Gezellig hoorquote:Op zondag 28 oktober 2007 19:14 schreef Greys het volgende:Mannen die ziek zijn
![]()
Mannen die een buitenlamp ophangen en dat dat dan niet helemaal lukt, zijn ook zo![]()
Vandaag live meegemaakt![]()
Godverde(*&()*&)(*&#()$*&# nou laat ik dat dopje vallen in de struiken.
Godverde)(*#$U#^$(#($ waarom doet ie het nou niet?
Mijn schilderij.quote:Op zondag 28 oktober 2007 22:37 schreef Ingetje79 het volgende:
Je schilderij of huishoudelijk schilderen?
quote:Op zondag 28 oktober 2007 22:44 schreef nokwanda het volgende:
Alleen zie ik nu pas dat ik de dame op de voorgrond twee linker handen heb gegeven
Die ziet er al erg gelukkig uit, zo lekker ontspannen liggen op een zachte en warme ondergrondquote:
Dat heeft ze al es uitgelegd; ze zijn beide aardig aan de lengte, dus dat past nietquote:Op zondag 28 oktober 2007 23:08 schreef nokwanda het volgende:
en jij zit op fok en gaat er niet bij liggen?
quote:Op zondag 28 oktober 2007 23:21 schreef nokwanda het volgende:
ben ik ergens nog blij met mijn geringe lengte. ik kan tenminste zo bij en leuke vent in bad springen
Ieder zijn talent, he!quote:Op zondag 28 oktober 2007 23:03 schreef Greys het volgende:
Super hoor! Echt heel crea, ik ben jaloers op je talent!
Het was echt een binnenblijfdag vandaag he, met dat gure weer! Behalve het ophangen van de buitenlamphebben we hier weinig gedaan. Heb maar even wat rekeningen betaald (grmbl...) en Idols gekeken, had ik gisteren gemist. Meneer Greys ligt nu al een eeuwigheid in bad met een sigaar en een wijntje
Lekker, zo'n lui dagje!
quote:Op zondag 28 oktober 2007 23:23 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Vinden ze vast leuk!
Wij hebben geen bad en als we in een hotel oid wel de gelegenheid hebben, draait dat altijd binnen 5 minuten uit op "auw, haal je voet daar weg, het water is te heet, ik zit op het stopje, m'n been komt tegen de hete kraan." Enzovoooort....
Geen romantische aanrader dus![]()
Ik ben soms best wel een bitch tegen Meneer Greysquote:Op zondag 28 oktober 2007 23:24 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ieder zijn talent, he!
Jij en Ingetje kunnen bijvoorbeeld heel lief voor mannen zijn. Dat kan ik dan weer niet
Evenmin als al die rekendinges.
Ik zal niet in details tredenquote:Op zondag 28 oktober 2007 23:25 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
![]()
Herkenbaar dus
Haal je teen uit mijn kont, zoiets? Bwahahaha!
Oh en NokMuts... niet te hard springen he, dan kan je daarna heul onromantisch gaan dweilen
Hij had het vast leuker gevonden als je zelf op z'n buik was gaan zitten...quote:Op zondag 28 oktober 2007 23:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben soms best wel een bitch tegen Meneer Greys![]()
Vind iets al snel aanstelleritis enzoMaar ik KAN ook wel lief zijn hoor. Heb hem net nog een sigaar en een wijntje gebracht boven. En heb Bink op zijn buik in bad gezet zodat ie even vlotje kon spelen. Maar dat werd door beiden niet héél erg gewaardeerd
Ow, ja, maar op DIE manier ben ik ook wel heeeeeeel erg liefquote:Op zondag 28 oktober 2007 23:27 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik zal niet in details treden![]()
En Nok, je kunt vast wel lief zijn tegen mannen, Joel is ook niet door de ooievaar gebracht toch?![]()
Wat?quote:Op zondag 28 oktober 2007 23:28 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hij had het vast leuker gevonden als je zelf op z'n buik was gaan zitten...
Komt die trouwens boven het badwater uit!![]()
quote:Op zondag 28 oktober 2007 23:31 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ow, ja, maar op DIE manier ben ik ook wel heeeeeeel erg lief![]()
![]()
Het kratertje stond droog dus?quote:Op zondag 28 oktober 2007 23:35 schreef Greys het volgende:
Niet helemaal boven het water uit, Bink had natte voetjes en een natte staart
Ter verdediging: het water stond ook niet zo hoog
Meestal knap ik vrij snel af ja. Ik voel het ongeduld al snel vanuit mijn tenen opkomen. En dan droog ik erg snel op en ik kan ook niet doen alsof. Ik zou een slechte hoer zijn.quote:Op zondag 28 oktober 2007 23:32 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Maar daarna dienen ze het pand z.s.m. te verlaten?![]()
Realiseer je je hoe sneu dit klinkt?quote:
Welnee, je bent supergeemancipeerd. EN smeert de boterhammen EN heeft zelf een carriere EN..... well, dat weet ik verder nietquote:Op zondag 28 oktober 2007 23:40 schreef Greys het volgende:
Ik voel me ineens heel on-geëmancipeerd enzo!
Als die van mij puber is mag ie het ook zelf regelen hoorquote:Op maandag 29 oktober 2007 10:03 schreef nokwanda het volgende:
Mijn jonge man zorgt wel voor zichzelf. Die staat sowieso vroeger op dan ik. Puber en half uur douchen en zo.
Ik doe de warme hap wel (meestal).
Maar ik sta wel op voor de koffie en de gezellie. En tegenwoordig moet ik ook veel vroeger beginnen met werk en dat sluipt in mijn systeem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |