quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:14 schreef lienelien het volgende:
Oja, Nouvelle Vague heeft een cover van Eisbär
NV is tofquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb nog ergens een paar relaxte nummers van ze liggen bedenk ik me net. Even zoeken.
Gelukkig is het niet ver weg, per extra minuut eerder opgestaan wordt het lulligerquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 10:15 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Da's wel zuur, ben je voor niets daar naartoe gegaan...
Ik heb mijn college van vanochtend gemist
Het blijkt niet helemaal waar te zijn dat er deze week niets meer af hoefde, dus ze zijn nu daar mee bezigquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 10:38 schreef Mikkie het volgende:
[..]
True that. Vooral bij studenten die een uur met de trein komen reizen voor jan lul is het knap vervelend....
heeft dat er ook mee te maken dat je te laat óp bed bent gegaan?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 10:40 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ben weer eens veel te laat uit bed gegaan
Nee tochquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 10:02 schreef Etcetera het volgende:
heb ik ook 's gehadzelfs met een tentamen
docent dacht dat het een dag later was
maar die is opgetrommeld
zeg, weten jullie die ingezonden brief nog van een boze Hotel Tokio fan in de spits? The Story continueser is een anti-hyves pagina gemaakt over degene die de recensie schreef in de spits waar hij aan de schandpaal wordt genageld incl scheldpartijen en doodsbedreigingen
![]()
Puntje, dit is niet tegen jou hoorik neem aan dat je niet zo gek bent
![]()
foeiquote:
ja echtquote:
quote:Beschrijving:
:disappear: Ben jyy nOu oOk tOkiio hOtel fann en ben je het zat dat een paar dOmme menssen tOkiio hOtel belaChelykk prOberen te maken wat niie lukkt want tOkiio hOtel kan je NIET belaChelyk maken xD :-dp
wOrdd dan liid van deze hyvee !.
iiCk zal oOk neerzetten wie diit allemaal dOen dan weet jyy dat je daar geen vriienden mee mOet wOrden xD
Het is bijna de moeite waard om een hyve te nemen om deze hyve weer af te zeikenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:36 schreef Etcetera het volgende:
[..]
hoe kun je dat nou serieus nemen
'belaChelyk'
Als dat dit soort taal verklaarde, dan wel jaquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:42 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat je die BReEZaH-hype hebt gemist hè?.
Ik zei bijnaquote:
Waarschijnlijk zie ik alleen het stuk rond het stadion en de campus en dat is niet echt stadquote:
ik heb het nog nooit gesnaptquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:40 schreef LadyBlack het volgende:
Ik wil wel eens weten waarom ze zo gek schrijven...
O god nu voel ik me heel oud![]()
![]()
very nicequote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Vorderingen gemaakt met Flash. Er is nu een spel met werkend titelscherm, een werkend level, een felicitatie als je die haalt en dan weer de optie om terug te gaan naar het beginscherm. De achtergrondmuziek staat netjes in een loopje, er is een geluidje als je springt en er is geluid als je het level haalt
. Nu nog een instructiescherm en eventueel meer levels, maar dat komt later wel. Ik ga zo namelijk naar het station, zuipen in Enschede, en in de avond ben ik dan weer terug
Ik heb vandaag en gisteren niet veel gelezen, vooral veel gemaakt. Maar het schiet wel opquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 13:13 schreef Etcetera het volgende:
valt mee geloof ik
hoe is het met je leeswerk B.
Mwah, volgende week ben ik vrij, dat zie ik dan welquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 13:28 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Goed bezig B!
Alleen niet echt een soort van vakantiegevoel, dus?
Dat had ik dus gisterochtend om 8:45 samen met 200 anderen. Nou had ik het geluk dat ik gewoon zondagavond hier al was. Wel een beetje sneu voor de mensen die om 6 uur op moesten.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Vanochtend om 9:15 stond een college ingepland, en niemand had een idee wat voor college dat was. De docent blijkbaar ook niet, toen er om 9:30 nog geen docent gespot was maar weer naar huis gegaan
Ik vind het eigenlijk helemaal niet zo grappigquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 10:02 schreef Etcetera het volgende:
heb ik ook 's gehadzelfs met een tentamen
docent dacht dat het een dag later was
maar die is opgetrommeld
zeg, weten jullie die ingezonden brief nog van een boze Hotel Tokio fan in de spits? The Story continueser is een anti-hyves pagina gemaakt over degene die de recensie schreef in de spits waar hij aan de schandpaal wordt genageld incl scheldpartijen en doodsbedreigingen
![]()
Puntje, dit is niet tegen jou hoorik neem aan dat je niet zo gek bent
![]()
begrijp me niet verkeerd hoor MaJo, ik vind het ook absoluut niet kunnen laat ik dat vooropstellen, het is ook te belachelijk voor woorden. maar ik kan ze niet serieus nemen, daarom de 'quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 13:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk helemaal niet zo grappigNou ken ik de persoon in kwestie ook dus misschien scheelt dat, maar het is toch niet normaal dat je niet meer kunt schrijven wat je wilt en gelijk allemaal boze fans achter je aan krijgt die je bedreigen? Berichten als "wat een klootzak is die guido ik vermoord hem als ik hem zie dan sla ik helemaal dood vuile lul " gaan wat mij betreft echt veel en veel te ver
![]()
Snap ikquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:03 schreef Etcetera het volgende:
[..]
begrijp me niet verkeerd hoor MaJo, ik vind het ook absoluut niet kunnen laat ik dat vooropstellen, het is ook te belachelijk voor woorden. maar ik kan ze niet serieus nemen, daarom de '' smiley
hoe gek en dom ben je als je dat doet vanwege de mening van iemand anders, die niet strookt met de jouwe. als je denkt dat ik het grappig vind dan spijt me dat, ik vind het voornamelijk ongeloveloos stupide
Dat kloptquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 13:53 schreef Etcetera het volgende:
Nem zou haar bellen en het hier ff neerzetten als ik me niet vergis
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Snap ikMaar ik kan er zelf gewoon niet om lachen, de dingen op hyves gaan echt veel te ver: "Fock jou Guido homo.. Beetje Georg minder aantrekkelijk noemen, heb jij geen ogen gekregen van God ofzo, stomme idioot.. Fuck you man, jij hoort zo fucking diep onder de grond" en "wat een vieze vuile klootzak
loser ** ik vermoord hem lul wat ie is egt ik hem als hij nog een keer ze smoel open trekt en zo over bill praat en dan vooral in zon krant een kut krant dat iemand dat nou nog leest ik vermoord hem egt dood
egt een sukkel!!!!!!!!!!!!!!!!"
Op zich bijna lachwekkend inderdaad, en omdat het een stel pubers is die alleen een grote bek hebben valt het allemaal wel mee, maar ik vind het echt niet kunnen dat ze dit soort dingen zeggenEn vooral omdat Tokio Hotel echt een stel losers bij elkaar is
![]()
Dat mensen zich zo druk kunnen maken zeg... om wat voor muziek een ANDER luistert danwel niet luistert.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 13:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk helemaal niet zo grappigNou ken ik de persoon in kwestie ook dus misschien scheelt dat, maar het is toch niet normaal dat je niet meer kunt schrijven wat je wilt en gelijk allemaal boze fans achter je aan krijgt die je bedreigen? Berichten als "wat een klootzak is die guido ik vermoord hem als ik hem zie dan sla ik helemaal dood vuile lul " gaan wat mij betreft echt veel en veel te ver
![]()
vertelquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:15 schreef Nesle het volgende:
Ik heb vandaag het meest ranzige filmpje oooooooooooooooooit gezien
Ik werd erin geluisd
ik vermoed van welquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:17 schreef erkel het volgende:
Is dat misschien 2girls1cup?
Kokhalsneigingen gegarandeerd![]()
En ze draaien het nog allemaal om ook. De beste quote: "IK HAAT MENSEN DIE ANDERE MENSEN NIET IN HUN WAARDE LATEN. dus dit is allemaal dankzij GUIDO. als ie een leuk artikel had geschreven was ik lid van de Sp!ts hyves geworden!"quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:16 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Dat mensen zich zo druk kunnen maken zeg... om wat voor muziek een ANDER luistert danwel niet luistert.
Als je nog moet eten of net iets gegeten hebt, dan zou ik maar ff wachten met kijken jaquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:17 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik vermoed van welik weet trouwens niet wat daarin gebeurd, maar heb gelezen dat het echt walgelijk is
oh my fucking godquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
En ze draaien het nog allemaal om ook. De beste quote: "IK HAAT MENSEN DIE ANDERE MENSEN NIET IN HUN WAARDE LATEN. dus dit is allemaal dankzij GUIDO. als ie een leuk artikel had geschreven was ik lid van de Sp!ts hyves geworden!"![]()
![]()
Zo reageerden wij vroeger ook toen we 14 waren -het typische TH publiekquote:
ik hoef het sowieso niet te zien eigenlijkquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:19 schreef erkel het volgende:
[..]
Als je nog moet eten of net iets gegeten hebt, dan zou ik maar ff wachten met kijken ja![]()
Die jaquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:17 schreef erkel het volgende:
Is dat misschien 2girls1cup?
Kokhalsneigingen gegarandeerd![]()
Buiten dat heeft de Spits Hyves nu één ongebalanceerd puberlid minder. En uiteraard is dat een grote ramp want juist deze éne was heel belangrijkquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:20 schreef Etcetera het volgende:
[..]
oh my fucking godexcusez le mot, maar dat slaat écht alles
je maakt me nieuwsgierigquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:22 schreef Nesle het volgende:
[..]
Die ja
Mijn god, en ze (jongens die jankten van het lachen) lieten het me ook nog is zien op school!
Ik stond daar samen met nog 4 meisjes, ik denk dat de hele school ons gekrijs heeft gehoord.
Gatverdamme, serieus.
ja nou werd ik dus ook nieuwsgierig.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:25 schreef Etcetera het volgende:
[..]
je maakt me nieuwsgierig
@MaJo: arme vader bedoel je zeker![]()
Dat was écht niet mijn bedoelingquote:
Nee we zijn gewoon TH hatersquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Buiten dat heeft de Spits Hyves nu één ongebalanceerd puberlid minder. En uiteraard is dat een grote ramp want juist deze éne was heel belangrijk
We vervallen trouwens in hetzelfde verhaal: we zijn nu aan het TKhaterhaterbashen. Dus technisch gezien zijn we THhaterhaterhaters.
ieeeehhhhh vieslelquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:28 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
ja nou werd ik dus ook nieuwsgierig.
maargoed.. hij viel mee, d.w.z. ik heb erger gezien
Uhuhquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:25 schreef Etcetera het volgende:
[..]
je maakt me nieuwsgierig
@MaJo: arme vader bedoel je zeker![]()
als iemand nou eens een uitleg geeft van wat er gebeurtquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:28 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
ja nou werd ik dus ook nieuwsgierig.
maargoed.. hij viel mee, d.w.z. ik heb erger gezien
ik kan er niet over meepratenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee we zijn gewoon TH hatersIk wil echt niemand bashen maar als ze zo gaan doen kunnen ze het krijgen
ik zeg niet dat het niet intens smerig isquote:
desnoods in spoilertagsquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Uhuh
Ik ben nu ook wel benieuwd maar aangezien ik nogal snel kokhals lijkt het me niet verstandig om te gaan kijken. Misschien een gekuisde beschrijving?
het eten van het bijproduct wat eten normaal gesproken oplevert.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Uhuh
Ik ben nu ook wel benieuwd maar aangezien ik nogal snel kokhals lijkt het me niet verstandig om te gaan kijken. Misschien een gekuisde beschrijving?
Iiiieeeeeehquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:32 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
het eten van het bijproduct wat eten normaal gesproken oplevert.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:32 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
tubgirl ís ook goorquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:34 schreef MaJo het volgende:
[..]
IiiieeeeeehNou ben ik benieuwd wat voor andere filmpjes je dan gezien hebt
Ik vond tubgirl al behoorlijk rank
Ik kon het niet beter beschrijven, ik heb het filmpje ook niet afgekeken maar ik hoorde wel dat er nog veel meer gebeurde.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:32 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Daar kreeg ik bijvoorbeeld meer kotsneigingen van.quote:
ik dacht dat goatse en tg hetzelfde warenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:40 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Daar kreeg ik bijvoorbeeld meer kotsneigingen van.
de goatse heb ik ook een keer in mn mail gehad van een collega.. die is nog wel een paar gradaties erger bijvoorbeeld.![]()
![]()
![]()
Ik hou je niet tegen een vergelijkend warenonderzoek te doen via googlequote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:43 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik dacht dat goatse en tg hetzelfde waren
Rooney schrikt van verjaardagcadeau.
Dat zijn nou grappen die ik kan waarderenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:43 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik dacht dat goatse en tg hetzelfde waren
Rooney schrikt van verjaardagcadeau.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |