De wiki pagina is gefixt...quote:Op woensdag 17 oktober 2007 01:05 schreef Teije het volgende:
iemand heeft de wiki OP omzeep geholpen, kan de gene die het vorgen topic heeft gestart deze even fixen.
Ben benieuwd.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 08:17 schreef thaWarhead het volgende:
Straks weer ff nieuwe halen.
heb je daar een fototje van?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 10:02 schreef PAA-053 het volgende:
Gisteren neppe All-stars gehaald bij de Action![]()
¤3,98![]()
Ideaal voor tijdens het stappen of anderszins afraggen![]()
welke size zoek je?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 16:49 schreef Fezie het volgende:
Nog iemand Barfs of De La Lows te koop?![]()
10.quote:
Voor mij hetzelfde, sommigen gaan een half maatje omhoog.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:56 schreef Noddie het volgende:
hoe vallen P-rods tov nike dunk low SB's??
britian enschede heb ze ook nog welquote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:47 schreef morgane het volgende:
Meeeeeeh m'n dc's zijn te kleindan maar weer terugsturen en andere zoeken
![]()
Die vans zag ik opvakantie ook in barcelona liggen,alleen had iktoen net wat gekocht. Daar waren zetrouwens maar een euro of 60quote:Op woensdag 17 oktober 2007 13:29 schreef berent het volgende:
Weer eens heerschende MJ Vans op ebay, helaasch niet mijn maat
http://cgi.ebay.com/VANS-(...)QQrdZ1QQcmdZViewItem
http://cgi.ebay.com/RARE-(...)QQrdZ1QQcmdZViewItem
http://cgi.ebay.com/MARC-(...)QQrdZ1QQcmdZViewItem
Het ontwerp is mooi, ik hou alleen niet van die slip-ons. MJ maakt wel veel voor Vans trouwens, komt vast wel weer wat leuks voorbij binnenkort.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 13:29 schreef berent het volgende:
Weer eens heerschende MJ Vans op ebay, helaasch niet mijn maat
http://cgi.ebay.com/VANS-(...)QQrdZ1QQcmdZViewItem
http://cgi.ebay.com/RARE-(...)QQrdZ1QQcmdZViewItem
http://cgi.ebay.com/MARC-(...)QQrdZ1QQcmdZViewItem
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:10 schreef morgane het volgende:
En laat ik die nou hebbenerg gave Nikes daar
![]()
Nog van plan ze te verkopen?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:20 schreef Noddie het volgende:
en toen waren het er 2:
[ afbeelding ]
(en dat voor 75 euro)
Meerprijs?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:17 schreef thaWarhead het volgende:
Left is de enige Nike SB dealer in Rotterdam, weet alleen niet zeker of ze die twee nog hebben liggen (wat oudere colorways) Ze kunnen ze wel voor je bestellen.
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 07:51 schreef morgane het volgende:
[ afbeelding ]
zo, meteen mijn toekomstige aanwinst weer ff neerplantenhet was het laatste paar, want ze hebben 'm nu van de site gehaald
gewoon bij Large, maar ze hebben alleen nog maar maat 38. Als je die wil hebben moet je even wachten tot ik 'm weer terug gestuurd heb want ik had de laatstequote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:33 schreef saaw het volgende:
[..]waar heb je die vandaan? ik zoek ze al zo lang
Ik heb ze gewoon met platte veters.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 07:43 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Ik krijg binnenkort mijn nike tweeds:
[ afbeelding ]
Misschien beetje ver weg, maar in Enschede hebben ze ze vol opquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:56 schreef saaw het volgende:
iemand een idee waar in amsterdam ik Adidas Attitude HI voor dames kan vinden?
Antwerpen:quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 13:44 schreef _Surface het volgende:
Weet er iemand adressen in België waar je die speciale Nikes enzo met felle kleurtjes kan kopen? Ik vind online schoenen kopen net een té groot risico...
Bedankt!quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 14:18 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Antwerpen:
Avenue
Lockwood
Fish & Chips (als je geluk hebt hebben ze wat tofs)
en er zit nog een zaakje als je de Meir op komt (station in je rug) meteen links waarvan ik de naam niet weet.
Mechelen:
808 Sneakershop
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 12:31 schreef Luie-princes het volgende:
[..]
Ik heb ze gewoon met platte veters.
Die witte heb ik een tijdje geleden bij de online shop van ben-g besteld.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:13 schreef Biefstuk het volgende:
Kent iemand een shop in Rotterdam die deze schoenen heeft:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
stuur naar mij!quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 10:07 schreef morgane het volgende:
[..]
gewoon bij Large, maar ze hebben alleen nog maar maat 38. Als je die wil hebben moet je even wachten tot ik 'm weer terug gestuurd heb want ik had de laatsteik baal echt joh, ze zijn echt gaaf!
ach is maar wat je gewend bent, ik vind het redelijk normaal dat er altijd wat locals/spijbelaars (you name it) in een skateshop naar een videootje zitten te kijken..quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:11 schreef Biefstuk het volgende:
Vorige keer dat ik bij Left was was het echt zo'n chill out honk voor die gasten. Stonden me allemaal zo aan te kijken van huh?? wat moet die hier
Uit de notes blijkt dat de desbetreffende user tot 5 keer toe hetzelfde linkje postte en dan op een spammerige manier. Verder kijken we altijd naar de registratiedatum. De ervaring leert dat mensen speciaal registreren om te spammen. Die moeten gewoon opzouten van FOK!. User heeft inmiddels een ban.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:09 schreef Chrishop het volgende:
Spam? vraag me af wat je hier in dit topic kunt spammen.
160quote:Op zondag 21 oktober 2007 15:34 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Daar heb je dan een aardige prijs voor betaald, niet?
zo vink ze vies lelijk maar onder ene broek aan zijn ze wel vet iddquote:Op zondag 21 oktober 2007 15:45 schreef Fcuker het volgende:
[ afbeelding ]
2 maanden geleden gekocht, wou het ff melden:P
160 euro.quote:Op zondag 21 oktober 2007 17:24 schreef HenkBenzinetank het volgende:
160? Waar?
Aangezien die brazil dingen bijna altijd voor 400+ gaan.. Weet je zeker dat ze legit zijn?
bedankt voor het meldenquote:Op zondag 21 oktober 2007 15:45 schreef Fcuker het volgende:
[ afbeelding ]
2 maanden geleden gekocht, wou het ff melden:P
Denk niet dat je dan naar concrete moet.quote:Op maandag 22 oktober 2007 16:58 schreef morgane het volgende:
Thanks, ziet er goed uit op de site iig! Hebben ze ook nog wel eens leuke aanbiedingen?
Ben op zoek naar nieuwe sneakers, zoiets als die DC's die ik terug heb gestuurd maar dan misschien iets minder breed...dan kom ik al snel uit op Nike ofzo. Weet iemand waar ik ergens highs of mids kan krijgen voor een leuk prijsje? Mag ook gewoon een oud model zijn ofzo. Wil er max. rond de 50 euro aan uitgeven, dus ik moet 't van de aanbiedingen hebben denk ik.
Haha das duidelijkquote:Op maandag 22 oktober 2007 17:25 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Denk niet dat je dan naar concrete moet.
prachtigquote:Op maandag 22 oktober 2007 17:33 schreef Sapstengel het volgende:
Sinds vorige week woensdag:
[ afbeelding ].
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |