Ben benieuwd of die uit dan wel meedoetquote:Op zondag 21 oktober 2007 21:03 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Aahw, Kezza wou gewoon niet tegen PSV spelen, wedden.![]()
Jammer dat Kazman niet meekomt, was toch wel leuk geweest.quote:Op zondag 21 oktober 2007 20:27 schreef xminator het volgende:
VOLKAN DEMİREL - SELÇUK ŞAHİN - ÖNDER TURACI - ALİ BİLGİN - MEHMET AURELIO - GÖKÇEK VEDERSON - SEMİH ŞENTÜRK - YASİN ÇAKMAK - ROBERTO CARLOS - EDUARDO DE SOUZA - ALEXSANDRO DE SOUZA - DEIVID DE SOUZA - İLHAN PARLAK - VOLKAN BABACAN - COLIN KAZIM RİCHARDS - STEPHEN APPIAH - GÖKHAN GÖNÜL - DIEGO LUGANO-DENİZ BARIŞ - TÜMER METİN
20 spelers die meekomen naar NL, Kezman doet niet mee![]()
![]()
.
ja fijn, wrijf het nog even inquote:Op zondag 21 oktober 2007 14:47 schreef RayMania het volgende:
Is het in die periode niet hartstikke koud daar?
dan krijgen ze in moskou even het rood-witte pleinquote:Op zondag 21 oktober 2007 23:34 schreef KELDER het volgende:
[..]
ja fijn, wrijf het nog even in![]()
morgen over 5 weken loop ik in moskou![]()
![]()
quote:Op zondag 21 oktober 2007 22:22 schreef HL_Dog43 het volgende:
Hoop dat PSV komende dinsdag van de turken kan winnen.
Begin zo mijn twijfels te krijgen aan of we dit seizoen nog potten kunnen breken europees gezien.
was ie voor zaterdag ook al hoorquote:Op maandag 22 oktober 2007 01:09 schreef the_legend_killer het volgende:
koevermans topscoorder van PSV
PSV 04/05quote:Op maandag 22 oktober 2007 01:50 schreef LudoSanders het volgende:
Zat net weer eens de vriendschap te kijken, wat een elftal was dat toch. Wanneer komen Bommel en Ooijer terug.
Gomes op het einde van dat filmpjequote:Op maandag 22 oktober 2007 02:05 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
PSV 04/05![]()
Dat is toch een elftal en jaar dat ik niet snel zal vergeten.
Wat een prachtseizoen/elftal was dat.quote:Op maandag 22 oktober 2007 01:50 schreef LudoSanders het volgende:
Geen Kezman dinsdag
Kezman, mooie kerel en staat garant voor geen tegendoelpunten van zijn voet.
Zat net weer eens de vriendschap te kijken, wat een elftal was dat toch. Wanneer komen Bommel en Ooijer terug.
En Cocuquote:Op maandag 22 oktober 2007 12:43 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wat een prachtseizoen/elftal was dat.
Lucius
Park
Lee
Bouma
Ooijer
Vogel
Van Bommel
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik, ik, ik ben Cocu vergeten?quote:
Ja en Alex, die is er ook niet meerquote:Op maandag 22 oktober 2007 13:02 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik, ik, ik ben Cocu vergeten?![]()
![]()
Straks even mijn thuisshirt laten bedrukken![]()
Ik twijfel tussen Simons en Salcido.
ik moet er nog steeds die sterren op laten zettenquote:Op maandag 22 oktober 2007 13:02 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik, ik, ik ben Cocu vergeten?![]()
![]()
Straks even mijn thuisshirt laten bedrukken![]()
Ik twijfel tussen Simons en Salcido.
Die sterren horen er toch echt wel op hequote:Op maandag 22 oktober 2007 13:45 schreef WooZ het volgende:
[..]
ik moet er nog steeds die sterren op laten zetten
Ik hoop het.quote:Op maandag 22 oktober 2007 00:09 schreef Kiss-of-the-Dragon het volgende:
[..]
Mwah ik geef ons meer kans om te winen dan de Turken (is meer een gevoel dan op feiten gebaseerd ofzo hoor...)
Ik ben normaliter niet zo'n zwartkijker, maar ik zie het ook niet zo positief in... Ik hoop echt dat we winnen, maar Fenerbahce maakt een goede indruk op me.quote:Op maandag 22 oktober 2007 20:33 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Ik hoop het.
Al heb ik na een paar dramatische wedstrijden van PSV minder vertrouwen in weer een CL overwintering.
Het zal niet makkelijk worden maar Fener dat uitspeelt of thuis speelt is een wereld van verschil.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 08:40 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Ik ben normaliter niet zo'n zwartkijker, maar ik zie het ook niet zo positief in... Ik hoop echt dat we winnen, maar Fenerbahce maakt een goede indruk op me.
Bakkal deed het dan ook een stuk beter afgelopen zaterdag (als dat al mogelijk is). Maar van mij mag Aissati spelen ipv Mendez.quote:
*knikt ja*quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:31 schreef lookinforyou het volgende:
Zzzzzzzenuwachtig..........
Kromkamp viel me nog redelijk mee, Addo vond ik erger.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:33 schreef ganzenherder het volgende:
Dat wordt weer nagelbijten als Kromkamp aan de bal is![]()
Neem nou maar van mij aan dat PSV uit bij Fener verliestquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:47 schreef pascalheister het volgende:
Uit bij Fenerbahce zie ik wel kansen hoor, Alex en Lugano er niet bij scheelt natuurlijk wel
En Deividquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:47 schreef pascalheister het volgende:
Uit bij Fenerbahce zie ik wel kansen hoor, Alex en Lugano er niet bij scheelt natuurlijk wel
Waarom zou Alex er niet bij zijn?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:47 schreef pascalheister het volgende:
Van het beste uit gaanquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:50 schreef cultheld het volgende:
[..]
Waarom zou Alex er niet bij zijn?
Vanwaar dat optimisme in een keer?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:50 schreef cultheld het volgende:
Ik denk dat er uit gewoon gewonnen gaat worden. Afellay is er dan waarschijnlijk weer bij en dan moet Koeman gewoon met Koevermans (aanspeelpunt) in de basis starten.
Vanavond ontbrak er een aanspeelpunt in de basis (Koevermans kwam pas laat in het veld) en iemand met een demarrage op het middenveld. Afellay kan als geen ander aan de bal versnellen en daarmee kun je verdedigingen uit elkaar spelen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:51 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Vanwaar dat optimisme in een keer?
Ik ben echt zwaar teleurgesteld in PSV momenteel![]()
Ik ook en ben vast niet de enige. WEER tegen 10 man en WEER niet weten te scoren met deze aanval.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:51 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Ik ben echt zwaar teleurgesteld in PSV momenteel![]()
Het is juist negatief voor jullie, deivid stuntelt te vaak volgens velen hoorde hij niet eens te spelen...quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:50 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
En DeividMaar ik zie het niet rooskleurig in over 15 dagen
Ach, in de UEFA cup maken we wel meer kans.
Zonneveld toch?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:14 schreef TerroRobbie het volgende:
Welke speler was er als de kippen bij om shirtje te ruilen met Carlos?
Inderdaad, daar werd ik ook gek van. Gewoon strak er ingooien zoals Bommel ze altijd gaf. Die vrije trappen ook, 40m voor de goal en dan geeft Perez een tikkie legt Farfan hem stil waarna vervolgens Perez die bal erin gooit/stift. Laat Farfan dan gewoon oorlog in de 16 maken, dit was totaal nutteloos.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 01:08 schreef WooZ het volgende:
en dode spelmomenten gaan ook kut, ballen van perez zijn veel te lang onderweg, sommige vrije trappen stift ie gewoon
UEFAcup moet minimaal wel haalbaar zijn, voor CL 2e ronden loop je mijns inziens achter de feiten aan en moet je voor het goede eigenlijk wel winnen in Turkijequote:Op woensdag 24 oktober 2007 01:50 schreef Cyberia18 het volgende:
Zie hier nou nog maar doorheen te komen
wil iemand mij die vrije trappen uitleggen met Farfan en Perez die de vrije trappen in 2en nemen ipv direct voor de pot gooienquote:Op woensdag 24 oktober 2007 02:04 schreef mcyodogg het volgende:
Die vrije trappen van Perez zorgden nog best voor gevaar. Een keer legde Kromkamp hem terug, maar kwam ie niet bij een PSV'er, en een andere keer bleef ie in de kluts hangen.
GMTAquote:Op woensdag 24 oktober 2007 02:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wil iemand mij die vrije trappen uitleggen met Farfan en Perez die de vrije trappen in 2en nemen ipv direct voor de pot gooien
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 08:07 schreef Suijk het volgende:
Wat een negativiteit. Ik vond Fenerbahce nou ook niet zo imponeren hoor.
Verwacht je dat nou echt?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 08:57 schreef PyTh het volgende:
Fener In ieder geval zonder Lugano, Deivid en waarschijnlijk Alex.
Lugano is er zeker niet bij hoor tegen PSV hoor wijsneusquote:
Ik doelde op Deividquote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:06 schreef PyTh het volgende:
[..]
Lugano is er zeker niet bij hoor tegen PSV hoor wijsneus
Van Alex weet ik het inderdaad niet zeker en is waarschijnlijk ook meer gebasseerd op hoop al liep hij gisteren wel erg moeilijk
Ik vond het ook geen rode kaart maar ik kan me niet voorstellen dat de UEFA deze rode kaart gaat seponeren, zeker omdat hij ook met 2 benen in kwam.quote:
Wat een ongelofelijke smeerlap.quote:
Schei toch uit zegquote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:15 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ik vond het ook geen rode kaart maar ik kan me niet voorstellen dat de UEFA deze rode kaart gaat seponeren, zeker omdat hij ook met 2 benen in kwam.
Ik verwacht dat hij er niet bij is. UEFA zal hem niet totaal kwijtschelden. Normaal gesproken kan je wel op meerdere wedstrijden rekenen bij een directe rode kaart, maar ze zullen het net als bij Suazo (wat ook een onterechte was) het bij 1 houden.quote:
ja ik dus ook en schijnbaar stond er dus iets op het ed van 'emotionele lading blablabla' blerghquote:Op woensdag 24 oktober 2007 13:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Het is lang geleden dat ik me zo heb zitten ergeren in het stadion zeg... In een zeer belangrijke wedstrijd zó slecht spelen en dan ook nog eens een scheids die volkomen willekeurig lijkt te fluiten, man, ik liep echt helemaal over van de frustratie.
Tja, als je al kijkt hoeveel mensen het stadion verlaten bij een reguliere competitiewedstrijd. Kijk ik hier niet van op.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 13:58 schreef rubbereend het volgende:
wat ik trouwens echt te triest vond waren de mensen die ik in de 80ste minuut op noord al naar huis zag gaan. WTF denk je dan
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 13:58 schreef rubbereend het volgende:
wat ik trouwens echt te triest vond waren de mensen die ik in de 80ste minuut op noord al naar huis zag gaan. WTF denk je dan
Ik kan het wel begrijpen van één kant maar zelf zou ik toch wel een héél goede reden moeten hebben om bij 0-0 al voor het fluitsignaal weg te lopen.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:34 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook niet![]()
kom dan niet..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |