Mourinho?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 16:52 schreef WooZ het volgende:
stevens zal niet komen, die vond het niet zo leuk dat hij op het laatste moment werd ingeruild voor koeman destijds. Ik ben benieuwd of ze een spaans sprekende coach nemen
Als hij tenminste weer een beetje in vorm komt, dat wel hè! Anders heb je er nog geen kloot aan.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 17:15 schreef Paaskonijn het volgende:
Als we een nieuwe trainer hebben, boeit niet zoveel wie van Jol, Rutten of Stevens, kunnen we hem dan niet ff duidelijk vertellen dat Aissati meer moet spelen?
Klopt, maar Co zit in Qatar.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 18:10 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
3) Co, naja eigenlijk niet.. maar de competitie in Rusland is toch bijna afgelopen?!
Maar je moet ook spelen om beter in vorm te geraken.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 17:32 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Als hij tenminste weer een beetje in vorm komt, dat wel hè! Anders heb je er nog geen kloot aan.
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 18:53 schreef rubbereend het volgende:
om 8 uur persconferentie live op omroep Brabant
groot gelijk anders blijven die geruchten alleen maar voor onrust zorgen.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 20:24 schreef mcyodogg het volgende:
Koeman eerlijk door te zeggen dat ie in deze gewoon egoistisch gedacht heeft. PSV dus een compensatie ontvangen. Reker zei de bekende zin dat als een trainer weg wilt, je niet anders kan. Er is nog gesproken om het tot de winterstop, of in ieder geval de interlandstop uit te stellen, maar ze hebben besloten om het per direct te doen.
Jan Wouters en Anton Janssen nemen voorlopig de zaken waar.
Verwacht op korte termijn dan ook een ander... Op zijn laatst in de winterstop.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 20:46 schreef Neoktheone het volgende:
en heeft ook zelf aangegeven dat niet te willen.
Inderdaad. En idioot dat sommige mensen dit niet snappen. Ben ook bang dat er weer pruts voor terug komt.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:30 schreef appelsientje het volgende:
Bahde lul.... weg gaan midden in het seizoen, ik vond het wel een zal hooi en ben blij dat die weg is... maar zo midden in het seizoen, dat slaat echt nergens op
![]()
Ik wil hierop terugkomen. Ik geef Koeman groot gelijk.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 17:50 schreef ErikT het volgende:
Right...
Ik vind het niet zo netjes van Koeman. Maar ja. Wat doe je eraan. Ik mag hopen dat het contract flink afgekocht is.
Ben benieuwd naar de opvolger. Jol, Rutten, allebei best. Alhoewel Rutten wel weer sneu zou zijn voor Twente. Ik houd niet zo van die dingen.
zo gaat het nu eenmaal in de voetbalwereld...quote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:30 schreef appelsientje het volgende:
Bahde lul.... weg gaan midden in het seizoen, ik vond het wel een zal hooi en ben blij dat die weg is... maar zo midden in het seizoen, dat slaat echt nergens op
![]()
Jij had zo aan die tafel gekund bij de persconferentiequote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:42 schreef pascalheister het volgende:
[..]
zo gaat het nu eenmaal in de voetbalwereld...
zo is het toch? de periode wanneer het valt is nooit goed, maar schijnbaar hoort dat thuis in het wereldtjequote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:46 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Jij had zo aan die tafel gekund bij de persconferentie![]()
Je hebt ook niet helemaal ongelijk. Maar zelfs in de voetbalwereld is het een beetje vreemd dat een trainer na een kwart van de competitie weggaat.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:49 schreef pascalheister het volgende:
[..]
zo is het toch? de periode wanneer het valt is nooit goed, maar schijnbaar hoort dat thuis in het wereldtje
Ach, als Koeman ballen had gehad dan was hij nooit aan het 2e seizoen begonnen of dan had hij tegen Valencia gezegd dat hij vanaf de winterstop beschikbaar is. PSV spreekt uiteindelijk het vertrouwen in Koeman uit en ik hoop dat de opvolger al klaar staat want anders is dit echt een stomme actie.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:49 schreef pascalheister het volgende:
[..]
zo is het toch? de periode wanneer het valt is nooit goed, maar schijnbaar hoort dat thuis in het wereldtje
Twente speelde dit jaar toch Europees?quote:Op donderdag 1 november 2007 00:30 schreef Malibu-06 het volgende:
Rutte valt af, Reker wil een coach met internationale ervaring.
omdat dat verplicht is misschien? wie dient zijn contract nog uit dan tegenwoordig dat is nog zeldzaam?quote:Op donderdag 1 november 2007 00:00 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ach, als Koeman ballen had gehad dan was hij nooit aan het 2e seizoen begonnen of dan had hij tegen Valencia gezegd dat hij vanaf de winterstop beschikbaar is. PSV spreekt uiteindelijk het vertrouwen in Koeman uit en ik hoop dat de opvolger al klaar staat want anders is dit echt een stomme actie.
Als het in het voetbalwereldje allemaal zo gaat, waarom worden er dan nog contracten ondertekend?
R. Koeman als trainer heeft het nog nergens voor elkaar gekregen om zijn contract uit te dienenquote:Op donderdag 1 november 2007 07:12 schreef pascalheister het volgende:
[..]
wie dient zijn contract nog uit dan tegenwoordig dat is nog zeldzaam?
Daar ga ik wel van uit ja, anders zou het helemaal eent rieste zaak zijn van PSV. Maar dat lijkt me wel aangezien het zo snel afgehandeld is.quote:Op donderdag 1 november 2007 03:39 schreef ASSpirine het volgende:
Ik hoop dat PSV op zen minst een leuke afkoopsom krijgt...
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:42 schreef pascalheister het volgende:
[..]
zo gaat het nu eenmaal in de voetbalwereld...
PSV schijnt 2 miljoen euro gevangen te hebben van Valencia voor Koeman.quote:Op donderdag 1 november 2007 09:01 schreef DivineJester het volgende:
Het zou me niet verbazen als Jol naar voren geschoven gaat worden, is inderdaad beschikbaar. Overigens ga ik er vanuit dat PSV wel het één en ander aan centen van Koeman gaat ontvangen, want de club is redelijk voor het blok gezet op deze manier.
Goede trainer, zonder meer. PSV man. Maar... ik voel bij sommigen in de club weerstand tegen hem. Hij is niet onomstreden zeg maar. Ten onrechte vind ik, maar het zou mij eigenlijk stiekem verbazen als hij wel komt en als dat zo is, dan is het omdat Reker wat mensen terug in het hok heeft gestuurd (want de weerstand komt uit de hoek die het minst verstand van zaken heeft, maar wel de grootste waffel).quote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:08 schreef Kleffe_Dop het volgende:
NOS Studio Sport ziet Huub Stevens als dé kandidaat om Ronald Koeman op te volgen.
Stevens heeft eerder al aangegeven dichterbij huis te willen gaan werken in de toekomst vanwege de gezondheidsproblemen van zijn vrouw. Ook schijnt hij een clausule in zijn contract te hebben waardoor hij weg zou kunnen.
Wat is dat toch allemaal met dat eeuwige Aissati beschermen?quote:Op donderdag 1 november 2007 09:34 schreef Verbal_Kint het volgende:
Hopen iig dat Aissati door de wissel meer gaat spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |