Beetje jammer dat je nu pas met je vraag komt, nu kunnen nog maar weinig mensen reageren voor je op pad moet.quote:Op dinsdag 6 november 2007 11:28 schreef 4nima het volgende:
Lo allemaal,
Vandaag ga ik samen met mijn partner foto's laten maken bij de fotograaf als cadeautje.![]()
Alleen heb nogal weinig ervaring met het laten schieten van foto's in een 'studio'.
Is het zo dat de fotograaf zelf met ideeen komt op basis van wat jij graag wil?
Verder wil ik vragen of jullie misschien nog leuke ideeen hebben, leuke poses voor in de studio![]()
Ik weet bijna zeker dat ik de foto zwart wit wil en dat het geen standaard 'kijk-eens-naar-het-vogeltje' foto moet worden.
Alvast bedankt voor jullie hulp![]()
Ja inderdaad een beetje aan de late kant ja. Heb wel van meerdere gehoord dat het een goeie fotograaf was, maar dat is het dan ook wel een beetje. De foto moet wel een beetje liefde/intimiteit uitstralen. Ik heb wel een beetje zitten googlen maar daar vind ik niet zoveel op. Misschien heeft iemand een site waar wat mooie voorbeelden op staan?quote:Op dinsdag 6 november 2007 11:51 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Beetje jammer dat je nu pas met je vraag komt, nu kunnen nog maar weinig mensen reageren voor je op pad moet.
Een goede fotograaf zal fotos maken aan de hand van ideeën die je zelf meebrengt. Hij zal er alleen wel voor zorgen dat het er fotografisch ook goed uit komt te zien.
Weten julie zelf al wat je wilt?
Ik mag hopen dat je "tenzij" bedoelt...quote:Op dinsdag 6 november 2007 12:19 schreef Loontjah het volgende:
Mits je 200 kg weegt, kun je bij hem op de rug gaan zitten.
hehe, heb geen man als partner maar een jongedamequote:Op dinsdag 6 november 2007 12:19 schreef Loontjah het volgende:
Mits je 200 kg weegt, kun je bij hem op de rug gaan zitten.
dank jequote:Op dinsdag 6 november 2007 15:32 schreef 4nima het volgende:
_Lau_ nog even in je Fb gekeken, mooie foto's hoor!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |