wat is jouw msn?quote:Op zaterdag 3 november 2007 11:40 schreef morgane het volgende:
Ik vind die nieuwe Oddity's wel suuuupervet voor een meisje hoor!!![]()
Retail ligt meestal rond de 110/120.quote:Op zaterdag 3 november 2007 10:51 schreef jovink het volgende:
Nike Air Trainer 1
wat zullen ze ongeveer gaan kosten?
wordt dat ebay of ook nl?quote:Op zaterdag 3 november 2007 11:57 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Retail ligt meestal rond de 110/120.
Uuuh op moment niksquote:Op vrijdag 2 november 2007 22:02 schreef jovink het volgende:
@ jeltos zeg maar wanneer je weer wat in de aanbieding hebt
naja niet mainstream ligt er net aan welke merken je houdquote:Op vrijdag 2 november 2007 22:49 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Nouja, dat hele old skool gebeuren (begrijp me niet verkeerd, ik kan me voorstellen dat je er van houdt) is mij kwa model wat te plomp en de kleuren zijn te overdadig. Gewone egale sneakers in de trant van Lacoste of K-Swiss vind ik mooi. Ja, dat zal in de oren van sneakpro's wel heel mainstream klinken
3de van links: Nike dunk glow (geeft glow in the dark in het donker)quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:52 schreef Elwood1802 het volgende:
Woar bint die 3 van links te vinden en de 3e van rechts en de rechtse?
Het is nog altijd alleen maar in alkmaar hoorquote:Op zondag 4 november 2007 15:00 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Weet niet of dit al es gepost is, maar in Haarlem zit een toffe sneakershop waar ze veel limited editions verkopen
Website: http://unknownonline.wordpress.com
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |