Dus welquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 19:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dan zullen we toch eerst van Sparta moeten winnen, zo makkelijk is dat niet hoor.
nou ik heb gekekenquote:
Ooijer vertelde bij SV destijds dat hij het jaar ervoor naar Schalke kon maar dat hij niet gegaan was omdat PSV zn club was en dat hij toch wilde blijven, dat allemaal om aan te geven dat het niet fair was dat ze hem vorig seizoen niet wilde laten gaan naar Blackburn, daarom was hij gaan staken.quote:
Mooi hequote:Op zondag 28 oktober 2007 15:49 schreef rubbereend het volgende:
blijft trouwens wennen, 5 Nederlanders in de basis en 2 jongens uit eigen jeugd
Vroeg me al af wat Westerhof tegenwoordig deed maar dit had ik niet verwachtquote:Een betere positie voor Farfán en de Peruaan schiet hem dan ook feilloos binnen, zijn tweede treffer van het seizoen. Opnieuw zag Westerhof er niet zeker uit. I
Precies, dit had ik van tevoren echt niet verwacht. Al gaf Sparta het ook wel heel makkelijk weg.quote:Op zondag 28 oktober 2007 16:26 schreef mcyodogg het volgende:
Van die 2e helft werd je niet echt vrolijk.
Maar goed, we staan weer bovenaan. Dat is wat telt.
quote:Op zondag 28 oktober 2007 17:18 schreef LudoSanders het volgende:
Pff, die 2e helft was het aanzien niet waard. Maar 3 punten, minimale inspanning, op naar Heerenveen Alves.![]()
quote:
*slik*quote:Op zondag 28 oktober 2007 17:18 schreef LudoSanders het volgende:
Pff, die 2e helft was het aanzien niet waard. Maar 3 punten, minimale inspanning, op naar Heerenveen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |