PSV - Feyenoord 4-0quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:06 schreef Vat0s-L0c0s het volgende:
PSV A1 Feyenoord A1 2 - 7
Ik zie het niet gebeuren dit seizoen. Zowel het eerste als het tweedequote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:18 schreef mcyodogg het volgende:
Ik hoop al jaren dat we dat record van 13 tegengoals van FC Twente afpakken. Als we nou eens een goede verdediger aantrekken in de winter, kan het er wellicht inzitten.
Zou ook een licht mirakel zijn, mocht het gebeuren. In dit tempo eindigen we op 8 tegengoals. Maar in werkelijkheid zal het wel tegen de 20 gaan lopen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zie het niet gebeuren dit seizoen. Zowel het eerste als het tweede
Leuk programma dit weekend jaquote:
Foutjequote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:30 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Zou ook een licht mirakel zijn, mocht het gebeuren. In dit tempo eindigen we op 8 tegengoals. Maar in werkelijkheid zal het wel tegen de 20 gaan lopen.
[..]
Leuk programma dit weekend ja
Dan zullen we toch eerst van Sparta moeten winnen, zo makkelijk is dat niet hoor.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:51 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Geloof me.....na dit weekend staat psv gewoon 1e
Feyenoord lijkt een beetje mee te werken. (Vooralsnog)quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 19:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dan zullen we toch eerst van Sparta moeten winnen, zo makkelijk is dat niet hoor.
En laten we niet vergeten dat Sparta in het kasteel 2x tegen AZ en Ajax gelijkspeelde!quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 19:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dan zullen we toch eerst van Sparta moeten winnen, zo makkelijk is dat niet hoor.
Lazovic op de bank svp !!!quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:05 schreef dndiek het volgende:
Koevermans in de basis tegen zijn oude ploeg svp !!!
zei het tochquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:51 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Geloof me.....na dit weekend staat psv gewoon 1e
We hebben Sparta nog niet, vorig seizoen werd het 1-1 bij Sparta, en PSV moet goed z'n best gaan doen, anders kan het nog wel eens fout aflopen, Sparta zal gebrand zijn op hun eerste overwinning.quote:
Niet te arrogant worden, laat dat maar aan de neuzen over, die zijn daar veel beter in.quote:
Een zware kluif vast en zeker maar 0-1 in de 92e minuut telt ookquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Niet te arrogant worden, laat dat maar aan de neuzen over, die zijn daar veel beter in.
Ik vermoed dat we er morgen een zware kluif aan hebben.
Culina speelde super goed voor zijn operatie.quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:24 schreef the_legend_killer het volgende:
ik ben er bang voor.
Linke soep maar gelukkig geen Culina maar Mendez zal vast wel spelen
En hopelijk De Koef en Lazovic in de spits
quote:
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 09:14 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Die naam heb ik hier al zo gigantisch vaak voorbij zien komen dat ik wel benieuwd ben wat voor superspeler dit is. En waarom hij, ondanks dat hij zo goed is, nog steeds niet in gecontracteerd door een Europese ploeg.
Dat komt doordat je een vraagteken bent vergetenquote:Op zondag 28 oktober 2007 08:44 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
![]()
![]()
En geen spoor meer van Vatos, bijft toch altijd lachen met die supporters van andere clubs.![]()
Verder had ik in het vorige deeltje nog geen antwoord gehad over Botticelli:
[..]
Die zit nou te bidden dat PSV ook punten laat liggen, mocht dat het geval zijn zou het me niet verbazen als ie hier om 16:30 weer een waffel komt hebbenquote:Op zondag 28 oktober 2007 03:07 schreef pascalheister het volgende:
waar is die vatos nou?
1 puntje voor PSV, en Feyenoord is, hoe dan ook, de koppositie kwijt op doelsaldoquote:Op zondag 28 oktober 2007 12:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die zit nou te bidden dat PSV ook punten laat liggen, mocht dat het geval zijn zou het me niet verbazen als ie hier om 16:30 weer een waffel komt hebben.
Behoorlijk aanvallend! Goed dat Marcellis speelt in plaats van Addoquote:Op zondag 28 oktober 2007 13:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
Gomes, Kromkamp, Salcido, Marcellis, Zonneveld, Simons, Bakkal, Perez, Lazovic, Koevermans en Farfán.
Wissels: Roorda, Méndez, Alcides, Aissati, Addo, Fagner en Van der Leegte.
Heel aanvallend ja. Ik zou toch wel eens Aisatti naast Simons willen zien voor meer evenwicht.quote:Op zondag 28 oktober 2007 13:42 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Behoorlijk aanvallend! Goed dat Marcellis speelt in plaats van AddoHOpen dat Farfan achter de spitsen speelt!
Eensch.quote:Op zondag 28 oktober 2007 13:55 schreef mcyodogg het volgende:
Ja, dat probeerde Koeman ook al tegen Willem II, en toen werkte het averechts. Denk dat je met 4-4-2 veel meer klaarspeelt, dan met 4-3-3, zonder echte buitenspelers.
Lang geleden dat we zo begonnen in een uitwedstrijd. Maar het is nog lang, pas bij een marge van 3 ben ik er gerust op.quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:49 schreef 7.Leonardo het volgende:
En het staat inmiddels al 0-2
Ik word op mijn wenken bediend.quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Lang geleden dat we zo begonnen in een uitwedstrijd. Maar het is nog lang, pas bij een marge van 3 ben ik er gerust op.
Ik mag hopen dat dat niet serieus bedoeld isquote:Op zondag 28 oktober 2007 15:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En dan nog ben ik er stiekem niet gerust op![]()
Was het maar waarquote:Op zondag 28 oktober 2007 15:19 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat dat niet serieus bedoeld is![]()
Dus welquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 19:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
nou ik heb gekekenquote:
Ooijer vertelde bij SV destijds dat hij het jaar ervoor naar Schalke kon maar dat hij niet gegaan was omdat PSV zn club was en dat hij toch wilde blijven, dat allemaal om aan te geven dat het niet fair was dat ze hem vorig seizoen niet wilde laten gaan naar Blackburn, daarom was hij gaan staken.quote:
Mooi hequote:Op zondag 28 oktober 2007 15:49 schreef rubbereend het volgende:
blijft trouwens wennen, 5 Nederlanders in de basis en 2 jongens uit eigen jeugd
Vroeg me al af wat Westerhof tegenwoordig deed maar dit had ik niet verwachtquote:Een betere positie voor Farfán en de Peruaan schiet hem dan ook feilloos binnen, zijn tweede treffer van het seizoen. Opnieuw zag Westerhof er niet zeker uit. I
Precies, dit had ik van tevoren echt niet verwacht. Al gaf Sparta het ook wel heel makkelijk weg.quote:Op zondag 28 oktober 2007 16:26 schreef mcyodogg het volgende:
Van die 2e helft werd je niet echt vrolijk.
Maar goed, we staan weer bovenaan. Dat is wat telt.
quote:Op zondag 28 oktober 2007 17:18 schreef LudoSanders het volgende:
Pff, die 2e helft was het aanzien niet waard. Maar 3 punten, minimale inspanning, op naar Heerenveen Alves.![]()
quote:
*slik*quote:Op zondag 28 oktober 2007 17:18 schreef LudoSanders het volgende:
Pff, die 2e helft was het aanzien niet waard. Maar 3 punten, minimale inspanning, op naar Heerenveen.![]()
14mil. vind ik toch een beetje karig.quote:Op zondag 28 oktober 2007 23:30 schreef rubbereend het volgende:
grote kans dat Farfan in de winterstop naar Manchester City gaat voor 14 miljoen aldus SV
zal wel in het contract staan. ach leuke winst, 12 miljoenquote:Op zondag 28 oktober 2007 23:31 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
14mil. vind ik toch een beetje karig.
Goede voetballer maar volgens mij niet meer zo effectief zoals hij in het begin was.quote:Op zondag 28 oktober 2007 23:31 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
14mil. vind ik toch een beetje karig.
Dit seizoen is hij idd nog niet echt los.quote:Op zondag 28 oktober 2007 23:43 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Goede voetballer maar volgens mij niet meer zo effectief zoals hij in het begin was.
Laten we hopen dat hij te graag bij zijn 'mattie' Ibi blijft. Liever nog: dat ie enige vorm van clubliefde heeft.quote:Op maandag 29 oktober 2007 00:15 schreef Zwansen het volgende:
Godver. Laat PSV aub die Aisatti houden. Zou doodzonde zijn als zo iemand nu al naar het buitenland gaat, of nog erger, naar Ajax...
Onbegrijpelijk ook dat hij vandaag niet van de bank kwam.quote:Op maandag 29 oktober 2007 00:15 schreef Zwansen het volgende:
Godver. Laat PSV aub die Aisatti houden. Zou doodzonde zijn als zo iemand nu al naar het buitenland gaat, of nog erger, naar Ajax...
Vandaag kon ik het wel enigszins begrijpen, de wissel Farfan -> Mendez was mijns inziens vrij logisch. PSV speelde de 2e helft zo zwak en kwam bijna niet onder de druk van Sparta uit. Al viel die Mendez wel erg kut in.quote:Op maandag 29 oktober 2007 00:29 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk ook dat hij vandaag niet van de bank kwam.
Tja, clubliefde is erg lastig om te heben als je eigen club je soort van in de steek laat. Ben bang dat het aan Koeman ligt.quote:Op maandag 29 oktober 2007 00:17 schreef Imperatore het volgende:
[..]
Laten we hopen dat hij te graag bij zijn 'mattie' Ibi blijft. Liever nog: dat ie enige vorm van clubliefde heeft.
PSV was inderdaad erg slordig de 2e helft. Maar ja, PSV stond 0-3 voor toen Koeman die wissel deed, en veel beter ging het er niet door. Tactisch had het niet veel uitgemaakt als je Aissati zou brengen voor bijvoorbeeld Bakkal, maar hij had dan tenminste weer de kans gehad om iets te laten zien.quote:Op maandag 29 oktober 2007 00:31 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Vandaag kon ik het wel enigszins begrijpen, de wissel Farfan -> Mendez was mijns inziens vrij logisch. PSV speelde de 2e helft zo zwak en kwam bijna niet onder de druk van Sparta uit. Al viel die Mendez wel erg kut in.
Nja vorige wedstrijd was niet echt schitterend.quote:Op maandag 29 oktober 2007 00:29 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk ook dat hij vandaag niet van de bank kwam.
quote:Op maandag 29 oktober 2007 07:15 schreef denthemen het volgende:
14 Miljoen?
Wij krijgen zelfs 19 voor Babel![]()
Jullie onderhandelen blijkbaar beter/harder, maar waarschijnlijk had Farfan anders ook niet bijgetekend vermoed ik.quote:Op maandag 29 oktober 2007 07:15 schreef denthemen het volgende:
14 Miljoen?
Wij krijgen zelfs 19 voor Babel![]()
tja anders had hij waarschijnlijk zijn contract niet verlengd. Tis geven en nemen in zo'n onderhandeling. MAargoed wat zou een goede haalbare vervanger zijn?quote:Op maandag 29 oktober 2007 00:06 schreef mcyodogg het volgende:
Jammer van die clausule, volgens mij heeft City echt wel wat over voor een goede aanvaller.
Relax, zijn vooralsnog slechts geruchtenquote:Op maandag 29 oktober 2007 12:30 schreef Paaskonijn het volgende:
Wat, wat, wat? Gaat Farfán weg voor maar 14 mil?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |