quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 02:22 schreef LudoSanders het volgende:
Hoi PSV vriendjes. Champignons league staat ook weer voor de deur.![]()
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 02:22 schreef LudoSanders het volgende:
Van het stadionquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 09:32 schreef Suijk het volgende:
Wat wordt er bedoeld met die herfinanciering?
Inderdaad.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 09:30 schreef jpg97 het volgende:
Welcome back Kezza, hopen dat ie de traditie van moeizaam scoren in de CL heeft vastgehouden
Champignonsquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 02:22 schreef LudoSanders het volgende:
Volgens mij is z'n laatste CL-goal nog altijd die van 6 jaar geleden tegen Lazio.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 09:30 schreef jpg97 het volgende:
Welcome back Kezza, hopen dat ie de traditie van moeizaam scoren in de CL heeft vastgehouden
Dan zou het mooi zijn om het cirkeltje rond te maken en dat 'ie een hattrick maakt tegen jullie.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 13:54 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Volgens mij is z'n laatste CL-goal nog altijd die van 6 jaar geleden tegen Lazio.![]()
Hier durf ik wel mee in te gaan. Kezza mag scoren tegen PSVquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:38 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik voorspel een 4-0 tegen VVV en een 2-1 tegen Fener
Ik ookquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:38 schreef Paaskonijn het volgende:
2-1 is riskant ivm onderling resultaat, sowieso thuis de 0 houden (ik denk dat de technische staf hier ook voor gaat, zal dus wel weer draak van een wedstrijd worden), als Kezza zo graag tegen ons wil scoren laat t dan maar daar zijnquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:38 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik weet in ieder geval dat die wedstrijd gruwelijk slecht voor mijn hart gaat zijnquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:26 schreef KELDER het volgende:
[..]
2-1 is riskant ivm onderling resultaat, sowieso thuis de 0 houden (ik denk dat de technische staf hier ook voor gaat, zal dus wel weer draak van een wedstrijd worden), als Kezza zo graag tegen ons wil scoren laat t dan maar daar zijn
Hopelijk/waarschijnlijk spaart PSV de krachten voor dinsdag inderdaadquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:38 schreef Paaskonijn het volgende:
Even je typefout verbeterd DDquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 14:47 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik voorspel een spetterende 10-0...
Ik vind Champignons heerlijkquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 02:22 schreef LudoSanders het volgende:
Nee, was zn eerste, en wat voor eenquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 17:49 schreef Paaskonijn het volgende:
Volgens mij heeft Alex zijn eerste goal voor Chelsea gemaakt, of heeft hij al ooit gescoord voor ze?
Een Alexvrijetrap?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 18:08 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Nee, was zn eerste, en wat voor een![]()
Zeker. Ik denk dat Schwarzer nog piepende oren heeftquote:
Filmpje?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 18:08 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Nee, was zn eerste, en wat voor een![]()
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 17:14 schreef ganzenherder het volgende:
Aissati en Marcellis hopelijk een basisplaats vanavond![]()
Danku Koemanquote:Opstelling PSV:
Gomes, Kromkamp, Marcellis, Salcido, Zonneveld, Simons, Aissati, Bakkal, Perez, Koevermans en Lazovic.
Wissels: Roorda, Méndez, Alcides, Farfán, Addo, Fagner en Van der Leegte.
Werkt niet...quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 18:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
http://www.d1g.com/video/show/?id=1469544
Heerlijke goalquote:
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 18:57 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Jallaaaa hoppaaaa! Ismael, Ismael, Ismaiel Aissati! Issati, Issati, Ismael Issatiiiiiiii. Ja salaam
Ze hadden inderdaad beter kunnen jagen, wat blessures kunnen forceren en een echt slechte generale kunnen hebben. Wat zoek je in voetbal als je niet tegen een professionele keuze kunt? 3-1, met een goede tegentreffer is er niks op aan te merken.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hmm niet echt goed net voor de wedstrijden tegen Fener
Kan nog steeds gelijk worden..quote:
O rlyquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:38 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Kan nog steeds gelijk worden..
Kan altijdquote:
Volgende week bij Twentequote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:43 schreef cultheld het volgende:
Feyenoord laat toch nog wel punten liggen.
Niet alleen dat hij heeft gescoord mag hij een lange neus trekken, maar ook voor de manier waarop hij scoorde.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:25 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Leuk dat Koevermans weer 2x gescoord heeft. Lange neus naar Van Gaal.![]()
Wel blij met Koevermans denk? Wellicht niet zo elegant als een Kone, maar hij schiet ze er wel in.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:25 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Leuk dat Koevermans weer 2x gescoord heeft. Lange neus naar Van Gaal.![]()
Koevermans is niet te vergelijken met een Kone natuurlijk. Meer met Eijkelkamp en Vennegoor.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 23:08 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Wel blij met Koevermans denk? Wellicht niet zo elegant als een Kone, maar hij schiet ze er wel in.
Zat ie nog maar bij ons![]()
Koevermans is nu al belangrijker voor ons dan Koné ooit geweest isquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 23:08 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Wel blij met Koevermans denk? Wellicht niet zo elegant als een Kone, maar hij schiet ze er wel in.
Zat ie nog maar bij ons![]()
Toch verwacht ik niet dat er veel te halen valt voor Fener, hoogstens een puntje.quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:01 schreef xminator het volgende:
Fenerbahçe begint weer op stoom te komen, 4 - 1 gewonnen vandaag.
gelukkig weten wij wel om te gaan met clubs die 100 jaar bestaanquote:Op zondag 21 oktober 2007 01:06 schreef xminator het volgende:
Ik weet niet wat ik er van moet verwachten we zullen een basisverdediger missen en Appiah komt er bij, dus ik denk dat we met een rare maar goede opstelling gaan komen. Maja we zullen het wel zien.
'We want to make our fans happy again by defeating PSV Eindhoven on Tuesday. And on Wednesday we are going to celebrate our victory at Beyonce's concert.', told Fenerbahce superstar Roberto Carlos after the match against Konyaspor.
Aldus Roberto Carlos, die wilt gaan feesten bij het concert van Beyonce ter viering van het 100-jarig bestaan.
quote:
quote:Datum Tijd Wedstrijd Comp.
di 23-10 20.45 PSV - Fenerbahçe UCL
zo 28-10 14.30 Sparta Rotterdam - PSV ERE
za 3-11 19.30 SC Heerenveen - PSV ERE
wo 7-11 20.45 Fenerbahçe - PSV UCL
zo 11-11 14.30 PSV - AZ ERE
za 24-11 Excelsior - PSV ERE
di 27-11 20.45 CSKA Moskou - PSV UCL
za 1-12 De Graafschap - PSV ERE
voordeel van Moskou uit is dat ze dan al een tijdje zijn uitgevoetbald toch?quote:Op zondag 21 oktober 2007 14:35 schreef WooZ het volgende:
[..]
[..]
heereveen uit lastig, evenal fener. Dan az thuis moet lukken, excelsior uit was afgelopen seizoen ook lastig moet nu wel lukken, ik vrees voor het kunstgras van moskouen de graafschap is tegen die tijd hun vorm ook alweer verloren
ja, daarom hoor je ook stemmen dat kunstgras juist een voordeel is voor psv, of in ieder geval minder nadelig dan op een bevroren veld te spelenquote:Op zondag 21 oktober 2007 14:47 schreef RayMania het volgende:
Is het in die periode niet hartstikke koud daar?
quote:Op zondag 21 oktober 2007 15:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
http://www.fenerbahce.org/eng/detay.asp?ContentID=1312 [ afbeelding ]
Grapjas, ER IS MAAR ÉÉN CLUB MET BOERENquote:Op zondag 21 oktober 2007 14:35 schreef WooZ het volgende:
[..]
[..]
heereveen uit lastig, evenal fener. Dan az thuis moet lukken, excelsior uit was afgelopen seizoen ook lastig moet nu wel lukken, ik vrees voor het kunstgras van moskouen de graafschap is tegen die tijd hun vorm ook alweer verloren
..waarom kom je dan in dit topic zwaaien?quote:Op zondag 21 oktober 2007 18:05 schreef Roberto258 het volgende:
[..]
Grapjas, ER IS MAAR ÉÉN CLUB MET BOEREN![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |