abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 27 oktober 2007 @ 23:14:55 #1
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_54211782
Ik volg zo af en toe de Active-topics van een paar fok!-bekenden, om te zien wat ze allemaal postten. Zoiets is ook erg handig om SC's bij te houden, etc. Nou zag ik vanavond dat Floripas in OUD-SC dit postte:
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 21:28 schreef Floripas het volgende:
Weet iemand bij welke koortstemperatuur je het ziekenhuis belt bij een zuigeling van twee maanden?
en omdat ik toevallig F5'de toen ze dat postte, en ik ook niet te beroerd ben om 'n snelle google te doen, stond er binnen 4 minuten al 'n antwoord. Allez.

Maar wat me dan ontzettend verbaasd is dat de slowchat-meute vrolijk doorkeutelt over rosee, wintertijd en scrapbooks. Ik bedoel: zijn jullie nou ouders, of wat?

En ja, je hoeft mij niet uit te leggen dat jullie geen verantwoordelijkheid hebben voor de kinderen van iemand anders. Maar als iemand met 'n ziek kind zit, dan laat je zo iemand toch niet zitten omdat geneuzel over rosee stuk-ken interessanter is?
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
  zaterdag 27 oktober 2007 @ 23:21:11 #2
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_54211922
Gronk, ik hoef me volgens mij niet aangesproken te voelen, maar wil er wel even op reageren, hoor.

Als er wat meer informatie had gestaan, had ik denk ik makkelijker een concreet antwoord kunnen geven. Nu zei ik dus wat zo is: die algemene info heb ik eigenlijk nooit en gelukkig had jij die al gepost!
Maar ik denk dat wanneer er had gestaan: baby van zo en zo oud heeft al zo en zo lang zoveel graden koorts, dat er dan heel wat meer concrete tips waren gekomen. Nu de vraag zo algemeen gesteld was, was jouw antwoord volledig, leek me.

Ik wilde alleen nog wel sterkte met het kindje wensen, dus dat deed ik.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_54211949
er is toch antwoord gegeven? wat moet je er verder nog over zeggen? behalve dan dat ik floripas er sterkte mee wens, en hoop dat 't meevalt met z'n babietje.
pi_54212014
Ik zit, heel eerlijk, met verbazing te lezen inderdaad.
Normaal vallen jullie (ongetwijfeld terecht hoor!) over elkaar heen van zorgzaamheid als-baby-kuchje-doet, maar nu is het verzetten van de klok (voor- of achteruit) kennelijk prangender.
Snobs have more fun!
KLIK!
  zaterdag 27 oktober 2007 @ 23:27:05 #5
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_54212041
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 23:22 schreef bixister het volgende:
er is toch antwoord gegeven? wat moet je er verder nog over zeggen? behalve dan dat ik floripas er sterkte mee wens, en hoop dat 't meevalt met z'n babietje.
En je hebt niet zoiets van 'goh, hoe zit dat precies, hoeveel koorts meet je, hoelang, dit zijn mijn ervaringen met zieke kinderen/ valt allemaal wel mee/hier moet je mee uitkijken?' Je hebt niet 't idee dat iemand zich misschien wel zorgen aan 't maken is?

Je stapt daar gewoon overheen 'en gaat over tot de orde van de dag'?

Onbegrijpelijk.
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
  zaterdag 27 oktober 2007 @ 23:28:48 #6
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_54212076
Sinds wanneer mogen users uitgebreid medisch advies geven?
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_54212116
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 23:28 schreef k_i_m het volgende:
Sinds wanneer mogen users uitgebreid medisch advies geven?
Sinds babies-kuchjes-doen-in-OUD?

En sinds wanneer informeer je uit belangstelling niet gewoon eens verder als een OUD-vreemde moeder een acuut advies vraagt?

Mijn god, wat doe ik hier
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_54212121
ik heb floripas nog niet eerder gezien hier, hij/zij komt met een heel concrete vraag even het speeltuinbankje op en daar is antwoord op gegeven. (ik zie trouwens nu pas dat jij degene bent die dat antwoord gaf). ik kwam even daarna dat topic binnen'wandelen' en kreeg de indruk dat 't iets is dat al is afgehandeld eigenlijk. heb ook niet 't gevoel dat hij/zij nog terug zal komen om erover na te praten, dus voelt het niet echt als iets waar ik nog iets over zou moeten zeggen nee.
  zaterdag 27 oktober 2007 @ 23:32:09 #9
14746 k_i_m
pi_54212128
Sorry, ik ben LIF gewend, waarin er 100 users gillen dat je niet op een forum moet zeiken maar de dokter moet bellen .
In my life
Why do I smile
  zaterdag 27 oktober 2007 @ 23:32:42 #10
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_54212134
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 23:31 schreef bixister het volgende:
ik heb floripas nog niet eerder gezien hier, hij/zij komt met een heel concrete vraag even het speeltuinbankje op en daar is antwoord op gegeven. (ik zie trouwens nu pas dat jij degene bent die dat antwoord gaf). ik kwam even daarna dat topic binnen'wandelen' en kreeg de indruk dat 't iets is dat al is afgehandeld eigenlijk. heb ook niet 't gevoel dat hij/zij nog terug zal komen om erover na te praten, dus voelt het niet echt als iets waar ik nog iets over zou moeten zeggen nee.
Hierin ligt het antwoord op de vraag van TS besloten wellicht.
Snobs have more fun!
KLIK!
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 27 oktober 2007 @ 23:33:11 #11
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_54212138
Wat een bulshit topic zeg

Er wordt een postje van 2 regel neergeplempt.
Daar staat heel snel ALS EERSTE jouw antwoord onder...

wat moet de rest dan doen? Nog een keer antwoord geven? Ach ende wee roepen voor Floripas die er godbetert nooit komt en verder dus niemand kent? Er werd sterkte geroepen. Of moet voortaan alle persen gestopt worden als onze verbale sloopkogel een stukje vergeaande nixerigheid komt posten ?
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 27 oktober 2007 @ 23:34:43 #12
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_54212174
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 23:31 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Sinds babies-kuchjes-doen-in-OUD?

En sinds wanneer informeer je uit belangstelling niet gewoon eens verder als een OUD-vreemde moeder een acuut advies vraagt?

Mijn god, wat doe ik hier
Misschien omdat het een rigide teringwijf is.
Zou zomaar kunnen hoor.
pi_54212181
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 23:32 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Hierin ligt het antwoord op de vraag van TS besloten wellicht.
ja, maar is dat zo erg?
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 27 oktober 2007 @ 23:35:35 #14
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_54212188
ah... duidelijk
pi_54212202
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 23:14 schreef gronk het volgende:

Ik volg zo af en toe de Active-topics van een paar fok!-bekenden, om te zien wat ze allemaal postten. Zoiets is ook erg handig om SC's bij te houden, etc. Nou zag ik vanavond dat Floripas in OUD-SC dit postte:
[..]

en omdat ik toevallig F5'de toen ze dat postte, en ik ook niet te beroerd ben om 'n snelle google te doen, stond er binnen 4 minuten al 'n antwoord. Allez.

Maar wat me dan ontzettend verbaasd is dat de slowchat-meute vrolijk doorkeutelt over rosee, wintertijd en scrapbooks. Ik bedoel: zijn jullie nou ouders, of wat?
En ja, je hoeft mij niet uit te leggen dat jullie geen verantwoordelijkheid hebben voor de kinderen van iemand anders. Maar als iemand met 'n ziek kind zit, dan laat je zo iemand toch niet zitten omdat geneuzel over rosee stuk-ken interessanter is?
lol dat oudergeneuzel terwijl er een kind bv nekkramp heeft ja dat is echt fok!!!!!
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  zaterdag 27 oktober 2007 @ 23:38:16 #16
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_54212259
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 23:33 schreef Swetsenegger het volgende:
Wat een bulshit topic zeg

Er wordt een postje van 2 regel neergeplempt.
Daar staat heel snel ALS EERSTE jouw antwoord onder...

wat moet de rest dan doen? Nog een keer antwoord geven? Ach ende wee roepen voor Floripas die er godbetert nooit komt en verder dus niemand kent? Er werd sterkte geroepen. Of moet voortaan alle persen gestopt worden als onze verbale sloopkogel een stukje vergeaande nixerigheid komt posten ?
Niks ach ende wee. Maar er wordt een vrij serieuze vraag gesteld. Waarbij je kan denken: gaat het daar wel goed?
En het is nogal on-OUD (dus laat dat een compliment zijn) dat er verder niet naar wordt getaald wat er precies met de baby pangang aan de hand is, wat de moeder precies heeft geconstateerd en hoe het verder gaat.
Doorgaans wordt dat in OUD volgens mijn bescheiden mening altijd zinnig opgepakt. Waarom nu niet? Dat valt op.
Snobs have more fun!
KLIK!
  zaterdag 27 oktober 2007 @ 23:38:58 #17
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_54212272
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 23:34 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Misschien omdat het een rigide teringwijf is.
Zou zomaar kunnen hoor.
Ah, goed argument!
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_54212320
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 23:38 schreef Duderinnetje het volgende:
Doorgaans wordt dat in OUD volgens mijn bescheiden mening altijd zinnig opgepakt. Waarom nu niet? Dat valt op.
volgens mij werd het heel zinnig opgepakt, iemand plaatst een concreet antwoord waar de vraagsteller direct iets mee kan. hoe veel zinniger wil je 't hebben.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 27 oktober 2007 @ 23:42:18 #19
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_54212352
quote:

[..]

Niks ach ende wee. Maar er wordt een vrij serieuze vraag gesteld. Waarbij je kan denken: gaat het daar wel goed?
Niks ach ende wee? Er wordt godverdomme speciaal een topic geopend om de moeders op het matje te roepen omdat iemand geen kusje kroel posts krijgt.
quote:
En het is nogal on-OUD (dus laat dat een compliment zijn) dat er verder niet naar wordt getaald wat er precies met de baby pangang aan de hand is, wat de moeder precies heeft geconstateerd en hoe het verder gaat.
Nee hoor, het is perfect des ouds om korte en bondige berichten zonder aanvullende informatie te beantwoorden en over te gaan tot de orde van de dag.
quote:
Doorgaans wordt dat in OUD volgens mijn bescheiden mening altijd zinnig opgepakt
Kan je NOG hypocrieter zijn? Was jij niet diegene die alle oud moeders toch vooral belachelijk moest komen maken en NU ga je ze opeens een veer in de reet steken zodat je dat vervolgens weer negatief kan vertalen?
quote:
. Waarom nu niet? Dat valt op.
Omdat er een nietszeggen post van 2 regels geplaatst werd waar een keurig antwoord op kwam en de eerste regels nogal de indruk gaven dat er gehandeld zou gaan worden. Wat moet er nog meer gebeuren? Iedereen zich naakt met pindakaas insmeren en naakt door een brandende hoepel springen?
  zaterdag 27 oktober 2007 @ 23:42:45 #20
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_54212367
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 23:32 schreef k_i_m het volgende:
Sorry, ik ben LIF gewend, waarin er 100 users gillen dat je niet op een forum moet zeiken maar de dokter moet bellen .
Ik heb (ik dacht in LIF) wel eens om half twaalf 's nachts gepost dat ik na het douchen met m'n natte voeten was uitgegleden op 't zeil in m'n halletje. En dat dat zo godverdommes zeer deed dat ik me afvroeg of ik nu een gekneusde of een gebroken arm had.

Ondanks dat ik nog nooit gepost had in LIF, werd daar wel op ingegaan. En inderdaad, vier users zeiden 'ga naar de huisartsenpost', maar goed, den haag, half twaalf 's avonds, drie kilometer fietsen, jas aandoen terwijl je arm godsgruwelijk zeer doet: Liever niet.

Maar d'r was dus *ook* nog iemand wakker (wel twee zelfs) die me uit ervaring konden vertellen dat ik 't verschil tussen een gebroken en een gekneusde arm echt wel zou voelen. En dat ik in 't eerste geval echt niet meer zat te fok!ken bij bepaalde bewegingen.

Dus 't kan wel. En er werd niet geneuzeld over rosee.
  zaterdag 27 oktober 2007 @ 23:42:58 #21
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_54212370
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 23:35 schreef bixister het volgende:

[..]

ja, maar is dat zo erg?
Goed.
Dit is zo'n moment dat ik weer wegga uit OUD. Want wat doe ik hier überhaupt.
Thanks for reminding me
Snobs have more fun!
KLIK!
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 27 oktober 2007 @ 23:43:14 #22
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_54212381
quote:

[..]

Ah, goed argument!
Ja best wel toch. Als ik aan iemand een pestpleuris hekel heb voel ik me niet echt geroepen om diegene nu eens uitgebreid te gaan helpen. Misschien dat jij die barmhartige samaritaan in je hebt... de rest van de mensheid zelden.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 27 oktober 2007 @ 23:43:40 #23
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_54212395
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 23:42 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Goed.
Dit is zo'n moment dat ik weer wegga uit OUD. Want wat doe ik hier überhaupt.
Thanks for reminding me
Doei doei

En BLIJF deze keer weg zou ik zeggen
  zaterdag 27 oktober 2007 @ 23:44:02 #24
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_54212399
quote:

Zou het dan *toch* nog goedkomen met OUD? Stay tuned....
  zaterdag 27 oktober 2007 @ 23:44:35 #25
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_54212415
Swets, doe eens normaal zeg
Snobs have more fun!
KLIK!
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 27 oktober 2007 @ 23:44:57 #26
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_54212423
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 23:42 schreef gronk het volgende:

Wat had er dan nog meer gezegd moeten worden? NOG 4 posts met 'rond de 40 graden de dokter bellen! Kusje knuf, trek je het wel meid?'
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 27 oktober 2007 @ 23:46:04 #27
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_54212447
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 23:44 schreef Duderinnetje het volgende:
Swets, doe eens normaal zeg
Dat zeg JIJ? Je komt met twee bullshit argumenten binnen banjeren, en gaat dan een beetje huillie lopen doen "Wat doe ik hier toch *melodramatische zucht*" Blijf dan lekker weg zou ik zeggen.
  zaterdag 27 oktober 2007 @ 23:50:18 #28
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_54212533
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 23:46 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Dat zeg JIJ? Je komt met twee bullshit argumenten binnen banjeren, en gaat dan een beetje huillie lopen doen "Wat doe ik hier toch *melodramatische zucht*" Blijf dan lekker weg zou ik zeggen.
Gaat het je eigenlijk nog om inhoudelijke dingen, of zit er oud zeer of zo?
Want nu sla je volgens mij door en ik heb het gevoel dat dat niets met de inhoud van dit (heel aardige en interessante) topic te maken heeft.
Ik heb mijn mening hier gegeven, boks er lekker op in als je wilt, maar wel inhoudelijk (dat is voor de anderen ook wel zo leuk, vind je niet?)

Maar ik begrijp dat als je hier gewoon eens je mening geeft, je dan komt 'binnen banjeren' en dat mag kennelijk niet. Ik vond dit gewoon wel een aardig topic en wilde reageren. Ik kijk maar gezellig weer eens verder op andere delen van FOK!
Snobs have more fun!
KLIK!
  zaterdag 27 oktober 2007 @ 23:50:55 #29
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_54212550
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 23:44 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Wat had er dan nog meer gezegd moeten worden? NOG 4 posts met 'rond de 40 graden de dokter bellen! Kusje knuf, trek je het wel meid?'
Uit belangstelling vragen wat de dokter zei, misschien? Of is dat teveel gevraagd?
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 27 oktober 2007 @ 23:52:46 #30
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_54212592
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 23:50 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Gaat het je eigenlijk nog om inhoudelijke dingen, of zit er oud zeer of zo?
Ga je de inhoudelijke posts nog behandelen of blijf je calimero spelen?
quote:
Want nu sla je volgens mij door en ik heb het gevoel dat dat niets met de inhoud van dit (heel aardige en interessante) topic te maken heeft.
Aardig? In de eerste post wordt al getwijfeld aan het goede ouderschap en empathisch vermogen van de reguliere posters daar.
quote:
Ik heb mijn mening hier gegeven, boks er lekker op in als je wilt, maar wel inhoudelijk (dat is voor de anderen ook wel zo leuk, vind je niet?)
Misshcien moet je dan niet stelselmatig inhoudelijke posts negeren.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 27 oktober 2007 @ 23:53:26 #31
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_54212605
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 23:50 schreef gronk het volgende:

[..]

Uit belangstelling vragen wat de dokter zei, misschien? Of is dat teveel gevraagd?
Is het teveel moeite om een update te plaatsen?
  zaterdag 27 oktober 2007 @ 23:54:09 #32
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_54212621
Ik dacht eerder dat het om een vraag uit een quiz ofzo was die Floripas stelde, of even verifieren omdat iemand anders iets vraagt; zo 'droog' wordt de vraag gesteld..
Zonder achtergrond-info kun je verder erg weinig met zo'n concrete vraag..

Concreet antwoord gegeven en er gaat dus blijkbaar gehandeld worden.

Wat moet je dan als user nog meer?
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_54212641
beetje hypocriet hoor duderinnetje, dat je 't aan de ene kant een compliment waard vindt dat niet iedereen er bovenop springt, en aan de andere kant 't toch wel erg ongeïnteresseerd vindt overkomen. ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat 't gewoon erg cool is om kritisch te doen over hoe 't in 'OUD' toegaat.

nog even een toelichting waarom 't m.i. niet erg is wat er gebeurde (of niet gebeurde). het is een slowchat topic waarin mensen nou eenmaal een beetje komen ouwebeppen. komt iemand met een concrete vraag tussendoor, daar wordt antwoord op gegeven. zou het een bekende bank-hanger zijn, dan zou er misschien wel uitvoeriger op ingegaan zijn ja. en dat is m.i. niet erg, omdat dat niks te maken heeft met (des)interesse, maar met het soort contact dat je met die persoon hebt. degene die nu de vraag stelde wil m.i. gewoon een antwoord op die vraag, niet per se meer dan dat. het voelt bij een onbekende zelfs bijna onbeleefd om die meteen 't hemd van 't lijf te vragen. mocht hij/zij terugkomen, dan zou ik zeker belangstellend reageren, ik heb ook wel degelijk stil gestaan bij het verhaal. maar ik had ook totaal niet het gevoel dat het zinnig was om hier nu verder op in te gaan. hij/zij zit waarschijnlijk allang bij een HAP.
  zaterdag 27 oktober 2007 @ 23:55:37 #34
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_54212654
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 23:42 schreef Duderinnetje het volgende:

Want wat doe ik hier überhaupt.

Tja het blijft een 'apart' forum. Ik kan me goed voorstellen dat als je kinderen hebt er juist niet zou willen posten.

't Lurkt af en toe wel lekker weg, dat dan weer wel.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  zaterdag 27 oktober 2007 @ 23:58:28 #35
130955 Floripas
Blast from the past
pi_54212735
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 23:53 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Is het teveel moeite om een update te plaatsen?
Ik wil je best een update geven, hoor, maar ik krijg niet de indruk dat je geïnteresseerd zou zijn in het wel en wee van een voor jou onbekende baby.
pi_54212753
Nou ik vind die bezopen moeders maar knap waardeloos
met die goedkope rose troep gelul
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 27 oktober 2007 @ 23:59:25 #37
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_54212758
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 23:58 schreef Floripas het volgende:

[..]

Ik wil je best een update geven, hoor, maar ik krijg niet de indruk dat je geïnteresseerd zou zijn in het wel en wee van een voor jou onbekende baby.
Nou zeker niet meer nee, na dit aanmatigende toontje in de OP.
Maar je had je updfate al een uur geleden in het speeltuinbankje moeten posten als je graag een luisterend oor en advies nodig had. Niet een speerdrager een belerend topicje laten openen.
pi_54212787
vertel op, hoe gaat 't nu?
  zondag 28 oktober 2007 @ 00:03:12 #39
14746 k_i_m
pi_54212838
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 23:42 schreef gronk het volgende:

[..]

Ik heb (ik dacht in LIF) wel eens om half twaalf 's nachts gepost dat ik na het douchen met m'n natte voeten was uitgegleden op 't zeil in m'n halletje. En dat dat zo godverdommes zeer deed dat ik me afvroeg of ik nu een gekneusde of een gebroken arm had.

Ondanks dat ik nog nooit gepost had in LIF, werd daar wel op ingegaan. En inderdaad, vier users zeiden 'ga naar de huisartsenpost', maar goed, den haag, half twaalf 's avonds, drie kilometer fietsen, jas aandoen terwijl je arm godsgruwelijk zeer doet: Liever niet.

Maar d'r was dus *ook* nog iemand wakker (wel twee zelfs) die me uit ervaring konden vertellen dat ik 't verschil tussen een gebroken en een gekneusde arm echt wel zou voelen. En dat ik in 't eerste geval echt niet meer zat te fok!ken bij bepaalde bewegingen.

Nou, dan heb je geluk gehad, meestal komen reacties op dat tijdstip niet eens in de buurt van neuzelen . Er staat zelfs een mooi stukje over het geven van medisch advies in de FAQ. En eigenlijk ben ik het daar ook wel mee eens als het het niveau ontstijgt van een gekneusde vinger of een brandblaar, om maar een voorbeeld te noemen.

En als een user dan zelf al aangeeft dat hij/zij de dokter gaat bellen dan kan je toch niet meer doen? Als het ernstig is komt de user voorlopig toch niet meer terug en als de user zich nog een keer laat zien kan je vragen hoe het gegaan is. Of denk ik vandaag te makkelijk?
In my life
Why do I smile
  zondag 28 oktober 2007 @ 00:03:28 #40
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_54212847
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 23:59 schreef zhe-devilll het volgende:
Nou ik vind die bezopen moeders maar knap waardeloos
met die goedkope rose troep gelul
!
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 28 oktober 2007 @ 00:03:41 #41
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_54212855
Nou ik ga naar bed.
Veel laten drinken zou ik nog zeggen.
  zondag 28 oktober 2007 @ 00:04:14 #42
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_54212867
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 23:55 schreef bixister het volgende:
beetje hypocriet hoor duderinnetje, dat je 't aan de ene kant een compliment waard vindt dat niet iedereen er bovenop springt, en aan de andere kant 't toch wel erg ongeïnteresseerd vindt overkomen. ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat 't gewoon erg cool is om kritisch te doen over hoe 't in 'OUD' toegaat.
Ja ik kom hier ook zo vaak als er weer eens een rel is

Schiet toch eens uit die automatische verdedigingsmodus met ditzelfde aangeleerde riedeltje en kijk gewoon eens wat mensen (wel of geen vaste OUD-users) te zeggen hebben. Inhoudelijk. Waarom meteen die haat en nijd, en waarom niet gewoon eens simpelweg kijken naar wat de vraag van de TS is?
Ik snap echt niet (oprecht, hand op mijn hart) wat er zo verschrikkelijk is aan wat ík heb gezegd of aan de vraag die TS stelt. Waarom kan daar niet op een normale manier een gesprek over ontstaan?
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_54212882
zo, echt wel een en een waard zeg, deze opmerking hakt er enorm in!
  zondag 28 oktober 2007 @ 00:05:03 #44
130955 Floripas
Blast from the past
pi_54212887
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 00:00 schreef bixister het volgende:
vertel op, hoe gaat 't nu?
Ik heb de dokter gebeld, en ik moet het een uurtje aanzien, en vooral naar hem blijven kijken, dus hij ligt hier naast me, een beetje piepend te slapen.

De baby is niet van mij en de moeder is niet in staat me te helpen, dus daarom maak ik me een beetje zorgen. De laatste keer had hij 39 graden, dat vind ik wel veel voor een twee maanden ouden baby, maar ik durf hem ook niet te wekken om lopend naar het ziekenhuis te gaan (voor een taxi is er geen geld) en om nu een ambulance te bellen...
pi_54212900
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 00:04 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Ja ik kom hier ook zo vaak als er weer eens een rel is

Schiet toch eens uit die automatische verdedigingsmodus met ditzelfde aangeleerde riedeltje en kijk gewoon eens wat mensen (wel of geen vast OUD-users) te zeggen hebben. Inhoudelijk. Waarom meteen die haat en nijd, en waarom niet gewoon eens simpelweg kijken naar wat de vraag van de TS is?
Ik snap echt niet (oprecht, hand op mijn hart) wat er zo verschrikkelijk is aan wat ík heb gezegd of aan de vraag die TS stelt. Waarom kan daar niet op een normale manier een gesprek over ontstaan?
en ik snap dus niet wat er zo verschrikkelijk is aan wat er (niet) gebeurde. ik vind dat ik heel inhoudelijk gereageerd heb, naast m'n verbazing over de opwinding hierover. flauw dat je daar niet op ingaat.
  zondag 28 oktober 2007 @ 00:05:59 #46
130955 Floripas
Blast from the past
pi_54212903
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 00:03 schreef Swetsenegger het volgende:
Veel laten drinken zou ik nog zeggen.
Echt? Dankjewel, dat wist ik dus niet.
pi_54212950
floripas, dus jij bent de oppas bedoel je? dat lijkt me ook een erg vervelende situatie. heb je wel contact gehad met de moeder hierover? succes! ik vind 39 ook veel voor zo'n jonge baby, dus goed dat je de huisarts gebeld hebt.
  zondag 28 oktober 2007 @ 00:09:25 #48
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_54212966
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 00:05 schreef Floripas het volgende:

[..]

Echt? Dankjewel, dat wist ik dus niet.
Dat geldt ook voor volwassenen zelfs.

Nou succes met die spruit. Zet even Mozart aan, dat kalmeert wat. Hangt wel van de symfonie af trouwens.
  zondag 28 oktober 2007 @ 00:14:46 #49
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_54213080
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 00:05 schreef bixister het volgende:

[..]

en ik snap dus niet wat er zo verschrikkelijk is aan wat er (niet) gebeurde. ik vind dat ik heel inhoudelijk gereageerd heb, naast m'n verbazing over de opwinding hierover. flauw dat je daar niet op ingaat.
Bix, ik reageer hier op een opmerking van jou aan mijn persoonlijke adres. Niets meer.

Op je inhoudelijke reactie heb ik geen aanmerkingen. Ik heb namelijk ook niet het gevoel dat ik hier een strijd moet aangaan. Wat je nu doet is twee losstaande zaken zó door elkaar halen dat je tóch een stok hebt om mee te slaan. Daar kan ik niets mee.

Ik zet ook even Mozart op. Goede nacht allen, ook aan alle noodruftige zuigelingen!
Snobs have more fun!
KLIK!
  zondag 28 oktober 2007 @ 00:18:01 #50
130955 Floripas
Blast from the past
pi_54213144
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 00:08 schreef bixister het volgende:
floripas, dus jij bent de oppas bedoel je? dat lijkt me ook een erg vervelende situatie. heb je wel contact gehad met de moeder hierover? succes! ik vind 39 ook veel voor zo'n jonge baby, dus goed dat je de huisarts gebeld hebt.
Nee, ik zou eigenlijk iets anders doen, maar ze belde me met buikpijn, dus ik moest meteen komen om op te passen, het zou niet lang duren. Nu wordt ze geopereerd aan haar blindedarm.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')