quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:50 schreef jovink het volgende:
[..]
leuke woordspeling in een sneaker topic
220 is wel een beetje veel ja, ik had ze voor ongeveer 155 euro, retail + shipping. Laatst ging nog een paar weg voor 500 USDquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:24 schreef Chrishop het volgende:
¤220 voor laser blue am90 vind ik een beetje te gek, ben niet zo into prijzen voor schoenen maar ik neem aan dat ik in mn recht sta?
Sneakerfreaker forum.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:49 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
220 is wel een beetje veel ja, ik had ze voor ongeveer 155 euro, retail + shipping. Laatst ging nog een paar weg voor 500 USD![]()
Waar heb je ze gezien voor 220?
dat is wel veel ja, zelfs Hawk and Hunter vraagt 210 + shipping. Ik heb ook zo'n gevoel dat ze later overal kan kopen, aangezien er ook halve maten verkrijgbaar zijn.quote:
Met je kankerpantoffels gek, wtfsquote:Op woensdag 24 oktober 2007 13:24 schreef seto het volgende:
Mijn Bics zijn er
[ afbeelding ]
Mijn uitpuilend schoenenrek, inclusief zieke pantoffel-heat.
deze?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:13 schreef morgane het volgende:
Ik heb zwarte monsterpoot-sloffen met klauwen![]()
Heeft iemand een pic van die Albert Heijn AM1's trouwens? ben toch wel benieuwd. Kwam ze in een oud topic tegen, maar stond geen pic bij.
Die staat op een andere plank, bewaar ik al mijn laces enzo inquote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:27 schreef SHOOOTO het volgende:
seto: waar is je F&F SBTG box gebleven?
wat een luxe!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:34 schreef seto het volgende:
[..]
Die staat op een andere plank, bewaar ik al mijn laces enzo in
Zieke peacocks , die wil ik ookquote:Op woensdag 24 oktober 2007 13:24 schreef seto het volgende:
Mijn Bics zijn er
[ afbeelding ]
Mijn uitpuilend schoenenrek, inclusief zieke pantoffel-heat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |