quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 02:22 schreef LudoSanders het volgende:
Hoi PSV vriendjes. Champignons league staat ook weer voor de deur.![]()
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 02:22 schreef LudoSanders het volgende:
Van het stadionquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 09:32 schreef Suijk het volgende:
Wat wordt er bedoeld met die herfinanciering?
Inderdaad.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 09:30 schreef jpg97 het volgende:
Welcome back Kezza, hopen dat ie de traditie van moeizaam scoren in de CL heeft vastgehouden
Champignonsquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 02:22 schreef LudoSanders het volgende:
Volgens mij is z'n laatste CL-goal nog altijd die van 6 jaar geleden tegen Lazio.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 09:30 schreef jpg97 het volgende:
Welcome back Kezza, hopen dat ie de traditie van moeizaam scoren in de CL heeft vastgehouden
Dan zou het mooi zijn om het cirkeltje rond te maken en dat 'ie een hattrick maakt tegen jullie.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 13:54 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Volgens mij is z'n laatste CL-goal nog altijd die van 6 jaar geleden tegen Lazio.![]()
Hier durf ik wel mee in te gaan. Kezza mag scoren tegen PSVquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:38 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik voorspel een 4-0 tegen VVV en een 2-1 tegen Fener
Ik ookquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:38 schreef Paaskonijn het volgende:
2-1 is riskant ivm onderling resultaat, sowieso thuis de 0 houden (ik denk dat de technische staf hier ook voor gaat, zal dus wel weer draak van een wedstrijd worden), als Kezza zo graag tegen ons wil scoren laat t dan maar daar zijnquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:38 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik weet in ieder geval dat die wedstrijd gruwelijk slecht voor mijn hart gaat zijnquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:26 schreef KELDER het volgende:
[..]
2-1 is riskant ivm onderling resultaat, sowieso thuis de 0 houden (ik denk dat de technische staf hier ook voor gaat, zal dus wel weer draak van een wedstrijd worden), als Kezza zo graag tegen ons wil scoren laat t dan maar daar zijn
Hopelijk/waarschijnlijk spaart PSV de krachten voor dinsdag inderdaadquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:38 schreef Paaskonijn het volgende:
Even je typefout verbeterd DDquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 14:47 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik voorspel een spetterende 10-0...
Ik vind Champignons heerlijkquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 02:22 schreef LudoSanders het volgende:
Nee, was zn eerste, en wat voor eenquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 17:49 schreef Paaskonijn het volgende:
Volgens mij heeft Alex zijn eerste goal voor Chelsea gemaakt, of heeft hij al ooit gescoord voor ze?
Een Alexvrijetrap?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 18:08 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Nee, was zn eerste, en wat voor een![]()
Zeker. Ik denk dat Schwarzer nog piepende oren heeftquote:
Filmpje?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 18:08 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Nee, was zn eerste, en wat voor een![]()
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 17:14 schreef ganzenherder het volgende:
Aissati en Marcellis hopelijk een basisplaats vanavond![]()
Danku Koemanquote:Opstelling PSV:
Gomes, Kromkamp, Marcellis, Salcido, Zonneveld, Simons, Aissati, Bakkal, Perez, Koevermans en Lazovic.
Wissels: Roorda, Méndez, Alcides, Farfán, Addo, Fagner en Van der Leegte.
Werkt niet...quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 18:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
http://www.d1g.com/video/show/?id=1469544
Heerlijke goalquote:
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 18:57 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Jallaaaa hoppaaaa! Ismael, Ismael, Ismaiel Aissati! Issati, Issati, Ismael Issatiiiiiiii. Ja salaam
Ze hadden inderdaad beter kunnen jagen, wat blessures kunnen forceren en een echt slechte generale kunnen hebben. Wat zoek je in voetbal als je niet tegen een professionele keuze kunt? 3-1, met een goede tegentreffer is er niks op aan te merken.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hmm niet echt goed net voor de wedstrijden tegen Fener
Kan nog steeds gelijk worden..quote:
O rlyquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:38 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Kan nog steeds gelijk worden..
Kan altijdquote:
Volgende week bij Twentequote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:43 schreef cultheld het volgende:
Feyenoord laat toch nog wel punten liggen.
Niet alleen dat hij heeft gescoord mag hij een lange neus trekken, maar ook voor de manier waarop hij scoorde.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:25 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Leuk dat Koevermans weer 2x gescoord heeft. Lange neus naar Van Gaal.![]()
Wel blij met Koevermans denk? Wellicht niet zo elegant als een Kone, maar hij schiet ze er wel in.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:25 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Leuk dat Koevermans weer 2x gescoord heeft. Lange neus naar Van Gaal.![]()
Koevermans is niet te vergelijken met een Kone natuurlijk. Meer met Eijkelkamp en Vennegoor.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 23:08 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Wel blij met Koevermans denk? Wellicht niet zo elegant als een Kone, maar hij schiet ze er wel in.
Zat ie nog maar bij ons![]()
Koevermans is nu al belangrijker voor ons dan Koné ooit geweest isquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 23:08 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Wel blij met Koevermans denk? Wellicht niet zo elegant als een Kone, maar hij schiet ze er wel in.
Zat ie nog maar bij ons![]()
Toch verwacht ik niet dat er veel te halen valt voor Fener, hoogstens een puntje.quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:01 schreef xminator het volgende:
Fenerbahçe begint weer op stoom te komen, 4 - 1 gewonnen vandaag.
gelukkig weten wij wel om te gaan met clubs die 100 jaar bestaanquote:Op zondag 21 oktober 2007 01:06 schreef xminator het volgende:
Ik weet niet wat ik er van moet verwachten we zullen een basisverdediger missen en Appiah komt er bij, dus ik denk dat we met een rare maar goede opstelling gaan komen. Maja we zullen het wel zien.
'We want to make our fans happy again by defeating PSV Eindhoven on Tuesday. And on Wednesday we are going to celebrate our victory at Beyonce's concert.', told Fenerbahce superstar Roberto Carlos after the match against Konyaspor.
Aldus Roberto Carlos, die wilt gaan feesten bij het concert van Beyonce ter viering van het 100-jarig bestaan.
quote:
quote:Datum Tijd Wedstrijd Comp.
di 23-10 20.45 PSV - Fenerbahçe UCL
zo 28-10 14.30 Sparta Rotterdam - PSV ERE
za 3-11 19.30 SC Heerenveen - PSV ERE
wo 7-11 20.45 Fenerbahçe - PSV UCL
zo 11-11 14.30 PSV - AZ ERE
za 24-11 Excelsior - PSV ERE
di 27-11 20.45 CSKA Moskou - PSV UCL
za 1-12 De Graafschap - PSV ERE
voordeel van Moskou uit is dat ze dan al een tijdje zijn uitgevoetbald toch?quote:Op zondag 21 oktober 2007 14:35 schreef WooZ het volgende:
[..]
[..]
heereveen uit lastig, evenal fener. Dan az thuis moet lukken, excelsior uit was afgelopen seizoen ook lastig moet nu wel lukken, ik vrees voor het kunstgras van moskouen de graafschap is tegen die tijd hun vorm ook alweer verloren
ja, daarom hoor je ook stemmen dat kunstgras juist een voordeel is voor psv, of in ieder geval minder nadelig dan op een bevroren veld te spelenquote:Op zondag 21 oktober 2007 14:47 schreef RayMania het volgende:
Is het in die periode niet hartstikke koud daar?
quote:Op zondag 21 oktober 2007 15:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
http://www.fenerbahce.org/eng/detay.asp?ContentID=1312 [ afbeelding ]
Grapjas, ER IS MAAR ÉÉN CLUB MET BOERENquote:Op zondag 21 oktober 2007 14:35 schreef WooZ het volgende:
[..]
[..]
heereveen uit lastig, evenal fener. Dan az thuis moet lukken, excelsior uit was afgelopen seizoen ook lastig moet nu wel lukken, ik vrees voor het kunstgras van moskouen de graafschap is tegen die tijd hun vorm ook alweer verloren
..waarom kom je dan in dit topic zwaaien?quote:Op zondag 21 oktober 2007 18:05 schreef Roberto258 het volgende:
[..]
Grapjas, ER IS MAAR ÉÉN CLUB MET BOEREN![]()
Aahw, Kezza wou gewoon niet tegen PSV spelen, wedden.quote:Op zondag 21 oktober 2007 20:27 schreef xminator het volgende:
VOLKAN DEMİREL - SELÇUK ŞAHİN - ÖNDER TURACI - ALİ BİLGİN - MEHMET AURELIO - GÖKÇEK VEDERSON - SEMİH ŞENTÜRK - YASİN ÇAKMAK - ROBERTO CARLOS - EDUARDO DE SOUZA - ALEXSANDRO DE SOUZA - DEIVID DE SOUZA - İLHAN PARLAK - VOLKAN BABACAN - COLIN KAZIM RİCHARDS - STEPHEN APPIAH - GÖKHAN GÖNÜL - DIEGO LUGANO-DENİZ BARIŞ - TÜMER METİN
20 spelers die meekomen naar NL, Kezman doet niet mee![]()
![]()
.
Ben benieuwd of die uit dan wel meedoetquote:Op zondag 21 oktober 2007 21:03 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Aahw, Kezza wou gewoon niet tegen PSV spelen, wedden.![]()
Jammer dat Kazman niet meekomt, was toch wel leuk geweest.quote:Op zondag 21 oktober 2007 20:27 schreef xminator het volgende:
VOLKAN DEMİREL - SELÇUK ŞAHİN - ÖNDER TURACI - ALİ BİLGİN - MEHMET AURELIO - GÖKÇEK VEDERSON - SEMİH ŞENTÜRK - YASİN ÇAKMAK - ROBERTO CARLOS - EDUARDO DE SOUZA - ALEXSANDRO DE SOUZA - DEIVID DE SOUZA - İLHAN PARLAK - VOLKAN BABACAN - COLIN KAZIM RİCHARDS - STEPHEN APPIAH - GÖKHAN GÖNÜL - DIEGO LUGANO-DENİZ BARIŞ - TÜMER METİN
20 spelers die meekomen naar NL, Kezman doet niet mee![]()
![]()
.
ja fijn, wrijf het nog even inquote:Op zondag 21 oktober 2007 14:47 schreef RayMania het volgende:
Is het in die periode niet hartstikke koud daar?
dan krijgen ze in moskou even het rood-witte pleinquote:Op zondag 21 oktober 2007 23:34 schreef KELDER het volgende:
[..]
ja fijn, wrijf het nog even in![]()
morgen over 5 weken loop ik in moskou![]()
![]()
quote:Op zondag 21 oktober 2007 22:22 schreef HL_Dog43 het volgende:
Hoop dat PSV komende dinsdag van de turken kan winnen.
Begin zo mijn twijfels te krijgen aan of we dit seizoen nog potten kunnen breken europees gezien.
was ie voor zaterdag ook al hoorquote:Op maandag 22 oktober 2007 01:09 schreef the_legend_killer het volgende:
koevermans topscoorder van PSV
PSV 04/05quote:Op maandag 22 oktober 2007 01:50 schreef LudoSanders het volgende:
Zat net weer eens de vriendschap te kijken, wat een elftal was dat toch. Wanneer komen Bommel en Ooijer terug.
Gomes op het einde van dat filmpjequote:Op maandag 22 oktober 2007 02:05 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
PSV 04/05![]()
Dat is toch een elftal en jaar dat ik niet snel zal vergeten.
Wat een prachtseizoen/elftal was dat.quote:Op maandag 22 oktober 2007 01:50 schreef LudoSanders het volgende:
Geen Kezman dinsdag
Kezman, mooie kerel en staat garant voor geen tegendoelpunten van zijn voet.
Zat net weer eens de vriendschap te kijken, wat een elftal was dat toch. Wanneer komen Bommel en Ooijer terug.
En Cocuquote:Op maandag 22 oktober 2007 12:43 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wat een prachtseizoen/elftal was dat.
Lucius
Park
Lee
Bouma
Ooijer
Vogel
Van Bommel
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik, ik, ik ben Cocu vergeten?quote:
Ja en Alex, die is er ook niet meerquote:Op maandag 22 oktober 2007 13:02 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik, ik, ik ben Cocu vergeten?![]()
![]()
Straks even mijn thuisshirt laten bedrukken![]()
Ik twijfel tussen Simons en Salcido.
ik moet er nog steeds die sterren op laten zettenquote:Op maandag 22 oktober 2007 13:02 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik, ik, ik ben Cocu vergeten?![]()
![]()
Straks even mijn thuisshirt laten bedrukken![]()
Ik twijfel tussen Simons en Salcido.
Die sterren horen er toch echt wel op hequote:Op maandag 22 oktober 2007 13:45 schreef WooZ het volgende:
[..]
ik moet er nog steeds die sterren op laten zetten
Ik hoop het.quote:Op maandag 22 oktober 2007 00:09 schreef Kiss-of-the-Dragon het volgende:
[..]
Mwah ik geef ons meer kans om te winen dan de Turken (is meer een gevoel dan op feiten gebaseerd ofzo hoor...)
Ik ben normaliter niet zo'n zwartkijker, maar ik zie het ook niet zo positief in... Ik hoop echt dat we winnen, maar Fenerbahce maakt een goede indruk op me.quote:Op maandag 22 oktober 2007 20:33 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Ik hoop het.
Al heb ik na een paar dramatische wedstrijden van PSV minder vertrouwen in weer een CL overwintering.
Het zal niet makkelijk worden maar Fener dat uitspeelt of thuis speelt is een wereld van verschil.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 08:40 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Ik ben normaliter niet zo'n zwartkijker, maar ik zie het ook niet zo positief in... Ik hoop echt dat we winnen, maar Fenerbahce maakt een goede indruk op me.
Bakkal deed het dan ook een stuk beter afgelopen zaterdag (als dat al mogelijk is). Maar van mij mag Aissati spelen ipv Mendez.quote:
*knikt ja*quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:31 schreef lookinforyou het volgende:
Zzzzzzzenuwachtig..........
Kromkamp viel me nog redelijk mee, Addo vond ik erger.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:33 schreef ganzenherder het volgende:
Dat wordt weer nagelbijten als Kromkamp aan de bal is![]()
Neem nou maar van mij aan dat PSV uit bij Fener verliestquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:47 schreef pascalheister het volgende:
Uit bij Fenerbahce zie ik wel kansen hoor, Alex en Lugano er niet bij scheelt natuurlijk wel
En Deividquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:47 schreef pascalheister het volgende:
Uit bij Fenerbahce zie ik wel kansen hoor, Alex en Lugano er niet bij scheelt natuurlijk wel
Waarom zou Alex er niet bij zijn?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:47 schreef pascalheister het volgende:
Van het beste uit gaanquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:50 schreef cultheld het volgende:
[..]
Waarom zou Alex er niet bij zijn?
Vanwaar dat optimisme in een keer?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:50 schreef cultheld het volgende:
Ik denk dat er uit gewoon gewonnen gaat worden. Afellay is er dan waarschijnlijk weer bij en dan moet Koeman gewoon met Koevermans (aanspeelpunt) in de basis starten.
Vanavond ontbrak er een aanspeelpunt in de basis (Koevermans kwam pas laat in het veld) en iemand met een demarrage op het middenveld. Afellay kan als geen ander aan de bal versnellen en daarmee kun je verdedigingen uit elkaar spelen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:51 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Vanwaar dat optimisme in een keer?
Ik ben echt zwaar teleurgesteld in PSV momenteel![]()
Ik ook en ben vast niet de enige. WEER tegen 10 man en WEER niet weten te scoren met deze aanval.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:51 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Ik ben echt zwaar teleurgesteld in PSV momenteel![]()
Het is juist negatief voor jullie, deivid stuntelt te vaak volgens velen hoorde hij niet eens te spelen...quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:50 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
En DeividMaar ik zie het niet rooskleurig in over 15 dagen
Ach, in de UEFA cup maken we wel meer kans.
Zonneveld toch?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:14 schreef TerroRobbie het volgende:
Welke speler was er als de kippen bij om shirtje te ruilen met Carlos?
Inderdaad, daar werd ik ook gek van. Gewoon strak er ingooien zoals Bommel ze altijd gaf. Die vrije trappen ook, 40m voor de goal en dan geeft Perez een tikkie legt Farfan hem stil waarna vervolgens Perez die bal erin gooit/stift. Laat Farfan dan gewoon oorlog in de 16 maken, dit was totaal nutteloos.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 01:08 schreef WooZ het volgende:
en dode spelmomenten gaan ook kut, ballen van perez zijn veel te lang onderweg, sommige vrije trappen stift ie gewoon
UEFAcup moet minimaal wel haalbaar zijn, voor CL 2e ronden loop je mijns inziens achter de feiten aan en moet je voor het goede eigenlijk wel winnen in Turkijequote:Op woensdag 24 oktober 2007 01:50 schreef Cyberia18 het volgende:
Zie hier nou nog maar doorheen te komen
wil iemand mij die vrije trappen uitleggen met Farfan en Perez die de vrije trappen in 2en nemen ipv direct voor de pot gooienquote:Op woensdag 24 oktober 2007 02:04 schreef mcyodogg het volgende:
Die vrije trappen van Perez zorgden nog best voor gevaar. Een keer legde Kromkamp hem terug, maar kwam ie niet bij een PSV'er, en een andere keer bleef ie in de kluts hangen.
GMTAquote:Op woensdag 24 oktober 2007 02:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wil iemand mij die vrije trappen uitleggen met Farfan en Perez die de vrije trappen in 2en nemen ipv direct voor de pot gooien
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 08:07 schreef Suijk het volgende:
Wat een negativiteit. Ik vond Fenerbahce nou ook niet zo imponeren hoor.
Verwacht je dat nou echt?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 08:57 schreef PyTh het volgende:
Fener In ieder geval zonder Lugano, Deivid en waarschijnlijk Alex.
Lugano is er zeker niet bij hoor tegen PSV hoor wijsneusquote:
Ik doelde op Deividquote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:06 schreef PyTh het volgende:
[..]
Lugano is er zeker niet bij hoor tegen PSV hoor wijsneus
Van Alex weet ik het inderdaad niet zeker en is waarschijnlijk ook meer gebasseerd op hoop al liep hij gisteren wel erg moeilijk
Ik vond het ook geen rode kaart maar ik kan me niet voorstellen dat de UEFA deze rode kaart gaat seponeren, zeker omdat hij ook met 2 benen in kwam.quote:
Wat een ongelofelijke smeerlap.quote:
Schei toch uit zegquote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:15 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ik vond het ook geen rode kaart maar ik kan me niet voorstellen dat de UEFA deze rode kaart gaat seponeren, zeker omdat hij ook met 2 benen in kwam.
Ik verwacht dat hij er niet bij is. UEFA zal hem niet totaal kwijtschelden. Normaal gesproken kan je wel op meerdere wedstrijden rekenen bij een directe rode kaart, maar ze zullen het net als bij Suazo (wat ook een onterechte was) het bij 1 houden.quote:
ja ik dus ook en schijnbaar stond er dus iets op het ed van 'emotionele lading blablabla' blerghquote:Op woensdag 24 oktober 2007 13:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Het is lang geleden dat ik me zo heb zitten ergeren in het stadion zeg... In een zeer belangrijke wedstrijd zó slecht spelen en dan ook nog eens een scheids die volkomen willekeurig lijkt te fluiten, man, ik liep echt helemaal over van de frustratie.
Tja, als je al kijkt hoeveel mensen het stadion verlaten bij een reguliere competitiewedstrijd. Kijk ik hier niet van op.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 13:58 schreef rubbereend het volgende:
wat ik trouwens echt te triest vond waren de mensen die ik in de 80ste minuut op noord al naar huis zag gaan. WTF denk je dan
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 13:58 schreef rubbereend het volgende:
wat ik trouwens echt te triest vond waren de mensen die ik in de 80ste minuut op noord al naar huis zag gaan. WTF denk je dan
Ik kan het wel begrijpen van één kant maar zelf zou ik toch wel een héél goede reden moeten hebben om bij 0-0 al voor het fluitsignaal weg te lopen.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:34 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook niet![]()
kom dan niet..
Nooit van gehoord, maar het stemt me wel tevreden dat ze niet stilzitten.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:07 schreef AminBen het volgende:
PSV heeft Balázs Dzsudzsák gecontracteerd.http://www.psv.nl/web/show/id=118705/contentid=21874
nu nog oefenen op de naam
Linkerflankspeler dus. Ik kan er geen zinnig woord over zeggen aangezien ik nog nooit van de beste jongen heb gehoord.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:07 schreef AminBen het volgende:
PSV heeft Balázs Dzsudzsák gecontracteerd.http://www.psv.nl/web/show/id=118705/contentid=21874
nu nog oefenen op de naam
Vayrynnen/de Jongquote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:26 schreef cultheld het volgende:
Ik heb er nog nooit van gehoord. Hij komt in de zomer van 2008 naar Eindhoven; zouden ze al rekening houden met het vertrek van middenvelders?
Inderdaad heb je Simons, Mendez, Culina, Aissati, Afellay, Van der Leegte, Bakkal en Dzsudzsák. Lijkt me redelijk goed bezet.quote:
Die zal z'n contract wel niet willen verlengen. Misschien wordt ie wel geruild.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:35 schreef Vat0s-L0c0s het volgende:
Wat gaat er met Aissati gebeuren dan?
bijtekenen!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:35 schreef Vat0s-L0c0s het volgende:
Wat gaat er met Aissati gebeuren dan?
2 weken geleden sprak hij de intentie uit bij PSV te willen blijvenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:39 schreef cultheld het volgende:
[..]
Die zal z'n contract wel niet willen verlengen. Misschien wordt ie wel geruild.
tja, Koeman heeft het volste vertrouwen in Kromkamp en Zonneveld, die gaan dus sowieso niet vervangen worden. Salcido is een vaste waarde en nu Marcelis ook begint door te breken heb je met Addo en da Costa erbij al wat meer breedte. Dus dan moet je een echte toegevogde waarde halen.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:48 schreef ganzenherder het volgende:
Waarom nou niet eerst een fatsoenlijke verdediger halen? Is het nou zo moeilijk te zien in welke linie er kwaliteit tekort schiet?![]()
Het is goed bevallen of positief bevonden. Zo is het net alsof er een kind veilig op de wereld is gezetquote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:57 schreef HL_Dog43 het volgende:
Marcellis was inderdaad positiev bevallen.
quote:„Het is een ongelooflijk groot talent”, zo reageerde Piet de Visser in De Telegraaf op het aantrekken van Balázs Dzsudzsák. „Hij is snel, goed in de combinatie, heeft een goede passeerbeweging én voorzet. Zo zie je ze niet vaak meer. Hij is een moderne linksbuiten.” PSV werd over de aanvaller getipt vanuit Hongarije. "Daardoor was Balázs nu nog betaalbaar en konden we de Europese topclubs aftroeven. Wij zaten al op de tribune toen hij nog relatief onbekend was”, aldus de scout.
Ah, een linksbuiten dus. Kan Aissati mooi bijtekenenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 08:21 schreef Leso_Varen het volgende:
Pietje is positief over Dzsudzsák
[..]
Die naam heb ik hier al zo gigantisch vaak voorbij zien komen dat ik wel benieuwd ben wat voor superspeler dit is. En waarom hij, ondanks dat hij zo goed is, nog steeds niet in gecontracteerd door een Europese ploeg.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 18:27 schreef cultheld het volgende:
Jonathan Bottinelli.
quote:Het gaat opeens snel met Marcellis
Door PETER VAN DUYL
EINDHOVEN - Toen Dirk Marcellis dinsdagmiddag hoorde dat hij zou spelen tegen Fenerbahçe belde de PSV-verdediger direct naar huis.
Aan de andere kant van de lijn meldde zich zijn jongere broer Guus. ,,Mooi,’’ zei die. ,,We zullen vanavond kijken.’’
Die nuchtere reactie van het thuisfront kenmerkt ook Marcellis. De jonge PSV’er (19) is nog een speler van de oude stempel. Hij is nuchter, zeurt nooit en probeert zijn werk zo goed mogelijk te doen. ,,Ik heb niet stilgestaan bij de druk,’’ vertelt hij. ,,Ik probeer gewoon mijn ding te doen. Als dat lukt, weet ik dat het wel goed zit.’’
Al voor de zomer pikte hij aan bij de A-selectie, dit seizoen heeft hij een vaste plaats in het Eindhovense elitekorps. Maar pas deze maand plukt Marcellis ook echt de vruchten van dat solide fundament. Hij debuteerde tegen Willem II in de eredivisie, kreeg het vertrouwen van Foppe de Haan bij Jong Oranje én speelde dus ook tegen Fenerbahçe.
,,Het gaat nu opeens wel heel snel,’’ concludeert hij ook zelf. ,,Het mooiste moment van deze maand? Ik denk toch mijn eerste wedstrijd in de eredivisie, dat blijft je altijd bij. En Champions League had ik al eens gespeeld, hoewel deze wedstrijd natuurlijk veel belangrijker was dan die van vorig seizoen tegen Liverpool.’’
Hij was niet ontevreden over zijn optreden tegen de Turkse kampioen en had daar alle reden toe. Hij neutraliseerde voor een groot deel het gevaar van de Braziliaan Deivid en naarmate het duel vorderde, toonde hij ook aan de bal meer vertrouwen. ,,Als je je in de Champions League staande kunt houden, dan ben je goed bezig. Ik denk wel dat ik heb laten zien dat ik het niveau aankan.’’
Het was, concludeerde Marcellis, al met al een mooie ervaring. ,,Je merkt wel dat de sfeer in het stadion anders is, er hangt toch wat spanning. En in het veld merk je ook dat het anders is dan in de Nederlandse competitie. Er gebeurt van alles, je ontdekt ook van die kleine slimmigheidjes. Als je een tegenstander aantikt, gaan ze liggen schreeuwen alsof ze bijna doodgaan. Nou goed, dat weet je en daar word je voor gewaarschuwd.’’
Heel even had hij het benauwd. Al in de eerste helft kreeg Marcellis een gele kaart van de Engelse scheidsrechter Webb. Na de pauze ontsnapte hij aan rood toen hij onder de neus van de arbiter weer een overtreding maakte. Het zou zijn tweede rode kaart in Europa zijn geweest, want ook in Liverpool werd hij vorig seizoen uit het veld gestuurd. ,,Dat was wat geweest,’’ grijnsde hij na afloop. ,,Ik denk niet dat dat vaak is gebeurd: twee wedstrijden in de Champions League en twee keer rood.’’
Nu mag Marcellis uitzien naar de wedstrijd tegen Sparta, zondag in Rotterdam. ,,Als ik speel, zou dat alleen maar mooi zijn, maar ik kan niet zeggen dat het een grote teleurstelling zou zijn als dat niet zo is.’’
Tuurlijk niet, ik vraag me meer af of die Turk ook nog gestraft gaat worden voor die elleboogbeweging. Voor Addo verwacht ik minimaal drie wedstrijden schorsing, die Turkse speler zal wel geen straf krijgen.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:51 schreef ruud.nl het volgende:
En PSV neemt genoegen met de excuses van Addo die vertelde dat hij zich liet meeslepen.
Ben benieuwd of de UEFA net zo mild zal zijn.![]()
boeiend het waren toch stink turken, der ging toch een elleboog aan vooraf en dat gevalletje kromkamp was ook niet netjes. Toen die keeper zag der er wat met kromkamp was bleef ie zelf ook maar liggen terwijl er met hem geen fuck aan de hand wasquote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:51 schreef ruud.nl het volgende:
En PSV neemt genoegen met de excuses van Addo die vertelde dat hij zich liet meeslepen.
Ben benieuwd of de UEFA net zo mild zal zijn.![]()
lekker genuanceerdquote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:08 schreef WooZ het volgende:
[..]
boeiend het waren toch stink turken, der ging toch een elleboog aan vooraf en dat gevalletje kromkamp was ook niet netjes. Toen die keeper zag der er wat met kromkamp was bleef ie zelf ook maar liggen terwijl er met hem geen fuck aan de hand was
Als Piet positief is dan moet hij wel goed zijnquote:Op donderdag 25 oktober 2007 08:21 schreef Leso_Varen het volgende:
Pietje is positief over Dzsudzsák
[..]
Klinkt goed, mooi als hij in de winterstop al zou kunnen komen.quote:Dzsudzsak moet leemte op links bij PSV vullen
door Frans van den Nieuwenhof
Donderdag 25 oktober 2007 - EINDHOVEN - Met de komst van de Hongaarse international Balasz Dzsudzsak hoopt de technische leiding van PSV de linksbuiten voor de toekomst te hebben gevonden. De Eindhovense club kwam gisteren een contract voor vijf jaar overeen met Dzsudzsak. De 20-jarige speler van Debrecen sluit zich in principe vanaf komend seizoen aan bij de selectie.
Sinds het vertrek van DaMarcus Beasley naar Rangers een jaar geleden heeft PSV geen echte linksbuiten meer in de selectie. De club ziet in Dzsudzsak een versterking voor de toekomst, maar hoopt hem al eerder naar Eindhoven te kunnen halen. Mogelijk al tijdens de komende winterstop. Daarover lopen de gesprekken nog.
De scouts Adrie van Kraaij en Piet de Visser, zagen de linkerspits in september voor het eerst bij een interland tegen Bosnië-Herzegowina. "We kregen een tip", zegt De Visser, "dat een zeer talentvolle, jonge speler zijn debuut zou gaan maken in het Hongaars elftal. We hebben hem gezien en zijn hem daarna intensief gaan volgen."
PSV stuurde zowat al zijn scouts naar Hongarije. Van Baalen bekeek hem bij zijn club en Nilis bezocht de wedstrijd Turkije- Hongarije. Ook Tonny Bruins Slot bekeek Dzsudzsak. De Visser: "We waren erg enthousiast. Het is een frêle, snelle linksbuiten, die niet alleen de zijkant bestrijkt, maar ook goed is in de combinatie en graag naar binnen trekt. Een speler die je niet zoveel meer ziet tegenwoordig."
Piet kan goed talent inschatten, maar talent alleen is niet genoeg...quote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:07 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Als Piet positief is dan moet hij wel goed zijn![]()
Leandro had dat talent dan ook zeker wel, bij Tardelli heb ik er echter nooit een spoor van kunnen ontdekken.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:32 schreef KELDER het volgende:
[..]
Piet kan goed talent inschatten, maar talent alleen is niet genoeg...
Leandro, Tardelli en Marquinho waren volgens Piet ook de nieuwe sterren aan het braziliaanse firmament.
Hij werd dan ook niet voor niks Frikadelli genoemdquote:Op donderdag 25 oktober 2007 16:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
bij Tardelli heb ik er echter nooit een spoor van kunnen ontdekken.
Ochja iedereen maakt wel eens fouten hequote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:32 schreef KELDER het volgende:
[..]
Piet kan goed talent inschatten, maar talent alleen is niet genoeg...
Leandro, Tardelli en Marquinho waren volgens Piet ook de nieuwe sterren aan het braziliaanse firmament.
Die Turk heeft geen schorsing opgelopen? Belachelijk! Wat Addo deed kon niet door de beugel natuurlijk, maar die elleboog is ook verre van sportief.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 17:03 schreef ganzenherder het volgende:
Addo dus 4 wedstrijden geschorst dus blijkbaar, had ook wel rond de 5 wedstrijden verwacht...
quote:UEFA schorst Addo voor vier duels
Uitgegeven: 25 oktober 2007 17:22
Laatst gewijzigd: 25 oktober 2007 17:25
EINDHOVEN - PSV-verdediger Eric Addo is door de UEFA voor vier Europese wedstrijden geschorst. Dat heeft de Europese voetbalbond de Eindhovense club donderdag laten weten. PSV gaat niet in beroep tegen de straf.
Addo krijgt de schorsing opgelegd, omdat hij dinsdag in het Champions League-duel tegen Fenerbahçe
(0-0) spuugde naar tegenstander Semih Sentürk.
De scheidsrechters namen het incident niet waar. Televisiecamera's registreerden het voorval wel.
Bron: NU.nl
Alles meer dan 2 kan wel eens Addo zijn laatste CL wedstrijd uit z'n carriere zijn.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 17:03 schreef ganzenherder het volgende:
Addo dus 4 wedstrijden geschorst dus blijkbaar, had ook wel rond de 5 wedstrijden verwacht...
Want het stikt van de capabele vervangers in de selectie uiteraardquote:Op donderdag 25 oktober 2007 18:45 schreef Whiteguy het volgende:
Ik zie de komende CL wedstrijden weer met wat meer vertrouwen tegemoet nu Addo geschorst is
Marcellis is een capabele vervanger.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 18:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Want het stikt van de capabele vervangers in de selectie uiteraard...
Da Costa en Alcides bedoel je? Ik hoop het niet maar ik zie verder geen "rest" eigenlijkquote:Op donderdag 25 oktober 2007 18:52 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Marcellis is een capabele vervanger.
En de rest is minder slecht
Da Costa speelt 90% van z'n wedstrijden als een bal gehakt en Alcides eveneens. Hoe denk je dat Addo er überhaupt in is komen te staan?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 18:58 schreef Whiteguy het volgende:
Die bedoel ik ja. Zo lang alcides gewoon de houthakker speelt die die is heb je wel wat aan hem. Hij moet alleen niet op gaan bouwen. Idem voor da costa overigens.
Addo kan behalve niet opbouwen ook nog eens niet zn man fatsoenlijk dekken
Mwah met Alcides in de verdediging is ook geen vooruitgang. Of de immer geblesseerde Rakjovic..quote:Op donderdag 25 oktober 2007 18:52 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Marcellis is een capabele vervanger.
En de rest is minder slecht
kneusquote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:24 schreef Devrim_ het volgende:
Addo word waarschijnlijk 4 wedstrijden geschorst
Ik hoop niet dat hij brengt wat ik van hem verwacht tochquote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:08 schreef Whiteguy het volgende:
addo haalt ook zeker de 89% wel
Het is in ieder geval alle drie niks.
Hopelijk komt Rajkovic binnenkort terug, ben benieuwd of die wel kan brengen wat men van hem verwachtte.
Goh, dat zagen we niet aankomenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:24 schreef Devrim_ het volgende:
Addo wordt waarschijnlijk 4 wedstrijden geschorst
Inderdaad. Schorsen die hond.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 17:58 schreef cultheld het volgende:
De Visser denkt dat iedere Braziliaan goed is.
En dat zal ie voelen ookquote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:24 schreef Devrim_ het volgende:
Addo word waarschijnlijk 4 wedstrijden geschorst
Hoezo ben ik nou weer een kneus?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:38 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
kneus [afbeelding]
Wel goed dat PSV de straf meteen accepteert. Al die kutclubs met schorsingen gaan altijd meteen in hoger beroep.
Alcides heeft tegen CSKA nog meer van mn hart gevraagd dan Addoquote:Op donderdag 25 oktober 2007 18:58 schreef Whiteguy het volgende:
Die bedoel ik ja. Zo lang alcides gewoon de houthakker speelt die die is heb je wel wat aan hem. Hij moet alleen niet op gaan bouwen. Idem voor da costa overigens.
Addo kan behalve niet opbouwen ook nog eens niet zn man fatsoenlijk dekken
Rajković heeft alweer meegepseeld bij jong PSV maandagquote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:26 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Mwah met Alcides in de verdediging is ook geen vooruitgang. Of de immer geblesseerde Rakjovic..
Alcides kan beter middenvelder worden, soms zie ik me daar toch rushes langs de zijlijn.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 02:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Alcides heeft tegen CSKA nog meer van mn hart gevraagd dan AddoEn die is slecht voor mn hart. Als zijn naam voorbij komt bij de opstelling gaat het al 25 slagen omhoog
Alcides kan nog geen pass geven over 10 meter
Toevallig niet geblesseerd geraakt? Wat moeten we met die kerel..quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 02:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Rajković heeft alweer meegepseeld bij jong PSV maandag
http://sport.fok.nl/voetbal/nieuws/43599quote:Fox Sports heeft de genomineerden bekend gemaakt voor de verkiezing van beste in Europa voetballende Latijns-Amerikaanse speler.
Naast Carlos Tévez (Manchester Unietd), Lionel Messi (Barcelona) en Diego Milito (Real Zaragoza), behoren de PSV’ers Carlos Salcido en Jefferson Farfán tot de vijf genomineerden. De verkiezing wordt jaarlijks georganiseerd door FOX Sports.
Omdat we dat dus allang wisten?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:41 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Hoezo ben ik nou weer een kneus?
Volgens mij ben JIJ de kneus
Belachelijk!quote:Fener zonder Deivid maar met Sentürk tegen PSV
Geschreven door Bart Kruyt op vrijdag, 26 oktober om 15:03
Op de dag dat PSV-verdediger Eric Addo voor vier Europese wedstrijden werd geschorst, kreeg ook Fenerbahçe te horen waar het aan toe was na het onvriendelijke groepsduel in Eindhoven. Semih Sentürk kon tevreden zijn: hij ontsnapte aan een schorsing. Deivid moet wél brommen.
De aanvaller werd afgelopen dinsdag van het veld gestuurd na een overtreding op Mike Zonneveld. Bij Fenerbahçe vond men dat de straf van Howard Webb te zwaar was, waardoor de club in beroep ging. De UEFA oordeelde echter dat er 'sprake was van fysiek contact tussen de twee spelers en de tackle werd op een grove manier ingezet.' Deivid werd voor een duel geschorst.
Semih Sentürk werd niet gestraft. De aanvaller gaf Addo een elleboogstoot, wat niet gezien werd door het arbitrale kwartet. De mandekker van PSV spuugde Sentürk hierop in het gezicht. Addo kreeg een schorsing van vier duels opgelegd: Sentürk ontsnapte aan een schorsing. De UEFA beschreef het incident als 'provocatie'.
en die Turk die op Kromkamp ging staanquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:18 schreef Paaskonijn het volgende:
Godverdomme waardeloze kut UEFA. Dat die schijtturk ook geschorst word
Ookquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:29 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
en die Turk die op Kromkamp ging staan![]()
![]()
5k schapen ofzo?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:33 schreef LudoSanders het volgende:
Hoeveel zou de UEFA hebben gehad van Fenerbahçe?
quote:
Ik doe ook ff mee +'quote:
WTF, dit is natuurlijk belachelijk. Als dat al onder het mom van provoceren valt...quote:
Zeker belachelijk! Het is verdomd niet normaal hoe die kut uefa met de NL clubs omgaat. Die Kut senturk moet gewoon geschorst worden voor zijn belachelijke elleboog! Kolerelijerquote:
Speculatie, want geen enkel van de beslissingen had direct een invloed op de score. Het is niet zo dat Fenerbahce 3 doelpunten onterecht afgekeurd zag worden.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 20:54 schreef xminator het volgende:
Ja kut scheids dat het was stond aan de zijde van psv... anders was het 0 - 2 geweest.
Als hij terecht had gefloten had Fener al veel eerder een rode kaart bij die handsbal van de keeper gekregenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 20:54 schreef xminator het volgende:
Ja kut scheids dat het was stond aan de zijde van psv... anders was het 0 - 2 geweest.
Sparta uit wordt nog lastig zat waarschijnlijk. PSV is zwak in uitwedstrijden en Sparta is traditioneel een lastige tegenstander.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 12:51 schreef Dylan Dog het volgende:
Morgen Sparta uit. Als we die winnen, worden we kampioen.
Thuis is sparta gelukkig andere koekquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 13:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Sparta uit wordt nog lastig zat waarschijnlijk. PSV is zwak in uitwedstrijden en Sparta is traditioneel een lastige tegenstander.
Sparta uit is voor elke ploeg lastig. Ik denk ook 0-2.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 13:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Sparta uit wordt nog lastig zat waarschijnlijk. PSV is zwak in uitwedstrijden en Sparta is traditioneel een lastige tegenstander.
Het is ook weer te belachelijk dat er van die middelmatige buitenlanders staan. Zet er dan middelmatige Nederlanders neer. (Niet Lamey, die was minder dan middelmatig.) WTF heeft PSV bezield om Sepp de Roover aan Sparta te verkopen? (Okee, is een Belg, maar iig uit de eigen opleiding en Vlaanderen is stiekem toch bijna weer van Nederland.)quote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Da Costa speelt 90% van z'n wedstrijden als een bal gehakt en Alcides eveneens. Hoe denk je dat Addo er überhaupt in is komen te staan?
Zit nog goed bij Blackburn denk ik. Misschien aan het einde van het seizoen, eerder zie ik die niet terugkeren.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 16:58 schreef cultheld het volgende:
Ooijer?
Weet jij wat er achter de schermen speelde tussen PSV en Ooijer dan?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:21 schreef rubbereend het volgende:
Ooijermet zn vieze spelletjes
maargoed wel een topverdediger!
toen Youri Mulder ff vertelde wat er indertijd met Schalke was gebeurt wist ik genoeg, met werkweigeringquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:23 schreef cultheld het volgende:
[..]
Weet jij wat er achter de schermen speelde tussen PSV en Ooijer dan?
Wat zei die dan?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
toen Youri Mulder ff vertelde wat er indertijd met Schalke was gebeurt wist ik genoeg, met werkweigering. Wees een vent!
gebeurdquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
toen Youri Mulder ff vertelde wat er indertijd met Schalke was gebeurt wist ik genoeg, met werkweigering. Wees een vent!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |