Siem de Jong doen ze niet weg. De oogappel van Koster en de enige '10' die we hebben.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 13:55 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik vrees van wel. Áls ie dan verkocht wordt, dan moet PSV er gewoon een spelersdeal van maken (maar daar zal Valckx wel te dom voor zijn). Bijvoorbeeld Siem de Jong + 7 miljoen euro voor Aissati.
Geloof me, als PSV 7 miljoen en De Jong voor Aissati wil, dan krijgt PSV 7 miljoen en De Jong. Bij Ajax denken ze dat Aissati een nieuwe Zidane kan worden en met de juiste begeleiding (met name in het fysieke aspect van de trainingen) kan dat ook heel goed.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:01 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Siem de Jong doen ze niet weg. De oogappel van Koster en de enige '10' die we hebben.
Na Ajax, moet ook PSV plotseling op zoek naar een nieuwe trainer. Ronald Koeman stapt per direct over naar Valencia, zo meldt de Spaanse krant AS. PSV wil het nieuws niet bevestigen, maar heeft voor vanavond een persconferentie belegd.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:03 schreef JeroenV het volgende:
AS: ´Valencia sprak gisteren met Koeman´
Terwijl vriend en zaakwaarnemer Bayram Tutumlu gisteren in Valencia was voor besprekingen zou Ronald Koeman gisterenavond zelf in Nederland een onderhoud hebben gehad met Valencia om te bekijken of de Spaanse club hem over kan halen naar Valencia te komen. Dat meldt de Spaanse krant AS althans. Volgens AS heeft PSV zich op het standpunt gesteld dat ze Koeman in deze fase niet willen laten gaan.
Niet bij Ajax dusquote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:04 schreef cultheld het volgende:
(met name in het fysieke aspect van de trainingen)
quote:
Na Ajax, moet ook PSV plotseling op zoek naar een nieuwe trainer. Ronald Koeman stapt per direct over naar Valencia, zo meldt de Spaanse krant AS. PSV wil het nieuws niet bevestigen, maar heeft voor vanavond een persconferentie belegdquote:
Een van de geruchten ging over een clausule, dus ik vermoed dat we niets krijgenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:40 schreef ganzenherder het volgende:
Sow he, totaal niet verwacht dat dat zo snel zou gaan![]()
Hoeveel krijgt PSV eigenlijk voor zijn contract?
Wahah dan lach ik me dood.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 15:01 schreef Vat0s-L0c0s het volgende:
Uit betrouwbare bronnen heb ik vernomen dat Erwin het roer nu over gaat nemen![]()
Hij is wel erg trots dat hij nog nooit ontslagen isquote:Op woensdag 31 oktober 2007 15:04 schreef vw_caddy het volgende:
Kan die kerel dan never zijn contract normaal uitdienen?
Ik mag hopen dat Valckx daar te slim voor is.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 13:55 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik vrees van wel. Áls ie dan verkocht wordt, dan moet PSV er gewoon een spelersdeal van maken (maar daar zal Valckx wel te dom voor zijn). Bijvoorbeeld Siem de Jong + 7 miljoen euro voor Aissati.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |