Echt héquote:Op vrijdag 2 november 2007 14:36 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
forum is lekker snel trouwens
quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:39 schreef YoWilly het volgende:
Mijn eerste vriendinnetje bleek achteraf een tyfushoer (ja...ze heeft me bedonderd) te zijn.
Ik zou dus haar pooier zijn als ik bij haar was gebleven.
Nu word het dus een saai te serieus topicquote:Op vrijdag 2 november 2007 14:58 schreef HeatWave het volgende:
--->R+P
reactie té seriesquote:Op vrijdag 2 november 2007 15:19 schreef DoctorB het volgende:
maar TS. wat is er NU dan van je geworden?
En ben je nu beter af dan scenario 1, 2 of 3?
Ik vind het best triest dat je jezelf blijkbaar zo leeg inschat dat je toekomst volledig afhangt van je vriendin...
Ik ben nu doctorB. Was ik aan een van mijn eerdere vriendinnen blijven hangen was ik nog steeds doctorB geweest.
Ah toe, probeer eens!quote:Op vrijdag 2 november 2007 16:42 schreef Shitonya het volgende:
weet ik veel, dat kun je niet voorspellen wat er dan gebeurd zou zijn
Tuurlijk hangt het daar niet van af. Maar puur speculatief is dit toch een aardig topic, vind ikquote:Op vrijdag 2 november 2007 17:09 schreef MLI het volgende:
Maar ja, als het afhangt van je vriendje hoe je eindigt, dan klopt er iets niet. Ik weet wel dat mijn volgende vriendje sterk op mijn laatste vriendje zal lijken, want dat was simpelweg een hele fijne relatie.
Dan zou ik aardig gelukkig zijn geweestquote:
Als jij in reallife net zo bent als op FOK, dan kan ik me dat nog voorstellen ookquote:Op vrijdag 2 november 2007 15:47 schreef liefie_ het volgende:
mn eerste vriendjes waren allemaal klootzakken dus dan zat ik nu waarschijnlijk blut in een blijf van mn lijfhuis
Ga je nu een persoonlijke vete starten om een topicquote:Op zaterdag 3 november 2007 13:57 schreef baggerbak het volgende:
[..]
Als jij in reallife net zo bent als op FOK, dan kan ik me dat nog voorstellen ook![]()
Nee hoor meis, geen persoonlijke vete. Ik zit alleen maar een beetje te plagen. Sorryquote:Op zaterdag 3 november 2007 14:09 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Ga je nu een persoonlijke vete starten om een topic
quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:39 schreef YoWilly het volgende:
Mijn eerste vriendinnetje bleek achteraf een tyfushoer (ja...ze heeft me bedonderd) te zijn.
Ik zou dus haar pooier zijn als ik bij haar was gebleven.
quote:Op zaterdag 3 november 2007 12:00 schreef dawg het volgende:
Ik denk dat ik het niet overleefd had, aangezien ik altijd van die rare wijven tref.
Da's mooi!quote:Op zondag 4 november 2007 19:23 schreef Roönaän het volgende:
kben deze zomer getrouwd met mijn eerste....
Heb je z'n nummer nog ergensquote:Op vrijdag 2 november 2007 16:21 schreef Copycat het volgende:
.
Was ik bij mijn tweede vriend gebleven, dan woonde ik nu in China. Na eerst onder meer in Zweden, Singapore en op Jamiaca te hebben gewoond. En hoefde ik me over geld geen zorgen te maken.
quote:
Grappige insteek. Ik houd het maar bij mijn twee Ware Liefdes.quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:33 schreef Klonk het volgende:
Als je bij een eerdere liefde dan je huidige was blijven hangen![]()
Ik denk ook niet dat hij het super interessant zou vinden om te horen dat iemand die "zwemmerseczeem" heet hem leuk vond.quote:Op maandag 5 november 2007 19:51 schreef Copycat het volgende:
Mja, aan de andere kant: daar voel je niets van.
Maar deze ex was én is een heel rechtschapen heerschap, dus denk niet dat ie vreemd zal gaan.
Fuck! We hebben dezelfde mannen gehad, in dezelfde volgordequote:Op vrijdag 2 november 2007 16:21 schreef Copycat het volgende:
Ik doe alleen de langere relaties:
Was ik bij mijn eerste vriend gebleven, dan was ik nu mezelf. Hij is nog steeds een goede vriend van me en nog steeds dezelfde persoon als toen.
Was ik bij mijn tweede vriend gebleven, dan woonde ik nu in China. Na eerst onder meer in Zweden, Singapore en op Jamiaca te hebben gewoond. En hoefde ik me over geld geen zorgen te maken. Maar leidde ik wel een heel gezapig leventje.
Was ik bij mijn derde vriend gebleven, dan lag ik nu waarschijnlijk naast hem in de goot met een fikse cokeverslaving. Maar hey, spannend is dat wel!
Maar nee, ik wilde weer zo nodig mijn eigen weg gaan.
+1 herkenbaar voor mijn huidige situatie. Behalve dan dat ik 1 jaartje ouder benquote:Op zaterdag 3 november 2007 15:34 schreef Evenveel het volgende:
Dan was ik niet gemotiveerd geweest om te gaan job-hoppen en was ik nu op modaal of onder modaal inkomen gaan leven. Vriendin dan een standaard 9-5 baan of slechter. Dit eigenlijk met al mijn ex-vriendinnen.
Nu, heeft mijn huidige vriendin mij kunnen motiveren wat van mijn leven te maken en heb ik nu een goede baan met een zeer goed toekomstperspectief waar het meer dan goed gaat. Zij is wat dat betreft nog beter bezig met haar carriere en krijgt de ene kans na de andere die ze uiteraard met beide handen dankbaar aanpakt. Onze ouders zijn normaal en niet vermogend maar wel heel erg aardig, behulpzaam en gastvrij. Mede door haar sta ik een stuk gemotiveerder, zelfvertrouwender en gelukkiger in het leven. We verdienen nu allebei boven modaal, hebben een superhuis pas gekocht. Ik ben nog jong (22) maar met haar wil het maar mijn hele leven wel uithouden! Zij heeft mijn leven dus eigenlijk redelijk aangrijpend veranderd, maar wel heel erg positief. Dit had daarvoor nog niemand kunnen doen. Toegegeven, haar en mijn ouders hebben daar niet echt aan meegeholpen
Of open en flexibel genoeg om niet je hele leven al in de agenda uit te tekenenquote:Op vrijdag 2 november 2007 15:19 schreef DoctorB het volgende:
Ik vind het best triest dat je jezelf blijkbaar zo leeg inschat dat je toekomst volledig afhangt van je vriendin...
quote:Op maandag 19 november 2007 07:10 schreef Aanvoerder het volgende:
tvp. leuk idee dit topic.
quote:Op zaterdag 3 november 2007 12:00 schreef dawg het volgende:
Ik denk dat ik het niet overleefd had, aangezien ik altijd van die rare wijven tref.
Kan wel zeggen huisje, boompje, beestje ofzo.quote:Op woensdag 7 november 2007 22:44 schreef Dwan het volgende:
ben nog steeds een prutser misschien nu alleen een beetje meer Uber prutser dan vroeger.
quote:Op maandag 5 november 2007 11:21 schreef Brighteyes het volgende:
2. Dan had ik nu nog niet zwanger geweest (hij is nl. nu bezig aan jaar 10 van zijn studie). In de weekends had ik dan (als het aan hem gelegen had) ergens in de touwen gehangen terwijl hij me er met een zweep van langs gaf. (Niet gek dat dat over is dus.
).
En nu... nu klopt het gewoon.![]()
Wat klinkt dit weer belachelijk nijdig..jammer.quote:Op donderdag 22 november 2007 02:59 schreef sweetgirly het volgende:
Een man verandert daar geen k*t aan, integendeel misschien zelfsweet ik veel.
Ik weet dus niet zoveel![]()
En jij?quote:
Pffff..ik doe ook alleen de langere relaties:quote:Op dinsdag 27 november 2007 19:39 schreef Greys het volgende:
[..]
En jij?![]()
Ik doe alleen degenen met wie ik hiervoor heb samengewoond
1) Dan zat ik elk weekend op een voetbaltribune (hij is trainer) me kapot te vervelen, als ik al niet op een ander voetbalveld moest zijn met onze dan vast aanwezige zoon
2) Dan was ik inmiddels denk ik op zoek naar een stiekeme minnaar (ik ben erg trouw ingesteld, maar god allemachtig, wat was die jongen saai). En hij was nog wel 3 jaar jonger dan ik. En marinier. Dus dan had ik vaak genoeg de gelegenheid om zelf de bloemetjes buiten te zettenVerstandig geweest en gelukkig voor die tijd afgekapt. Terwijl we nog geen 3 maanden in ons nieuwe koophuis zaten...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |