Nou, dan bestaat er een prima manier om en slaperig te worden en een griepje er flink uit te zwetenquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 00:30 schreef Ingetje79 het volgende:
Het wordt wel ingewikkeld nu.![]()
Maar het gaat echt helemaal goed komen met Merlijn....wordt echt een prachtkat![]()
Mijn kereltje is wakker....hopelijk gaat ie vannacht niet vervelend doen met melding maken van het feit dat ie niet kan slapen![]()
Ja hoor. Ik ben bezig met een vrij groot doek op het moment.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 00:32 schreef senesta het volgende:
Oeh dat heb ik ook wel in iets mindere mate dan wel, erg visueel (beeldend) ingesteld![]()
Ik ga even douchen en dan kruip ik zo lekker met mijn laptop in bed![]()
Ben je nog wel eens aan het schilderen trouwens?
He bah...en dan ik ook ziek zeker?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 00:38 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nou, dan bestaat er een prima manier om en slaperig te worden en een griepje er flink uit te zweten![]()
Slaap lekker
Zijn dat Karel en Purr?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 00:40 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ja hoor. Ik ben bezig met een vrij groot doek op het moment.
Dit is het. Nu ben ik er net iets verder mee dan hier.
[ afbeelding ]
quote:
Ik weet natuurlijk niet of het dezelfde kerel is, maar het is wel creepyquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:57 schreef Greys het volgende:
Senes, het was niet de bedoeling om je op te Fok!-enof te haasten hoor.
No rush! Was alleen even benieuwd of er soms een kink in de kabel zat
Qwea, ik zou er ook met een grote boog omheen gaan en het niet fijn vinden.
Zou je voor de zekerheid niet even de politie inlichten dat ze het in de gaten houden? Straks gebeurt er iets en dan ben je misschien aan het balen dat je het niet gemeld hebt.
EDIT: aanvulling --> weet je al dat het dezelfde man is dan? Of denk je dat?
Ik heb een tijd in een pet's place gewerkt en toen werd er ingebroken.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 11:08 schreef Ingetje79 het volgende:
http://www.home.nl/nieuws/binnenland/artikel/00333916
Arme diertjes![]()
Heeeeeeerlijk ja... Jullie ook?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 12:45 schreef Greys het volgende:
Mogguhhhhhhhhhhhh
Lekker geslapen, CSI?
(Ik durf dat bericht niet aan te klikken)
Waaaaat! J*zus, wat een hufters zeg! Ik moest zulk volk niet te pakken krijgen...dan zelf maar half dood, maar ik zou ze naar de strot vliegen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 12:47 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik heb een tijd in een pet's place gewerkt en toen werd er ingebroken.
Het was ze alleen niet gelukt om de kluis te openen.
Toen hebben ze uit nijd alle diertjes die in het magazijn stonden (zieke, zwangere en bevallen diertjes) dood gegooit op de vloer.
Oh wat ben ik daar ziek van geweest, en nog als ik er aan terug denk
Wij lagen met zn 3'en ook nog in bed te meurenquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 13:02 schreef Greys het volgende:
Meneer Greys heeft als een idioot liggen snurken, heel de nacht. Totdat ik er gewoon echt pissig van werd (hij doet het niet expres natuurlijk, maar ik werd er gewoon knettegek van, van dat geronk). En vanmorgen ging hij vrolijk verder. Hij ligt nog steeds in bed. Bink ook! Het is toch niet normaal, dat hondje heeft nog helemaal niet geplast!Ik ben gewoon beneden, hij kan dus gewoon komen om naar buiten te gaan, maar het duo blijft liever in bed meuren...
daar was ik al bang voor, maar ik vind het zo zielig.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 14:49 schreef senesta het volgende:
Geen idee of ze van kokos houden![]()
En ik denk dat het lastig is om de vogels te selecteren die je wilt laten eten.
Ik ook niet. Wilde het dus ook niet weten.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 12:45 schreef Greys het volgende:
Mogguhhhhhhhhhhhh
Lekker geslapen, CSI?
(Ik durf dat bericht niet aan te klikken)
het schijn wel weer te gaan nu de temperaturen wat hoger worden.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 15:26 schreef Greys het volgende:
Lady, hoe gaat het met de kouwe kippenkakkies?
Heb je al Spaanse slofjes voor ze geshopt?
Je hebt toch ook van die handschoenen zonder vingers. Nou, en dat dan in kipvariantjesquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:21 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
het schijn wel weer te gaan nu de temperaturen wat hoger worden.
en met slofjes graaft niet lekker he ?
Ik ben een verschrikkelijke jankbal. Echt... ik zou met een loodgieter moeten trouwen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:35 schreef Greys het volgende:
Maar daarmee kunnen ze lekker stampen. Daar komen wormen ook van omhoog enzo, toch?
(NokMuts, ben blij dat ik niet de enige jankerd ben)
Mijn buren wonen geen 5 huizen verder hoorquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:42 schreef nokwanda het volgende:
Misschien hoorde hij hen bezig en wilde hij vragen of ie mee mocht doen
Nee nog niet. Ik/wij hebben hem ook nog niet weer gezien. Wel kwam MM erachter dat er een kelderraam totaal ingemept is bij 1 van die flats waar die gozer rondhangt. En dat meisje van dat raam, is een vriendin van een vriend van MM. Dus ze is al op de hoogte.quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:23 schreef Greys het volgende:
Bwaahhhhhhhhhh Qwea, hebben jullie de politie nou al gebeld????
Gezellig! Triootjequote:Op zondag 28 oktober 2007 15:04 schreef Greys het volgende:
Jammer dat wij allebei geen vrijgezel meer zijn. Anders hadden wij hem kunnen helpen.
TWEE vrouwen die aan zijn arm gingen hangen voor haar neus
weet ie wel dat je hem venTJE noemt? En wat vindt ie daarvan?quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:22 schreef Ingetje79 het volgende:
Heuj...
Kereltje is nog steeds niet fit, zit nu op de helft van z'n anti-biotica kuurtje.
Maar wel lekker geslapen, uurtje extra he?![]()
We kregen gistermiddag een vriend op visite en ik dacht dat die alleen wat kwam ophalen, maar hij is hier nu nog (ook net uit bed)
Maar wel (te) gezellig, nu koppijn. Zo maar es ff een wandelingetje maken met z'n drieen.![]()
Over het algemeen worden mannen die ziek zijn, graag betutteld.quote:Op zondag 28 oktober 2007 17:42 schreef nokwanda het volgende:
[..]
weet ie wel dat je hem venTJE noemt? En wat vindt ie daarvan?![]()
![]()
Ow dear, ja, mannen die ziek zijnquote:Op zondag 28 oktober 2007 17:45 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Over het algemeen worden mannen die ziek zijn, graag betutteld.![]()
En tis idd geen kereltje; bijna 2 meter![]()
Maar wel een schatJE![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |