abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54136120
ja ik heb het 1x gedaan, toen de 0-4 erin werd geschoten door arsenal ooit, maar dat was ook alin blessure tijd
pi_54136977
PSV heeft Balázs Dzsudzsák gecontracteerd. http://www.psv.nl/web/show/id=118705/contentid=21874

nu nog oefenen op de naam
pi_54137027
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 16:07 schreef AminBen het volgende:
PSV heeft Balázs Dzsudzsák gecontracteerd. http://www.psv.nl/web/show/id=118705/contentid=21874

Nooit van gehoord, maar het stemt me wel tevreden dat ze niet stilzitten.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_54137192
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 16:07 schreef AminBen het volgende:

Linkerflankspeler dus. Ik kan er geen zinnig woord over zeggen aangezien ik nog nooit van de beste jongen heb gehoord.

Ajax had in juni blijkbaar al interesse in hem, volgens http://www.ajaxonline.org/5242.htm

Kutwedstrijd gisteren trouwens, weinig weggegeven maar nog minder gecreëerd.

[ Bericht 13% gewijzigd door En1gma op 24-10-2007 16:23:27 ]
pi_54138627
Fillmpje: http://nl.youtube.com/watch?v=2Uh8XLlJd-Q

Dzsudzsák is de nummer 7.
Clarkson: Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you.
pi_54138674
Ik heb er nog nooit van gehoord. Hij komt in de zomer van 2008 naar Eindhoven; zouden ze al rekening houden met het vertrek van middenvelders?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 24 oktober 2007 @ 17:34:31 #207
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_54138831
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 17:26 schreef cultheld het volgende:
Ik heb er nog nooit van gehoord. Hij komt in de zomer van 2008 naar Eindhoven; zouden ze al rekening houden met het vertrek van middenvelders?
Vayrynnen/de Jong
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_54138845
Wat gaat er met Aissati gebeuren dan?
pi_54138906
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 17:34 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Vayrynnen/de Jong
Inderdaad heb je Simons, Mendez, Culina, Aissati, Afellay, Van der Leegte, Bakkal en Dzsudzsák. Lijkt me redelijk goed bezet.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_54138933
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 17:35 schreef Vat0s-L0c0s het volgende:
Die zal z'n contract wel niet willen verlengen. Misschien wordt ie wel geruild.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 24 oktober 2007 @ 17:40:14 #211
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_54138943
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 17:35 schreef Vat0s-L0c0s het volgende:
bijtekenen!
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 24 oktober 2007 @ 17:40:52 #212
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_54138960
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 17:39 schreef cultheld het volgende:

[..]

Die zal z'n contract wel niet willen verlengen. Misschien wordt ie wel geruild.
2 weken geleden sprak hij de intentie uit bij PSV te willen blijven
DeLuna vindt me dik ;(
pi_54139127
Waarom nou niet eerst een fatsoenlijke verdediger halen? Is het nou zo moeilijk te zien in welke linie er kwaliteit tekort schiet?
Patat Friet
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 24 oktober 2007 @ 18:22:18 #214
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_54139782
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 17:48 schreef ganzenherder het volgende:
Waarom nou niet eerst een fatsoenlijke verdediger halen? Is het nou zo moeilijk te zien in welke linie er kwaliteit tekort schiet?
tja, Koeman heeft het volste vertrouwen in Kromkamp en Zonneveld, die gaan dus sowieso niet vervangen worden. Salcido is een vaste waarde en nu Marcelis ook begint door te breken heb je met Addo en da Costa erbij al wat meer breedte. Dus dan moet je een echte toegevogde waarde halen.

Prima maar noem even een paar haalbare namen.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_54139869
Jonathan Bottinelli.
pi_54143236
Marcellis was een van de weinige lichtpuntjes gisteravond. Die passes af en toe
Volgende keer met Koevermans en Afellay starten en hopen dat Alex er niet bij is... Dan zijn er iig kansen op een gelijkspel.
  woensdag 24 oktober 2007 @ 20:57:54 #217
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_54143524
En laat die Lazovic maar eens op de bank beginnen. Marcellis was inderdaad positiev bevallen.
Hopelijk Affelay een paar potten kan breken in Turkije al vrees ik dat we zelfs met hem gaan afleggen.
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
pi_54144132
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 20:57 schreef HL_Dog43 het volgende:
Marcellis was inderdaad positiev bevallen.
Het is goed bevallen of positief bevonden. Zo is het net alsof er een kind veilig op de wereld is gezet
  woensdag 24 oktober 2007 @ 21:19:20 #219
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_54144202
hahaha Ik bedoelde hij is me goed bevallen.
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
pi_54152812
Pietje is positief over Dzsudzsák
quote:
„Het is een ongelooflijk groot talent”, zo reageerde Piet de Visser in De Telegraaf op het aantrekken van Balázs Dzsudzsák. „Hij is snel, goed in de combinatie, heeft een goede passeerbeweging én voorzet. Zo zie je ze niet vaak meer. Hij is een moderne linksbuiten.” PSV werd over de aanvaller getipt vanuit Hongarije. "Daardoor was Balázs nu nog betaalbaar en konden we de Europese topclubs aftroeven. Wij zaten al op de tribune toen hij nog relatief onbekend was”, aldus de scout.
pi_54153041
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 08:21 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Ah, een linksbuiten dus. Kan Aissati mooi bijtekenen
We sure are cute for two ugly people.
  donderdag 25 oktober 2007 @ 09:14:44 #222
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_54153398
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 18:27 schreef cultheld het volgende:
Jonathan Bottinelli.
Die naam heb ik hier al zo gigantisch vaak voorbij zien komen dat ik wel benieuwd ben wat voor superspeler dit is. En waarom hij, ondanks dat hij zo goed is, nog steeds niet in gecontracteerd door een Europese ploeg.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 25 oktober 2007 @ 11:42:09 #223
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_54155848
uit het AD van vandaag:
quote:
Het gaat opeens snel met Marcellis

Door PETER VAN DUYL
EINDHOVEN - Toen Dirk Marcellis dinsdagmiddag hoorde dat hij zou spelen tegen Fenerbahçe belde de PSV-verdediger direct naar huis.

Aan de andere kant van de lijn meldde zich zijn jongere broer Guus. ,,Mooi,’’ zei die. ,,We zullen vanavond kijken.’’

Die nuchtere reactie van het thuisfront kenmerkt ook Marcellis. De jonge PSV’er (19) is nog een speler van de oude stempel. Hij is nuchter, zeurt nooit en probeert zijn werk zo goed mogelijk te doen. ,,Ik heb niet stilgestaan bij de druk,’’ vertelt hij. ,,Ik probeer gewoon mijn ding te doen. Als dat lukt, weet ik dat het wel goed zit.’’

Al voor de zomer pikte hij aan bij de A-selectie, dit seizoen heeft hij een vaste plaats in het Eindhovense elitekorps. Maar pas deze maand plukt Marcellis ook echt de vruchten van dat solide fundament. Hij debuteerde tegen Willem II in de eredivisie, kreeg het vertrouwen van Foppe de Haan bij Jong Oranje én speelde dus ook tegen Fenerbahçe.

,,Het gaat nu opeens wel heel snel,’’ concludeert hij ook zelf. ,,Het mooiste moment van deze maand? Ik denk toch mijn eerste wedstrijd in de eredivisie, dat blijft je altijd bij. En Champions League had ik al eens gespeeld, hoewel deze wedstrijd natuurlijk veel belangrijker was dan die van vorig seizoen tegen Liverpool.’’

Hij was niet ontevreden over zijn optreden tegen de Turkse kampioen en had daar alle reden toe. Hij neutraliseerde voor een groot deel het gevaar van de Braziliaan Deivid en naarmate het duel vorderde, toonde hij ook aan de bal meer vertrouwen. ,,Als je je in de Champions League staande kunt houden, dan ben je goed bezig. Ik denk wel dat ik heb laten zien dat ik het niveau aankan.’’

Het was, concludeerde Marcellis, al met al een mooie ervaring. ,,Je merkt wel dat de sfeer in het stadion anders is, er hangt toch wat spanning. En in het veld merk je ook dat het anders is dan in de Nederlandse competitie. Er gebeurt van alles, je ontdekt ook van die kleine slimmigheidjes. Als je een tegenstander aantikt, gaan ze liggen schreeuwen alsof ze bijna doodgaan. Nou goed, dat weet je en daar word je voor gewaarschuwd.’’

Heel even had hij het benauwd. Al in de eerste helft kreeg Marcellis een gele kaart van de Engelse scheidsrechter Webb. Na de pauze ontsnapte hij aan rood toen hij onder de neus van de arbiter weer een overtreding maakte. Het zou zijn tweede rode kaart in Europa zijn geweest, want ook in Liverpool werd hij vorig seizoen uit het veld gestuurd. ,,Dat was wat geweest,’’ grijnsde hij na afloop. ,,Ik denk niet dat dat vaak is gebeurd: twee wedstrijden in de Champions League en twee keer rood.’’

Nu mag Marcellis uitzien naar de wedstrijd tegen Sparta, zondag in Rotterdam. ,,Als ik speel, zou dat alleen maar mooi zijn, maar ik kan niet zeggen dat het een grote teleurstelling zou zijn als dat niet zo is.’’
DeLuna vindt me dik ;(
pi_54156037
En PSV neemt genoegen met de excuses van Addo die vertelde dat hij zich liet meeslepen.
Ben benieuwd of de UEFA net zo mild zal zijn.
pi_54156388
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 11:51 schreef ruud.nl het volgende:
En PSV neemt genoegen met de excuses van Addo die vertelde dat hij zich liet meeslepen.
Tuurlijk niet, ik vraag me meer af of die Turk ook nog gestraft gaat worden voor die elleboogbeweging. Voor Addo verwacht ik minimaal drie wedstrijden schorsing, die Turkse speler zal wel geen straf krijgen.
We sure are cute for two ugly people.
pi_54156442
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 11:51 schreef ruud.nl het volgende:
boeiend het waren toch stink turken, der ging toch een elleboog aan vooraf en dat gevalletje kromkamp was ook niet netjes. Toen die keeper zag der er wat met kromkamp was bleef ie zelf ook maar liggen terwijl er met hem geen fuck aan de hand was
pi_54156579
Prima dat Addo onderzocht wordt, maar PSV.nl meldt dat dat ook gebeurd bij Senturk, terwijl ik daar niets over lees op UEFA.com.
pi_54158110
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 12:08 schreef WooZ het volgende:

[..]

boeiend het waren toch stink turken, der ging toch een elleboog aan vooraf en dat gevalletje kromkamp was ook niet netjes. Toen die keeper zag der er wat met kromkamp was bleef ie zelf ook maar liggen terwijl er met hem geen fuck aan de hand was
lekker genuanceerd

Wat addo deed kon gewoon absoluut niet door de beugel, het is smerig en onbeschoft. Gewoon 5 wedstrijden schorsing wat mij betreft.
pi_54159058
Dat die turken ook nog 2 geschorste spelers erbij krijgen. Dan missen ze toch heel wat belangrijke spelers.
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_54159068
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 08:21 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Als Piet positief is dan moet hij wel goed zijn
Patat Friet
pi_54159606
Wel jammer voor Addo, die gooit zo echt zijn eigen ruiten in. Kan best zijn dat dit de laatste kans voor 'm is om in de CL te spelen.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_54159887
quote:
Dzsudzsak moet leemte op links bij PSV vullen
door Frans van den Nieuwenhof

Donderdag 25 oktober 2007 - EINDHOVEN - Met de komst van de Hongaarse international Balasz Dzsudzsak hoopt de technische leiding van PSV de linksbuiten voor de toekomst te hebben gevonden. De Eindhovense club kwam gisteren een contract voor vijf jaar overeen met Dzsudzsak. De 20-jarige speler van Debrecen sluit zich in principe vanaf komend seizoen aan bij de selectie.

Sinds het vertrek van DaMarcus Beasley naar Rangers een jaar geleden heeft PSV geen echte linksbuiten meer in de selectie. De club ziet in Dzsudzsak een versterking voor de toekomst, maar hoopt hem al eerder naar Eindhoven te kunnen halen. Mogelijk al tijdens de komende winterstop. Daarover lopen de gesprekken nog.
De scouts Adrie van Kraaij en Piet de Visser, zagen de linkerspits in september voor het eerst bij een interland tegen Bosnië-Herzegowina. "We kregen een tip", zegt De Visser, "dat een zeer talentvolle, jonge speler zijn debuut zou gaan maken in het Hongaars elftal. We hebben hem gezien en zijn hem daarna intensief gaan volgen."
PSV stuurde zowat al zijn scouts naar Hongarije. Van Baalen bekeek hem bij zijn club en Nilis bezocht de wedstrijd Turkije- Hongarije. Ook Tonny Bruins Slot bekeek Dzsudzsak. De Visser: "We waren erg enthousiast. Het is een fręle, snelle linksbuiten, die niet alleen de zijkant bestrijkt, maar ook goed is in de combinatie en graag naar binnen trekt. Een speler die je niet zoveel meer ziet tegenwoordig."
Klinkt goed, mooi als hij in de winterstop al zou kunnen komen.
  donderdag 25 oktober 2007 @ 15:32:02 #233
4984 KELDER
De enige echte :)
pi_54160792
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 14:07 schreef ganzenherder het volgende:

[..]

Als Piet positief is dan moet hij wel goed zijn
Piet kan goed talent inschatten, maar talent alleen is niet genoeg...
Leandro, Tardelli en Marquinho waren volgens Piet ook de nieuwe sterren aan het braziliaanse firmament.
You can be anything you want to be
Just turn yourself into anything you think that you could ever be
Be free with your tempo, be free, be free
Surrender your ego - be free, be free to yourself
pi_54161058
Ik neem aan dat Marcellis mag starten tegen Sparta ten koste van Addo.
Ik typ straat.
pi_54161206
Ah, een echte linksbuiten zou geen overbodige luxe zijn inderdaad. Heeft PSV ook veel meer behoefte aan dan een linkshalf inderdaad
Patat Friet
pi_54161501
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 15:32 schreef KELDER het volgende:

[..]

Leandro, Tardelli en Marquinho waren volgens Piet ook de nieuwe sterren aan het braziliaanse firmament.
Leandro had dat talent dan ook zeker wel, bij Tardelli heb ik er echter nooit een spoor van kunnen ontdekken.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  donderdag 25 oktober 2007 @ 16:13:13 #237
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_54161701
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 16:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
bij Tardelli heb ik er echter nooit een spoor van kunnen ontdekken.
Hij werd dan ook niet voor niks Frikadelli genoemd
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_54161876
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 15:32 schreef KELDER het volgende:

[..]

Ochja iedereen maakt wel eens fouten he

Maar dat hij Tardelli en talent in een zin genoemd heeft kan ik me bijna niet voorstellen. Misschien talent voor circusartiest dan ofzo
Patat Friet
pi_54162569
Addo dus 4 wedstrijden geschorst dus blijkbaar, had ook wel rond de 5 wedstrijden verwacht...
Patat Friet
pi_54162843
PSV heeft het alleen over een eventuele 1/8ste finale wedstrijd, maar ik neem aan dat het ook voor de UEFA Cup geldt?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 25 oktober 2007 @ 17:18:07 #241
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_54162870
hij is wel uitgebreid gescout zeg
DeLuna vindt me dik ;(
pi_54163023
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 17:03 schreef ganzenherder het volgende:
Addo dus 4 wedstrijden geschorst dus blijkbaar, had ook wel rond de 5 wedstrijden verwacht...
Die Turk heeft geen schorsing opgelopen? Belachelijk! Wat Addo deed kon niet door de beugel natuurlijk, maar die elleboog is ook verre van sportief.
Ik typ straat.
pi_54163223
Die Turk wordt ook nog wel geschorst mag ik hopen
Patat Friet
pi_54163648
En die kut turk nog geen schorsing?
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_54163763
De Visser denkt dat iedere Braziliaan goed is.
pi_54163928
quote:
UEFA schorst Addo voor vier duels
Uitgegeven: 25 oktober 2007 17:22
Laatst gewijzigd: 25 oktober 2007 17:25

EINDHOVEN - PSV-verdediger Eric Addo is door de UEFA voor vier Europese wedstrijden geschorst. Dat heeft de Europese voetbalbond de Eindhovense club donderdag laten weten. PSV gaat niet in beroep tegen de straf.

Addo krijgt de schorsing opgelegd, omdat hij dinsdag in het Champions League-duel tegen Fenerbahçe
(0-0) spuugde naar tegenstander Semih Sentürk.

De scheidsrechters namen het incident niet waar. Televisiecamera's registreerden het voorval wel.

Bron: NU.nl

[ Bericht 1% gewijzigd door TheMagnificent op 25-10-2007 18:19:28 ]
pi_54164060
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 17:03 schreef ganzenherder het volgende:
Alles meer dan 2 kan wel eens Addo zijn laatste CL wedstrijd uit z'n carriere zijn.
  donderdag 25 oktober 2007 @ 18:45:26 #248
3432 Whiteguy
TÜV geprüft
pi_54164866
Ik zie de komende CL wedstrijden weer met wat meer vertrouwen tegemoet nu Addo geschorst is
pi_54164907
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 18:45 schreef Whiteguy het volgende:
Ik zie de komende CL wedstrijden weer met wat meer vertrouwen tegemoet nu Addo geschorst is
Want het stikt van de capabele vervangers in de selectie uiteraard ...
  donderdag 25 oktober 2007 @ 18:52:13 #250
3432 Whiteguy
TÜV geprüft
pi_54165037
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 18:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Want het stikt van de capabele vervangers in de selectie uiteraard ...
Marcellis is een capabele vervanger.

En de rest is minder slecht
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')