abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54318431
Dan had ik nu in de gevangenis gezeten voor mishandeling en poging tot doodslag. Of tussen zes plankjes geleden door zelfmoord.
Jesus saves but death prevails.
  vrijdag 2 november 2007 @ 15:57:30 #27
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_54318642
Geen idee, mijn eerste is ook mijn laatste...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  vrijdag 2 november 2007 @ 15:59:55 #28
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_54318705
Als ik mijn eerste vriendin was blijven hangen had continue de mannen van dr af moeten slaan. Niet zozeer dat ik jaloers ben aangelegd (het tegendeel juist) en ook niet zozeer omdat zij zó knap was (ze was niet lelijk, maar ook geen fotomodel), maar ze had nogal moeite om monogaam te blijven.

De tweede was een beetje moeders-wil-is-wet-type. Wat alleen maar erger werd. Toch heb ik nog ruim 3 jaar volgehouden. Als ik daar was gebleven had ik nooit meer zelf iets hoeven te beslissen denk ik.

Dan hebben we nog een Duitse scharrel, dat had me geen windeieren gelegd, paps met geld Maarja, woonde te ver weg En om nou in Duitsland te gaan wonen

En de huidige? Tis dat ze geen paard rijd en niet koninklijk is, maar anders
So we just called him Fred
  vrijdag 2 november 2007 @ 16:21:32 #29
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_54319140
Ik doe alleen de langere relaties:
Was ik bij mijn eerste vriend gebleven, dan was ik nu mezelf. Hij is nog steeds een goede vriend van me en nog steeds dezelfde persoon als toen.
Was ik bij mijn tweede vriend gebleven, dan woonde ik nu in China. Na eerst onder meer in Zweden, Singapore en op Jamiaca te hebben gewoond. En hoefde ik me over geld geen zorgen te maken. Maar leidde ik wel een heel gezapig leventje.
Was ik bij mijn derde vriend gebleven, dan lag ik nu waarschijnlijk naast hem in de goot met een fikse cokeverslaving. Maar hey, spannend is dat wel!

Maar nee, ik wilde weer zo nodig mijn eigen weg gaan .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 2 november 2007 @ 16:41:04 #30
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_54319581
Eerste vriendin:
Was ik nu net als haar papa wiet aan het kweken in een zee-container en ik ging al coke snuivend met vriendin (en waarschijnlijk ook mijn schoonouders ) naar de swingersclub! Goed dat ze me dumpte omdat ik te lief was voor haar... Ze heeft nu met een gouwe-ketting-sjonnie!

Tweede vriendin:
Dan was ik nu coffeeshop medewerker (en later eigenaar) geweest in mijn woonplaats en had ik regelmatigHardcore feesten moeten bezoeken en nog steeds in een Aussie gelopen! Snap nog steeds niet waarom het met haar niet lekker liep, waarschijnlijk de drugs die zij vaker gebruikte dan ik!

Nu is het allemaal heel braaf... nette baan, net huisje, net vriendinnetje, als ik er zo eens over nadenk word ik er bijna bang van!
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  vrijdag 2 november 2007 @ 16:42:35 #31
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_54319624
weet ik veel, dat kun je niet voorspellen wat er dan gebeurd zou zijn
Het luisteren naar een mens is als steeds weer hetzelfde boek moeten lezen..
  vrijdag 2 november 2007 @ 16:47:52 #32
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_54319745
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 16:42 schreef Shitonya het volgende:
weet ik veel, dat kun je niet voorspellen wat er dan gebeurd zou zijn
Ah toe, probeer eens!
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_54319833
Waarschijnlijk was ik dan ongelukkiger dan ooit geworden. Dame was een stuk gebekter dan ik, wist me onder de tafel te lullen met slechte argumenten en was daarnaast ook nogal achterbaks. Nee, dat zou echt een ramp zijn.
pi_54320043
Dood en/of in het gevang.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_54320177
Mijn eerste vriendje .. Zijn vader had een eigen zaak, auto's verkopen en verdiende daar goed mee. Waarschijnlijk zou ik huisvrouw geworden zijn.

Mijn tweede vriendje: dat was een man die altijd kritiek op me had en alle pogingen om te groeien de grond in boorde. Uitkomst: huisvrouw.

Mijn laatste vriendje , ja dat was echt een toffe vent die me stimuleerde om gebruik te maken van de kansen die me aangeboden werden en kansen die ik zelf creëerde. Ik zou de kostwinner wel geworden zijn, waarschijnlijk kinderloos maar wel een carriére waaruit ik voldoening zou halen. Nog steeds vriendjes trouwens.

Maar ja, als het afhangt van je vriendje hoe je eindigt, dan klopt er iets niet. Ik weet wel dat mijn volgende vriendje sterk op mijn laatste vriendje zal lijken, want dat was simpelweg een hele fijne relatie.
  vrijdag 2 november 2007 @ 17:13:40 #36
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_54320269
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 17:09 schreef MLI het volgende:
Maar ja, als het afhangt van je vriendje hoe je eindigt, dan klopt er iets niet. Ik weet wel dat mijn volgende vriendje sterk op mijn laatste vriendje zal lijken, want dat was simpelweg een hele fijne relatie.
Tuurlijk hangt het daar niet van af. Maar puur speculatief is dit toch een aardig topic, vind ik .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 2 november 2007 @ 17:19:21 #37
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_54320386
De meid waar ik een aantal jaar iets mee had, heeft echt schatten van ouders
Kind aan huis. Ze woonde toen nog thuis en Bio had de sleutel van de auto's, fietsen en het huis
Simpele banen. Dochter van een magazijnmedewerker en postbode.

Maar goed, lieve meid maar werd een beetje broer/zus verhouding.

Vriendinnetjes gehad met chirurgen en architecten als ouders. Die waren echt motherfuckin loaded
Meiden hadden weinig te vertellen. Waren druk met geld uitgeven

Geen idee waar ik zou zijn. Denk thuis. Met bier.

Heb er nu één uit het ziekenhuis-milieu. Papa is huisarts en mama verpleegster. Chick zit ook in de verpleging.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
  vrijdag 2 november 2007 @ 17:20:25 #38
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_54320411
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 16:47 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Ah toe, probeer eens!
Dan zou ik aardig gelukkig zijn geweest
Het luisteren naar een mens is als steeds weer hetzelfde boek moeten lezen..
  vrijdag 2 november 2007 @ 17:49:16 #39
172358 oddman
Introspecteur
pi_54320992
1e: Vader was iets financieels ver weg, moeder was geloof ik rechten aan het studeren. KInders waren allemaal gothoids; na mij heeft dochterlief wat gekregen met een vriend van me (no hard feelings, overigens) en dat lang volgehouden. Zou wel aardig gegaan zijn maar het klikte niet heel goed.
Ik denk dat ik minder gegroeid zou zijn dan ik zonder haar wel heb kunnen doen.
2e: Laatste, recent pas uitgegaan. Zou bijzonder gezapig geworden zijn; misschien voor mijn ontwikkeling zelfs beter als het eerder uitgegaan was. Ik zou rustiger, beheerster, saaier en gewoner zijn.

Vind het prima zoals het is, eigenlijk.
"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."
- Bertrand Russell
pi_54335266
hmmm.. leuk om over na te denken

man 1 - dan zou ik een LAT relatie hebben aangezien meneer overal en nergens wilde wonen (londen, zurich, parijs), maar paps had wel geld dus misschien zou ik dan al wel mn rijbewijs gehad hebben, ofzo.

man 2 - dan had ik nu samengewoon in een appartementje ergens in de buurt van rotterdam of leiden en had ik me 24/7 zorgen gemaakt of ie niet vreemd zou gaan. Nu (als gewone kennissen) best een toffe gozer, overigens.

man 3 - dan was ik erg burgerlijk geweest, mt een kat, een hond en een leaseauto.

man 4 - ik zou een metalgothic zijn geworden die alleen maar megadeath draait en geen plezier meer heeft in het leven. Die relatie was dan ook geen lang leven beschoren.

Huidige man - lief
pi_54335583
Ik denk dat ik het niet overleefd had, aangezien ik altijd van die rare wijven tref.
pi_54336814
Wegens een aanrijding met een persoon is er voorlopig geen treinverkeer mogelijk tussen abc en xyz. Vertraging: ongeveer 30-60 minuten.
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
pi_54336908
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 15:47 schreef liefie_ het volgende:
mn eerste vriendjes waren allemaal klootzakken dus dan zat ik nu waarschijnlijk blut in een blijf van mn lijfhuis
Als jij in reallife net zo bent als op FOK, dan kan ik me dat nog voorstellen ook
pi_54337127
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 13:57 schreef baggerbak het volgende:

[..]

Als jij in reallife net zo bent als op FOK, dan kan ik me dat nog voorstellen ook
Ga je nu een persoonlijke vete starten om een topic
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 3 november 2007 @ 14:10:14 #45
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_54337137
Dan verkeerde ik nu met een juf of met een alien
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_54337302
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 14:09 schreef liefie_ het volgende:

[..]

Ga je nu een persoonlijke vete starten om een topic
Nee hoor meis, geen persoonlijke vete. Ik zit alleen maar een beetje te plagen. Sorry
pi_54338178
Leuk topic
  zaterdag 3 november 2007 @ 15:34:17 #48
177810 Evenveel
en niet minder
pi_54338780
Dan was ik niet gemotiveerd geweest om te gaan job-hoppen en was ik nu op modaal of onder modaal inkomen gaan leven. Vriendin dan een standaard 9-5 baan of slechter. Dit eigenlijk met al mijn ex-vriendinnen.

Nu, heeft mijn huidige vriendin mij kunnen motiveren wat van mijn leven te maken en heb ik nu een goede baan met een zeer goed toekomstperspectief waar het meer dan goed gaat. Zij is wat dat betreft nog beter bezig met haar carriere en krijgt de ene kans na de andere die ze uiteraard met beide handen dankbaar aanpakt. Onze ouders zijn normaal en niet vermogend maar wel heel erg aardig, behulpzaam en gastvrij. Mede door haar sta ik een stuk gemotiveerder, zelfvertrouwender en gelukkiger in het leven. We verdienen nu allebei boven modaal, hebben een superhuis pas gekocht. Ik ben nog jong (22) maar met haar wil het maar mijn hele leven wel uithouden! Zij heeft mijn leven dus eigenlijk redelijk aangrijpend veranderd, maar wel heel erg positief. Dit had daarvoor nog niemand kunnen doen. Toegegeven, haar en mijn ouders hebben daar niet echt aan meegeholpen
Doei.
pi_54339144
De twee langste relaties.

Bij de eerste zou ik een boerendeerntje op een grote plaas in Zuid Afrika geworden zijn.

Bij de tweede zou ik Copycat, (als zij bij haar derde vriendje was gebleven), in de besneeuwde goot zijn tegen gekomen. .
Op vrijdag 16 november 2007 11:36 schreef Buschetta het volgende:
Je bent nu officieel een crimineel
  zaterdag 3 november 2007 @ 20:12:52 #50
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_54344112
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 14:39 schreef YoWilly het volgende:
Mijn eerste vriendinnetje bleek achteraf een tyfushoer (ja...ze heeft me bedonderd) te zijn.
Ik zou dus haar pooier zijn als ik bij haar was gebleven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')