PSV - Feyenoord 4-0quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:06 schreef Vat0s-L0c0s het volgende:
PSV A1 Feyenoord A1 2 - 7
Ik zie het niet gebeuren dit seizoen. Zowel het eerste als het tweedequote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:18 schreef mcyodogg het volgende:
Ik hoop al jaren dat we dat record van 13 tegengoals van FC Twente afpakken. Als we nou eens een goede verdediger aantrekken in de winter, kan het er wellicht inzitten.
Zou ook een licht mirakel zijn, mocht het gebeuren. In dit tempo eindigen we op 8 tegengoals. Maar in werkelijkheid zal het wel tegen de 20 gaan lopen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zie het niet gebeuren dit seizoen. Zowel het eerste als het tweede
Leuk programma dit weekend jaquote:
Foutjequote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:30 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Zou ook een licht mirakel zijn, mocht het gebeuren. In dit tempo eindigen we op 8 tegengoals. Maar in werkelijkheid zal het wel tegen de 20 gaan lopen.
[..]
Leuk programma dit weekend ja
Dan zullen we toch eerst van Sparta moeten winnen, zo makkelijk is dat niet hoor.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:51 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Geloof me.....na dit weekend staat psv gewoon 1e
Feyenoord lijkt een beetje mee te werken. (Vooralsnog)quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 19:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dan zullen we toch eerst van Sparta moeten winnen, zo makkelijk is dat niet hoor.
En laten we niet vergeten dat Sparta in het kasteel 2x tegen AZ en Ajax gelijkspeelde!quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 19:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dan zullen we toch eerst van Sparta moeten winnen, zo makkelijk is dat niet hoor.
Lazovic op de bank svp !!!quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:05 schreef dndiek het volgende:
Koevermans in de basis tegen zijn oude ploeg svp !!!
zei het tochquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:51 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Geloof me.....na dit weekend staat psv gewoon 1e
We hebben Sparta nog niet, vorig seizoen werd het 1-1 bij Sparta, en PSV moet goed z'n best gaan doen, anders kan het nog wel eens fout aflopen, Sparta zal gebrand zijn op hun eerste overwinning.quote:
Niet te arrogant worden, laat dat maar aan de neuzen over, die zijn daar veel beter in.quote:
Een zware kluif vast en zeker maar 0-1 in de 92e minuut telt ookquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Niet te arrogant worden, laat dat maar aan de neuzen over, die zijn daar veel beter in.
Ik vermoed dat we er morgen een zware kluif aan hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |