abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 29 oktober 2007 @ 03:28:39 #101
84524 Morwen
I got life
pi_54237158
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 03:18 schreef Strychnine het volgende:
Maar, als het een hoax is, dan zouden die wetenschappers daar toch wel achterkomen lijkt me? Als het met een touwtje/draadje/ingebouwd iets is lijkt het me dat een wetenschapper daar heel snel achter is
Of ze moeten ook in het hoax-complot zitten.

Die 'voetstappen' gaven me trouwens wel even kippenvel. Ik geloof niet echt in geesten oid, maar ik krijg wel een eng gevoel bij dit filmpje
Ik denk dat het met magneten van doen heeft, don't get me wrong, ik geloof echt in paranormale verschijnselen. Maar dit Het is me te opgezet, dezelfde mensen aan beide zijden van de straat tot 2 keer toe. Mja, zou kunnen, maar ik geloof er niet in.
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
  maandag 29 oktober 2007 @ 04:12:35 #102
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_54237256
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 03:18 schreef Strychnine het volgende:
Die 'voetstappen' gaven me trouwens wel even kippenvel. Ik geloof niet echt in geesten oid, maar ik krijg wel een eng gevoel bij dit filmpje
Die 'voetstappen' zjin overduidelijk gevolg van de videocompressie.
Niks engs of bovennatuurlijks aan hoor, zo'n mpeg-compressor...
zzz
  maandag 29 oktober 2007 @ 08:56:22 #103
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_54238169
ieen paar mensen hebben het over voetstappen maar ik zie die niet ?
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  Moderator maandag 29 oktober 2007 @ 08:57:37 #104
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_54238188
Ze zijn mij ook niet opgevallen
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  maandag 29 oktober 2007 @ 10:02:40 #105
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_54239179
je ziet wat gefrutsel op 30 seconden, die een spoor maken naar de schommel. op de grond dus...
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  maandag 29 oktober 2007 @ 12:05:03 #106
74506 Rebbedebje
Bedrijfspsycholoog
pi_54241623
Ja, maar is wel een ander filmpje dan in de OP staat.
Ik zal even zoeken.

Edit:
quote:
Bovenaan deze 3e pagina dus.

maar het ligt idd aan de compressie, want ik zie als ik het beeld stil zet, dat er een blaadje over de grond vliegt.

[ Bericht 44% gewijzigd door Rebbedebje op 29-10-2007 12:24:12 ]
Op di 15 januari 2013 schreef Pharkus: Ik spit de flow op je radio,
als een eloquente heer, mijn diss doet geen zeer, mijn raps sucken dus, peace out, Pharkus.
Op di 26 maart schreef MultiBanaan: Holy crap, was dat gedicht van jou?!
pi_54244226
Ik dacht eerst aan wat touwtjes omdat de stand van de schommel telkens op zijn verste punt verdraait. Maar ik zeg maar zo, leg er maar eens wat aluin onder.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_54244496
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 14:38 schreef KD-fotografie het volgende:
iemand op een ander forum zag bij de 30sec. op dit filmpje ineens voetstapjes, ik zie ook wel iets maar geen idee of het voetstapjes zijn.

http://www.youtube.com/watch?v=fUYb_5Tb3fk

Op dat filmpje waar van de andere kant gefilmd is, zie je dat het een blaadje is
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  maandag 29 oktober 2007 @ 14:51:57 #109
41051 Rasing
Taalnazis vereinigt euch!
pi_54244822
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 14:19 schreef vogeltjesdans het volgende:
Maar ik zeg maar zo, leg er maar eens wat aluin onder.
Dan bloedt het niet zo, als je van de schommel af valt?
Ten es gheen wondere, dat mi tderuen grief gheeft:
Niemant en scheet gheerne van dat hi lief heeft.
pi_54245960
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 14:51 schreef Rasing het volgende:
Dan bloedt het niet zo, als je van de schommel af valt?
Neah. Aardstralen uitsluiten enz.
pi_54246454
Al een oplossing gevonden?
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 14:10:32 #112
41051 Rasing
Taalnazis vereinigt euch!
pi_54263287
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 15:58 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Neah. Aardstralen uitsluiten enz.
En hoe zouden deze vermeende aardstralen ervoor kunnen zorgen dat een schommel uit zichzelf beweegt? Dan zou ik een dynamo op die schommel aansluiten et voilà: aardstraalenergie! Al Gore ook weer tevreden.
Ten es gheen wondere, dat mi tderuen grief gheeft:
Niemant en scheet gheerne van dat hi lief heeft.
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 19:10:07 #113
124403 UZN
Hello world!
pi_54268296
Plaats er een windscherm omheen. Weet je meteen of het de wind is ja of nee. Heb je ook geen professor meer nodig.
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 20:30:47 #114
22495 RDV
Ik was hier
pi_54269863
Op precies 30 sec zie je idd rechts in beeld wat voetstapjes, daarna een snelle zwarte waas.. Met het filmpje precies op 31 sec pauze zetten, en dan is het goed in beeld.
Huiswerk?! Ik neem de afwas toch ook niet mee naar school!!
  woensdag 31 oktober 2007 @ 00:09:33 #115
31101 _Led_
pi_54274797
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 20:30 schreef RDV het volgende:
Op precies 30 sec zie je idd rechts in beeld wat voetstapjes, daarna een snelle zwarte waas.. Met het filmpje precies op 31 sec pauze zetten, en dan is het goed in beeld.
Schitterend hoe sommige mensen van viddo-compressie-artifacts weer wat bovennatuurlijks kunnen maken
Heeft Arthur C. Clarke toch gelijk he : "Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.".

We gaan het tijdperk in van de knows en de know-nots :
Mensen die wel weten hoe videocompressie werkt hoeven het niet op "spook-voetstapjes" te gooien
zzz
  woensdag 31 oktober 2007 @ 09:22:48 #116
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_54278449
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 00:09 schreef L.Denninger het volgende:

[..]

Schitterend hoe sommige mensen van viddo-compressie-artifacts weer wat bovennatuurlijks kunnen maken
Heeft Arthur C. Clarke toch gelijk he : "Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.".

Mensen die wel weten hoe videocompressie werkt hoeven het niet op "spook-voetstapjes" te gooien
Hoewel je waarschijnlijk gelijk hebt, is dat van jouw kant een beetje uit de hoogte uitspraak. Heb jij het orgineel, dus de niet-youtube versie, al gezien dan?
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_54279764
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 00:09 schreef L.Denninger het volgende:

Nuja, ik we hoe videocompressie werkt en als die bodem daar gewoon egaal was gebleven, waren er zéker geen artifacten te zien geweest...
Er gebeurt daar idd iets op de bodem, alhoewel ik ook gewoon denk dat dat dat langsvliegende blad is dat op de andere video ook te zien is.

Overigens wat betreft een rationele verklaring...
ik vermoed dat de opvallende vorm van de zitvlakken er ook sterk mee te doen hebben: zolang deze 'recht' op de wind staan, vangen ze weinig wind... gaan de zitvlakken echter draaien vangen deze opeens opvallend méér wind ... warschijnlijk genoeg om een stevige zet te krijgen ..
Om die reden kan een draaiend schommelzitvlak een stevige schommelbeweging krijgen.
(ik vermoed zelfs dat die draaiing eerder optreed bij de middelste schommel, waarna die ook sneller die 'versnelling krijgt door de draaiing)
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  Moderator donderdag 1 november 2007 @ 09:14:35 #118
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_54296517
Gezellig hier

Het ging over een "bezeten" schommel
Weet iemand waar wat up to date informatie is?
En wie die scientists zijn die de schommel bekeken hebben, ik kan verder nergens wat uitgebreidere info vinden
pi_54296738
Wat zijn er veel verschillende zwiepende schommels op you tube te vinden.
Kol haneshama Tehalel Yah
"When I read the Bhagavad Gita and reflect about how God created this universe everything else seems so superfluous". (Einstein)
  Moderator vrijdag 2 november 2007 @ 08:52:43 #120
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_54308929
Ik gooi er even een opruimslotje op
  Moderator vrijdag 2 november 2007 @ 09:31:34 #121
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_54309603
En weer open.

Nog maar een keer:
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 20:18 schreef jogy het volgende:
En weer open, Jongens en dames: hoe moeilijk het ook is om mensen met een ander wereldbeed in hun waarde te laten ik adviseer jullie allemaal om het toch nog een keertje te doen hier. Ik heb alles verwijderd wat ook maar een beetje gekibbel was. Als je hier commentaar op wilt geven ben je welkom in Truth Feedback . Als er iemand ( maakt niet uit wie ) hier nog zijn gelijk wilt halen op een trieste manier dan zal die post niet lang blijven staan. Dit ter kennisname.
Het voegt niets toe en maakt het er ook niet gezelliger op
pi_54348490
Die voetstappen lijken gewoon videoartifacts....
Ze lopen veel te snel voor een mens iig. En die zwarte waas kan alles zijn.
pi_54348716
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 04:12 schreef L.Denninger het volgende:

[..]

Die 'voetstappen' zjin overduidelijk gevolg van de videocompressie.
Niks engs of bovennatuurlijks aan hoor, zo'n mpeg-compressor...
Dat weet ik ook wel, maar daarom is het nog wel een 'grappig' (bij gebrek aan een beter woord) verschijnsel bij een spookfilmpje. (Ok, ik kom duidelijk niet goed uit mijn woorden).
Vivre
  zondag 4 november 2007 @ 13:15:20 #124
57702 osmo
Zuiderbuur
pi_54353924
http://www.youtube.com/watch?v=0jgXvmP469k

In dit filmpje is het niet meer de middelste die beweegt.
  zondag 4 november 2007 @ 15:39:49 #125
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_54357230
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 22:54 schreef McKillem het volgende:
Die voetstappen lijken gewoon videoartifacts....
Ze lopen veel te snel voor een mens iig. En die zwarte waas kan alles zijn.
Dus jouw redenatie is... het kunnen geen spookvoetjes zijn omdat ze te snel lopen voor een mens?
Tja, dat is ook een manier om het onverklaarbare, verklaarbaar te redeneren
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_54357299
quote:
Op zondag 4 november 2007 13:15 schreef osmo het volgende:

I feel kinda Locrian today
  Moderator zondag 4 november 2007 @ 15:55:34 #127
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_54357629
quote:
Op zondag 4 november 2007 13:15 schreef osmo het volgende:

is dat in dezelfde speeltuin?
  zondag 4 november 2007 @ 15:58:09 #128
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_54357700
quote:
Op zondag 4 november 2007 15:55 schreef senesta het volgende:

[..]

is dat in dezelfde speeltuin?
het zijn wel dezelfde soort behekste schommeltjes.
pi_54371912
quote:
Op zondag 4 november 2007 15:58 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

het zijn wel dezelfde soort behekste schommeltjes.
Ik denk dat we het idd hierin moeten gaan zoeken want kijk dit:
http://www.youtube.com/watch?v=lxbT4LjpeJA&NR=1
OOK weer dezelfde schommels, maar weer een andere plek (op de originele plek zit er geen groen 'hek' omheen).

edit:
en dit dan, dit moet ook aan andere zijn aangezien het hier 2 schommels zijn ipv 3.
http://www.youtube.com/watch?v=0MNtQDo1tAc
Het blijft bizar, maar het moet iig wel iets te maken hebben met het design van de schommels?
Op Fok! sinds 17 / 01 / 2003. Ook wel bekend als "de dag dat de GoT HK dichtging" :P
pi_54374410
quote:
Op maandag 5 november 2007 01:34 schreef _DeMoN_ het volgende:

Het blijft bizar, maar het moet iig wel iets te maken hebben met het design van de schommels?
natuurlijk, het is die aparte vorm van het zitvlak....
welke de vorm heeft van een 'zeil' of parachute

zolang de zitvlakken enigszins 'recht' op de wind hangen, gaat die wind er probleemloos langs.... begint echter de schommel te draaien, zal hij wind gaan vangen en zal een extra versnelling krijgen wat veelal resulteerd in het vangen van nóg meer wind en een sterkere schommeling.

"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_54374594
quote:
Op maandag 5 november 2007 01:34 schreef _DeMoN_ het volgende:

[..]

Ik denk dat we het idd hierin moeten gaan zoeken want kijk dit:
http://www.youtube.com/watch?v=lxbT4LjpeJA&NR=1
OOK weer dezelfde schommels, maar weer een andere plek (op de originele plek zit er geen groen 'hek' omheen).
Die maken er helemaal een feestje van!

Nou ja, het komt dus door het design van de schommels. Opgelost, spookslotje!
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_54376551
ik denk dat er een karavaan miertjes heel hard op en neer loopt op die schommel
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  dinsdag 6 november 2007 @ 13:41:17 #133
193453 Brillebob
Im not an artard
pi_54404041
Dat spook heb ook niks te doen, beetje schommelen de hele dag!
Lama's pwneren
pi_54404460
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 13:41 schreef Brillebob het volgende:
Dat spook heb ook niks te doen, beetje schommelen de hele dag!
het is dan ook de geest van Isabel Martin Tarajano, een kleuter die bij leven van haar bijgelovige moeder nooit naar buiten mocht, bang als zij was haar kind te verliezen aan de chupacabra, waardoor het arme kind niets anders restte dan urenlang uit het raam turen naar de spelende kindertjes op het speelpleintje aan de overkant van haar huis, en oh wat had de kleine Isabel toch graag ook geschommeld, het leek haar zo heerlijk, dat gevoel alsof je vliegt, althans zo stelde zij dat zich voor, tot die fatale dag, dat Isabel haar kans schoon zag, haar moeder was even een boodschap doen in het dorp verderop, en had weliswaar de deur van Isabels kamer op slot gedaan, maar 'de schuif' op het raam van Isabels kamer vergeten, en toen de kleine meid dat in de gaten kreeg, schoof ze het raam omhoog, klauterde het raam uit, rende de straat over , naar het plein met de schommels, alleen plots was daar die bus, de bus waar haar moeder met een tas vol boodschappen in zat, bijna thuis, de bus remde nog, maar het was te laat..... en sindsdien schommelt de schommel , ogenschijnlijk leeg, maar wij weten beter.... de moeder van Isabel ook, alleen wil niemand in de kliniek naar haar luisteren...
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  dinsdag 6 november 2007 @ 23:26:30 #135
31101 _Led_
pi_54418444
...En die babyvoetstapjes worden veroorzaakt door de geest van Raoul Mpeg Decoda Tarajano , het ongeboren broertje van Isabel,
dat een voortijdige dood stierf door de schok die de moeder van Isabel kreeg toen ze zag wat er met Isabel gebeurde !
zzz
  dinsdag 6 november 2007 @ 23:36:38 #136
30751 DaMayan
Turtle Warriors
pi_54418706
Tjees man dit heb ik al vaker gezien op random speelplaatsen.
Kijk zelf maar eens naar een speeltuin als het hard waait je zult altijd zien dat 1 of 2 veel harder zwaaien dan de rest.
Als ze dat ding nou naar binnen halen en desnoods in een farady cage geloof ik het wel, dit is gewoon bs.
One good thing about music. When it hits you feel no pain.
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 6 november 2007 @ 23:38:36 #137
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_54418755
Wanneer word het eens onderzocht
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  woensdag 7 november 2007 @ 09:48:56 #138
193453 Brillebob
Im not an artard
pi_54423213
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 13:59 schreef milagro het volgende:

[..]

het is dan ook de geest van Isabel Martin Tarajano, een kleuter die bij leven van haar bijgelovige moeder nooit naar buiten mocht, bang als zij was haar kind te verliezen aan de chupacabra, waardoor het arme kind niets anders restte dan urenlang uit het raam turen naar de spelende kindertjes op het speelpleintje aan de overkant van haar huis, en oh wat had de kleine Isabel toch graag ook geschommeld, het leek haar zo heerlijk, dat gevoel alsof je vliegt, althans zo stelde zij dat zich voor, tot die fatale dag, dat Isabel haar kans schoon zag, haar moeder was even een boodschap doen in het dorp verderop, en had weliswaar de deur van Isabels kamer op slot gedaan, maar 'de schuif' op het raam van Isabels kamer vergeten, en toen de kleine meid dat in de gaten kreeg, schoof ze het raam omhoog, klauterde het raam uit, rende de straat over , naar het plein met de schommels, alleen plots was daar die bus, de bus waar haar moeder met een tas vol boodschappen in zat, bijna thuis, de bus remde nog, maar het was te laat..... en sindsdien schommelt de schommel , ogenschijnlijk leeg, maar wij weten beter.... de moeder van Isabel ook, alleen wil niemand in de kliniek naar haar luisteren...
Pwnd
Lama's pwneren
  woensdag 7 november 2007 @ 12:47:53 #139
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_54426800
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 13:59 schreef milagro het volgende:

[..]

pi_54498568
wel leuk!
Jusqu'ici tout va bien...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')