld het volgende:
[..]
Liever hij dan Jol.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 13:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Stevensdat hij maar nooit trainer van PSV mag worden!
Je kent die selecties immers uit je hoofdquote:Op woensdag 31 oktober 2007 13:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
Alsof ie bij een van die clubs in de basis komt![]()
![]()
. Misschien nog het snelst bij Marseille.
Ja hoor, een reservespeler bij PSV loopt binnen bij een club in Spanje en Italie en speelt direct. Totti, Simao en al die anderen lachen zich compleet dubbel.
Ik denk dat ie nog liever bij Twente gaat ballen.
maar liever Rutten of O'Neillquote:
maar hij komt er hoogstewaarschijnlijk wel elke week aan spelen toe en dat is belangrijk om het talent te ontplooienquote:Op woensdag 31 oktober 2007 13:49 schreef JeroenV het volgende:
Maar zou hij bij Ajax wel slagen dan? Hij heeft talent, maar ik vraag het me af. Ken hem ook niet heel goed moet ik eerlijk zeggen.
Ik vrees van wel. Áls ie dan verkocht wordt, dan moet PSV er gewoon een spelersdeal van maken (maar daar zal Valckx wel te dom voor zijn). Bijvoorbeeld Siem de Jong + 7 miljoen euro voor Aissati.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 13:49 schreef JeroenV het volgende:
Maar zou hij bij Ajax wel slagen dan? Hij heeft talent, maar ik vraag het me af. Ken hem ook niet heel goed moet ik eerlijk zeggen.
Ik vraag me dan ook echt af of Aissati bij ajax in deze vorm wel een basisplek zou hebben, ik denk het namelijk niet.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 13:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
Alsof ie bij een van die clubs in de basis komt![]()
![]()
. Misschien nog het snelst bij Marseille.
Ja hoor, een reservespeler bij PSV loopt binnen bij een club in Spanje en Italie en speelt direct. Totti, Simao en al die anderen lachen zich compleet dubbel.
Ik denk dat ie nog liever bij Twente gaat ballen.
Siem de Jong doen ze niet weg. De oogappel van Koster en de enige '10' die we hebben.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 13:55 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik vrees van wel. Áls ie dan verkocht wordt, dan moet PSV er gewoon een spelersdeal van maken (maar daar zal Valckx wel te dom voor zijn). Bijvoorbeeld Siem de Jong + 7 miljoen euro voor Aissati.
Geloof me, als PSV 7 miljoen en De Jong voor Aissati wil, dan krijgt PSV 7 miljoen en De Jong. Bij Ajax denken ze dat Aissati een nieuwe Zidane kan worden en met de juiste begeleiding (met name in het fysieke aspect van de trainingen) kan dat ook heel goed.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:01 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Siem de Jong doen ze niet weg. De oogappel van Koster en de enige '10' die we hebben.
Na Ajax, moet ook PSV plotseling op zoek naar een nieuwe trainer. Ronald Koeman stapt per direct over naar Valencia, zo meldt de Spaanse krant AS. PSV wil het nieuws niet bevestigen, maar heeft voor vanavond een persconferentie belegd.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:03 schreef JeroenV het volgende:
AS: ´Valencia sprak gisteren met Koeman´
Terwijl vriend en zaakwaarnemer Bayram Tutumlu gisteren in Valencia was voor besprekingen zou Ronald Koeman gisterenavond zelf in Nederland een onderhoud hebben gehad met Valencia om te bekijken of de Spaanse club hem over kan halen naar Valencia te komen. Dat meldt de Spaanse krant AS althans. Volgens AS heeft PSV zich op het standpunt gesteld dat ze Koeman in deze fase niet willen laten gaan.
Niet bij Ajax dusquote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:04 schreef cultheld het volgende:
(met name in het fysieke aspect van de trainingen)
quote:
Na Ajax, moet ook PSV plotseling op zoek naar een nieuwe trainer. Ronald Koeman stapt per direct over naar Valencia, zo meldt de Spaanse krant AS. PSV wil het nieuws niet bevestigen, maar heeft voor vanavond een persconferentie belegdquote:
Een van de geruchten ging over een clausule, dus ik vermoed dat we niets krijgenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:40 schreef ganzenherder het volgende:
Sow he, totaal niet verwacht dat dat zo snel zou gaan![]()
Hoeveel krijgt PSV eigenlijk voor zijn contract?
Wahah dan lach ik me dood.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 15:01 schreef Vat0s-L0c0s het volgende:
Uit betrouwbare bronnen heb ik vernomen dat Erwin het roer nu over gaat nemen![]()
Hij is wel erg trots dat hij nog nooit ontslagen isquote:Op woensdag 31 oktober 2007 15:04 schreef vw_caddy het volgende:
Kan die kerel dan never zijn contract normaal uitdienen?
Ik mag hopen dat Valckx daar te slim voor is.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 13:55 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik vrees van wel. Áls ie dan verkocht wordt, dan moet PSV er gewoon een spelersdeal van maken (maar daar zal Valckx wel te dom voor zijn). Bijvoorbeeld Siem de Jong + 7 miljoen euro voor Aissati.
Mourinho?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 16:52 schreef WooZ het volgende:
stevens zal niet komen, die vond het niet zo leuk dat hij op het laatste moment werd ingeruild voor koeman destijds. Ik ben benieuwd of ze een spaans sprekende coach nemen
Als hij tenminste weer een beetje in vorm komt, dat wel hè! Anders heb je er nog geen kloot aan.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 17:15 schreef Paaskonijn het volgende:
Als we een nieuwe trainer hebben, boeit niet zoveel wie van Jol, Rutten of Stevens, kunnen we hem dan niet ff duidelijk vertellen dat Aissati meer moet spelen?
Klopt, maar Co zit in Qatar.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 18:10 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
3) Co, naja eigenlijk niet.. maar de competitie in Rusland is toch bijna afgelopen?!
Maar je moet ook spelen om beter in vorm te geraken.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 17:32 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Als hij tenminste weer een beetje in vorm komt, dat wel hè! Anders heb je er nog geen kloot aan.
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 18:53 schreef rubbereend het volgende:
om 8 uur persconferentie live op omroep Brabant
groot gelijk anders blijven die geruchten alleen maar voor onrust zorgen.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 20:24 schreef mcyodogg het volgende:
Koeman eerlijk door te zeggen dat ie in deze gewoon egoistisch gedacht heeft. PSV dus een compensatie ontvangen. Reker zei de bekende zin dat als een trainer weg wilt, je niet anders kan. Er is nog gesproken om het tot de winterstop, of in ieder geval de interlandstop uit te stellen, maar ze hebben besloten om het per direct te doen.
Jan Wouters en Anton Janssen nemen voorlopig de zaken waar.
Verwacht op korte termijn dan ook een ander... Op zijn laatst in de winterstop.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 20:46 schreef Neoktheone het volgende:
en heeft ook zelf aangegeven dat niet te willen.
Inderdaad. En idioot dat sommige mensen dit niet snappen. Ben ook bang dat er weer pruts voor terug komt.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:30 schreef appelsientje het volgende:
Bahde lul.... weg gaan midden in het seizoen, ik vond het wel een zal hooi en ben blij dat die weg is... maar zo midden in het seizoen, dat slaat echt nergens op
![]()
Ik wil hierop terugkomen. Ik geef Koeman groot gelijk.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 17:50 schreef ErikT het volgende:
Right...
Ik vind het niet zo netjes van Koeman. Maar ja. Wat doe je eraan. Ik mag hopen dat het contract flink afgekocht is.
Ben benieuwd naar de opvolger. Jol, Rutten, allebei best. Alhoewel Rutten wel weer sneu zou zijn voor Twente. Ik houd niet zo van die dingen.
zo gaat het nu eenmaal in de voetbalwereld...quote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:30 schreef appelsientje het volgende:
Bahde lul.... weg gaan midden in het seizoen, ik vond het wel een zal hooi en ben blij dat die weg is... maar zo midden in het seizoen, dat slaat echt nergens op
![]()
Jij had zo aan die tafel gekund bij de persconferentiequote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:42 schreef pascalheister het volgende:
[..]
zo gaat het nu eenmaal in de voetbalwereld...
zo is het toch? de periode wanneer het valt is nooit goed, maar schijnbaar hoort dat thuis in het wereldtjequote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:46 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Jij had zo aan die tafel gekund bij de persconferentie![]()
Je hebt ook niet helemaal ongelijk. Maar zelfs in de voetbalwereld is het een beetje vreemd dat een trainer na een kwart van de competitie weggaat.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:49 schreef pascalheister het volgende:
[..]
zo is het toch? de periode wanneer het valt is nooit goed, maar schijnbaar hoort dat thuis in het wereldtje
Ach, als Koeman ballen had gehad dan was hij nooit aan het 2e seizoen begonnen of dan had hij tegen Valencia gezegd dat hij vanaf de winterstop beschikbaar is. PSV spreekt uiteindelijk het vertrouwen in Koeman uit en ik hoop dat de opvolger al klaar staat want anders is dit echt een stomme actie.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:49 schreef pascalheister het volgende:
[..]
zo is het toch? de periode wanneer het valt is nooit goed, maar schijnbaar hoort dat thuis in het wereldtje
Twente speelde dit jaar toch Europees?quote:Op donderdag 1 november 2007 00:30 schreef Malibu-06 het volgende:
Rutte valt af, Reker wil een coach met internationale ervaring.
omdat dat verplicht is misschien? wie dient zijn contract nog uit dan tegenwoordig dat is nog zeldzaam?quote:Op donderdag 1 november 2007 00:00 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ach, als Koeman ballen had gehad dan was hij nooit aan het 2e seizoen begonnen of dan had hij tegen Valencia gezegd dat hij vanaf de winterstop beschikbaar is. PSV spreekt uiteindelijk het vertrouwen in Koeman uit en ik hoop dat de opvolger al klaar staat want anders is dit echt een stomme actie.
Als het in het voetbalwereldje allemaal zo gaat, waarom worden er dan nog contracten ondertekend?
R. Koeman als trainer heeft het nog nergens voor elkaar gekregen om zijn contract uit te dienenquote:Op donderdag 1 november 2007 07:12 schreef pascalheister het volgende:
[..]
wie dient zijn contract nog uit dan tegenwoordig dat is nog zeldzaam?
Daar ga ik wel van uit ja, anders zou het helemaal eent rieste zaak zijn van PSV. Maar dat lijkt me wel aangezien het zo snel afgehandeld is.quote:Op donderdag 1 november 2007 03:39 schreef ASSpirine het volgende:
Ik hoop dat PSV op zen minst een leuke afkoopsom krijgt...
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:42 schreef pascalheister het volgende:
[..]
zo gaat het nu eenmaal in de voetbalwereld...
PSV schijnt 2 miljoen euro gevangen te hebben van Valencia voor Koeman.quote:Op donderdag 1 november 2007 09:01 schreef DivineJester het volgende:
Het zou me niet verbazen als Jol naar voren geschoven gaat worden, is inderdaad beschikbaar. Overigens ga ik er vanuit dat PSV wel het één en ander aan centen van Koeman gaat ontvangen, want de club is redelijk voor het blok gezet op deze manier.
Goede trainer, zonder meer. PSV man. Maar... ik voel bij sommigen in de club weerstand tegen hem. Hij is niet onomstreden zeg maar. Ten onrechte vind ik, maar het zou mij eigenlijk stiekem verbazen als hij wel komt en als dat zo is, dan is het omdat Reker wat mensen terug in het hok heeft gestuurd (want de weerstand komt uit de hoek die het minst verstand van zaken heeft, maar wel de grootste waffel).quote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:08 schreef Kleffe_Dop het volgende:
NOS Studio Sport ziet Huub Stevens als dé kandidaat om Ronald Koeman op te volgen.
Stevens heeft eerder al aangegeven dichterbij huis te willen gaan werken in de toekomst vanwege de gezondheidsproblemen van zijn vrouw. Ook schijnt hij een clausule in zijn contract te hebben waardoor hij weg zou kunnen.
Wat is dat toch allemaal met dat eeuwige Aissati beschermen?quote:Op donderdag 1 november 2007 09:34 schreef Verbal_Kint het volgende:
Hopen iig dat Aissati door de wissel meer gaat spelen
quote:Martin Jol in talks to replace Ronald Koeman at PSV
Martin Jol may not have been able to bring Champions League football to White Hart Lane during his three years at Tottenham Hotspur, but he may get the chance to pit his wits against Europe’s finest if he takes over as head coach of PSV Eindhoven.
The Dutchman, who was dismissed by Tottenham last week and handed a £4.7 million compensation package, held talks with the Dutch champions last night about succeeding Ronald Koeman, who left to take over at Valencia, of Spain, yesterday.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |