abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54282443
verzin zelf maar wat

[ Bericht 97% gewijzigd door lord_sylus op 31-10-2007 15:27:52 ]
pi_54282526
Oh je bedoeld "niet meer graag ziet"

Je relatie was / is blijkbaar al niet zo sterk, want je bent vaker vreemdgegaan, dan is naar een parenclub gaan natuurlijk vragen om problemen.
Verder parenclub Neuken op vieze bankjes / bedden terwijl vijftigers zich om je heen staan af te trekken.
The sky has changed.... Can you smell the sun?!
pi_54282587
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 13:14 schreef michiel5 het volgende:
Oh je bedoeld "niet meer graag ziet"

Je relatie was / is blijkbaar al niet zo sterk, want je bent vaker vreemdgegaan, dan is naar een parenclub gaan natuurlijk vragen om problemen.
Verder parenclub Neuken op vieze bankjes / bedden terwijl vijftigers zich om je heen staan af te trekken.
"in my defence" het was een rustige parenclub in brecht er zaten maar in totaal 7 à 8 koppels (ons bijgeteld) en de meesten waren te bezig met elkaar om te komen kijken...
pi_54282743
Parenclub en dat soort details doen er volgens mij niet zo toe in deze. Het lijkt me dat, als je zo makkelijk vreemdgaat (en nota bene met haar BESTE vriendin), dat je haar niet meer zo graag ziet. Anders zou je haar niet zo verraden.
pi_54282798
Je doet je avatar eer aan. Als je niet meer van iemand houdt dan zou ik het maar gewoon vertellen.
Zie het andersom; hoe zou jij het vinden als zij met jan en alleman naar bed ging?
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_54282840
maar ik vrees dat ik de fout maak van eerder aan mijn zoontje te denken dan aan haar

en jan en alle man... in 9 jaar ben ik niet met zoveel vrouwen vreemd gegaan (ik tel de parenclub er wel ni bij want dan was het met "toestemming") als je goed kunt tellen 4
pi_54282873
Dat is dan 4 keer teveel....

Een echte vent gaat niet vreemd, maar zet er een punt achter voor het zover komt.
Nu kan je beter de elatie beeindigen lijkt mij. Wil die vriendin wel met jou verder of blijft ze bij haar vriend?
The sky has changed.... Can you smell the sun?!
pi_54283006
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 13:36 schreef michiel5 het volgende:
Dat is dan 4 keer teveel....

Een echte vent gaat niet vreemd, maar zet er een punt achter voor het zover komt.
Nu kan je beter de elatie beeindigen lijkt mij. Wil die vriendin wel met jou verder of blijft ze bij haar vriend?
da weet ik ni ik denk het wel, is ni zo serieus met haar vriend, en ze ziet mij ook graag..

je weet toch wat ze in belgie ne vent noemen he... een gecastreerde ezel... ik ben blij dat ik een man ben
pi_54283017
ik vind het een vaag verhaal
pi_54283031
Het gaat erom dat je wel vreemd bent gegaan (en niet het aantal). Wees een keer eerlijk tegen haar en beeindig de relatie, als je niet graag bij haar wil zijn.
"Amo, ergo sum. I love, therefore I am"
"Niet de dingen zelf maken je ongelukkig, maar je denkbeelden erover"
  woensdag 31 oktober 2007 @ 13:48:20 #11
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_54283048
fuck man, wat een verhaal. ik denk dat je toch is te raden moet gaan bij jezelf. Want hiermee maak je niemand gelukkig. niet jezelf en ook niet haar. Eerlijk, ik heb medeleven met jou vriendin. Wat moet die allemaal doorstaan man. Denk toch ook eens aan haar! ... man man man slecht bezig hoor ...no respect for you ... none
  woensdag 31 oktober 2007 @ 13:51:39 #12
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_54283097
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 13:45 schreef lord_sylus het volgende:

[..]

da weet ik ni ik denk het wel, is ni zo serieus met haar vriend, en ze ziet mij ook graag..

je weet toch wat ze in belgie ne vent noemen he... een gecastreerde ezel... ik ben blij dat ik een man ben
dus wat je doet is je verkloot niet alleen jou "rlatie" maar ook die van haar beste vriendin. pffffffff... sukkel.

een man? jij ben een slap excuus vanr een man... dat is wat jij bent. een heel klein manneke dan nog. dat nog geen eens durft uitkomen voor zijn eigen gedrag. geef je vriendin de kans om gelukkig te worden bij een echte vent ... you poor excuse for a man. nee ik vind je eng, en als ik een vrouw was had je al na de eerste keer kunnen vertrekken.
je vriendin houdt het nog hééééééééééél lang bij je uit vind ik.
pi_54283234
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 13:51 schreef AcidBurner het volgende:

[..]

dus wat je doet is je verkloot niet alleen jou "rlatie" maar ook die van haar beste vriendin. pffffffff... sukkel.

een man? jij ben een slap excuus vanr een man... dat is wat jij bent. een heel klein manneke dan nog. dat nog geen eens durft uitkomen voor zijn eigen gedrag. geef je vriendin de kans om gelukkig te worden bij een echte vent ... you poor excuse for a man. nee ik vind je eng, en als ik een vrouw was had je al na de eerste keer kunnen vertrekken.
je vriendin houdt het nog hééééééééééél lang bij je uit vind ik.
Dude calm down take a prozac

ik weet dat wat ik doe niet de normale gang van zaken zijn... deu anders had ik het hier niet komen vragen

een vaag verhaal wa wil je ik kan het moeilijk allemaal neerpennen dan is mij TS 3 paginas lang

ik ben op zoek naar wijze raad van mensen die beseffen dat het wereld niet zwart wit is maar eerder en mengelmoes van grijs waar alles kan gebeuren, denk je niet dat ik aan haar denk, als ik ni aan haar dacht dan zou ik ook niks komen vragen, het is simpel om te zeggen kom ervoor uit, je bent laf en z'n onzin maar echte raad geven van hoe je het moet aanpakken is iets anders.

ik vind het spijtig dat het uiteindelijk uitdraait in een scheldpartij als iemand om raad komt i.p.v. mensen te helpen daarvoor dient deze forum toch.

Als ik nu zou komen stoer doen met verhalen van 20 andere vrouwen en zo ok, maar das het geval ni
  woensdag 31 oktober 2007 @ 14:04:30 #14
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_54283278
Anders neem je een kindje met de beste vriendin van je vriendin, dan komt het vast allemaal wel weer goed!
Ik heb medelijden met je kindje
pi_54283361
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 14:01 schreef lord_sylus het volgende:

[..]

Dude calm down take a prozac

ik weet dat wat ik doe niet de normale gang van zaken zijn... deu anders had ik het hier niet komen vragen

een vaag verhaal wa wil je ik kan het moeilijk allemaal neerpennen dan is mij TS 3 paginas lang

ik ben op zoek naar wijze raad van mensen die beseffen dat het wereld niet zwart wit is maar eerder en mengelmoes van grijs waar alles kan gebeuren, denk je niet dat ik aan haar denk, als ik ni aan haar dacht dan zou ik ook niks komen vragen, het is simpel om te zeggen kom ervoor uit, je bent laf en z'n onzin maar echte raad geven van hoe je het moet aanpakken is iets anders.

ik vind het spijtig dat het uiteindelijk uitdraait in een scheldpartij als iemand om raad komt i.p.v. mensen te helpen daarvoor dient deze forum toch.

Als ik nu zou komen stoer doen met verhalen van 20 andere vrouwen en zo ok, maar das het geval ni
Schrijf alsjeblieft eens 'niet' in plaats van 'ni'...

Wat voor raad wil je dan?? Ja, gaat goed zo, gewoon doorgaan? Lijkt me niet anders had je dit topic niet geopend.
Ze heeft je nog 1 kans gegeven en jij verprutst het door vreemd te gaan met haar beste vriendin?? Bah zeg, wat een eikel ben jij Ik hoop dat je het haar vertelt, of dat ze er op een andere manier snel achterkomt.
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_54283398
Arm kind inderdaad. een vrouwtje die je vergeeft en toch gewoon stug doorgaan met een ander. hmm valt onder verraad in mijn ogen. Als je echt een man was dan vraag je je minares wat ze wil. als ze met juo samen verder wil stap je beiden naar je vriendin toe en leg je het uit . wil ze niet verder , dan beeindig je dat vreemdgaan gedoe en geef je alleen je vriendin aandacht. De kans bestaat dat je vriendi het uitmaakt en jij lekker kan betalen voor het kind en dat zou niets anders dan je verdiende loon zijn. Maar een echte man ben je op dit moment niet. Eerder een zwakke vreemdganger.
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
  woensdag 31 oktober 2007 @ 14:11:33 #17
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_54283417
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 14:01 schreef lord_sylus het volgende:

[..]

blablabla
1) ik word nerveus van mensen zoals jij, het zijn mensen zoals jij die ons mannen een slechte naam geven
2) je bent een piske, die zijn verantwoordelijkheid niet pakt ... en die niet eerlijk is
3) raad vragen, ik zal je raad geven, ga langs een psychiater man
4) je hebt een zoon, en toch neuk je met haar beste vriendin, wat had je verwacht dat je een medaille ging krijgen?
5) ik kom zelf uit een verscheurd geziin en trust me i seen my part, daarom ben ik hier nogal hevig.
6) bol het af! ... ik hoop dat dit een HOAX is, anders ben je echt reteslecht bezig
7) welke raad kan ik je geven? oh ja ga van je vriendin af, dan zorg je ervoor dat ze eindelijk een leven kan opbouwen
8) je klinkt me als een egoïst eerste klas... IK IK IK ... dus no respect from me (maar dat had je al door zeker?)
9) normaal reageer ik altijd met zachte hand, maar TS je bent gewoon een dikke lul. sorry
pi_54283485
wat een liegebeest ben jij zeg.

je voelt je nu wel heel erg zielig, terwijl *jij* de slappe lul bent die (vaker dan eens zelfs!) vreemd gaat. hoe zou jij het vinden als je vriendin zich zo gedraagt zoals jij? en wat je moet doen? simpel: ga eens eerlijk bij jezlef te rade, en bedenk of je verder wilt met je vriendin. indien dat het geval is, dan voortaan eerlijk zijn en niet vreemdgaan (en nee: samen naar de parenclub telt niet als vreemdgaan, toegegeven. stiekun met haar beste vriendin neuken is wel vreemdgaan, en dan de laagste vorm die er bestaat)

als je dan zelf denkt dat je weinig voor je vreindin voelt, moet je je een vent tonen, en dingen netjes regelen. dus ook financieel, en qua bezoeken enzo aan je kind.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  woensdag 31 oktober 2007 @ 14:21:28 #19
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_54283588
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 14:16 schreef simmu het volgende:

bedenk of je verder wilt met je vriendin. indien dat het geval is, dan voortaan eerlijk zijn en niet vreemdgaan (en nee: samen naar de parenclub telt niet als vreemdgaan, toegegeven. stiekun met haar beste vriendin neuken is wel vreemdgaan, en dan de laagste vorm die er bestaat)
die kans gaf ik hem zelfs niet meer, en beste vriendin, laat me niet lachen? ze is gewoon een goedkope slet!
  woensdag 31 oktober 2007 @ 14:29:55 #20
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_54283749
Van je vrienden moet je het maar hebben...

Nee, de wereld is geen mengeling van zwart en wit... als je dat zou denken, zou je het ook geen probleem vinden om het je vriendin te vertellen..

enneh... ik hoop dat je snel een echte vent wordt.. (Y)
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_54283774
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 13:35 schreef lord_sylus het volgende:
maar ik vrees dat ik de fout maak van eerder aan mijn zoontje te denken dan aan haar

en jan en alle man... in 9 jaar ben ik niet met zoveel vrouwen vreemd gegaan (ik tel de parenclub er wel ni bij want dan was het met "toestemming") als je goed kunt tellen 4
als je echt aan je zoontje denkt, waar je overigs al TE LAAT mee bent, dan zou je het juist zeggen!! Geloof mij nou maar, ouders die liever niet bij elkaar zijn, niets is meer is schadelijk voor een kind, want kinderen merken ALLES! Trust me ...

Mijn mening: ze was al dom genoeg om je een tweede kans te gegeven, maak haar niet nog dommer!!!
Don't blame me, it's a hardware problem
pi_54284834
ik lees dit allemaal en besef een ding

raad krijg ik hier nooit enkel mijn nek vol gescheten door een hoop hollanders die zelf waarschijnlijk evenerg zijn

wat zou ik doen als zij het deed, das het probleem juist, ik zou daar niks op tegen hebben want hypocriet ben ik ni,( ik mag het maar jij ni) ik zou haar er zelfs ni voor verlaten.

maar jullie zullen dat ook weer ni snappen

kijk maar eens diep in jezelf en zeg mij dat jullie altijd al eerlijk zijn geweest tegen je vriendin/vrouw/vriend/man maar dan ook altijd

iedereen heeft gebreken, de mijne is een grote maar voor de rest heeft ze ni te klagen en klaagt ze ook ni.

ach jullie kunnen allemaal de pot op, ik kwam hier om een luisterende oor en iemand om ff een licht te schijnen op de paden, opties die ik heb en ik krijg een hoop mentaal achterstandige pubers en morele ridders die zelf even erg zijn maar er ni voor durven uitkomen...

have a shithole day
  woensdag 31 oktober 2007 @ 15:32:04 #23
159879 Kaneel
dé smaakmaker
pi_54284948
lord_sylus, je bent zo zielig. Jochie toch. Je kan er ook niets aan doen he, die leuter van jouw heeft een eigen willetje. Jochie toch, oh oh oh. Als je vriendin het HIEROM al uitmaakt is ze je niet waard hoor. Sterkte met deze lastige situatie. Het zit ook allemaal niet mee.
pi_54284956
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 15:25 schreef lord_sylus het volgende:

... ik kwam hier om een luisterende oor
Ik kan je enkel aanraden om dat 'luisterende oor' bij je vriendin te zoeken...

als je het eerlijk wil spelen, zul je toch vooral moeten beginnen om eerlijk tegenover haar te zijn.
En dan gewoon samen met haar uit te vinden hoe je verder wilt met je relatie.

Dat zal iig een stuk slimemr zijn dan erop wachten totdat ze het ontdekt.... iets waartoe een redelijk grote kans is als je vreemdgaat met mensen in een zeer direkte omgeving die ook contact met haar hebben.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_54285376
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 15:25 schreef lord_sylus het volgende:
ik lees dit allemaal en besef een ding

raad krijg ik hier nooit enkel mijn nek vol gescheten door een hoop hollanders die zelf waarschijnlijk evenerg zijn

wat zou ik doen als zij het deed, das het probleem juist, ik zou daar niks op tegen hebben want hypocriet ben ik ni,( ik mag het maar jij ni) ik zou haar er zelfs ni voor verlaten.

maar jullie zullen dat ook weer ni snappen

kijk maar eens diep in jezelf en zeg mij dat jullie altijd al eerlijk zijn geweest tegen je vriendin/vrouw/vriend/man maar dan ook altijd

iedereen heeft gebreken, de mijne is een grote maar voor de rest heeft ze ni te klagen en klaagt ze ook ni.

ach jullie kunnen allemaal de pot op, ik kwam hier om een luisterende oor en iemand om ff een licht te schijnen op de paden, opties die ik heb en ik krijg een hoop mentaal achterstandige pubers en morele ridders die zelf even erg zijn maar er ni voor durven uitkomen...

have a shithole day
insgelijks.

zielige stakkerd. is niks, wordt niks, zal niks worden ook met zo'n houding. jammer dat je je vriendin en kind meesleurt in je rotzooi. en ja: ik ken dit type persoon wel. moet je gewoon niks mee te maken hebben, verzint altijd wel een reden om de klotedingen die hij (of zij) doet goed te praten en te kermen "jullie zijn allemaal tegen mij" boewhoe, jank svp elders. als je geen antwoord wilt moet je hier niet posten, want je weet zelf prima dat je mega verkeerd bezig bent. en leer nederlands (of vlaams, either is ok)
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')