Verdoof je smaack papillen met alcohol en je proeft er niks van.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 04:42 schreef zarGon het volgende:
Dat de frituurvet van tong80 over de datum is.
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 04:36 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik weet niet eens hoe mijn buren heten.
We noemen ze meestal "dat tuig van hiernaast"![]()
"It's Bouquet"quote:Op woensdag 31 oktober 2007 07:53 schreef Slarioux het volgende:
Alleen op zijn bordje staat "F. Pännekoek" en dat is niet uit medelijden ("neehee, je zegt het pennekoek")
Ik heb gister een kwartier staanpratenmeteenbuurvrouw waarvanik geenidee hebhoe ze heet. Enhaar buurvrouw is mn exquote:Op woensdag 31 oktober 2007 07:47 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Ik weet wel hoe mijn buren heten, maar nu kan ik er even niet op komen.
Mijn buren heten ook pannekoekquote:Op woensdag 31 oktober 2007 07:53 schreef Slarioux het volgende:
De buurman/vrouw van een vriend van mij heeft "F. Pannekoek". Alleen op zijn bordje staat "F. Pännekoek" en dat is niet uit medelijden ("neehee, je zegt het pennekoek") maar een spelfout
OMG toch niet zo een dakpan als naamplaat?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 19:12 schreef MissGolightly het volgende:
Mijn buren heten "Lieverd" en ze hebben zo'n kneuterig naambordje waarop ze zichzelf "De Lieverdjes" noemen..:S
Ja. Inclusief de namen van alle huisdieren.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 19:14 schreef Mejoon het volgende:
[..]
OMG toch niet zo een dakpan als naamplaat?
En daar woon jij dan naast..och armequote:Op donderdag 1 november 2007 11:52 schreef MissGolightly het volgende:
[..]
Ja. Inclusief de namen van alle huisdieren.![]()
Zoiets doe je toch niet als ouder?quote:Op vrijdag 2 november 2007 17:21 schreef MeAgainstTheWorld het volgende:
ik heb 2 buurjongetjes van 8 (een tweeling), de ene heet Sunshine en de andere Northsea
heeft die pedo zich stiekem omgebouwd?!!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 19:05 schreef Metalfreak het volgende:
Haha, ik ken een meid die Martijn heetJe wilt niet weten hoe vaak ik nagevraagd heb of ik het goed verstaan had...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |