Daar geloof ik niets van. Mocht het zo zijn, dan is het ook niet gek dat het gerucht gaat dat PSV Jol heeft geïnformeerd over een eventuele opvolging in 2008. Het is wellicht wel beter om Koeman het seizoen af te laten maken. Een tussentijds vertrek is niet zo goed voor de rust. Al is het gezien vorig jaar wel verstandig om Koeman juist in de winterstop te laten vertrekken.quote:
quote:"Vertrekclausule in contract Koeman'
In de Spaanse media wordt steeds meer gespeculeerd over belangstelling van Valencia voor Ronald Koeman. Volgens El Mundo Deportivo zou Bayram Tutumlu namens Ronald Koeman al in gesprek zijn met Valencia over een mogelijke overstap. Andere kandidaten zoals Capello, Lippi en Scolari vallen vooralsnog af. Koeman zou volgens de krant een clausule in zijn contract hebben op basis waarvan hij op korte termijn zou kunnen vertrekken.
Inderdaad. Dan krijg je van mij geen respect meer als je zoeits zegt.quote:Op maandag 29 oktober 2007 17:50 schreef pascalheister het volgende:
[..]
tsja heb er niet zoveel meer mee eigenlijk, en dan ajax ook nog de mooiste club van nl noemen![]()
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:41 schreef HL_Dog43 het volgende:
Nee ajb geen foppe. Rutte zie ik HEEL erg graag bij PSV.
Het is eigenlijk heel logisch. De puzzelstukjes vallen in elkaar. Jol heeft een enorme afkoopbonus en gaat zo naar zn topclub in NL en Koeman komt dichter en dichter bij zn doel Barcelona.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 20:24 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Daar geloof ik niets van. Mocht het zo zijn, dan is het ook niet gek dat het gerucht gaat dat PSV Jol heeft geïnformeerd over een eventuele opvolging in 2008. Het is wellicht wel beter om Koeman het seizoen af te laten maken. Een tussentijds vertrek is niet zo goed voor de rust. Al is het gezien vorig jaar wel verstandig om Koeman juist in de winterstop te laten vertrekken.![]()
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:34 schreef du_ke het volgende:
Die k in de topictitel moet dan ook weg zeker?
Liever niet.quote:
Als hij niet wil verlengen vind ik ook dat ze 'm moeten verkopen, maar het zou wel tantoe jammer zijn.quote:‘Aissati weg bij PSV zonder contractverlenging’
Door PETER VAN DUYL
EINDHOVEN - Als Ismail Aissati zijn contract bij PSV, dat nog loopt tot de zomer van 2009, dit seizoen niet verlengt, zal de landskampioen hem aan het einde van dit seizoen proberen te verkopen.
Als PSV dat niet doet, loopt de club het risico dat de middenvelder in 2009 voor niets de deur uitloopt. ,,Dat kunnen wij ons niet veroorloven,’’ zegt algemeen-directeur Jan Reker. Aissati is niet ontevreden over de voorwaarden in de aanbieding van PSV.
Hij komt momenteel in Eindhoven echter veel minder aan spelen toe dan hij had gehoopt en verwacht. Het talent wil het liefst bij PSV doorbreken, maar wacht af hoe zijn sportieve situatie zich de komende tijd ontwikkelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |