quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:14 schreef lienelien het volgende:
Oja, Nouvelle Vague heeft een cover van Eisbär
NV is tofquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb nog ergens een paar relaxte nummers van ze liggen bedenk ik me net. Even zoeken.
Gelukkig is het niet ver weg, per extra minuut eerder opgestaan wordt het lulligerquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 10:15 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Da's wel zuur, ben je voor niets daar naartoe gegaan...
Ik heb mijn college van vanochtend gemist
Het blijkt niet helemaal waar te zijn dat er deze week niets meer af hoefde, dus ze zijn nu daar mee bezigquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 10:38 schreef Mikkie het volgende:
[..]
True that. Vooral bij studenten die een uur met de trein komen reizen voor jan lul is het knap vervelend....
heeft dat er ook mee te maken dat je te laat óp bed bent gegaan?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 10:40 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ben weer eens veel te laat uit bed gegaan
Nee tochquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 10:02 schreef Etcetera het volgende:
heb ik ook 's gehadzelfs met een tentamen
docent dacht dat het een dag later was
maar die is opgetrommeld
zeg, weten jullie die ingezonden brief nog van een boze Hotel Tokio fan in de spits? The Story continueser is een anti-hyves pagina gemaakt over degene die de recensie schreef in de spits waar hij aan de schandpaal wordt genageld incl scheldpartijen en doodsbedreigingen
![]()
Puntje, dit is niet tegen jou hoorik neem aan dat je niet zo gek bent
![]()
foeiquote:
ja echtquote:
quote:Beschrijving:
:disappear: Ben jyy nOu oOk tOkiio hOtel fann en ben je het zat dat een paar dOmme menssen tOkiio hOtel belaChelykk prOberen te maken wat niie lukkt want tOkiio hOtel kan je NIET belaChelyk maken xD :-dp
wOrdd dan liid van deze hyvee !.
iiCk zal oOk neerzetten wie diit allemaal dOen dan weet jyy dat je daar geen vriienden mee mOet wOrden xD
Het is bijna de moeite waard om een hyve te nemen om deze hyve weer af te zeikenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:36 schreef Etcetera het volgende:
[..]
hoe kun je dat nou serieus nemen
'belaChelyk'
Als dat dit soort taal verklaarde, dan wel jaquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:42 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat je die BReEZaH-hype hebt gemist hè?.
Ik zei bijnaquote:
Waarschijnlijk zie ik alleen het stuk rond het stadion en de campus en dat is niet echt stadquote:
ik heb het nog nooit gesnaptquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:40 schreef LadyBlack het volgende:
Ik wil wel eens weten waarom ze zo gek schrijven...
O god nu voel ik me heel oud![]()
![]()
very nicequote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Vorderingen gemaakt met Flash. Er is nu een spel met werkend titelscherm, een werkend level, een felicitatie als je die haalt en dan weer de optie om terug te gaan naar het beginscherm. De achtergrondmuziek staat netjes in een loopje, er is een geluidje als je springt en er is geluid als je het level haalt
. Nu nog een instructiescherm en eventueel meer levels, maar dat komt later wel. Ik ga zo namelijk naar het station, zuipen in Enschede, en in de avond ben ik dan weer terug
Ik heb vandaag en gisteren niet veel gelezen, vooral veel gemaakt. Maar het schiet wel opquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 13:13 schreef Etcetera het volgende:
valt mee geloof ik
hoe is het met je leeswerk B.
Mwah, volgende week ben ik vrij, dat zie ik dan welquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 13:28 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Goed bezig B!
Alleen niet echt een soort van vakantiegevoel, dus?
Dat had ik dus gisterochtend om 8:45 samen met 200 anderen. Nou had ik het geluk dat ik gewoon zondagavond hier al was. Wel een beetje sneu voor de mensen die om 6 uur op moesten.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Vanochtend om 9:15 stond een college ingepland, en niemand had een idee wat voor college dat was. De docent blijkbaar ook niet, toen er om 9:30 nog geen docent gespot was maar weer naar huis gegaan
Ik vind het eigenlijk helemaal niet zo grappigquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 10:02 schreef Etcetera het volgende:
maar die is opgetrommeld
zeg, weten jullie die ingezonden brief nog van een boze Hotel Tokio fan in de spits? The Story continueser is een anti-hyves pagina gemaakt over degene die de recensie schreef in de spits waar hij aan de schandpaal wordt genageld incl scheldpartijen en doodsbedreigingen
![]()
![]()
begrijp me niet verkeerd hoor MaJo, ik vind het ook absoluut niet kunnen laat ik dat vooropstellen, het is ook te belachelijk voor woorden. maar ik kan ze niet serieus nemen, daarom de 'quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 13:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk helemaal niet zo grappigNou ken ik de persoon in kwestie ook dus misschien scheelt dat, maar het is toch niet normaal dat je niet meer kunt schrijven wat je wilt en gelijk allemaal boze fans achter je aan krijgt die je bedreigen? Berichten als "wat een klootzak is die guido ik vermoord hem als ik hem zie dan sla ik helemaal dood vuile lul " gaan wat mij betreft echt veel en veel te ver
![]()
Snap ikquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:03 schreef Etcetera het volgende:
[..]
begrijp me niet verkeerd hoor MaJo, ik vind het ook absoluut niet kunnen laat ik dat vooropstellen, het is ook te belachelijk voor woorden. maar ik kan ze niet serieus nemen, daarom de '' smiley
hoe gek en dom ben je als je dat doet vanwege de mening van iemand anders, die niet strookt met de jouwe. als je denkt dat ik het grappig vind dan spijt me dat, ik vind het voornamelijk ongeloveloos stupide
Dat kloptquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 13:53 schreef Etcetera het volgende:
Nem zou haar bellen en het hier ff neerzetten als ik me niet vergis
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Snap ikMaar ik kan er zelf gewoon niet om lachen, de dingen op hyves gaan echt veel te ver: "Fock jou Guido homo.. Beetje Georg minder aantrekkelijk noemen, heb jij geen ogen gekregen van God ofzo, stomme idioot.. Fuck you man, jij hoort zo fucking diep onder de grond" en "wat een vieze vuile klootzak
loser ** ik vermoord hem lul wat ie is egt ik hem als hij nog een keer ze smoel open trekt en zo over bill praat en dan vooral in zon krant een kut krant dat iemand dat nou nog leest ik vermoord hem egt dood
egt een sukkel!!!!!!!!!!!!!!!!"
Op zich bijna lachwekkend inderdaad, en omdat het een stel pubers is die alleen een grote bek hebben valt het allemaal wel mee, maar ik vind het echt niet kunnen dat ze dit soort dingen zeggenEn vooral omdat Tokio Hotel echt een stel losers bij elkaar is
![]()
Dat mensen zich zo druk kunnen maken zeg... om wat voor muziek een ANDER luistert danwel niet luistert.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 13:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk helemaal niet zo grappigNou ken ik de persoon in kwestie ook dus misschien scheelt dat, maar het is toch niet normaal dat je niet meer kunt schrijven wat je wilt en gelijk allemaal boze fans achter je aan krijgt die je bedreigen? Berichten als "wat een klootzak is die guido ik vermoord hem als ik hem zie dan sla ik helemaal dood vuile lul " gaan wat mij betreft echt veel en veel te ver
![]()
vertelquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:15 schreef Nesle het volgende:
Ik heb vandaag het meest ranzige filmpje oooooooooooooooooit gezien
Ik werd erin geluisd
ik vermoed van welquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:17 schreef erkel het volgende:
Is dat misschien 2girls1cup?
Kokhalsneigingen gegarandeerd![]()
En ze draaien het nog allemaal om ook. De beste quote: "IK HAAT MENSEN DIE ANDERE MENSEN NIET IN HUN WAARDE LATEN. dus dit is allemaal dankzij GUIDO. als ie een leuk artikel had geschreven was ik lid van de Sp!ts hyves geworden!"quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:16 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Dat mensen zich zo druk kunnen maken zeg... om wat voor muziek een ANDER luistert danwel niet luistert.
Als je nog moet eten of net iets gegeten hebt, dan zou ik maar ff wachten met kijken jaquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:17 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik vermoed van welik weet trouwens niet wat daarin gebeurd, maar heb gelezen dat het echt walgelijk is
oh my fucking godquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
En ze draaien het nog allemaal om ook. De beste quote: "IK HAAT MENSEN DIE ANDERE MENSEN NIET IN HUN WAARDE LATEN. dus dit is allemaal dankzij GUIDO. als ie een leuk artikel had geschreven was ik lid van de Sp!ts hyves geworden!"![]()
![]()
Zo reageerden wij vroeger ook toen we 14 waren -het typische TH publiekquote:
ik hoef het sowieso niet te zien eigenlijkquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:19 schreef erkel het volgende:
[..]
Als je nog moet eten of net iets gegeten hebt, dan zou ik maar ff wachten met kijken ja![]()
Die jaquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:17 schreef erkel het volgende:
Is dat misschien 2girls1cup?
Kokhalsneigingen gegarandeerd![]()
Buiten dat heeft de Spits Hyves nu één ongebalanceerd puberlid minder. En uiteraard is dat een grote ramp want juist deze éne was heel belangrijkquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:20 schreef Etcetera het volgende:
[..]
oh my fucking godexcusez le mot, maar dat slaat écht alles
je maakt me nieuwsgierigquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:22 schreef Nesle het volgende:
[..]
Die ja
Mijn god, en ze (jongens die jankten van het lachen) lieten het me ook nog is zien op school!
Ik stond daar samen met nog 4 meisjes, ik denk dat de hele school ons gekrijs heeft gehoord.
Gatverdamme, serieus.
ja nou werd ik dus ook nieuwsgierig.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:25 schreef Etcetera het volgende:
[..]
je maakt me nieuwsgierig
@MaJo: arme vader bedoel je zeker![]()
Dat was écht niet mijn bedoelingquote:
Nee we zijn gewoon TH hatersquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Buiten dat heeft de Spits Hyves nu één ongebalanceerd puberlid minder. En uiteraard is dat een grote ramp want juist deze éne was heel belangrijk
We vervallen trouwens in hetzelfde verhaal: we zijn nu aan het TKhaterhaterbashen. Dus technisch gezien zijn we THhaterhaterhaters.
ieeeehhhhh vieslelquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:28 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
ja nou werd ik dus ook nieuwsgierig.
maargoed.. hij viel mee, d.w.z. ik heb erger gezien
Uhuhquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:25 schreef Etcetera het volgende:
[..]
je maakt me nieuwsgierig
@MaJo: arme vader bedoel je zeker![]()
als iemand nou eens een uitleg geeft van wat er gebeurtquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:28 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
ja nou werd ik dus ook nieuwsgierig.
maargoed.. hij viel mee, d.w.z. ik heb erger gezien
ik kan er niet over meepratenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee we zijn gewoon TH hatersIk wil echt niemand bashen maar als ze zo gaan doen kunnen ze het krijgen
ik zeg niet dat het niet intens smerig isquote:
desnoods in spoilertagsquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Uhuh
Ik ben nu ook wel benieuwd maar aangezien ik nogal snel kokhals lijkt het me niet verstandig om te gaan kijken. Misschien een gekuisde beschrijving?
het eten van het bijproduct wat eten normaal gesproken oplevert.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Uhuh
Ik ben nu ook wel benieuwd maar aangezien ik nogal snel kokhals lijkt het me niet verstandig om te gaan kijken. Misschien een gekuisde beschrijving?
Iiiieeeeeehquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:32 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
het eten van het bijproduct wat eten normaal gesproken oplevert.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:32 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
tubgirl ís ook goorquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:34 schreef MaJo het volgende:
[..]
IiiieeeeeehNou ben ik benieuwd wat voor andere filmpjes je dan gezien hebt
Ik vond tubgirl al behoorlijk rank
Ik kon het niet beter beschrijven, ik heb het filmpje ook niet afgekeken maar ik hoorde wel dat er nog veel meer gebeurde.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:32 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Daar kreeg ik bijvoorbeeld meer kotsneigingen van.quote:
ik dacht dat goatse en tg hetzelfde warenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:40 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Daar kreeg ik bijvoorbeeld meer kotsneigingen van.
de goatse heb ik ook een keer in mn mail gehad van een collega.. die is nog wel een paar gradaties erger bijvoorbeeld.![]()
![]()
![]()
Ik hou je niet tegen een vergelijkend warenonderzoek te doen via googlequote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:43 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik dacht dat goatse en tg hetzelfde waren
Rooney schrikt van verjaardagcadeau.
Dat zijn nou grappen die ik kan waarderenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:43 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik dacht dat goatse en tg hetzelfde waren
Rooney schrikt van verjaardagcadeau.
ik zit op stagequote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:44 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik hou je niet tegen een vergelijkend warenonderzoek te doen via google
ik ookquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat zijn nou grappen die ik kan waarderen
ik ook nietquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:59 schreef MaJo het volgende:
Ik heb geen zin meerEn ik ben nog niet eens begonnen
(met werken)
Hiermee kun je punten scoren bij je collegasquote:
ik heb al punten gescoord met een welgeplaatste opmerking over een naakt wijfquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hiermee kun je punten scoren bij je collegas
Poolen is ook sportenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:11 schreef LadyBlack het volgende:
Ik was netjes aan het lezen vanochtend, maar toen kwam een vriendin lunchen, en de meneer van de woningstichting kwam langs..... en nu heb ik ook geen zin meer
Straks sportenen daarna lekker poolen
Met het grote verschil dat poolen leuk is en fitness stomquote:
Wees blij dat het een soort van winter aan het worden is inmiddels. Bij 30 graden had het erger geweestquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:18 schreef LadyBlack het volgende:
Ik moet nog 8 tot 10 weken wachten op mn nieuwe raam![]()
![]()
![]()
Tis verdorie mn slaapkamerraam dat stuk is, en waarvan me werd geadviseerd het niet meer te openen. Ik wil toch kunnen luchten daar?!?![]()
Ja dat is waar jaquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:19 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Met het grote verschil dat poolen leuk is en fitness stom
Maarja, fitness is wel beter voor je.....
Moet je eens een raampje bij die mensen ingooien, vraag me af of zij dan ook 8 tot 10 weken moeten wachten.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:18 schreef LadyBlack het volgende:
Ik moet nog 8 tot 10 weken wachten op mn nieuwe raam![]()
![]()
![]()
Tis verdorie mn slaapkamerraam dat stuk is, en waarvan me werd geadviseerd het niet meer te openen. Ik wil toch kunnen luchten daar?!?![]()
Pfffff ja dat zal ik inderdaad maar mezelf voorhouden. Maar toch vind ik het stom. Dat raam is al een maand stuk!! En als ze dan eindelijk iemand sturen gaat het nóg 2 maanden duren!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:19 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Wees blij dat het een soort van winter aan het worden is inmiddels. Bij 30 graden had het erger geweest![]()
Ik zou het er niet op wagen, misschien moet ze dan wel 8 tot 10 weken in de kou slapenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:24 schreef Etcetera het volgende:
en als je nu per ongeluk je raam eruit drukt als je bv met een ladder een verkeerd ingeschatte draai maakt?
En dan komen ze langs maar dan past dat raam niet. Of zit de sluiting aan de andere kant.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:26 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Pfffff ja dat zal ik inderdaad maar mezelf voorhouden. Maar toch vind ik het stom. Dat raam is al een maand stuk!! En als ze dan eindelijk iemand sturen gaat het nóg 2 maanden duren!
bellen, nog een keer bellen, blijven belllen, tot ze je zo spuugzat zijn dat ze gister iemand hebben gestuurdquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:26 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Pfffff ja dat zal ik inderdaad maar mezelf voorhouden. Maar toch vind ik het stom. Dat raam is al een maand stuk!! En als ze dan eindelijk iemand sturen gaat het nóg 2 maanden duren!
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En dan komen ze langs maar dan past dat raam niet. Of zit de sluiting aan de andere kant.
En dat mogen ze niet fixen. Daar moet veel papierwerk overheen. Dus dan moeten ze een nieuwe bestellen en ben je weer 2 maanden verder. Dan is het alweer lente
Ik heb het meestal op een kier staan, het klemt nogal dus het hendeltje gebruik ik dan niet eens. Toen het eind september wat hard waaide was het blijkbaar tegen het dak geklapt, want ik wilde het dichtdoen en toen zat er een gigantische barst in, en het raam wou helemaal niet meer dicht omdat het onderste kozijnstukje helemaal los hing met dat kapotte stuk ruit erin.....quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:32 schreef Nembrionic het volgende:
Wat is het probleem met het raam eigenlijk?
Ik zie deze reactie nu pasquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:59 schreef wyccie het volgende:
Ik heb eigenlijk wel zin om die vieze sites te zien. Ik ben echt ziek.
Wat een onzin... Tuurlijk doen deze kindjes een beetje stoer maar ze zeggen wel degelijk dingen die niet kunnen. Of dat nou op internet is, per brief of recht in iemands gezicht maakt wat mij betreft niet uit. Dus als het in de naam van de anonimiteit is dan is het goed? Overigens is het niet anoniem, deze kinderen staan met naam en toenaam op hyves en zwepen elkaar op. Dat ze niet het besef hebben van de waarde vind ik echt complete onzin, dan moeten ze dat maar leren als ze dat niet wetenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:20 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ach kom, ga je anders even druk maken om doodsbedreigingen op Internet zeg... Die lui schreeuwen allemaal maar wat omdat ze toch half anoniem zijn daar. Zo worden toch nooit geconfronteerd met wat ze roepen en hebben geen besef van de waarde ervan. Zoiets is echt wel het laatste waar ik me druk om zou maken. Als ik dat stukje had geschreven en ze begonnen mij te bashen was ik me erbij gaan voegen en keihard mee gaan schreeuwen
Ik blijf erbij dat ik dingen als "ik ram hem op zijn smoel als ik hem tegenkom" en "hij hoort een paar meter onder de grond" dingen zijn die je gewoon niet zegt...quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:53 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nee, dat zeg ik niet. Ik zeg dat het komt doordat ze anoniem zijn, of relatief anoniem (ze worden er hooguit via internet op aangesproken, daar liggen ze niet wakker van). Ik keur het niet goed, maar ik zou er geen waarde aan hechten: mijns inziens zijn het loze woorden.
Dat is ook wel zo, onder sociale druk doe je misschien andere dingen dan anders. Maar dat keurt het nog steeds niet goed. Als je matties iemand in elkaar slaan moet je dan ook maar meedoen?quote:Leuk hè, groepsprocessen?Zo werk het altijd... social reference, sociale druk... lekker makkelijk om je dan online te laten gaan. Juist dáárom moet je relativeren.
Ze mogen wel eens respect bijgebracht worden jaquote:Dit is echt kul. Jij bepaalt dat zij die waarde wel kennen en het anders maar moeten leren? Denk je nou eens in... je denkt toch niet echt dat iedereen die daar doodsverwensingen plaatst bij het zien van die knakker op straat een mes of een pistool trekt? Maw: loze, stoere praat om een beetje tof te doen.
Maak je er druk om, en je geeft ze precies wat ze willen.
Ik ben heel normaal, gelukkigquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 10:02 schreef Etcetera het volgende:
maar die is opgetrommeld
![]()
![]()
wow dat hakt er inquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 17:46 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik ben heel normaal, gelukkig
Nog één keertje, ik vind de muziek leuk, de band ook, de fans vind ik klote
Oh boy wat een dag vandaag. Zaten we tijdens het vijfde uur een proefwerk geschiedenis te maken, komt de rector vertellen dat er een leerlinge van onze school is aangereden en overleden, gisteren. Ik kende haar verder niet, maar het raakt je toch. Je voelt je zo machteloos dat iemand zo opeens dood kan gaan zo jong en je gaat zo denken dat het eigenlijk iedereen kan overkomen
Met dat proefwerk ging het verder niet zo heel goed meer...
En daarna een uur les met mijn eigen klas, waaruit er twee leerlingen hulpmentor zijn van de betreffende eerste klas. Één van hen, een meisje en vriendin van me, was ook niet aanwezig terwijl ik wist dat ze wel op school was. De jongen vertelde ongeveer wat hij wist. Na dat uur hadden we een tussenuur en zagen we die vriendin van me weer, huilend in de gang. Ze vertelde dat ze bij die klas was geweest en dat iedereen moest huilen, ook de jongens en zo. Het bleek een heel geliefd meisje te zijn, dat door vele 'hun enige vriendin' werd genoemd enzo, een heel verlies dus voor de klas. Ook huilende leraren, mijn mentrix (die ook mentrix is van die klas) maar ook haar vrouw, de conrector die helemaal geen huilerig type is en huilende mensen in de gangen (ook andere hulpmentoren uit die klas, haar klasgenootjes waren al naar huis gestuurd) Maar alle leraren stil en tja... Het doet iets met je, met de hele school. Een lerares engels die de klas van het meisje lesgaf die heeft haar latere klas, een andere vijfde, ook naar huis gestuurd, die kon geen les meer geven.
Sorry hoor, ik moest het ook even kwijt..
Ja kippenvel is wel het goeie woordquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 17:51 schreef Etcetera het volgende:
[..]
wow dat hakt er inheb echt even kippenvel
veel sterkte klinkt vrij leeg, maar dat is het enige wat ik weet te zeggen
had mij je kaart gegeven danquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:12 schreef TradeMarkie het volgende:
Wat een klotenieuws PS![]()
Ik ben trouwens vandaag nog steeds niet helemaal lekker, waardoor ik maar niet naar Eindhoven ben afgereisd om voetbal te gaan kijken![]()
Die heb ik al vergeven aan een vriend van me, anders was ik zelf wel gegaan, dan maar ziek morgenquote:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:18 schreef Yurithemaster het volgende:
Waar blijde die link naar die video trouwens?![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:48 schreef Etcetera het volgende:weer thuis
wezen poolen, 2 potjes gewonnen 1 verloren (en we doen aan competitie)
1 gewonnen doordat m'n tegenstander de 8-bal potte terwijl dat nog niet mocht, en de andere gewonnen omdat ik een prachtig subtiel laatste schot had waardoor de 8-bal er wel in ging en de gele en rode die vlakbij lagen niet![]()
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:52 schreef Etcetera het volgende:
ik doe niet aan meetslaat staan dat ik er 1 organiseer
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Oh boy, geniaal gemonteerd
http://www.youtube.com/watch?v=Nqc9_KIk8D4
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik duik er zo weer in
vroeg slapen is goed voor ons PS'je
Wat een luxequote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:55 schreef Etcetera het volgende:
ik kan zowaar nog ff opblijventhuiswerken morgen
Dat klinkt redelijk veel als een club sandwich. Een andere geniale sandwich maak je met drie sneden witbrood, een koekenpan, eventueel spek en chilisausquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 13:17 schreef Mikkie het volgende:
In de categorie briljante sandwich:
Smeer drie sneetjes casino wit in met mayo, beleg één sneetje met extra belegen kaas en een paar reepjes uitgebakken ontbijtspek, leg er het volgende sneetje brood op en beleg deze met plakjes gerookte kipfilet en doe hier nog wat ijsbergsla op. Laatste boterham er bovenop, en bunkeren!
Catan vind ik geen leuk spel, Puerto Rico welquote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:20 schreef Mikkie het volgende:
'Oi!
Catannen met zus, zwager en neefje is best grappig. Beide potjes gewonnen
Teveel gelachen, te weinig water gedronken en waarschijnlijk tekort aan frisse lucht o.i.d.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:29 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Teveel gedronken, je hoofd gestoten, of een onbekende oorzaak?
En wie is het meetgroepje dan volgens jou? Ik ben zelf alleen bij de eerste meet geweest, daar waren Nem en Iamredleader ook bij + nog een man of 10. Daarna is er nog een meet geweest met een paar diverse mensen en is de meet laatst mislukt omdat er toen ook al gesuggereerd werd dat het steeds een vast clubje is. De enige die bij alle meets is geweest is nem, dus hoezo vaste clubquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Als in dat het meetgroepje ongeveer hetzelfde zal blijven volgens mijsorry, ik heb gewoon niks gezegd
Dat is jammerquote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:32 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zoiets was het ook... alleen had ik de kaas nogal dik (dikke plak) waardoor die ging overheersen... daarna had ik geen zin meer en heb ik de rest weggegooid
Ik ging naar Enschede om bij een wisselborrel van een bestuur te zijn. Een van m'n oud-studie/jaargenoten ging het bestuur uit en een ander er in, en het grootste deel van beide besturen ken ik in meer of mindere mate. Daarnaast heb ik van de gelegenheid gebruik gemaakt om post op te halen en me vol te laten lopenquote:Wat ging je ook alweer doen in Enschede? En ach, theatersport kan wel een keer zonder jou toch?
Al gedaan en dat denk ik ookquote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:35 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nu flink wat water drinken en op tijd naar je nest, dan zal het morgen een heel eind over zijn
Wat vond je tegenvallen dan?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:39 schreef MaJo het volgende:
Jullie zullen het niet geloven maar ik ga slapenIk wilde eigenlijk nog een Heroes avond houden om weer bij te komen tot het nieuwe seizoen, maar ik ben zo brak van gisteren dat ik dat niet trek
De season finale vond ik echt tegenvallen trouwens, ik hoop dat het tweede seizoen weer sterker is
Flink wat water drinken ben ik nu ook mee bezigquote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:35 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nu flink wat water drinken en op tijd naar je nest, dan zal het morgen een heel eind over zijn
Ik begon rond 16 uur en vertrok bij die borrel ergens tussen 17:30 en 17:45quote:
Vitamine C was vrij veilig, als je er echt veel te veel van had ging je een beetje aan de schijterij, that's it. Vitamine A kan je wel dood van gaan, daarom moet je geen ijsbeerlever etenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:42 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Overtollige vitamine C pis je toch uit? Of was dat nou die vitamine die in flinke hoeveelheid schadelijk was? Sowieso, wat heb je aan 1667% ADH
LEES DIT NIET ALS JE HEROES NOG WIL GAAN VOLGENquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
Borrels daar beginnen nog wel es om 15:30, meestal kan je om 16:00 wel terecht. En bij wisselborrels kan je langs gaan en heel erg dronken worden, de vereniging betaalt. Ook als je geen lid bent van die verenigingquote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:44 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Tering... dat was een vroege borrel dan!
Onze bestuursborrels vorig jaar waren vooral 's avonds... en dan gingen de biertjes er ook wel in
Alias heb ik nog nooit gezienquote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:41 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Goeie reminder... ik moet de laatste aflevering van Alias Season 2 nog kijken, kwam er vanmiddag niet meer van. Maar eerst nog één of andere opdracht afmaken die morgenochtend ingeleverd moet worden....
Geen idee hoeveel ze er in Enschede langs krijgen, maar ook niet-besturen en passanten krijgen gratis bier. Gaan wel een paar fusten doorheen tijdens zo'n borrel geloof ikquote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:49 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Owh kijk, dat is hier niet. Over het algemeen wordt gewerkt met consumptiebonnen. Maar goed, het is natuurlijk afhankelijk van het aantal verenigingen dat langskomt. Ons nieuwe bestuur had zo'n 40 verenigingen op bezoek vanaf 20.00u , als je die allemaal gratis zuipen moet geven is de vereniging failliet
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
LEES DIT NIET ALS JE HEROES NOG WIL GAAN VOLGENIk vond 'm wel redelijk spannend eigenlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet ook nog wel welke conclusies ik trok uit die aflevering.
Ik vond aflevering 1 en 2 van het nieuwe seizoen erg goed. Maar misschien dat jij die dan ook niet zo leuk vindt.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
Kleinere/armere verenigingen (cultuurverenigingen met 30 leden, dat soort werk) betalen overigens niet alles zelf. Studieverenigingen wel, want van wat ik gehoord heb kan ik concluderen dat ze niet bepaald arm zijnquote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Geen idee hoeveel ze er in Enschede langs krijgen, maar ook niet-besturen en passanten krijgen gratis bier. Gaan wel een paar fusten doorheen tijdens zo'n borrel geloof ik
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:37 schreef MaJo het volgende:
En wie is het meetgroepje dan volgens jou? Ik ben zelf alleen bij de eerste meet geweest, daar waren Nem en Iamredleader ook bij + nog een man of 10. Daarna is er nog een meet geweest met een paar diverse mensen en is de meet laatst mislukt omdat er toen ook al gesuggereerd werd dat het steeds een vast clubje is. De enige die bij alle meets is geweest is nem, dus hoezo vaste club
Als de volgende keer nou wat meer mensen aanmelden dan kan het weer worden zoals de eerste keerOverigens is het wel wat hoogdrempeliger om het bij iemand thuis te organiseren, kan me voorstellen dat je dan niet komt. De volgende keer dus gewoon weer in een kroeg?
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:20 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Heehee
Weet je
Een spiegelende theepot is echt geweldig
Ik heb een enorme kin
en voorhoofd
enzo
Heej etcie!quote:
Je hebt weer zitten blowen he?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:28 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Heej etcie!
Achja, typisch 'metvriendinnenpret'
We hebben tien minuten in de theepot gestaard
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Je hebt weer zitten blowen he?
nietusquote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Je hebt weer zitten blowen he?
Paddothee, nu het nog konquote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:42 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
nietus
Wel theegedronken
... nee geen spacethee
Goed plan!!!quote:
Zoiets deed ik met lepels, toen was ik 4.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:20 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Heehee
Weet je
Een spiegelende theepot is echt geweldig
Ik heb een enorme kin
en voorhoofd
enzo
Ik ook. Lepels zijn zo 1994!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zoiets deed ik met lepels, toen was ik 4.
doe jij nooit gek danquote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zoiets deed ik met lepels, toen was ik 4.
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:17 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik ook. Lepels zijn zo 1994!
Tuurlijk wel, maar ik post niet nuchter op een internetforum dat een spiegelende theepot de uitvinding van de eeuw isquote:
Jeeves And Wooster is ook heel goed van zequote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ga A bit of Fry and Laurie kijken en naar bed
iddquote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:37 schreef Nembrionic het volgende:
Sinterklaas mag Zaans bedrijf niet betreden
Die Amerikanen zijn gek
I knowquote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:37 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik mag toch aannemen dat ze daar wel tegen kan, anders is het wel heel ernstig met 'r gesteld
Dat zie je verkeerd.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:42 schreef Etcetera het volgende:
maar ze wijzen naar discriminatie. ik zou zeggen: sinterklaas niet laten komen is toch ook discriminatieof zie ik dat verkeerd
okquote:
Ah goed dat je het zegtquote:
Jaquote:
Maak een lijstje en vraag ze voor sinterklaas/kerst! Dat heeft de volgende voordelen:quote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:02 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik heb alweer twee dvd's gekocht, en zie er nog wel wat die ik wil hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Voor een Nederlandse productie een alleraardigst stukje filmquote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:25 schreef Mikkie het volgende:
Maar één ding weet ik al: de 2-disc editie van Zwartboek
quote:
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 13:58 schreef MaJo het volgende:
Ah goed dat je het zegtKan ik ook weer geld uitgeven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
ATTENTIE: OMSCHRIJVING WAT ER IN HET 2GIRLS1CUP FILMPJE GEBEURT! LEZEN IS VOOR EIGEN VERANTWOORDELIJKHEID EN RISICO!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ieuw
![]()
Ja, rood!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Welke kleur zouden jullie gebruiken om aan te geven dat een toets ingedrukt moet worden?
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:17 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Hee ben ik weer
zonder theepot
Het is voor een spelletje voor jonge kinderen (3-6 jaar). Een gele knop ziet er zo uitquote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:01 schreef Nembrionic het volgende:
Ik weet niet waar het voor is maar rood kan ook afschrikken. Een complete n00b kan denken dat er iets fout is.
En als de n00b in kwestie 8x een rode knop ziet denkt 'ie 8x dat er iets fout is. Dat is geen prettige ervaring in het programmagebruik
Hoi Soempiequote:
Is voor de shoel waar ik actief in de organisatie zitquote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:00 schreef Nembrionic het volgende:
Wat voor quiz moet jij organiseren?
Op het moment kijk ik alles wat los en vast zit.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:09 schreef Nembrionic het volgende:
The Office heeft me nooit kunnen bekoren
Dan keek ik liever naar Extras.
Nee redquote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:01 schreef iamredleader het volgende:
[..]
en nu niet meer zoveel roken/drinken/spuiten, he?
![]()
Ik was ook van plan om a.s. maandagavond weer eens te gaan, zal MaJo erover bellenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:13 schreef Nembrionic het volgende:
En nu moet je zelf vragen gaan verzinnen
Dat wordt toch elke keer naar de quiz en de vragen opschrijven
Net gezien, terwijl ik een broodje aan het eten was. M'n eetlust is er niet minder om eigenlijk, ben ik nu heel ziek?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:26 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Wat is dat 2 girl 1 cup? Het is opeens hot :p Maar ik durf het niet te kijken![]()
quote:
Je denkt dat het een chocolade-ijsje is?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:18 schreef Soempie het volgende:
[..]
Net gezien, terwijl ik een broodje aan het eten was. M'n eetlust is er niet minder om eigenlijk, ben ik nu heel ziek?![]()
Maarre lekker is anders.![]()
Dan ben je ongeveer even ziek als Mikkie en ik, want wij dachten ook allebei "Oh. Nou ja, zal wel"quote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:18 schreef Soempie het volgende:
[..]
Net gezien, terwijl ik een broodje aan het eten was. M'n eetlust is er niet minder om eigenlijk, ben ik nu heel ziek?![]()
Maarre lekker is anders.![]()
Je denkt toch niet serieus dat ze dat echt gedaan hebbenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je denkt dat het een chocolade-ijsje is?
Ik kan er niet over oordelen want ik heb het filmpje niet bekekenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Je denkt toch niet serieus dat ze dat echt gedaan hebben
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je denkt dat het een chocolade-ijsje is?
Ik dacht:quote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dan ben je ongeveer even ziek als Mikkie en ik, want wij dachten ook allebei "Oh. Nou ja, zal wel"
Dat zou me niks verbazen. 't Zag er in elk geval wel heel echt uit.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Je denkt toch niet serieus dat ze dat echt gedaan hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |