UEFAcup moet minimaal wel haalbaar zijn, voor CL 2e ronden loop je mijns inziens achter de feiten aan en moet je voor het goede eigenlijk wel winnen in Turkijequote:Op woensdag 24 oktober 2007 01:50 schreef Cyberia18 het volgende:
Zie hier nou nog maar doorheen te komen
wil iemand mij die vrije trappen uitleggen met Farfan en Perez die de vrije trappen in 2en nemen ipv direct voor de pot gooienquote:Op woensdag 24 oktober 2007 02:04 schreef mcyodogg het volgende:
Die vrije trappen van Perez zorgden nog best voor gevaar. Een keer legde Kromkamp hem terug, maar kwam ie niet bij een PSV'er, en een andere keer bleef ie in de kluts hangen.
GMTAquote:Op woensdag 24 oktober 2007 02:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wil iemand mij die vrije trappen uitleggen met Farfan en Perez die de vrije trappen in 2en nemen ipv direct voor de pot gooien
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 08:07 schreef Suijk het volgende:
Wat een negativiteit. Ik vond Fenerbahce nou ook niet zo imponeren hoor.
Verwacht je dat nou echt?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 08:57 schreef PyTh het volgende:
Fener In ieder geval zonder Lugano, Deivid en waarschijnlijk Alex.
Lugano is er zeker niet bij hoor tegen PSV hoor wijsneusquote:
Ik doelde op Deividquote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:06 schreef PyTh het volgende:
[..]
Lugano is er zeker niet bij hoor tegen PSV hoor wijsneus
Van Alex weet ik het inderdaad niet zeker en is waarschijnlijk ook meer gebasseerd op hoop al liep hij gisteren wel erg moeilijk
Ik vond het ook geen rode kaart maar ik kan me niet voorstellen dat de UEFA deze rode kaart gaat seponeren, zeker omdat hij ook met 2 benen in kwam.quote:
Wat een ongelofelijke smeerlap.quote:
Schei toch uit zegquote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:15 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ik vond het ook geen rode kaart maar ik kan me niet voorstellen dat de UEFA deze rode kaart gaat seponeren, zeker omdat hij ook met 2 benen in kwam.
Ik verwacht dat hij er niet bij is. UEFA zal hem niet totaal kwijtschelden. Normaal gesproken kan je wel op meerdere wedstrijden rekenen bij een directe rode kaart, maar ze zullen het net als bij Suazo (wat ook een onterechte was) het bij 1 houden.quote:
ja ik dus ook en schijnbaar stond er dus iets op het ed van 'emotionele lading blablabla' blerghquote:Op woensdag 24 oktober 2007 13:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Het is lang geleden dat ik me zo heb zitten ergeren in het stadion zeg... In een zeer belangrijke wedstrijd zó slecht spelen en dan ook nog eens een scheids die volkomen willekeurig lijkt te fluiten, man, ik liep echt helemaal over van de frustratie.
Tja, als je al kijkt hoeveel mensen het stadion verlaten bij een reguliere competitiewedstrijd. Kijk ik hier niet van op.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 13:58 schreef rubbereend het volgende:
wat ik trouwens echt te triest vond waren de mensen die ik in de 80ste minuut op noord al naar huis zag gaan. WTF denk je dan
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 13:58 schreef rubbereend het volgende:
wat ik trouwens echt te triest vond waren de mensen die ik in de 80ste minuut op noord al naar huis zag gaan. WTF denk je dan
Ik kan het wel begrijpen van één kant maar zelf zou ik toch wel een héél goede reden moeten hebben om bij 0-0 al voor het fluitsignaal weg te lopen.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:34 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook niet![]()
kom dan niet..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |