quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:14 schreef lienelien het volgende:
Oja, Nouvelle Vague heeft een cover van Eisbär
NV is tofquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb nog ergens een paar relaxte nummers van ze liggen bedenk ik me net. Even zoeken.
Gelukkig is het niet ver weg, per extra minuut eerder opgestaan wordt het lulligerquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 10:15 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Da's wel zuur, ben je voor niets daar naartoe gegaan...
Ik heb mijn college van vanochtend gemist
Het blijkt niet helemaal waar te zijn dat er deze week niets meer af hoefde, dus ze zijn nu daar mee bezigquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 10:38 schreef Mikkie het volgende:
[..]
True that. Vooral bij studenten die een uur met de trein komen reizen voor jan lul is het knap vervelend....
heeft dat er ook mee te maken dat je te laat óp bed bent gegaan?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 10:40 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ben weer eens veel te laat uit bed gegaan
Nee tochquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 10:02 schreef Etcetera het volgende:
heb ik ook 's gehadzelfs met een tentamen
docent dacht dat het een dag later was
maar die is opgetrommeld
zeg, weten jullie die ingezonden brief nog van een boze Hotel Tokio fan in de spits? The Story continueser is een anti-hyves pagina gemaakt over degene die de recensie schreef in de spits waar hij aan de schandpaal wordt genageld incl scheldpartijen en doodsbedreigingen
![]()
Puntje, dit is niet tegen jou hoorik neem aan dat je niet zo gek bent
![]()
foeiquote:
ja echtquote:
quote:Beschrijving:
:disappear: Ben jyy nOu oOk tOkiio hOtel fann en ben je het zat dat een paar dOmme menssen tOkiio hOtel belaChelykk prOberen te maken wat niie lukkt want tOkiio hOtel kan je NIET belaChelyk maken xD :-dp
wOrdd dan liid van deze hyvee !.
iiCk zal oOk neerzetten wie diit allemaal dOen dan weet jyy dat je daar geen vriienden mee mOet wOrden xD
Het is bijna de moeite waard om een hyve te nemen om deze hyve weer af te zeikenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:36 schreef Etcetera het volgende:
[..]
hoe kun je dat nou serieus nemen
'belaChelyk'
Als dat dit soort taal verklaarde, dan wel jaquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:42 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat je die BReEZaH-hype hebt gemist hč?.
Ik zei bijnaquote:
Waarschijnlijk zie ik alleen het stuk rond het stadion en de campus en dat is niet echt stadquote:
ik heb het nog nooit gesnaptquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:40 schreef LadyBlack het volgende:
Ik wil wel eens weten waarom ze zo gek schrijven...
O god nu voel ik me heel oud![]()
![]()
very nicequote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Vorderingen gemaakt met Flash. Er is nu een spel met werkend titelscherm, een werkend level, een felicitatie als je die haalt en dan weer de optie om terug te gaan naar het beginscherm. De achtergrondmuziek staat netjes in een loopje, er is een geluidje als je springt en er is geluid als je het level haalt
. Nu nog een instructiescherm en eventueel meer levels, maar dat komt later wel. Ik ga zo namelijk naar het station, zuipen in Enschede, en in de avond ben ik dan weer terug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |