Ah toe, probeer eens!quote:Op vrijdag 2 november 2007 16:42 schreef Shitonya het volgende:
weet ik veel, dat kun je niet voorspellen wat er dan gebeurd zou zijn
Tuurlijk hangt het daar niet van af. Maar puur speculatief is dit toch een aardig topic, vind ikquote:Op vrijdag 2 november 2007 17:09 schreef MLI het volgende:
Maar ja, als het afhangt van je vriendje hoe je eindigt, dan klopt er iets niet. Ik weet wel dat mijn volgende vriendje sterk op mijn laatste vriendje zal lijken, want dat was simpelweg een hele fijne relatie.
Dan zou ik aardig gelukkig zijn geweestquote:
Als jij in reallife net zo bent als op FOK, dan kan ik me dat nog voorstellen ookquote:Op vrijdag 2 november 2007 15:47 schreef liefie_ het volgende:
mn eerste vriendjes waren allemaal klootzakken dus dan zat ik nu waarschijnlijk blut in een blijf van mn lijfhuis
Ga je nu een persoonlijke vete starten om een topicquote:Op zaterdag 3 november 2007 13:57 schreef baggerbak het volgende:
[..]
Als jij in reallife net zo bent als op FOK, dan kan ik me dat nog voorstellen ook![]()
Nee hoor meis, geen persoonlijke vete. Ik zit alleen maar een beetje te plagen. Sorryquote:Op zaterdag 3 november 2007 14:09 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Ga je nu een persoonlijke vete starten om een topic
quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:39 schreef YoWilly het volgende:
Mijn eerste vriendinnetje bleek achteraf een tyfushoer (ja...ze heeft me bedonderd) te zijn.
Ik zou dus haar pooier zijn als ik bij haar was gebleven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |