jaquote:
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:58 schreef Dr_Gonz0 het volgende:
je reet niet vegen en naar de winkel gaan broek omlaag en zeggen dat je de pindakaas komt terug brengen.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:58 schreef Dr_Gonz0 het volgende:
je reet niet vegen en naar de winkel gaan broek omlaag en zeggen dat je de pindakaas komt terug brengen.
hmm pindakaar met extra nootjesquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:58 schreef Dr_Gonz0 het volgende:
Heb ik eens gedaan toen ik zelf kassamiepte en de chef het nodig vond om met zijn ontechnische vingers in de kassalade te zitten. Was nog een solide model met een metalen geldla en een metalen omkisting.quote:Op maandag 29 oktober 2007 19:12 schreef Sala-adin het volgende:
Haar handen op haar geldkistje drukken en dan keihard de bovenkant dichtrammen
Dit gaat uitstekend met een dropje. Even aan likken zodat het vastkleeft en dan voor het oogje van de band plakken. Band is ook zwart, valt dus niet op.quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:54 schreef Joachim het volgende:
[..]
een van de betere tot nu toe
Wat tig jaar geleden ook prima werkte: iets kleins voor het oog van de lopende band liggen, net als ze klaar is met alle spullen inscannen. Dan gewoon afrekenen en wanneer ze de volgende klant begint te helpen werkt de lopende band niet meer.
De gemiddelde kassamiep weet niet hoe de lopende band werkt dus dan wordt er in paniek om hulp gebeld
En dan om een BTW bonnetje vragenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 11:45 schreef Dangel het volgende:
Bij de aldi op een zaterdacht ochtend de witlof van 99 cent met 99 losse centen betalen![]()
Zaterdachtochtend?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 11:45 schreef Dangel het volgende:
Bij de aldi op een zaterdacht ochtend de witlof van 99 cent met 99 losse centen betalen![]()
ik zocht eigenlijk ducktape, maar dat hadden jullie weer nietquote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:28 schreef snadrem het volgende:
Wat mij trouwens ook altijd redelijk irriteerde in mijn kassakutperiode, was als de winkel om 10 uur open ging, en er om half 10 al een randebiel voor de deur stond te springen om naar binnen te gaan, en die om 10 uur zo hard als ie kan naar de kassa rent om alleen een rolletje plakband af te rekenenZonder streepjescode uiteraard.
niet met elkaar vergelijken in ieder gevalquote:Op maandag 29 oktober 2007 19:40 schreef gateh het volgende:
[..]
ja maar wtf moet ik met appels en peren![]()
Als het een boerka draagt, lopen en wapperen met de handjes als een pinguin.quote:Op zaterdag 3 november 2007 21:24 schreef thloreg het volgende:
Als het een dragende hoofddoek is dan aankijken en wijzen en zeggen: " terrorist "
zeg eens eerlijk, hoeveel burka's heb jij in nederland al gezien, 0? ooowja oke!quote:Op zaterdag 3 november 2007 21:26 schreef zarGon het volgende:
[..]
Als het een boerka draagt, lopen en wapperen met de handjes als een pinguin.
Puntje van de hoofddoek pakken en deze op de band drukken waar deze weer naar binnenverdwijnt voor de terugloop.quote:Op zaterdag 3 november 2007 21:24 schreef thloreg het volgende:
Als het een dragende hoofddoek is dan aankijken en wijzen en zeggen: " terrorist "
http://www.youtube.com/watch?v=ERk3KZf9VzMquote:Op maandag 29 oktober 2007 19:45 schreef jors het volgende:
doet me denken aan dat "ow shit ik heb eigelijk helemaal geen geld bij me"-filmpje
Ik lig hier echt helemaal dubbelquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:36 schreef Sapstengel het volgende:
Een pakje condooms vragen en dan zeggen dat je net te weinig geld bij je hebt en je zo terug komt. De winkel in lopen en boterhamzakjes en elastiekjes pakken en daarna weer naar hetzelfde kassameisje terug gaan.
Daar irriteer je haar alleen niet zo mee..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |