De eerste was een vakantie vriendin in Zweden. Haar vader was een een topman in de autofabriek van Volvo (Kreeg voor mijn verjaardag even een ipod video 80 gb) mijnheer reed elke maand in de nieuwste model Volvo rond.. Dus ik neem aan dat ik dan vaak aan het golfen was tussen de miljoenairs en een goede opleiding had en een mooi landhuisje in Zweden terwijl ik haar neukte onder een zoetsappige zweedse zons ondergang

De tweede was een knap meisje met de nodige lichamelijke gebreken (verotte rug, spierziektes noemmaarop) dus zou ik waarschijnlijk mijn loon moeten afstaan voor operaties en dingen voor een vrouw die toch al afgekeurd om te werken. Bovendien zat neuken toch al niet in het basispakket..
De derde was een een vaag wijf die ik meer als sexvriendin zag dan als vriendin. Moeder was werkloos, vader was werkloos en volgens mij zat het hele gezin aan de crack.. Dus waarschijnlijk zou ik dan mijzelf terug vinden trippend op de grond met mijn hoofd op een tapijt tussen de honden/katten haren en cavia/hamster keutels...
De vierde was een of andere chick in Leeuwarden..Die had aanleg om de nieuwe Jan Wolkers Als ik daar zou blijven zou ik constant net als Klonk veranderd zijn in een Dichter vol filosofisch gereutel... En bovendien zou ik haar alleen neuken als we niet bij mij thuis waren of bij haar thuis dus zou ik alleen maar neuken om de meest raarste plekken... :S
De vijfde was een meisje dat op europeeskampioenschap niveau aan het schoonzwemmen was... Dus als ik met haar iets zou houden zou ik waarschijnlijk haar trainer worden om haar daarna goud zien te behalen bij de olympische spelen...
De zesde was een chick wiens ma doktor was en der pa werkte als directie bij Paresto.. Heel het gezin was zo sportief als de tyfus (kwam ik aan als zuipschuit, en van de nodige drugs was ik ook niet vies van) Dus zou ik omgetoverd zijn tot sportieve jongen die braaf al zijn trainingen volgde en in het weekend gezellig met het hele gezin de persoon aanmoedigen op de tribunes..
En de volgende.. geen idee ik ben pas 17

. Geef ik tegen die tijd wel een editje :p