abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54121990
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 22:43 schreef mcyodogg het volgende:
En nou moet je uit ergens winnen
Tegen CSKA dus, en fenerbahce met een beetje geluk uit gelijk.
pi_54122029

En Lazovic staat weer 90 minuten in het veld. Zet die is een keer op de bank.
pi_54122081
Uit bij Fenerbahce zie ik wel kansen hoor, Alex en Lugano er niet bij scheelt natuurlijk wel
pi_54122104
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 22:47 schreef pascalheister het volgende:
Uit bij Fenerbahce zie ik wel kansen hoor, Alex en Lugano er niet bij scheelt natuurlijk wel
Neem nou maar van mij aan dat PSV uit bij Fener verliest
Patat Friet
pi_54122196
quote:
En Deivid Maar ik zie het niet rooskleurig in over 15 dagen Ach, in de UEFA cup maken we wel meer kans.
pi_54122198
Ik denk dat er uit gewoon gewonnen gaat worden. Afellay is er dan waarschijnlijk weer bij en dan moet Koeman gewoon met Koevermans (aanspeelpunt) in de basis starten.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_54122211
quote:
Waarom zou Alex er niet bij zijn?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_54122234
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 22:50 schreef cultheld het volgende:

[..]

Waarom zou Alex er niet bij zijn?
Van het beste uit gaan
pi_54122241
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 22:50 schreef cultheld het volgende:
Ik denk dat er uit gewoon gewonnen gaat worden. Afellay is er dan waarschijnlijk weer bij en dan moet Koeman gewoon met Koevermans (aanspeelpunt) in de basis starten.
Vanwaar dat optimisme in een keer?
Ik ben echt zwaar teleurgesteld in PSV momenteel
Patat Friet
pi_54122318
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 22:51 schreef ganzenherder het volgende:

[..]

Vanwaar dat optimisme in een keer?
Vanavond ontbrak er een aanspeelpunt in de basis (Koevermans kwam pas laat in het veld) en iemand met een demarrage op het middenveld. Afellay kan als geen ander aan de bal versnellen en daarmee kun je verdedigingen uit elkaar spelen.
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 22:58:19 #161
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_54122420
Ik zie ook nog wel kansen, als Koevermans speelt tenminste. Maar goed, dit PSV is niet goed genoeg voor de CL denk ik
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 22:59:07 #162
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_54122445
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 22:51 schreef ganzenherder het volgende:

[..]

Ik ook en ben vast niet de enige. WEER tegen 10 man en WEER niet weten te scoren met deze aanval.
Koeman zei dat deze ploeg beter was dan vorig seizoen. Duidelijk genoeg na dit soort wedstrijden dat het huidige team slechter is dan vorig seizoen.
We hebben gewoon niks in de CL te zoeken.
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
pi_54122470
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 22:50 schreef Heroinjunk het volgende:

[..]

En Deivid Maar ik zie het niet rooskleurig in over 15 dagen Ach, in de UEFA cup maken we wel meer kans.
Het is juist negatief voor jullie, deivid stuntelt te vaak volgens velen hoorde hij niet eens te spelen...
pi_54122903
Welke speler was er als de kippen bij om shirtje te ruilen met Carlos?
pi_54122982
Scheids
pi_54122987
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 23:14 schreef TerroRobbie het volgende:
Welke speler was er als de kippen bij om shirtje te ruilen met Carlos?
Zonneveld toch?
pi_54123221
Gomes had een paar merkwaardige momenten, Addo was slecht, centraal deed Marcellis het behoorlijk, Kromkamp was best oké, Salcido redelijk, Zonneveld niet heel sterk, Simons vond ik erg goed, Mendez niet opvallend, Aissati niet opvallend, Perez redelijk, Farfan en Lazovic niet veel kansen gehad, Koevermans ook niet.
pi_54125683
pfffffffffff kut turken kut spel tijd rekken kut ns vertraging en kut verdediging arsenal of inter had er zo 5 ingeschoten wat werd er veel balverlies geleden tering
pi_54125809
en dode spelmomenten gaan ook kut, ballen van perez zijn veel te lang onderweg, sommige vrije trappen stift ie gewoon
pi_54125928
Bah, bah wat een slechte wedstrijd. Zelfs met een man meer werd er niets gecreëerd. Addo is zijn plaats hopelijk kwijt aan Marcellis, die speelde uitstekend centraal samen met Salcido. Dat was dan ook het enige positieve aan vanavond.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_54125996
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 01:08 schreef WooZ het volgende:
en dode spelmomenten gaan ook kut, ballen van perez zijn veel te lang onderweg, sommige vrije trappen stift ie gewoon
Inderdaad, daar werd ik ook gek van. Gewoon strak er ingooien zoals Bommel ze altijd gaf. Die vrije trappen ook, 40m voor de goal en dan geeft Perez een tikkie legt Farfan hem stil waarna vervolgens Perez die bal erin gooit/stift. Laat Farfan dan gewoon oorlog in de 16 maken, dit was totaal nutteloos.
Ik typ straat.
pi_54126039
hopelijk ij de beste 3 in de poule
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 24 oktober 2007 @ 01:46:11 #174
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_54126313
De eerste 20 minuten vond ik echt open spel, veel snelheid van beide ploegen en aanvalsgericht best genieten. Daarna werd de wedstrijd definitief verneukt door die kutscheids. Beide kanten op, wat een drama zelden zoiets vertoont. Zo erg dat zelfs het vertrouwde "UEFA MAFIA" nauwelijks te horen is geweest

Na de rode kaart kregen we leek het alleen maar minder grip op de wedstrijd en het was begin 2e helft weer eens ouderwets paniek achterin

We waren echt machteloos tegen 10 van Fenerbache

positief:
Salcido
Marcelis degelijke wedstrijd en zn ballen van achteruit zijn loepzuiver

negatief
Lazovic steeds dat gehang aan de zijkant
Addo, domme slippertjes weer. Wel één briljante actie in de 2e helft
Aissati viel ook niet echt denderend in.

Zelfs Gomes deed een paar rare dingen (of althans het zag er voor ons raar uit)
Verder werd er bijna geen één kopduel gewonnen voorin
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_54126367
Zie hier nou nog maar doorheen te komen
pi_54126551
Die vrije trappen van Perez zorgden nog best voor gevaar. Een keer legde Kromkamp hem terug, maar kwam ie niet bij een PSV'er, en een andere keer bleef ie in de kluts hangen.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 24 oktober 2007 @ 02:15:49 #177
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_54126649
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 01:50 schreef Cyberia18 het volgende:
Zie hier nou nog maar doorheen te komen
UEFAcup moet minimaal wel haalbaar zijn, voor CL 2e ronden loop je mijns inziens achter de feiten aan en moet je voor het goede eigenlijk wel winnen in Turkije
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 24 oktober 2007 @ 02:16:38 #178
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_54126654
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 02:04 schreef mcyodogg het volgende:
Die vrije trappen van Perez zorgden nog best voor gevaar. Een keer legde Kromkamp hem terug, maar kwam ie niet bij een PSV'er, en een andere keer bleef ie in de kluts hangen.
wil iemand mij die vrije trappen uitleggen met Farfan en Perez die de vrije trappen in 2en nemen ipv direct voor de pot gooien
DeLuna vindt me dik ;(
pi_54126897
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 02:16 schreef rubbereend het volgende:

[..]

wil iemand mij die vrije trappen uitleggen met Farfan en Perez die de vrije trappen in 2en nemen ipv direct voor de pot gooien
GMTA
Ik typ straat.
pi_54127268
Het was gisteren echt een waardeloze vertoning. Het moet echt stukken beter worden binnen een paar weken, want als je daar zo voor de dag komt als gisteren, wordt het zo 4-0 of meer voor Fenerbahçe
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')