Ik heb begrepen dat het inmiddels voor het juiste bedrag bespreekbaar is. Maar of ajax ook zoveel geld wil neertellen?quote:Op zondag 28 oktober 2007 23:39 schreef noxious het volgende:
En ik hoor ook steeds meer geluiden over Ajax dat Aissati aan wil trekken in de winterstop. Komt dat ook nog ergens vandaan, of weer compleet uit de lucht gegrepen?
Lijkt me sterk dat ajax de gevraagde 14 miljoen euro neer zal tellen voor Aissati.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 09:46 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat het inmiddels voor het juiste bedrag bespreekbaar is. Maar of ajax ook zoveel geld wil neertellen?
18 mio...quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 10:18 schreef PyTh het volgende:
Lijkt me sterk dat ajax de gevraagde 14 miljoen euro neer zal tellen voor Aissati.
Ik heb liever een wissel aan het eind van het seizoen en dan mag Valencia de afkoopsom houden.quote:Wat mij betreft mag Koeman van mij wel naar Valencia voor de juiste prijs indien Jol richting Eindhoven komt
Jol heeft aangegeven eerst rust te willen en daarna over Ajax 'na te willen denken'. Niet dat dat verder veel zegt, maar tochquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 10:18 schreef PyTh het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat ajax de gevraagde 14 miljoen euro neer zal tellen voor Aissati.
Wat mij betreft mag Koeman van mij wel naar Valencia voor de juiste prijs indien Jol richting Eindhoven komt
Heb je daar ook een bron van?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 10:53 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Jol heeft aangegeven eerst rust te willen en daarna over Ajax 'na te willen denken'
Vreemde uitspraak aangezien ajax niet in Jol geīnteresseerd schijnt te zijn. Misschien is hem gevraagd of hij als ajax zich zou melden hij daar oren naar heeft en heeft hij toen aangegeven dat hij eerst rust wil en daarna pas over zoiets zou willen denken.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 10:53 schreef PizzaSalami het volgende:
Jol heeft aangegeven eerst rust te willen en daarna over Ajax 'na te willen denken'.
Stond een stuk over in het Ajaxtopic. Zou hij hebben gezegd hebben tijdens een interview met FC het Gesprek (van die nieuwe zender). Heb het zelf overigens niet gehoord.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 10:59 schreef PyTh het volgende:
[..]
Heb je daar ook een bron van?
Vind Jol overigens helemaal niet bij ajax passen trouwens.
Zie eerder Rijkaard of van Basten bij ajax beginnen volgend seizoen.
er is nooit een bedrag genoemd aldus Rekerquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 10:40 schreef DS4 het volgende:
[..]
18 mio...
En het zou idd goed kunnen dat ajax dat niet doet. Maar PSV gaat er geen "vriendenprijsje" van maken. Als was het maar omdat PSV en ajax geen vrienden zijn.
[..]
Ik heb liever een wissel aan het eind van het seizoen en dan mag Valencia de afkoopsom houden.
Niet aan ajax, omdat er simpelweg geen onderhandeling ter zake is geweest. Ajax heeft Aisatti naar ik begrepen heb wel gepolst. Door de zaakwaarnemer is een inschatting van 18 mio gegeven en die zaakwaarnemer zal dat wel uit contacten met PSV hebben gehaald. Daar zal de naam van dat clubje uit amsterdam wel niet bij zijn genoemd, omdat PSV op dat moment Aisatti niet aan Ajax wilde verkopen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 11:15 schreef rubbereend het volgende:
er is nooit een bedrag genoemd aldus Reker
Dit volg ik ff niet.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 11:43 schreef DS4 het volgende:
Komt overigens nog bij dat als ajax ook spelers moet verkopen in de winterstop de kaarten ook weer anders komen te liggen.
Als ajax b.v. Huntelaar kwijt raakt in de winterstop zal men zich ook moeten concentreren op de positie voorin. En als je dan weer een speler erbij neemt die niet in het systeem past met een 10, is het zeer de vraag of je die 10 wel moet halen, of niet gewoon een ander type speler voor het middenveld moet halen. Of twee...quote:
Nee, maar als een leuke club zich meldt, dan zit de speler bij wijze van spreken al in de auto op weg naar Schiphol...quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 15:26 schreef zjroentje het volgende:
Maar Ajax hoeft helemaal geen spelers verkopen.
Ik heb niet het idee dat Real Madrid, AC Milan of Chelsea in de winterstop voor Jurgen langs gaan komen...quote:
Met Henkie weet je het nooit ...quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 15:36 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik heb niet het idee dat Real Madrid, AC Milan of Chelsea in de winterstop voor Jurgen langs gaan komen...
Ajax KAN het betalen. Of ze het willen is een tweede.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 15:38 schreef zjroentje het volgende:
Maar ik denk niet dat Ajax Aisatti kan betalen, zeker niet als PSV echt 18 miljoen gaat vragen. Dat is gewoon veels te veel voor een bankzitter.
Beginnen jullie nu ook alquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 16:29 schreef WooZ het volgende:
020
Omdat Ajax geen 18 miljoen moet gaan uitgeven aan 1 speler. Maar goed, dat is dan mijn mening.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 16:29 schreef WooZ het volgende:
waarom zou 020 het niet kunnen betalen als ze 18 mil voor babbel hebben gekregen?
Verschil tussen kunnen en willen...quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 17:39 schreef zjroentje het volgende:
Omdat Ajax geen 18 miljoen moet gaan uitgeven aan 1 speler. Maar goed, dat is dan mijn mening.
Dan koopt ajax toch gewoon een andere speler. En sowieso moet je bij mij niet zijn. Ik ga niet over de prijzen van spelers van PSV. Ik hoor alleen af en toe eens wat.quote:En DS4, Aisatti is nu (en eigenlijk al zijn gehele periode bij PSV) een bankzitter. En dan is 18 miljoen veels te veel.
Dit meldt Goal.com zelfs:quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 08:31 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Wat mij betreft mag hij gaan. Vooral als ze bereid zijn ervoor te betalen.
quote:'Koeman tekende afgelopen zomer al bij Valencia'
Ronald Koeman zou al in juni 2007 een contract bij Valencia hebben getekend.
Dit weet Goal.com te melden vanuit een Spaanse bron. Een tussentijds vertrek naar Valencia zat er deze zomer echter nog niet in omdat Koeman zijn belofte met PSV niet wilde breken.
Koeman zou een contract hebben getekend voor drie seizoenen. Dat contract zou in gaan medio 2008.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |