Da Costa en Alcides bedoel je? Ik hoop het niet maar ik zie verder geen "rest" eigenlijkquote:Op donderdag 25 oktober 2007 18:52 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Marcellis is een capabele vervanger.
En de rest is minder slecht
Da Costa speelt 90% van z'n wedstrijden als een bal gehakt en Alcides eveneens. Hoe denk je dat Addo er überhaupt in is komen te staan?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 18:58 schreef Whiteguy het volgende:
Die bedoel ik ja. Zo lang alcides gewoon de houthakker speelt die die is heb je wel wat aan hem. Hij moet alleen niet op gaan bouwen. Idem voor da costa overigens.
Addo kan behalve niet opbouwen ook nog eens niet zn man fatsoenlijk dekken
Mwah met Alcides in de verdediging is ook geen vooruitgang. Of de immer geblesseerde Rakjovic..quote:Op donderdag 25 oktober 2007 18:52 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Marcellis is een capabele vervanger.
En de rest is minder slecht
kneusquote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:24 schreef Devrim_ het volgende:
Addo word waarschijnlijk 4 wedstrijden geschorst
Ik hoop niet dat hij brengt wat ik van hem verwacht tochquote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:08 schreef Whiteguy het volgende:
addo haalt ook zeker de 89% wel
Het is in ieder geval alle drie niks.
Hopelijk komt Rajkovic binnenkort terug, ben benieuwd of die wel kan brengen wat men van hem verwachtte.
Goh, dat zagen we niet aankomenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:24 schreef Devrim_ het volgende:
Addo wordt waarschijnlijk 4 wedstrijden geschorst
Inderdaad. Schorsen die hond.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 17:58 schreef cultheld het volgende:
De Visser denkt dat iedere Braziliaan goed is.
En dat zal ie voelen ookquote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:24 schreef Devrim_ het volgende:
Addo word waarschijnlijk 4 wedstrijden geschorst
Hoezo ben ik nou weer een kneus?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:38 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
kneus [afbeelding]
Wel goed dat PSV de straf meteen accepteert. Al die kutclubs met schorsingen gaan altijd meteen in hoger beroep.
Alcides heeft tegen CSKA nog meer van mn hart gevraagd dan Addoquote:Op donderdag 25 oktober 2007 18:58 schreef Whiteguy het volgende:
Die bedoel ik ja. Zo lang alcides gewoon de houthakker speelt die die is heb je wel wat aan hem. Hij moet alleen niet op gaan bouwen. Idem voor da costa overigens.
Addo kan behalve niet opbouwen ook nog eens niet zn man fatsoenlijk dekken
Rajković heeft alweer meegepseeld bij jong PSV maandagquote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:26 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Mwah met Alcides in de verdediging is ook geen vooruitgang. Of de immer geblesseerde Rakjovic..
Alcides kan beter middenvelder worden, soms zie ik me daar toch rushes langs de zijlijn.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 02:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Alcides heeft tegen CSKA nog meer van mn hart gevraagd dan AddoEn die is slecht voor mn hart. Als zijn naam voorbij komt bij de opstelling gaat het al 25 slagen omhoog
Alcides kan nog geen pass geven over 10 meter
Toevallig niet geblesseerd geraakt? Wat moeten we met die kerel..quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 02:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Rajković heeft alweer meegepseeld bij jong PSV maandag
http://sport.fok.nl/voetbal/nieuws/43599quote:Fox Sports heeft de genomineerden bekend gemaakt voor de verkiezing van beste in Europa voetballende Latijns-Amerikaanse speler.
Naast Carlos Tévez (Manchester Unietd), Lionel Messi (Barcelona) en Diego Milito (Real Zaragoza), behoren de PSV’ers Carlos Salcido en Jefferson Farfán tot de vijf genomineerden. De verkiezing wordt jaarlijks georganiseerd door FOX Sports.
Omdat we dat dus allang wisten?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:41 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Hoezo ben ik nou weer een kneus?
Volgens mij ben JIJ de kneus
Belachelijk!quote:Fener zonder Deivid maar met Sentürk tegen PSV
Geschreven door Bart Kruyt op vrijdag, 26 oktober om 15:03
Op de dag dat PSV-verdediger Eric Addo voor vier Europese wedstrijden werd geschorst, kreeg ook Fenerbahçe te horen waar het aan toe was na het onvriendelijke groepsduel in Eindhoven. Semih Sentürk kon tevreden zijn: hij ontsnapte aan een schorsing. Deivid moet wél brommen.
De aanvaller werd afgelopen dinsdag van het veld gestuurd na een overtreding op Mike Zonneveld. Bij Fenerbahçe vond men dat de straf van Howard Webb te zwaar was, waardoor de club in beroep ging. De UEFA oordeelde echter dat er 'sprake was van fysiek contact tussen de twee spelers en de tackle werd op een grove manier ingezet.' Deivid werd voor een duel geschorst.
Semih Sentürk werd niet gestraft. De aanvaller gaf Addo een elleboogstoot, wat niet gezien werd door het arbitrale kwartet. De mandekker van PSV spuugde Sentürk hierop in het gezicht. Addo kreeg een schorsing van vier duels opgelegd: Sentürk ontsnapte aan een schorsing. De UEFA beschreef het incident als 'provocatie'.
en die Turk die op Kromkamp ging staanquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:18 schreef Paaskonijn het volgende:
Godverdomme waardeloze kut UEFA. Dat die schijtturk ook geschorst word
Ookquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:29 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
en die Turk die op Kromkamp ging staan![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |