LEES DIT NIET ALS JE HEROES NOG WIL GAAN VOLGENquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
Borrels daar beginnen nog wel es om 15:30, meestal kan je om 16:00 wel terecht. En bij wisselborrels kan je langs gaan en heel erg dronken worden, de vereniging betaalt. Ook als je geen lid bent van die verenigingquote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:44 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Tering... dat was een vroege borrel dan!
Onze bestuursborrels vorig jaar waren vooral 's avonds... en dan gingen de biertjes er ook wel in
Alias heb ik nog nooit gezienquote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:41 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Goeie reminder... ik moet de laatste aflevering van Alias Season 2 nog kijken, kwam er vanmiddag niet meer van. Maar eerst nog één of andere opdracht afmaken die morgenochtend ingeleverd moet worden....
Geen idee hoeveel ze er in Enschede langs krijgen, maar ook niet-besturen en passanten krijgen gratis bier. Gaan wel een paar fusten doorheen tijdens zo'n borrel geloof ikquote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:49 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Owh kijk, dat is hier niet. Over het algemeen wordt gewerkt met consumptiebonnen. Maar goed, het is natuurlijk afhankelijk van het aantal verenigingen dat langskomt. Ons nieuwe bestuur had zo'n 40 verenigingen op bezoek vanaf 20.00u , als je die allemaal gratis zuipen moet geven is de vereniging failliet
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
LEES DIT NIET ALS JE HEROES NOG WIL GAAN VOLGENIk vond 'm wel redelijk spannend eigenlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet ook nog wel welke conclusies ik trok uit die aflevering.
Ik vond aflevering 1 en 2 van het nieuwe seizoen erg goed. Maar misschien dat jij die dan ook niet zo leuk vindt.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
Kleinere/armere verenigingen (cultuurverenigingen met 30 leden, dat soort werk) betalen overigens niet alles zelf. Studieverenigingen wel, want van wat ik gehoord heb kan ik concluderen dat ze niet bepaald arm zijnquote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Geen idee hoeveel ze er in Enschede langs krijgen, maar ook niet-besturen en passanten krijgen gratis bier. Gaan wel een paar fusten doorheen tijdens zo'n borrel geloof ik
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:37 schreef MaJo het volgende:
En wie is het meetgroepje dan volgens jou? Ik ben zelf alleen bij de eerste meet geweest, daar waren Nem en Iamredleader ook bij + nog een man of 10. Daarna is er nog een meet geweest met een paar diverse mensen en is de meet laatst mislukt omdat er toen ook al gesuggereerd werd dat het steeds een vast clubje is. De enige die bij alle meets is geweest is nem, dus hoezo vaste club
Als de volgende keer nou wat meer mensen aanmelden dan kan het weer worden zoals de eerste keerOverigens is het wel wat hoogdrempeliger om het bij iemand thuis te organiseren, kan me voorstellen dat je dan niet komt. De volgende keer dus gewoon weer in een kroeg?
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:20 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Heehee
Weet je
Een spiegelende theepot is echt geweldig
Ik heb een enorme kin
en voorhoofd
enzo
Heej etcie!quote:
Je hebt weer zitten blowen he?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:28 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Heej etcie!
Achja, typisch 'metvriendinnenpret'
We hebben tien minuten in de theepot gestaard
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Je hebt weer zitten blowen he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |