"in my defence" het was een rustige parenclub in brecht er zaten maar in totaal 7 à 8 koppels (ons bijgeteld) en de meesten waren te bezig met elkaar om te komen kijken...quote:Op woensdag 31 oktober 2007 13:14 schreef michiel5 het volgende:
Oh je bedoeld "niet meer graag ziet"
Je relatie was / is blijkbaar al niet zo sterk, want je bent vaker vreemdgegaan, dan is naar een parenclub gaan natuurlijk vragen om problemen.
Verder parenclubNeuken op vieze bankjes / bedden terwijl vijftigers zich om je heen staan af te trekken.
da weet ik ni ik denk het wel, is ni zo serieus met haar vriend, en ze ziet mij ook graag..quote:Op woensdag 31 oktober 2007 13:36 schreef michiel5 het volgende:
Dat is dan 4 keer teveel....
Een echte vent gaat niet vreemd, maar zet er een punt achter voor het zover komt.
Nu kan je beter de elatie beeindigen lijkt mij. Wil die vriendin wel met jou verder of blijft ze bij haar vriend?
dus wat je doet is je verkloot niet alleen jou "rlatie" maar ook die van haar beste vriendin. pffffffff... sukkel.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 13:45 schreef lord_sylus het volgende:
[..]
da weet ik ni ik denk het wel, is ni zo serieus met haar vriend, en ze ziet mij ook graag..
je weet toch wat ze in belgie ne vent noemen he... een gecastreerde ezel... ik ben blij dat ik een man ben
Dude calm down take a prozacquote:Op woensdag 31 oktober 2007 13:51 schreef AcidBurner het volgende:
[..]
dus wat je doet is je verkloot niet alleen jou "rlatie" maar ook die van haar beste vriendin. pffffffff... sukkel.
een man? jij ben een slap excuus vanr een man... dat is wat jij bent. een heel klein manneke dan nog. dat nog geen eens durft uitkomen voor zijn eigen gedrag. geef je vriendin de kans om gelukkig te worden bij een echte vent ... you poor excuse for a man.nee ik vind je eng, en als ik een vrouw was had je al na de eerste keer kunnen vertrekken.
je vriendin houdt het nog hééééééééééél lang bij je uit vind ik.
Schrijf alsjeblieft eens 'niet' in plaats van 'ni'...quote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:01 schreef lord_sylus het volgende:
[..]
Dude calm down take a prozac
ik weet dat wat ik doe niet de normale gang van zaken zijn... deu anders had ik het hier niet komen vragen
een vaag verhaal wa wil je ik kan het moeilijk allemaal neerpennen dan is mij TS 3 paginas lang
ik ben op zoek naar wijze raad van mensen die beseffen dat het wereld niet zwart wit is maar eerder en mengelmoes van grijs waar alles kan gebeuren, denk je niet dat ik aan haar denk, als ik ni aan haar dacht dan zou ik ook niks komen vragen, het is simpel om te zeggen kom ervoor uit, je bent laf en z'n onzin maar echte raad geven van hoe je het moet aanpakken is iets anders.
ik vind het spijtig dat het uiteindelijk uitdraait in een scheldpartij als iemand om raad komt i.p.v. mensen te helpen daarvoor dient deze forum toch.
Als ik nu zou komen stoer doen met verhalen van 20 andere vrouwen en zo ok, maar das het geval ni
1) ik word nerveus van mensen zoals jij, het zijn mensen zoals jij die ons mannen een slechte naam gevenquote:
die kans gaf ik hem zelfs niet meer, en beste vriendin, laat me niet lachen? ze is gewoon een goedkope slet!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:16 schreef simmu het volgende:
bedenk of je verder wilt met je vriendin. indien dat het geval is, dan voortaan eerlijk zijn en niet vreemdgaan (en nee: samen naar de parenclub telt niet als vreemdgaan, toegegeven. stiekun met haar beste vriendin neuken is wel vreemdgaan, en dan de laagste vorm die er bestaat)
als je echt aan je zoontje denkt, waar je overigs al TE LAAT mee bent, dan zou je het juist zeggen!! Geloof mij nou maar, ouders die liever niet bij elkaar zijn, niets is meer is schadelijk voor een kind, want kinderen merken ALLES! Trust mequote:Op woensdag 31 oktober 2007 13:35 schreef lord_sylus het volgende:
maar ik vrees dat ik de fout maak van eerder aan mijn zoontje te denken dan aan haar
en jan en alle man... in 9 jaar ben ik niet met zoveel vrouwen vreemd gegaan (ik tel de parenclub er wel ni bij want dan was het met "toestemming") als je goed kunt tellen 4
Ik kan je enkel aanraden om dat 'luisterende oor' bij je vriendin te zoeken...quote:Op woensdag 31 oktober 2007 15:25 schreef lord_sylus het volgende:
... ik kwam hier om een luisterende oor
insgelijks.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 15:25 schreef lord_sylus het volgende:
ik lees dit allemaal en besef een ding
raad krijg ik hier nooit enkel mijn nek vol gescheten door een hoop hollanders die zelf waarschijnlijk evenerg zijn
wat zou ik doen als zij het deed, das het probleem juist, ik zou daar niks op tegen hebben want hypocriet ben ik ni,( ik mag het maar jij ni) ik zou haar er zelfs ni voor verlaten.
maar jullie zullen dat ook weer ni snappen
kijk maar eens diep in jezelf en zeg mij dat jullie altijd al eerlijk zijn geweest tegen je vriendin/vrouw/vriend/man maar dan ook altijd
iedereen heeft gebreken, de mijne is een grote maar voor de rest heeft ze ni te klagen en klaagt ze ook ni.
ach jullie kunnen allemaal de pot op, ik kwam hier om een luisterende oor en iemand om ff een licht te schijnen op de paden, opties die ik heb en ik krijg een hoop mentaal achterstandige pubers en morele ridders die zelf even erg zijn maar er ni voor durven uitkomen...
have a shithole day
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |