Ik kwam eens tegen op de markt: "Tomaten uit Pomodorië".quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:48 schreef ChrisJX het volgende:
Ach, een paar leuke winkelvoorbeeldjes:
Vettakaas
Verse friets
Wiener Snitsel
Bosse bollen
Met opstalrecht?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:55 schreef Koenz0r het volgende:
BG ik vind je met oprecht een kneus.
quote:Op zondag 28 oktober 2007 09:33 schreef neo2000 het volgende:
Als ik mocht gokken, zou ik zeggen van "onthand zijn".![]()
Allicht als je het bekijkt in het kader van het uithuis plaatsen van de kinderen. Denk dat je de maatschappelijke druk/stress ook niet moet onderschatten in zo'n geval. Als heel de omgeving op je neerkijkt, voor je gevoel althans, omdat je kinderen uit huis geplaatst zijn daar jij er niet voor kon zorgen, tsjah.. Tel daarbij ook op dat de mensen ook al geestelijk niet zo sterk stonden = recipy for disaster.
Mijn vader was naar eigen zeggen eens in een autogarage waar ze een splinternieuwe auto in de aanbieding hadden; op het bord dat erbij stond viel te lezen dat het om een Mitsiebiesie ging.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:48 schreef ChrisJX het volgende:
Ach, een paar leuke winkelvoorbeeldjes:
Vettakaas
Verse friets
Wiener Snitsel
Bosse bollen
Stampende voetjesquote:Op zondag 28 oktober 2007 14:38 schreef KD-fotografie het volgende:
iemand op een ander forum zag bij de 30sec. op dit forum ineens voetstampjes, ik zie ook wel iets maar geen idee of het voetstapjes zijn.
http://www.youtube.com/watch?v=fUYb_5Tb3fk
Het was zonder weerga weergaloos. Denk om de terugslag!quote:Op zondag 28 oktober 2007 20:58 schreef IdlersDream het volgende:
Dit had ook zijn weerga op de jeugd van toendertijd en dus de voorbeeldfunctie voor een dele van de maatschappij.
quote van de FP.quote:Het beeld doet denken aan het boek 'The Time Machine' die* in 1895 al geschreven werd door H. G. Wells.
Deze fout staat tegenwoordig al in kwaliteitskranten zoals de Volkskrant en het NRC! "De instantie dat" of dergelijke combinaties.quote:
Ik doe het zelf ook wel eens fout tijdens het praten. Maar dan word ik al gauw gecorrigeerd door mijn lief. Net zoals ik anderen wijs op foute zinsformuleringen: 'Hij is beter als mij' Arghh!quote:Op zondag 28 oktober 2007 22:03 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Deze fout staat tegenwoordig al in kwaliteitskranten zoals de Volkskrant en het NRC! "De instantie dat" of dergelijke combinaties.
Ja, dat is nog niet zo makkelijk...quote:Op maandag 29 oktober 2007 @ 10:09 schreef Dynamical het volgende:
Dat ligt eraan waar de dwarsleasy zit. Hoe hoger die zit hoe meer er verlamd is.
Hij ziet ze vliegenquote:Op maandag 29 oktober 2007 08:47 schreef -_Tommy_- het volgende:
de wind (op voorwaartse snelheid) is gewoon nodig, dat is ook de reden dat een vliegdekschip op volle kracht tegen de wind in vliegt als er toestellen gelancheerd worden aangezien je zo veel mogelijk wind over de vleugels wilt hebben om omhoog te komen
Ik keek even in de OUD-relquote:Op zondag 28 oktober 2007 00:14 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik zet ook even Mozart op. Goede nacht allen, ook aan alle noodruftige zuigelingen!
Yep, de r is in de maandquote:Op maandag 29 oktober 2007 18:03 schreef MissBliss het volgende:
Natuurlijk
Ze ziet er nu alleen wel een beetje verfromfraaid uit![]()
quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:23 schreef Aasgier het volgende:
Klinkt als jaloersie.
Dergelijke fouten worden zo vaak gemaakt dat ik vrees dat ze niet meer uit de Nederlandse taal te bannen zijn. Bij werkwoorden waarvan het eerste deel tevens een zelfstandig naamwoord is hebben bijzonder veel mensen de neiging om 'geen' te gebruiken waar 'niet' wordt bedoeld.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 00:22 schreef Kees22 het volgende:
Station Arnhem, de omroepster "Over enkele ogenblikken komt de trein uit (ben ik vergeten) op het perron aan. Het achterste treinstel blijft in Arnhem. Wilt U daarin geen plaats nemen?"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |