Aahw, Kezza wou gewoon niet tegen PSV spelen, wedden.quote:Op zondag 21 oktober 2007 20:27 schreef xminator het volgende:
VOLKAN DEMİREL - SELÇUK ŞAHİN - ÖNDER TURACI - ALİ BİLGİN - MEHMET AURELIO - GÖKÇEK VEDERSON - SEMİH ŞENTÜRK - YASİN ÇAKMAK - ROBERTO CARLOS - EDUARDO DE SOUZA - ALEXSANDRO DE SOUZA - DEIVID DE SOUZA - İLHAN PARLAK - VOLKAN BABACAN - COLIN KAZIM RİCHARDS - STEPHEN APPIAH - GÖKHAN GÖNÜL - DIEGO LUGANO-DENİZ BARIŞ - TÜMER METİN
20 spelers die meekomen naar NL, Kezman doet niet mee![]()
![]()
.
Ben benieuwd of die uit dan wel meedoetquote:Op zondag 21 oktober 2007 21:03 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Aahw, Kezza wou gewoon niet tegen PSV spelen, wedden.![]()
Jammer dat Kazman niet meekomt, was toch wel leuk geweest.quote:Op zondag 21 oktober 2007 20:27 schreef xminator het volgende:
VOLKAN DEMİREL - SELÇUK ŞAHİN - ÖNDER TURACI - ALİ BİLGİN - MEHMET AURELIO - GÖKÇEK VEDERSON - SEMİH ŞENTÜRK - YASİN ÇAKMAK - ROBERTO CARLOS - EDUARDO DE SOUZA - ALEXSANDRO DE SOUZA - DEIVID DE SOUZA - İLHAN PARLAK - VOLKAN BABACAN - COLIN KAZIM RİCHARDS - STEPHEN APPIAH - GÖKHAN GÖNÜL - DIEGO LUGANO-DENİZ BARIŞ - TÜMER METİN
20 spelers die meekomen naar NL, Kezman doet niet mee![]()
![]()
.
ja fijn, wrijf het nog even inquote:Op zondag 21 oktober 2007 14:47 schreef RayMania het volgende:
Is het in die periode niet hartstikke koud daar?
dan krijgen ze in moskou even het rood-witte pleinquote:Op zondag 21 oktober 2007 23:34 schreef KELDER het volgende:
[..]
ja fijn, wrijf het nog even in![]()
morgen over 5 weken loop ik in moskou![]()
![]()
quote:Op zondag 21 oktober 2007 22:22 schreef HL_Dog43 het volgende:
Hoop dat PSV komende dinsdag van de turken kan winnen.
Begin zo mijn twijfels te krijgen aan of we dit seizoen nog potten kunnen breken europees gezien.
was ie voor zaterdag ook al hoorquote:Op maandag 22 oktober 2007 01:09 schreef the_legend_killer het volgende:
koevermans topscoorder van PSV
PSV 04/05quote:Op maandag 22 oktober 2007 01:50 schreef LudoSanders het volgende:
Zat net weer eens de vriendschap te kijken, wat een elftal was dat toch. Wanneer komen Bommel en Ooijer terug.
Gomes op het einde van dat filmpjequote:Op maandag 22 oktober 2007 02:05 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
PSV 04/05![]()
Dat is toch een elftal en jaar dat ik niet snel zal vergeten.
Wat een prachtseizoen/elftal was dat.quote:Op maandag 22 oktober 2007 01:50 schreef LudoSanders het volgende:
Geen Kezman dinsdag
Kezman, mooie kerel en staat garant voor geen tegendoelpunten van zijn voet.
Zat net weer eens de vriendschap te kijken, wat een elftal was dat toch. Wanneer komen Bommel en Ooijer terug.
En Cocuquote:Op maandag 22 oktober 2007 12:43 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wat een prachtseizoen/elftal was dat.
Lucius
Park
Lee
Bouma
Ooijer
Vogel
Van Bommel
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik, ik, ik ben Cocu vergeten?quote:
Ja en Alex, die is er ook niet meerquote:Op maandag 22 oktober 2007 13:02 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik, ik, ik ben Cocu vergeten?![]()
![]()
Straks even mijn thuisshirt laten bedrukken![]()
Ik twijfel tussen Simons en Salcido.
ik moet er nog steeds die sterren op laten zettenquote:Op maandag 22 oktober 2007 13:02 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik, ik, ik ben Cocu vergeten?![]()
![]()
Straks even mijn thuisshirt laten bedrukken![]()
Ik twijfel tussen Simons en Salcido.
Die sterren horen er toch echt wel op hequote:Op maandag 22 oktober 2007 13:45 schreef WooZ het volgende:
[..]
ik moet er nog steeds die sterren op laten zetten
Ik hoop het.quote:Op maandag 22 oktober 2007 00:09 schreef Kiss-of-the-Dragon het volgende:
[..]
Mwah ik geef ons meer kans om te winen dan de Turken (is meer een gevoel dan op feiten gebaseerd ofzo hoor...)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |