En als je Trauma Center: Second Opinion zoekt a.u.b. in de winkel kopen omdat de maker (Atlus) dat gewoon verdient.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:50 schreef American_Nightmare het volgende:
Hup allemaal hierheen [CENTRAAL] Wii Games Ruil/Verkoop Topic - Deel 1- om spellen te ruilen / verkopen! Ik zoek brain academy nog!
De opvolger van Trauma Center voor de Wii schijnt ook een co-op modus te hebben en het zou allemaal net iets pittiger zijn dan ervoor. Ben dus ook wel benieuwd naar het nieuwe deel.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:54 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
En als je Trauma Center: Second Opinion zoekt a.u.b. in de winkel kopen omdat de maker (Atlus) dat gewoon verdient.Atlus
Trauma Center
TOP SPEL!
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 18:00 schreef Shazbot het volgende:
[..]
De opvolger van Trauma Center voor de Wii schijnt ook een co-op modus te hebben en het zou allemaal net iets pittiger zijn dan ervoor. Ben dus ook wel benieuwd naar het nieuwe deel.
Wow weet je waar er meer van zijn> orkest muziek pwnt tha shizzle je weetzzorgsquote:Op donderdag 18 oktober 2007 18:18 schreef Xrenity het volgende:
Mario Galaxy GOTY.
Muziek!
http://wii.com/jp/article(...)ml#id=cv_mg-3-02-egg
http://www.gamersyde.com/stream_4978_en.html
Gewoon beide, Galaxy 2007 en Brawl 2008quote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:41 schreef PastoorPeter het volgende:
Hmm. Brawl goty of Galaxy goty..
tvp.
Oja, waar ook, even vergeten, excuses.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:05 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Gewoon beide, Galaxy 2007 en Brawl 2008![]()
Die zijn ook regiogebonden. En de genoemde freeloader werkt niet meer sinds firmware 3.0quote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:32 schreef athlonkmf het volgende:
Normale wii-games kunnen alleen in de juiste regio worden afgespeeld. Maar hoe zit het nou met gamecube-games? Zijn ze ook regiogebonden? Ik kan namelijk een setje US-games voor een redelijke prijs krijgen, maar als ze niet te spelen zijn op m'n europese wii....
quote:
Okami for the Wii. It’s true.
October 18, 2007
So by now you must have heard that the long-rumored Wii version of the 2006 Game Of The Year ‘Okami’ is finally a reality. In accordance with our tradition of only working on games we’d like to play, we’re proud to announce that we are taking after Clover Studio to bring this incredible game to the platform it was always meant to be on in the first place.
A second team here at Ready At Dawn is hard at work making this happen. Imagine controling the celestial brush with your Wii-mote… Can’t wait to show it to everyone. Stay tuned.
Als je capcom gewoon mailed en het uitlegt met een foto en zo erbij zullen ze hem wel replacen. Kan het altijd proberen.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 23:58 schreef Konijnenjager het volgende:
W00t Okami wordt dus zoiezo een must buy (en helemaal voor mensen die ook van Zelda houden).
Best vervelend trouwens: mijn (netjes in de winkel gekochte) versie van RE4 is naar de tyfus. Na hem nonstop in mn Wii gehad te hebben, stopte ik hem vorige week voor het eerst in het hoesje... waar nog lijmrestant bleek in te zitten... Disc kapot... Koop alle spellen voor de wii (heb er nu 8 ofzo) legaal, maar door dit soort dingen zou ik er haast een modchip injassen.
(Volgens mij geldt garantie niet voor dit soort dingen, maar is er een mogelijkheid om spel+bon tegen extra betaling te ruilen voor een nieuwe disk ofzo?). Ik denk niet dat ik nogmaals E40 ga lappen voor het spel, hoe meesterlijk het ook wel niet is. Anders maar wachten tot ie voor 2 tientjes in de budgetbak gaat ofzo (neem aan dat je met een andere disc wel nog steeds zelfde savegame kan spelen?)
Kreeg allerlei hoge cijfers in de media en schijnt behoorlijk op Zelda te lijkenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 11:01 schreef __Saviour__ het volgende:
ff wat filmpjes bekeken van okami. De grafische stijl is zeker wel gaaf. Maar hoe is de gameplay?
Hij heeft ook wel een punt, maar hij vergeet 1 belangrijk punt: ontwikkelaars zijn pas erg laat begonnen met het ontwikkelen voor de Wii. In het begin waren er maar een paar 3rd party games die echt voor de Wii waren (vooral Ubisoft heeft daar erg veel geld mee verdiend) maar die games moesten snel af omdat ze de launch wilden halen en waren dus niet altijd even goed. Toen bleek dat de Wii een succes was gingen andere 3rd party developers ontwikkelen voor de Wii en wilden daar dus ook zo snel mogelijk games voor uitbrengen wat resulteerde in waardeloze ports of simpele spellen die enkel "Waggle controls" hadden die vaak nog eens slecht waren uitgewerkt. Binnenkort komen dan ook de eerste 3rd party games uit die helemaal van de grond af aan voor de Wii zijn gemaakt en waar ook de tijd voor is genomen om te ontwikkelen zoals RE: UC, Zack & Wiki en RRR2 (die ook jaquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 12:36 schreef Cyberia18 het volgende:
Why the Wii is overrated
Hij heeft een punt, maar goed het is wachten tot volgend jaar. Aangezien de PS3 dan op volle sterkte is en er dan sprake is van een echte strijd onderling
12 november.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 13:02 schreef _GdR_ het volgende:
wanneer wordt galaxy in usa gereleased?
tevens tvp
idd is ook voor het eerst jaquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 13:06 schreef Xrenity het volgende:
[..]
12 november.
Europa 16 november
Due scheelt geen reet. Eindelijk.
op dit moment zijn er idd te weinig Wii spellen maar ik denk dat hij er toch wel een beetje naast zit. De DS is ook succesvol gebleken ondanks de graphics. En nu zien de ontwikkelaars pas hoe groot de markt van de Wii is/wordt dus ik denk dat de Wii het nog wel een tijdje gaat volhouden qua verkopenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 12:36 schreef Cyberia18 het volgende:
Why the Wii is overrated
Hij heeft een punt, maar goed het is wachten tot volgend jaar. Aangezien de PS3 dan op volle sterkte is en er dan sprake is van een echte strijd onderling
1: Analistenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 12:36 schreef Cyberia18 het volgende:
Why the Wii is overrated
Nou ja SSBB ziet pas begin 2008 het daglicht hier niet? Dus ja de Wii line-up is helemaal niet zo goed als jij hier doet geloven. Metroid Prime 3 en Mario Galaxy (quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 13:41 schreef Shazbot het volgende:
[..]
3: Zowel de Wii als PS3 hebben , in vergelijking met de Xbox360 (die al langer uit is), nog niet super veel goede titels. Voor de Wii komen de komende maanden er heel wat uit, voor de PS3 duurt dat nog iets langer (pas begin 2008 komt hij op stoom).
Het is ook mijn absolute favoriet op dit moment.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:46 schreef Ruzbeh het volgende:
Trauma Center: Second Opinion is echt een TOPSPEL!Zwaar underrated omdat er zoveel reviewers zijn die er niks van bakken zodat ze gefrustreerd raken (en dus het spel een lagere score geven).
Da's wel raar ja. Zo raken ze die oude voorraad spellen echt nooit kwijt.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 18:29 schreef Ruzbeh het volgende:
Waarom zijn Gamecube spellen nog steeds zo fucking duur.
Fire Emblem is nog steeds 55 euro.
Ik heb echt zin om gelijk een bomaanslag te plegen over dit soort shit. Het kan gewoon niet, klaar.
Ik probeer dus eerst alles S-rank te krijgen in Easy maar zelfs dat lukt niet.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:04 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Het is ook mijn absolute favoriet op dit moment.
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 13:24 schreef MMaRsu het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=M-scnm2KXAk&mode=related&search=
Omdat het nog niet uit is. Het enige wat je daar kunt posten is 'omg ik wacht zo erg op deze game he!'quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 13:24 schreef MMaRsu het volgende:
Waarom is er in godsnaam nog geen apart topic voor SMG?
http://www.youtube.com/watch?v=M-scnm2KXAk&mode=related&search=
Yep, SSBB komt pas begin 2008. Maar MP3 en Mario Galaxy zijn toch voor mij een klasse appart. De enige titel op de Xbox360 die daar bij in de buurt komt voor mij is is Mass Effect. Bioware games zijn gewoon altijd goed, dus dat wordt gewoon een echte topper. Ratchet & Clank voor de PS3 zal ook zeker een AA(A) titel worden, maar van Uncharted ben ik toch niet zeker. Het ziet er mooi uit allemaal, maar op de een of andere lijkt het me toch niet helemaal. Vergeet ook niet dat de platform Mario games altijd een echte systemseller zijn geweest. Maarja aangezien al deze games, behalve MP3, nog niet uitzijn is het altijd effe afwachten of dat het allemaal wel zulke toppers worden.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 16:36 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Nou ja SSBB ziet pas begin 2008 het daglicht hier niet? Dus ja de Wii line-up is helemaal niet zo goed als jij hier doet geloven. Metroid Prime 3 en Mario Galaxy () zijn de echte AAA titels. Voor de PS3 is dat Uncharted en Ratchet & Clank.
Voor de rest zitten er allemaal 'aardige' titels tussen voor beide consoles zoals Foklore, Eye of Judgement, RE en Zack & Wikki o.a. Geen toppers dus. Maar die van de 360 is voor dit najaar toch een klasse apart ja.
Jij niet maar 1UP welquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 14:54 schreef Shazbot het volgende:
[..]
Ratchet & Clank voor de PS3 zal ook zeker een AA(A) titel worden, maar van Uncharted ben ik toch niet zeker. Het ziet er mooi uit allemaal, maar op de een of andere lijkt het me toch niet helemaal. Vergeet ook
Laten we eerlijk zijn, er is veel media voor die game nu en over een krappe maand is het alweer zo verquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 13:44 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Omdat het nog niet uit is. Het enige wat je daar kunt posten is 'omg ik wacht zo erg op deze game he!'
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 15:29 schreef De_Brandweer het volgende:
heeeuj kheb metroid prime maarja mij zie je hier dus een paar dagen niet meer kankerhard spelen tot diep in de ochtend (snachts al stoppen is voor mietjes)
wat metroid prime? Dat eerste cubedeel of je bedoelt corruption? of je bedoelt super metroid van de VC?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 15:29 schreef De_Brandweer het volgende:
heeeuj kheb metroid prime maarja mij zie je hier dus een paar dagen niet meer kankerhard spelen tot diep in de ochtend (snachts al stoppen is voor mietjes)
Ik heb in easy overal S voor. De xtreme levels kom ik gewoon niet door, ik denk dat ik dat nooit ga redden...quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:43 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Ik probeer dus eerst alles S-rank te krijgen in Easy maar zelfs dat lukt niet.Ik heb inmiddels heel veel S-ranking maar sommige krijg ik echt niet meer dan A-ranking, ook al is het helemaal perfect.
Zoals bij wanneer je op Reuben opereert (wanneer je GUILT voor het eerst in Triti vorm tegenkomt).
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 18:49 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik heb in easy overal S voor.
Nintendo is nog nooit goed geweest in afprijzen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 18:29 schreef Ruzbeh het volgende:
Waarom zijn Gamecube spellen nog steeds zo fucking duur.
Fire Emblem is nog steeds 55 euro.
Ik heb echt zin om gelijk een bomaanslag te plegen over dit soort shit. Het kan gewoon niet, klaar.
Wat dacht je van nieuwe trailers bespreken enzo?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 13:44 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Omdat het nog niet uit is. Het enige wat je daar kunt posten is 'omg ik wacht zo erg op deze game he!'
What a bitch..!!!quote:
ga toch ergens anders trollen ofzo.quote:
Haha, goed bezigquote:Op zondag 21 oktober 2007 10:53 schreef Mex_ het volgende:
Gister een Wii gekocht bij de Mediamarkt, Mario Party 8 en Brain Academy erbij. Meteen maar online Wii Play besteld omdat hier in Eindhoven nergens meer controllers te krijgen zijn. Gister is het eerste glas (wat op tafel stond) al gesneuveld
Nou ik zou zeggen koop m.quote:Op zondag 21 oktober 2007 11:38 schreef De_Brandweer het volgende:
boh hoe vet is metroid kheb der al een paar uurtje opzitten maarja dit is echt de eerste must buy voor de wii. het mocht tijd worden.
quote:Op zondag 21 oktober 2007 14:44 schreef De_Brandweer het volgende:
ze hebben em overal al hoor. maar omdat jullie te autistisch zijn om te vragen aan de verkoper of dat ze em al binnen hebben kenne jullie niet spelen. whehhehe pwnd wie une autistische noobs.
kheb gewoon bij eplaza hier gehaald hoor dus lijkt me dat ze em overal bij eplaza wel hebben tochquote:Op zondag 21 oktober 2007 14:50 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze hem alleen in jouw zaakje al.
Nintendo games komen toch elke woensdag binnen bij de retailers? Dus dat zou in het geval van MP:Corruption aanstaande woensdag de 24ste moeten zijn. Maar je hebt hem al? Proof?quote:Op zondag 21 oktober 2007 14:54 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
kheb gewoon bij eplaza hier gehaald hoor dus lijkt me dat ze em overal bij eplaza wel hebben toch
Serieus? Behoorlijk matigquote:Op zondag 21 oktober 2007 15:50 schreef Hansch het volgende:
download je Super Metroid.. zitten er duitse schermteksten bij
maar gelukkig is het alleen aan het begin
Dit schijnt ook in de originele versie te zitten. Lang leve localisatiequote:Op zondag 21 oktober 2007 16:45 schreef Hansch het volgende:
naja ik zei schermteksten maar ik bedoelde de engelse schermteksten bij intro worden ondertitelt in het duits of frans, en dat kan niet uitgezet worden
maar het is alleen ondertitelt bij de intro. verder in het spel heb je er gelukkig geen last van.
Je vorige trollposts waren leukerquote:Op zondag 21 oktober 2007 23:09 schreef De_Brandweer het volgende:
ja het zit ook in het origineel echt jammer maarja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |