ow ok tnxquote:Op woensdag 31 oktober 2007 11:22 schreef thaWarhead het volgende:
F&F's zijn gewone SBTG's die nog in het magazijn lagen. Zitten lacelocks bij en een andere doos. SBTG's beginnen meestal rond de 300 dollar.
Ja adidas color ofzo heb je dus, maar bij de Sneakers hebben ze nu ook witte nikes voor 45 euro ong. Adidas color zijn tamelijk duur geloof ik, maar mss op e-bay/marktplaats voor een lager prijsje te koop.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 17:24 schreef Huppelei het volgende:
Is het mogelijk om helemaal blanko sneakers te krijgen? Helemaal wit dus. Zodat je ze zelf kan betekenen/verfen ofzo?
Leuke pantoffels.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 11:46 schreef Lyzio het volgende:
Vorige week deze opgehaald bij de Foot Locker in Hasselt.
[ afbeelding ]
Overigens een mooie stad om te winkelen, Hasselt.
Thanksquote:
Ik gebruik dit topic een beetje om te kijken wat er allemaal is.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 15:23 schreef SHOOOTO het volgende:
wat zoek je, neem eens een kijkje bij Frisco, 24/7, Outlawz, Boardlords, Deluxe. Ik kan wel pics gaan droppen, maar uiteindelijk moet je toch zelf beslissen.
Tuurlijk, alleen hebben de mensen het hier over een ander soort sneakers dan die ik vol trots gekocht heb en dacht mee te kunnen pronken hierzoquote:Op woensdag 31 oktober 2007 19:51 schreef sjeppert het volgende:
hoezo? je staat toch wel achter je aankoop
Lekker boeiend, gewoon dragen wat je zelf leuk vindt. Niet iedereen begint zijn collectie/obsessie met sneakers van $200+.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 19:55 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Tuurlijk, alleen hebben de mensen het hier over een ander soort sneakers dan die ik vol trots gekocht heb en dacht mee te kunnen pronken hierzo
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 20:18 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Hoe duurder je sneakers, hoe langer je penis.
vind je het belangrijk wat wij ervan vinden? Jij vindt ze toch dope anders had je ze niet gekocht of wel?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 19:47 schreef Lyzio het volgende:
Sta volgens mij een beetje voor aap met m'n Lacoste sneakers als ik zie wat er al allemaal voorbij is gekomen inclusief prijzenDie van mij waren ¤89.99, da's niks vergeleken met wat hier betaald wordt voor sneakers. I feel stupid
Wat jij aanhaalt gaat dieper dan je wellicht zult denken. Het hele "wat vinden anderen ervan" speelt wel degelijk een rol. Bij alles, zowel in real life als hier op een forum. Als het je echt geen drol zou interesseren wat anderen van je kledij (of van wat dan ook) zouden vinden had dit topic niet zo vol gestaan. Evenals het merendeel in LIF. Het is een soort gelukzalig gevoel, een verheven gevoel if you wish als je positieve reply van anderen krijgt op jouw bezittingen, in dit geval sneakersquote:Op woensdag 31 oktober 2007 20:29 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
vind je het belangrijk wat wij ervan vinden? Jij vindt ze toch dope anders had je ze niet gekocht of wel?
ik heb een paar sneakers van 30 euro en ben er ook blij mee![]()
Als ik mooie sneakers goedkoop weet te scoren ben ik er misschien nog wel meer content mee.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 20:29 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
vind je het belangrijk wat wij ervan vinden? Jij vindt ze toch dope anders had je ze niet gekocht of wel?
ik heb een paar sneakers van 30 euro en ben er ook blij mee![]()
ik koop alleen sneakers omdat ik ze mooi vind en daar gaat het toch om of niet?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 20:40 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Wat jij aanhaalt gaat dieper dan je wellicht zult denken. Het hele "wat vinden anderen ervan" speelt wel degelijk een rol. Bij alles, zowel in real life als hier op een forum. Als het je echt geen drol zou interesseren wat anderen van je kledij (of van wat dan ook) zouden vinden had dit topic niet zo vol gestaan. Evenals het merendeel in LIF. Het is een soort gelukzalig gevoel, een verheven gevoel if you wish als je positieve reply van anderen krijgt op jouw bezittingen, in dit geval sneakers
Niet dat ik dit stukje nu schrijf omtrend mijn sneakers, maar gewoon in het algemeen.
Damn dat zij noddie dus ook al jaah ik vind die blauwe wel dik maja 110quote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:21 schreef SHOOOTO het volgende:
^^ja, beetje overpriced, na 2x dragen kan je ze weggooien (heb ik gehoord)
jovink: ja, ik durf daar mijn fit niet te posten..
Wil je dat echt?quote:Op donderdag 1 november 2007 10:41 schreef Frenkel het volgende:
Iemand enig idee waar (in Nederland) je deze Nike's kan halen!?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.globetrotter.de/de/shop/detail.php?mod_nr=ns_49701>ID=57282fb0ef6e0cac470d34019ef7fb7b
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |