De wiki pagina is gefixt...quote:Op woensdag 17 oktober 2007 01:05 schreef Teije het volgende:
iemand heeft de wiki OP omzeep geholpen, kan de gene die het vorgen topic heeft gestart deze even fixen.
Ben benieuwd.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 08:17 schreef thaWarhead het volgende:
Straks weer ff nieuwe halen.
heb je daar een fototje van?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 10:02 schreef PAA-053 het volgende:
Gisteren neppe All-stars gehaald bij de Action![]()
¤3,98![]()
Ideaal voor tijdens het stappen of anderszins afraggen![]()
welke size zoek je?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 16:49 schreef Fezie het volgende:
Nog iemand Barfs of De La Lows te koop?![]()
10.quote:
Voor mij hetzelfde, sommigen gaan een half maatje omhoog.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:56 schreef Noddie het volgende:
hoe vallen P-rods tov nike dunk low SB's??
britian enschede heb ze ook nog welquote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:47 schreef morgane het volgende:
Meeeeeeh m'n dc's zijn te kleindan maar weer terugsturen en andere zoeken
![]()
Die vans zag ik opvakantie ook in barcelona liggen,alleen had iktoen net wat gekocht. Daar waren zetrouwens maar een euro of 60quote:Op woensdag 17 oktober 2007 13:29 schreef berent het volgende:
Weer eens heerschende MJ Vans op ebay, helaasch niet mijn maat
http://cgi.ebay.com/VANS-(...)QQrdZ1QQcmdZViewItem
http://cgi.ebay.com/RARE-(...)QQrdZ1QQcmdZViewItem
http://cgi.ebay.com/MARC-(...)QQrdZ1QQcmdZViewItem
Het ontwerp is mooi, ik hou alleen niet van die slip-ons. MJ maakt wel veel voor Vans trouwens, komt vast wel weer wat leuks voorbij binnenkort.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 13:29 schreef berent het volgende:
Weer eens heerschende MJ Vans op ebay, helaasch niet mijn maat
http://cgi.ebay.com/VANS-(...)QQrdZ1QQcmdZViewItem
http://cgi.ebay.com/RARE-(...)QQrdZ1QQcmdZViewItem
http://cgi.ebay.com/MARC-(...)QQrdZ1QQcmdZViewItem
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:10 schreef morgane het volgende:
En laat ik die nou hebbenerg gave Nikes daar
![]()
Nog van plan ze te verkopen?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:20 schreef Noddie het volgende:
en toen waren het er 2:
[ afbeelding ]
(en dat voor 75 euro)
Meerprijs?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:17 schreef thaWarhead het volgende:
Left is de enige Nike SB dealer in Rotterdam, weet alleen niet zeker of ze die twee nog hebben liggen (wat oudere colorways) Ze kunnen ze wel voor je bestellen.
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 07:51 schreef morgane het volgende:
[ afbeelding ]
zo, meteen mijn toekomstige aanwinst weer ff neerplantenhet was het laatste paar, want ze hebben 'm nu van de site gehaald
gewoon bij Large, maar ze hebben alleen nog maar maat 38. Als je die wil hebben moet je even wachten tot ik 'm weer terug gestuurd heb want ik had de laatstequote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:33 schreef saaw het volgende:
[..]waar heb je die vandaan? ik zoek ze al zo lang
Ik heb ze gewoon met platte veters.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 07:43 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Ik krijg binnenkort mijn nike tweeds:
[ afbeelding ]
Misschien beetje ver weg, maar in Enschede hebben ze ze vol opquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:56 schreef saaw het volgende:
iemand een idee waar in amsterdam ik Adidas Attitude HI voor dames kan vinden?
Antwerpen:quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 13:44 schreef _Surface het volgende:
Weet er iemand adressen in België waar je die speciale Nikes enzo met felle kleurtjes kan kopen? Ik vind online schoenen kopen net een té groot risico...
Bedankt!quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 14:18 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Antwerpen:
Avenue
Lockwood
Fish & Chips (als je geluk hebt hebben ze wat tofs)
en er zit nog een zaakje als je de Meir op komt (station in je rug) meteen links waarvan ik de naam niet weet.
Mechelen:
808 Sneakershop
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 12:31 schreef Luie-princes het volgende:
[..]
Ik heb ze gewoon met platte veters.
Die witte heb ik een tijdje geleden bij de online shop van ben-g besteld.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:13 schreef Biefstuk het volgende:
Kent iemand een shop in Rotterdam die deze schoenen heeft:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
stuur naar mij!quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 10:07 schreef morgane het volgende:
[..]
gewoon bij Large, maar ze hebben alleen nog maar maat 38. Als je die wil hebben moet je even wachten tot ik 'm weer terug gestuurd heb want ik had de laatsteik baal echt joh, ze zijn echt gaaf!
ach is maar wat je gewend bent, ik vind het redelijk normaal dat er altijd wat locals/spijbelaars (you name it) in een skateshop naar een videootje zitten te kijken..quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:11 schreef Biefstuk het volgende:
Vorige keer dat ik bij Left was was het echt zo'n chill out honk voor die gasten. Stonden me allemaal zo aan te kijken van huh?? wat moet die hier
Uit de notes blijkt dat de desbetreffende user tot 5 keer toe hetzelfde linkje postte en dan op een spammerige manier. Verder kijken we altijd naar de registratiedatum. De ervaring leert dat mensen speciaal registreren om te spammen. Die moeten gewoon opzouten van FOK!. User heeft inmiddels een ban.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:09 schreef Chrishop het volgende:
Spam? vraag me af wat je hier in dit topic kunt spammen.
160quote:Op zondag 21 oktober 2007 15:34 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Daar heb je dan een aardige prijs voor betaald, niet?
zo vink ze vies lelijk maar onder ene broek aan zijn ze wel vet iddquote:Op zondag 21 oktober 2007 15:45 schreef Fcuker het volgende:
[ afbeelding ]
2 maanden geleden gekocht, wou het ff melden:P
160 euro.quote:Op zondag 21 oktober 2007 17:24 schreef HenkBenzinetank het volgende:
160? Waar?
Aangezien die brazil dingen bijna altijd voor 400+ gaan.. Weet je zeker dat ze legit zijn?
bedankt voor het meldenquote:Op zondag 21 oktober 2007 15:45 schreef Fcuker het volgende:
[ afbeelding ]
2 maanden geleden gekocht, wou het ff melden:P
Denk niet dat je dan naar concrete moet.quote:Op maandag 22 oktober 2007 16:58 schreef morgane het volgende:
Thanks, ziet er goed uit op de site iig! Hebben ze ook nog wel eens leuke aanbiedingen?
Ben op zoek naar nieuwe sneakers, zoiets als die DC's die ik terug heb gestuurd maar dan misschien iets minder breed...dan kom ik al snel uit op Nike ofzo. Weet iemand waar ik ergens highs of mids kan krijgen voor een leuk prijsje? Mag ook gewoon een oud model zijn ofzo. Wil er max. rond de 50 euro aan uitgeven, dus ik moet 't van de aanbiedingen hebben denk ik.
Haha das duidelijkquote:Op maandag 22 oktober 2007 17:25 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Denk niet dat je dan naar concrete moet.
prachtigquote:Op maandag 22 oktober 2007 17:33 schreef Sapstengel het volgende:
Sinds vorige week woensdag:
[ afbeelding ].
Awesome, waar gehaald?quote:Op maandag 22 oktober 2007 19:21 schreef d4nny18 het volgende:
deze heb ik vorrig weekend aangeschafd
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dankje.. eens kijken hoe ik daar terecht ga komen..quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:32 schreef thaWarhead het volgende:
@Frank07: ZIjn alleen te koop geweest bij TOMS en Ben-G in Amsterdam en Frisco in Arnhem, die laatste heeft als het goed is nog wat paartjes staan.
Thanks!quote:Op maandag 22 oktober 2007 20:47 schreef jovink het volgende:
netjes danny!
@ morgane je moet in den haag in het strataje van funky house wezen stuk of 4/5 skate/schoenen winkeltjes.
deze zijn gevaarlijkquote:Op maandag 22 oktober 2007 19:21 schreef d4nny18 het volgende:
deze heb ik vorrig weekend aangeschafd
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vet, thanksquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 13:13 schreef thaWarhead het volgende:
Hardcore heeft een winkel in Scheveningen (die gasten van Skatestore.nl)
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:42 schreef KneusTeun het volgende:
[ afbeelding ]
Kzag ze in een blad staan en weet niet wat ik ervan moet vinden.ergens spuuglelijk maar het idee is wel grappig.
Jah het is net een naschoolse opvang of een idd een chill winkel voor mensen zonder een baan enzo :p.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:11 schreef Biefstuk het volgende:
Vorige keer dat ik bij Left was was het echt zo'n chill out honk voor die gasten. Stonden me allemaal zo aan te kijken van huh?? wat moet die hier
Ja bedoel natuurlijk niet echt in mn recht staan doel meer op ¤220 lijkt me aan de hoge kant ga ik niet voor díé schoen betalen. Vraag me dus verder gewoon af of ¤220 een normale prijs is of dat iemand hoopt dattie flink binnenloopt.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:31 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Als je het teveel vindt, betaal je toch niet? Daar heeft in je recht staan toch niks mee te maken
leuke woordspeling in een sneaker topicquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:59 schreef Chrishop het volgende:
[..]
of dat iemand hoopt dattie flink binnenloopt.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:50 schreef jovink het volgende:
[..]
leuke woordspeling in een sneaker topic
220 is wel een beetje veel ja, ik had ze voor ongeveer 155 euro, retail + shipping. Laatst ging nog een paar weg voor 500 USDquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:24 schreef Chrishop het volgende:
¤220 voor laser blue am90 vind ik een beetje te gek, ben niet zo into prijzen voor schoenen maar ik neem aan dat ik in mn recht sta?
Sneakerfreaker forum.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:49 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
220 is wel een beetje veel ja, ik had ze voor ongeveer 155 euro, retail + shipping. Laatst ging nog een paar weg voor 500 USD![]()
Waar heb je ze gezien voor 220?
dat is wel veel ja, zelfs Hawk and Hunter vraagt 210 + shipping. Ik heb ook zo'n gevoel dat ze later overal kan kopen, aangezien er ook halve maten verkrijgbaar zijn.quote:
Met je kankerpantoffels gek, wtfsquote:Op woensdag 24 oktober 2007 13:24 schreef seto het volgende:
Mijn Bics zijn er
[ afbeelding ]
Mijn uitpuilend schoenenrek, inclusief zieke pantoffel-heat.
deze?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:13 schreef morgane het volgende:
Ik heb zwarte monsterpoot-sloffen met klauwen![]()
Heeft iemand een pic van die Albert Heijn AM1's trouwens? ben toch wel benieuwd. Kwam ze in een oud topic tegen, maar stond geen pic bij.
Die staat op een andere plank, bewaar ik al mijn laces enzo inquote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:27 schreef SHOOOTO het volgende:
seto: waar is je F&F SBTG box gebleven?
wat een luxe!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:34 schreef seto het volgende:
[..]
Die staat op een andere plank, bewaar ik al mijn laces enzo in
Zieke peacocks , die wil ik ookquote:Op woensdag 24 oktober 2007 13:24 schreef seto het volgende:
Mijn Bics zijn er
[ afbeelding ]
Mijn uitpuilend schoenenrek, inclusief zieke pantoffel-heat.
Outlet Roermond voor 55 euroquote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:54 schreef MFPascal het volgende:
Dude, Shooto, dope. Waar opgepikt?
helaasss.. heb ff gemaild maar ze waren opquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:32 schreef thaWarhead het volgende:
@Frank07: ZIjn alleen te koop geweest bij TOMS en Ben-G in Amsterdam en Frisco in Arnhem, die laatste heeft als het goed is nog wat paartjes staan.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 13:17 schreef Fcuker het volgende:
[..]
deze zijn gevaarlijk![]()
Waar heb je ze gehaald?![]()
dat zijn geen peacocks verdammoo dat zijn linoliumsquote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:22 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
helemaal rechtsboven op de bovenste plank
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 17:47 schreef thaWarhead het volgende:
T-Shu in Eindhoven, en 100% Skateshop voor je SB's.
Huh.. Waar de fuck zijn die.. (behalve t-shu)quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 17:40 schreef jovink het volgende:
wat dacht je van skip eindhoven?
dat kan heul niet want dat is lif neuken slowchat al @#$()-quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:11 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Ik wou even zeggen dat dit een van de leukste sc op fok is![]()
![]()
![]()
Geen geld. Roermond, en dan zit je hier in Alkmaar.quote:
geen 10.5, wel een 8, 9, 10, 12 en 13 (in het zwart dan). In het bruin en Khaki ligt er nog wat in 11.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:07 schreef MFPascal het volgende:
[..]
Geen geld. Roermond, en dan zit je hier in Alkmaar.Hoe zit het met de maten? Of weet je dat niet meer? Ik = 10,5.
Oei die kunnen het best wel eens zijn jaquote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:34 schreef SHOOOTO het volgende:
dit is mijn kloon, jovink(lekker onbeschoft toch..)
[..]
deze?
[ afbeelding ]
Moet me er helaas bij aansluiten, errrrug foutquote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:15 schreef HAL9000S het volgende:
Eigenlijk te fout maar ik kon ze niet laten liggen...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kom maar met die reacties
Idem, Tom net ff gemailed,quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:35 schreef Sapstengel het volgende:
Morgen deze ophalen:
[ afbeelding ].
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 01:01 schreef Chrishop het volgende:
Jammer van het model maar idee is tan2 ill ouwe.
[..]
Idem, Tom net ff gemailed,.
Erg onduidelijke foto's, maar ik denk het wel. Medicoms zijn niiiiiice.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 03:14 schreef berent het volgende:
http://i234.photobucket.com/albums/ee156/sneakapimp/DSCN4419.jpg
http://i234.photobucket.com/albums/ee156/sneakapimp/DSCN4421.jpg
http://i234.photobucket.com/albums/ee156/sneakapimp/DSCN4423.jpg
http://i234.photobucket.com/albums/ee156/sneakapimp/DSCN4422.jpg
http://i234.photobucket.com/albums/ee156/sneakapimp/DSCN4424.jpg
http://i234.photobucket.com/albums/ee156/sneakapimp/DSCN4427.jpg
legit?
kvind ze best te doenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:15 schreef HAL9000S het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Meeeh, doorvoor ga ik geen 6 uur in de trein wegkwijnen. Geen andere manier (naast bijv E-bay) om aan dat modelletje te komen, in eht zwart?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:56 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
geen 10.5, wel een 8, 9, 10, 12 en 13 (in het zwart dan). In het bruin en Khaki ligt er nog wat in 11.
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:35 schreef Sapstengel het volgende:
Morgen deze ophalen:
[ afbeelding ].
Niemandquote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:21 schreef Slappy het volgende:
Ja maar omdat er stond Adidas NRTN Skate 44 2/3 UK 10
Dacht ik dat het maat 44 was :s
Ik had ze al zien staan ja, best wel dopequote:Op vrijdag 26 oktober 2007 23:41 schreef thaWarhead het volgende:
Vandaag gescoord bij 24/7:
[ afbeelding ]
ik vind ze gruwelijk. echt masterdistaster prachtig.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:15 schreef HAL9000S het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooie!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 21:20 schreef morgane het volgende:
[ afbeelding ]
Mine mine mine!maar 40,- (i.p.v. 84,95!) bij Hardcore Skatestore in Scheveningen. Dus erg bedankt voor de tip Warhead!!
![]()
woar hejje die gehaald?quote:
Ik durf je niet aan te sprekenquote:Op maandag 29 oktober 2007 12:42 schreef morgane het volgende:
[..]
Thanksben heeeul blij enzo, vooral voor die prijs
(enne, zeg nou es hoi op school!
)
Bij Woei. http://www.woei-online.nl .quote:
Ah joh zeikwijf :p..quote:Op maandag 29 oktober 2007 17:59 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
yeah! Blijf het jammer vinden dat het niet de ekte blauwe tron glow heeft
Even een picca van mijzelf:quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:35 schreef Sapstengel het volgende:
Morgen deze ophalen:
[ afbeelding ].
Ze zijn wel iets dunner dan een normale tong en voelen idd iets slapper aan.quote:Op maandag 29 oktober 2007 19:54 schreef jovink het volgende:
diek tong ziet er een beetje slapjes uit is dat correct? verder vette schoen
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 17:24 schreef Huppelei het volgende:
Is het mogelijk om helemaal blanko sneakers te krijgen? Helemaal wit dus. Zodat je ze zelf kan betekenen/verfen ofzo?
en je liet er niet ff eentje apart zetten?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:03 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
kutkutkutkut, ik vandaag om 11 uur voor woei voor die am1 huf, heeft die er maar een paar te koop![]()
en ik had hem gister gebeld en toen had die nog wel 3 x mijn maat
ja dat vroeg ik dus nog aan hem en toen zei die dat ik als ik er om 11 uur was dat er toch nog wel een maat 9 over was, niet dusquote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:16 schreef frank07 het volgende:
[..]
en je liet er niet ff eentje apart zetten?
Bolle Tim was maandag bij Woei al om te checken of ie ze niet al hadquote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:03 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
kutkutkutkut, ik vandaag om 11 uur voor woei voor die am1 huf, heeft die er maar een paar te koop![]()
en ik had hem gister gebeld en toen had die nog wel 3 x mijn maat
ow ok tnxquote:Op woensdag 31 oktober 2007 11:22 schreef thaWarhead het volgende:
F&F's zijn gewone SBTG's die nog in het magazijn lagen. Zitten lacelocks bij en een andere doos. SBTG's beginnen meestal rond de 300 dollar.
Ja adidas color ofzo heb je dus, maar bij de Sneakers hebben ze nu ook witte nikes voor 45 euro ong. Adidas color zijn tamelijk duur geloof ik, maar mss op e-bay/marktplaats voor een lager prijsje te koop.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 17:24 schreef Huppelei het volgende:
Is het mogelijk om helemaal blanko sneakers te krijgen? Helemaal wit dus. Zodat je ze zelf kan betekenen/verfen ofzo?
Leuke pantoffels.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 11:46 schreef Lyzio het volgende:
Vorige week deze opgehaald bij de Foot Locker in Hasselt.
[ afbeelding ]
Overigens een mooie stad om te winkelen, Hasselt.
Thanksquote:
Ik gebruik dit topic een beetje om te kijken wat er allemaal is.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 15:23 schreef SHOOOTO het volgende:
wat zoek je, neem eens een kijkje bij Frisco, 24/7, Outlawz, Boardlords, Deluxe. Ik kan wel pics gaan droppen, maar uiteindelijk moet je toch zelf beslissen.
Tuurlijk, alleen hebben de mensen het hier over een ander soort sneakers dan die ik vol trots gekocht heb en dacht mee te kunnen pronken hierzoquote:Op woensdag 31 oktober 2007 19:51 schreef sjeppert het volgende:
hoezo? je staat toch wel achter je aankoop
Lekker boeiend, gewoon dragen wat je zelf leuk vindt. Niet iedereen begint zijn collectie/obsessie met sneakers van $200+.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 19:55 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Tuurlijk, alleen hebben de mensen het hier over een ander soort sneakers dan die ik vol trots gekocht heb en dacht mee te kunnen pronken hierzo
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 20:18 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Hoe duurder je sneakers, hoe langer je penis.
vind je het belangrijk wat wij ervan vinden? Jij vindt ze toch dope anders had je ze niet gekocht of wel?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 19:47 schreef Lyzio het volgende:
Sta volgens mij een beetje voor aap met m'n Lacoste sneakers als ik zie wat er al allemaal voorbij is gekomen inclusief prijzenDie van mij waren ¤89.99, da's niks vergeleken met wat hier betaald wordt voor sneakers. I feel stupid
Wat jij aanhaalt gaat dieper dan je wellicht zult denken. Het hele "wat vinden anderen ervan" speelt wel degelijk een rol. Bij alles, zowel in real life als hier op een forum. Als het je echt geen drol zou interesseren wat anderen van je kledij (of van wat dan ook) zouden vinden had dit topic niet zo vol gestaan. Evenals het merendeel in LIF. Het is een soort gelukzalig gevoel, een verheven gevoel if you wish als je positieve reply van anderen krijgt op jouw bezittingen, in dit geval sneakersquote:Op woensdag 31 oktober 2007 20:29 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
vind je het belangrijk wat wij ervan vinden? Jij vindt ze toch dope anders had je ze niet gekocht of wel?
ik heb een paar sneakers van 30 euro en ben er ook blij mee![]()
Als ik mooie sneakers goedkoop weet te scoren ben ik er misschien nog wel meer content mee.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 20:29 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
vind je het belangrijk wat wij ervan vinden? Jij vindt ze toch dope anders had je ze niet gekocht of wel?
ik heb een paar sneakers van 30 euro en ben er ook blij mee![]()
ik koop alleen sneakers omdat ik ze mooi vind en daar gaat het toch om of niet?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 20:40 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Wat jij aanhaalt gaat dieper dan je wellicht zult denken. Het hele "wat vinden anderen ervan" speelt wel degelijk een rol. Bij alles, zowel in real life als hier op een forum. Als het je echt geen drol zou interesseren wat anderen van je kledij (of van wat dan ook) zouden vinden had dit topic niet zo vol gestaan. Evenals het merendeel in LIF. Het is een soort gelukzalig gevoel, een verheven gevoel if you wish als je positieve reply van anderen krijgt op jouw bezittingen, in dit geval sneakers
Niet dat ik dit stukje nu schrijf omtrend mijn sneakers, maar gewoon in het algemeen.
Damn dat zij noddie dus ook al jaah ik vind die blauwe wel dik maja 110quote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:21 schreef SHOOOTO het volgende:
^^ja, beetje overpriced, na 2x dragen kan je ze weggooien (heb ik gehoord)
jovink: ja, ik durf daar mijn fit niet te posten..
Wil je dat echt?quote:Op donderdag 1 november 2007 10:41 schreef Frenkel het volgende:
Iemand enig idee waar (in Nederland) je deze Nike's kan halen!?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.globetrotter.de/de/shop/detail.php?mod_nr=ns_49701>ID=57282fb0ef6e0cac470d34019ef7fb7b
En bezorgd:quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 17:34 schreef Noddie het volgende:
@ sapstengel: je de la lows zijn onderweg![]()
iemand?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:13 schreef kevne het volgende:
[ afbeelding ]
weet iemand waar deze te koop zijn (deze kleur, in Amsterdam)?
ik heb ze alleen nog gezien in het rood en zwart/wit
b.v.d
tevens tvp
Nouja, dat hele old skool gebeuren (begrijp me niet verkeerd, ik kan me voorstellen dat je er van houdt) is mij kwa model wat te plomp en de kleuren zijn te overdadig. Gewone egale sneakers in de trant van Lacoste of K-Swiss vind ik mooi. Ja, dat zal in de oren van sneakpro's wel heel mainstream klinkenquote:Op vrijdag 2 november 2007 22:41 schreef SHOOOTO het volgende:
^^het is maar een kleine selectie wat je hier ziet. Wat voor sneakers zie je dan graag of vind je mooi?
Ik krijg ze maandag ook beide binnen.quote:Op vrijdag 2 november 2007 19:00 schreef berent het volgende:
Zo, net ook maar de andere kleur van het Toothpaste pack gekocht. Heb ik straks lekker 2 tandenborstels.
wat is jouw msn?quote:Op zaterdag 3 november 2007 11:40 schreef morgane het volgende:
Ik vind die nieuwe Oddity's wel suuuupervet voor een meisje hoor!!![]()
Retail ligt meestal rond de 110/120.quote:Op zaterdag 3 november 2007 10:51 schreef jovink het volgende:
Nike Air Trainer 1
wat zullen ze ongeveer gaan kosten?
wordt dat ebay of ook nl?quote:Op zaterdag 3 november 2007 11:57 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Retail ligt meestal rond de 110/120.
Uuuh op moment niksquote:Op vrijdag 2 november 2007 22:02 schreef jovink het volgende:
@ jeltos zeg maar wanneer je weer wat in de aanbieding hebt
naja niet mainstream ligt er net aan welke merken je houdquote:Op vrijdag 2 november 2007 22:49 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Nouja, dat hele old skool gebeuren (begrijp me niet verkeerd, ik kan me voorstellen dat je er van houdt) is mij kwa model wat te plomp en de kleuren zijn te overdadig. Gewone egale sneakers in de trant van Lacoste of K-Swiss vind ik mooi. Ja, dat zal in de oren van sneakpro's wel heel mainstream klinken
3de van links: Nike dunk glow (geeft glow in the dark in het donker)quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:52 schreef Elwood1802 het volgende:
Woar bint die 3 van links te vinden en de 3e van rechts en de rechtse?
Het is nog altijd alleen maar in alkmaar hoorquote:Op zondag 4 november 2007 15:00 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Weet niet of dit al es gepost is, maar in Haarlem zit een toffe sneakershop waar ze veel limited editions verkopen
Website: http://unknownonline.wordpress.com
En nog minder limited als de Aldiquote:Op zondag 4 november 2007 15:12 schreef KimetJ het volgende:
[..]
Het is nog altijd alleen maar in alkmaar hoor![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |