woar hejje die gehaald?quote:
Ik durf je niet aan te sprekenquote:Op maandag 29 oktober 2007 12:42 schreef morgane het volgende:
[..]
Thanksben heeeul blij enzo, vooral voor die prijs
(enne, zeg nou es hoi op school!
)
Bij Woei. http://www.woei-online.nl .quote:
Ah joh zeikwijf :p..quote:Op maandag 29 oktober 2007 17:59 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
yeah! Blijf het jammer vinden dat het niet de ekte blauwe tron glow heeft
Even een picca van mijzelf:quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:35 schreef Sapstengel het volgende:
Morgen deze ophalen:
[ afbeelding ].
Ze zijn wel iets dunner dan een normale tong en voelen idd iets slapper aan.quote:Op maandag 29 oktober 2007 19:54 schreef jovink het volgende:
diek tong ziet er een beetje slapjes uit is dat correct? verder vette schoen
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 17:24 schreef Huppelei het volgende:
Is het mogelijk om helemaal blanko sneakers te krijgen? Helemaal wit dus. Zodat je ze zelf kan betekenen/verfen ofzo?
en je liet er niet ff eentje apart zetten?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:03 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
kutkutkutkut, ik vandaag om 11 uur voor woei voor die am1 huf, heeft die er maar een paar te koop![]()
en ik had hem gister gebeld en toen had die nog wel 3 x mijn maat
ja dat vroeg ik dus nog aan hem en toen zei die dat ik als ik er om 11 uur was dat er toch nog wel een maat 9 over was, niet dusquote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:16 schreef frank07 het volgende:
[..]
en je liet er niet ff eentje apart zetten?
Bolle Tim was maandag bij Woei al om te checken of ie ze niet al hadquote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:03 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
kutkutkutkut, ik vandaag om 11 uur voor woei voor die am1 huf, heeft die er maar een paar te koop![]()
en ik had hem gister gebeld en toen had die nog wel 3 x mijn maat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |