Neem nou maar van mij aan dat PSV uit bij Fener verliestquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:47 schreef pascalheister het volgende:
Uit bij Fenerbahce zie ik wel kansen hoor, Alex en Lugano er niet bij scheelt natuurlijk wel
En Deividquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:47 schreef pascalheister het volgende:
Uit bij Fenerbahce zie ik wel kansen hoor, Alex en Lugano er niet bij scheelt natuurlijk wel
Waarom zou Alex er niet bij zijn?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:47 schreef pascalheister het volgende:
Van het beste uit gaanquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:50 schreef cultheld het volgende:
[..]
Waarom zou Alex er niet bij zijn?
Vanwaar dat optimisme in een keer?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:50 schreef cultheld het volgende:
Ik denk dat er uit gewoon gewonnen gaat worden. Afellay is er dan waarschijnlijk weer bij en dan moet Koeman gewoon met Koevermans (aanspeelpunt) in de basis starten.
Vanavond ontbrak er een aanspeelpunt in de basis (Koevermans kwam pas laat in het veld) en iemand met een demarrage op het middenveld. Afellay kan als geen ander aan de bal versnellen en daarmee kun je verdedigingen uit elkaar spelen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:51 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Vanwaar dat optimisme in een keer?
Ik ben echt zwaar teleurgesteld in PSV momenteel![]()
Ik ook en ben vast niet de enige. WEER tegen 10 man en WEER niet weten te scoren met deze aanval.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:51 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Ik ben echt zwaar teleurgesteld in PSV momenteel![]()
Het is juist negatief voor jullie, deivid stuntelt te vaak volgens velen hoorde hij niet eens te spelen...quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:50 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
En DeividMaar ik zie het niet rooskleurig in over 15 dagen
Ach, in de UEFA cup maken we wel meer kans.
Zonneveld toch?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:14 schreef TerroRobbie het volgende:
Welke speler was er als de kippen bij om shirtje te ruilen met Carlos?
Inderdaad, daar werd ik ook gek van. Gewoon strak er ingooien zoals Bommel ze altijd gaf. Die vrije trappen ook, 40m voor de goal en dan geeft Perez een tikkie legt Farfan hem stil waarna vervolgens Perez die bal erin gooit/stift. Laat Farfan dan gewoon oorlog in de 16 maken, dit was totaal nutteloos.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 01:08 schreef WooZ het volgende:
en dode spelmomenten gaan ook kut, ballen van perez zijn veel te lang onderweg, sommige vrije trappen stift ie gewoon
UEFAcup moet minimaal wel haalbaar zijn, voor CL 2e ronden loop je mijns inziens achter de feiten aan en moet je voor het goede eigenlijk wel winnen in Turkijequote:Op woensdag 24 oktober 2007 01:50 schreef Cyberia18 het volgende:
Zie hier nou nog maar doorheen te komen
wil iemand mij die vrije trappen uitleggen met Farfan en Perez die de vrije trappen in 2en nemen ipv direct voor de pot gooienquote:Op woensdag 24 oktober 2007 02:04 schreef mcyodogg het volgende:
Die vrije trappen van Perez zorgden nog best voor gevaar. Een keer legde Kromkamp hem terug, maar kwam ie niet bij een PSV'er, en een andere keer bleef ie in de kluts hangen.
GMTAquote:Op woensdag 24 oktober 2007 02:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wil iemand mij die vrije trappen uitleggen met Farfan en Perez die de vrije trappen in 2en nemen ipv direct voor de pot gooien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |