quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:00 schreef Nembrionic het volgende:
Heb je dat in de Wiki gedaan?
Kerstliedjesquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:14 schreef wyccie het volgende:
Hi Yuri
Mag ik jullie alvast warmmaken voor kerstmis?![]()
Leuk stukje, leest wel makkelijk wegquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:16 schreef MaJo het volgende:nog geen tijd gehad om bij te lezen, doe ik zo na het eten. Maar ik wilde even de link posten naar mijn recensie: http://3voor12lokaal.vpro.nl/magazines/news/index.jsp?portals=21861&magazines=21866&news=660842
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden
Dat mag altijd, maar dit is wel héél vroegquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:14 schreef wyccie het volgende:
Hi Yuri
* Lezen gaatquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:16 schreef MaJo het volgende:nog geen tijd gehad om bij te lezen, doe ik zo na het eten. Maar ik wilde even de link posten naar mijn recensie: http://3voor12lokaal.vpro.nl/magazines/news/index.jsp?portals=21861&magazines=21866&news=660842
Ik ga het straks nog een keer proberen, ik meende een groot gewei te zien in het beginshot en haakte af om commentaar te gevenquote:
Je mag doorklikken naar haar niet-kerstnummers.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:20 schreef B.ertha het volgende:
Dat mag altijd, maar dit is wel héél vroeg
Wel een goed stukjequote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:16 schreef MaJo het volgende:nog geen tijd gehad om bij te lezen, doe ik zo na het eten. Maar ik wilde even de link posten naar mijn recensie: http://3voor12lokaal.vpro.nl/magazines/news/index.jsp?portals=21861&magazines=21866&news=660842
Heb je daar nou zo tegenop gezien? Is toch prima geschreven? Ondanks dat je het concert niet geweldig vindt, heb je er een goed stuk over kunnen schrijven; niet alleen maar negatief.quote:
Wil je een doos kerstballen naar je kop?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:14 schreef wyccie het volgende:
Hi Yuri
Dank jequote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:19 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Leuk stukje, leest wel makkelijk weg![]()
Hehe, moshen is als het publiek zich als een stel debielen tegen elkaar aan gaan gooien, daarbij elkaar een beetje stompen en duwenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:22 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Wel een goed stukje
Wat is trouwens moshen?
Wel leuk geschrevenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:16 schreef MaJo het volgende:nog geen tijd gehad om bij te lezen, doe ik zo na het eten. Maar ik wilde even de link posten naar mijn recensie: http://3voor12lokaal.vpro.nl/magazines/news/index.jsp?portals=21861&magazines=21866&news=660842
Oh, dat ken ik welquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dank je
[..]
Hehe, moshen is als het publiek zich als een stel debielen tegen elkaar aan gaan gooien, daarbij elkaar een beetje stompen en duwen
Als je 16 bent en je bent op een festivalletje waar het de week van tevoren veel geregend heeft en ze hebben geen vloer in de tent, waardoor het 1 grote baggerbende wordt, dan is het wel leukquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:27 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Oh, dat ken ik wel
Nooit gedaan en ook geen behoefte toe
Jaquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:23 schreef wyccie het volgende:
[..]
Heb je daar nou zo tegenop gezien? Is toch prima geschreven? Ondanks dat je het concert niet geweldig vindt, heb je er een goed stuk over kunnen schrijven; niet alleen maar negatief.
Wel eens gedaanquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:27 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Oh, dat ken ik wel
Nooit gedaan en ook geen behoefte toe
Geef mij deze maarquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:14 schreef wyccie het volgende:
Hi Yuri
quote:
Vrouwen weten ook niet beter dusquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:45 schreef wyccie het volgende:
Ligt aan jou, Yuri.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:51 schreef Nembrionic het volgende:
Dames en heren: u zijt gegroet!
Ik ga een stuk lopen want "de rest" heeft het af laten weten
En aangezien ik nog wel even de deur uit wil vandaag ga ik maar even lopen. Wellicht dat ik in het dorp nog even de kroeg induik
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:51 schreef Nembrionic het volgende:
Dames en heren: u zijt gegroet!
Nu ook nog stoppen met roken en het is compleetquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:18 schreef MaJo het volgende:
Wow ik heb net mijn H&M bestelling binnen en er zit toch eenjurkje bij
Ben de laatste tijd echt een meisjes-meisje aan het worden. Was ik altijd al wel maar de laatste tijd nog meer: schoenen met hakken (nooit gedaan wegens mijn lengte) en steeds jurkjes en rokjes aan. Voelt goed
En nu weer bij de H&M aan het shoppen, werkt wel verslavend
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nu ook nog stoppen met roken en het is compleet
Hehequote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:25 schreef Nembrionic het volgende:
de jeugd van tegenwoordig
(even klikken)
[ afbeelding ]
Ik heb blijkbaar iets gemistquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:26 schreef Nembrionic het volgende:
Ja, dan ben je op de goede weg
En hoeveel paar schoenen heb je nu in totaal? Want daar draait het allemaal om hebben we vanavond kunnen zien
Misschien ken je me ondertussen iets te goedquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Waar heb je de 4e gelaten dan?
/Hawaii_Tim
Hey!quote:
Ik heb twee broeken gesloopt in twee opeenvolgende jaren bij een vergelijkbare activiteit: zo'n hindernisbaan met allemaal van die opblaasbare obstakels. Zo snel mogelijk een hele zooi van die dingen doen en aan het eind er achter komen dat je bij een van de 8 onderdelen je kleding gescheurd hebtquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:41 schreef Supersheep het volgende:
Ik ben een keer uit een broek gescheurd![]()
Ik vond de Levi's Twisted heel fijn, die zijn een paar jaar weggeweest. Ondertussen weer terug in Nederland, maar ik weiger 130 euro te betalen voor een spijkerbroekquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik vind de Relax Fit van Levi heel fijn. Maar nu was ik in de VS de winkel binnengestapt en had erom gevraag. Hebben ze daar alleen van die versies waar het kruis op je knieen hangt. Ik zie er toch niet uit als een gangster-neger toch?
Daar ben ik goed inquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hehe, moshen is als het publiek zich als een stel debielen tegen elkaar aan gaan gooien, daarbij elkaar een beetje stompen en duwen
Wowquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:30 schreef Nembrionic het volgende:
Dan kom ik toch echt op 9 paar.
Dat vind ik niet weinig heur
Maar Wyccie kwam op 12 paar.
Mwah als je met name 1 paar draagt dan is een jaar niet zo kort. Hoewel je met een beetje goede kwaliteit schoen wel wat langer zou moeten kunnen doenquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Overigens heb ik 1 paar schoenen die ik veel gebruik. Daarnaast heb ik nog 1 paar afgetrapte schoenen voor noodgevallen, maar eigenlijk gebruik ik maar een paar. Heb het er wel es eerder over gehad en Soempie vond een jaar doen met een paar schoenen nogal kort. Maar als je maar een paar hebt valt het wel mee
Dat heb ik ook.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Overigens heb ik 1 paar schoenen die ik veel gebruik. Daarnaast heb ik nog 1 paar afgetrapte schoenen voor noodgevallen, maar eigenlijk gebruik ik maar een paar. Heb het er wel es eerder over gehad en Soempie vond een jaar doen met een paar schoenen nogal kort. Maar als je maar een paar hebt valt het wel mee
Ik kan me echt niet voorstellen wat er fijn aan die dingen isquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Of panty´s, daar heb ik er wel 1000 vanLeggings heb ik er nu ook veel van, stuk of 6 geloof ik
Wat dacht je van een stuk warmerquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 02:02 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik kan me echt niet voorstellen wat er fijn aan die dingen is
Vind zo ook niet mooi eigenlijk
Ik bedoelde beide, maar vooral panty'squote:Op zaterdag 13 oktober 2007 02:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat dacht je van een stuk warmerPanty´s zijn vrij koud hoor
En ik vind ze wel mooi, vooral als je nog een heel stuk onderbeen ziet en dan een hakje eronder
Ah okquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 02:25 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik bedoelde beide, maar vooral panty's
Ik denk dat tegen de tijd dat sheep zonder panty op hakken loopt, het gesprek idd heel ergens anders over gaatquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 02:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah okNou de reden is dus omdat we niet met blote benen gaan lopen in de winter
Bovendien zit het een stuk lekkerder in je schoenen. Probeer maar eens een dag op hakken te lopen zonder panty, ik denk niet dat ik je dan nog over pantys hoor
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 10:36 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
God en bananen![]()
![]()
http://www.youtube.com/watch?v=QGMuIyBK5P4
9 vrienden en een snowboardquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 11:58 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik ga op vakantie en neem mee....
is het niet zo dat apen bananen andersom pellenquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 10:36 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
God en bananen![]()
![]()
Ik had het filmpje al eens gezien(iets langer ook) en het is natuurlijk dikke onzinquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 10:36 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
God en bananen![]()
![]()
Dat zou de man in het filmpje aangrijpen als hét bewijs dat we niet van de apen afstammenquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 13:37 schreef Etcetera het volgende:
is het niet zo dat apen bananen andersom pellen
Eerst naar mijn paps in het ziekenhuis, dan een beetje rommelen in huis, en dan stappen in Amsterdamquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 13:33 schreef Nembrionic het volgende:
Wat staat er vandaag op de planning?
en dat is simpelweg onweerlegbaarquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 13:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat zou de man in het filmpje aangrijpen als hét bewijs dat we niet van de apen afstammen
Oeh foto´s? Ik heb vannacht ook een jas besteld bij de H&M, en gelijk ook een hele rits truien en rokjes enzoquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 13:37 schreef Etcetera het volgende:
Goedemorguhvandaag m'n nieuwe jas ophalen
dag 90 euro
Dank jequote:@ MaJo leuk stukkiehet lijkt echt niet of je de muziek niks vindt
oh en nu weet ik eindelijk je echte naam
![]()
ik dacht altijd Marjolein ofzo
Helaas nog niet neequote:Op zaterdag 13 oktober 2007 13:45 schreef Etcetera het volgende:
[..]
en dat is simpelweg onweerlegbaar
laat ik het anders stellen: ik vind dat onweerlegbaarquote:
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 09:47 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik denk dat tegen de tijd dat sheep zonder panty op hakken loopt, het gesprek idd heel ergens anders over gaat
Volgens mij heb ik die hier ook ooit gepost.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 10:36 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
God en bananen![]()
![]()
Tja..zo ik denk ik ook over hoorquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 13:49 schreef Etcetera het volgende:
[..]
laat ik het anders stellen: ik vind dat onweerlegbaaren als later blijkt dat het niet zo is, dan heb ik pech
Kleedquote:
Ik was in Belgenmodusquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 13:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
KleedKleed
Noem je dit een kleed:
[ afbeelding ]
Yep 2 namenquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 13:48 schreef Nembrionic het volgende:Ik wist niet dat jij 2 namen had
Ik moet nog even een kleinigheidje regelen voor iamredleader en tuniviel. Lastig
Ik was van plan om naar beiden te gaanquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 14:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
Yep 2 namenMaar niet een dubbele naam hoor, gewoon een tweede naam
Ga je morgen alleen naar de meet of ook naar red's verjaardag? Ik moet nog even kijken wat ik doe, ik zou het liefst naar beiden gaan maar ik wil ook naar mijn paps in het ziekenhuis en ik móét echt studeren. Dus misschien dat ik één laat vallen...
Jij bent wel heeel praktischquote:
pak een fiets danquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 15:01 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Jij bent wel heeel praktischOnze dichtbij Albert Heijn is dicht en dan moet ik naar die helemaal een stuk verderop in de straat
(Grote straat = twee appies
)
![]()
Hmmmm misschien geen slecht ideequote:
klinkt lekker en idd erg veelquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 15:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Mocht er iemand benieuwd zijn wat ik klaar ga maken: het wordt pasta met een tomaten/paprikasaus met daarin in elk geval zongedroogde tomaten en gegrillde paprika en zeer waarschijnlijk komt daar ook nog prei bij. Ik heb een kilo paprika's gekocht en toen ik dat eenmaal had begon ik me af te vragen of het niet misschien een tikje overdreven was voor ongeveer 6 personen, ook omdat andere mensen ook wat klaar maken
Wacht tot er iemand langs fietst (bijvoorbeeld een zwangere vrouw), trap die er van af en ga met die fiets naar de AHquote:
dan heb je geen overlekkerenietteversmadenchocoladekruidnotenquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 15:03 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Hmmmm misschien geen slecht idee
Ik ben alleen moe enzo en en en en ik ben gewoon lui
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 15:01 schreef Etcetera het volgende:
Zwangere vrouw van fiets getrapt what the fucking hell![]()
![]()
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 15:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wacht tot er iemand langs fietst (bijvoorbeeld een zwangere vrouw), trap die er van af en ga met die fiets naar de AH
Ik denk ook niet dat ik alle paprika's daarvoor ga gebruiken, en je moet het verlies tijdens het koken ook meerekenenquote:
Oh je bent gemeenquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 15:04 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dan heb je geen overlekkerenietteversmadenchocoladekruidnoten
en mss wordt je wat wakkerder als je een stukje fietsthier is het heerlijk weer in elk geval, weet niet hoe het bij jou is
Ik las je post niet al te aandachtig en dacht dat je het over verse maden hadquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 15:04 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dan heb je geen overlekkerenietteversmadenchocoladekruidnoten
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 15:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wacht tot er iemand langs fietst (bijvoorbeeld een zwangere vrouw), trap die er van af en ga met die fiets naar de AH
Jij begon over zwangere vrouwen die van fietsen afgetrapt wordenquote:
ah,da's wat andersquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 15:07 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Oh je bent gemeen
Ik heb alleen al geschaatst en gefysioot vandaag, dus ben meer lichamelijk moe
Hier desalniettemin ook mooi weer
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 15:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik las je post niet al te aandachtig en dacht dat je het over verse maden had
ja maarquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 15:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Jij begon over zwangere vrouwen die van fietsen afgetrapt worden
Ik bespeur een tegenstrijdigheidquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 15:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Die heb ik niet direct nodig maar ik moet vanavond voedsel ergens mee naar toe nemen
Gevulde paprikas maken. Dan ben je er zo doorheen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 15:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat ik alle paprika's daarvoor ga gebruiken, en je moet het verlies tijdens het koken ook meerekenen
Ik kan eventueel ook een paprika ergens mee naar toenemen (in de trein of zoiets) en die dan als een appel gaan afhappen, kijken wat de reacties zijn
Klopt, maar wat ik bedoel is dat als ik vanavond geen voedsel hoefde te vervoeren ik ze niet gekocht zou hebbenquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 15:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik bespeur een tegenstrijdigheid
Het gaat helemaal snel als je paprika's vult met paprikaquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 15:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Gevulde paprikas maken. Dan ben je er zo doorheen.
Die treingrap lijkt me geweldig
En dan kijken hoe snel er een topic op Fok geopend wordt met:
"Wat ik nou weer had in de trein"
Ik ben ook een keer heel verkouden geweest en toen ben ik een ui gaan afhappen alsof het een appel is. Dan is je neus zo leegquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 15:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Paprika los eten is toch niet heeel gek? Alleen doen de meeste mensen ze in reepjes snijden, maar verder
Ik vind ook dat ie het moet doen, vet grappigquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 15:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Gevulde paprikas maken. Dan ben je er zo doorheen.
Die treingrap lijkt me geweldig
En dan kijken hoe snel er een topic op Fok geopend wordt met:
"Wat ik nou weer had in de trein"
Iehquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 15:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik ben ook een keer heel verkouden geweest en toen ben ik een ui gaan afhappen alsof het een appel is. Dan is je neus zo leeg
Dat kan bestquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 15:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het gaat helemaal snel als je paprika's vult met paprika
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 15:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik ben ook een keer heel verkouden geweest en toen ben ik een ui gaan afhappen alsof het een appel is. Dan is je neus zo leeg
whahaha dan verwacht ik meer reacties dan bij paprikaquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 15:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik vind ook dat ie het moet doen, vet grappigOf iets nog randoms, een prei ofzo
Oeh niiiicequote:Op zaterdag 13 oktober 2007 15:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat kan best
Beetje gehakt met een uitje, knoflook, paprika, tomaatje en komijn bakken. Beetje gekookte rijst erdoor. Dat in je paprika stoppen, aftoppen met oude kaas of een Gruyère en in de oven stoppen. Afmaken met wat zure room op top
Ik geef je net een receptquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 15:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oeh niiiiceWat voor exquise gerecht zal ik vanavond koken?
![]()
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 15:44 schreef Nembrionic het volgende:
Alhoewel..met een prei kun je behoorlijk obscene gebaren maken
Dat schiet lekker op, klinkt een beetje als mijn dokterquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 15:44 schreef Nembrionic het volgende:
Ik dacht: nog even snel langs de kapper...kan ik een donderdag pas terecht
Dat is waarquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 15:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik geef je net een recept
Je kunt natuurlijk je filmfestivalmaaltijd nabootsen
Maar jij hebt maar één dokter. Ik zou een dinsdag bij een andere kapster terecht kunnen maar dat wil ik nietquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 15:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat schiet lekker op, klinkt een beetje als mijn dokter
Als het goed zit...waarom zou alleen puntjes eraf dan suf zijn?quote:Ik wil ook volgende week naar de kapper toe maar zit nu te twijfelen hoe ik het zal knippen. Ik wilde het eerst een stuk korter hebben (boven mijn schouders) maar krijg nu allemaal complimenten dat mijn haar zo leuk zit op het moment... Maar alleen puntjes knippen is ook weer zo suf. Mja misschien een stukkie eraf dan maar toch lang houden...
Ah..getracht. Niet gelukt dus?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 15:48 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is waarMaar ik heb zin in iets anders
De festivalmaaltijd heb ik laatst al getracht na te bootsen, misschien kan ik mijn andere lekkere festivalmaaltijd nabootsen (stukjes biefstuk in rode wijnsaus
)
Of jij bent fantasieloosquote:
Mwah zou ook wel bij een vervangend arts kunnen maar die zijn slecht...quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 15:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar jij hebt maar één dokter. Ik zou een dinsdag bij een andere kapster terecht kunnen maar dat wil ik niet
Dat is een ramp gebleken de vorige keer. Daarbij was ze ook niet leuk
Ik vind het leuk dat als je naar de kapper bent geweest dat je ook echt iets ervan ziet. Anders is het zo zonde van het geldquote:Als het goed zit...waarom zou alleen puntjes eraf dan suf zijn?
Niet helemaal nee maar het was wel erg lekkerquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 15:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ah..getracht. Niet gelukt dus?
Ga je nog boodschappen doen of moet het met de ingredienten die je in huis hebt?
Dan maken we er een soort Ready, Steady, Cook van
Ik vraag me alleen af of we hetzelfde bedoelenquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 15:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Of jij bent fantasieloos
Ik wil best wat plaatjes ter illustratie opzoeken heur
Nee dat vind ik zonde, heb namelijk rood haar en dat wil ik graag zo houden. Bovendien staat het bij mij ook niet denk ik. En het pakt ook moeilijk, heb het ooit groen en paars willen verven (don't askquote:
De basismove:quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 15:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik vraag me alleen af of we hetzelfde bedoelen![]()
Maar ik heb zo'n vermoeden van wel
![]()
Doe Maar concertje? Dat was wel goed trouwensquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 15:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee dat vind ik zonde, heb namelijk rood haar en dat wil ik graag zo houden. Bovendien staat het bij mij ook niet denk ik. En het pakt ook moeilijk, heb het ooit groen en paars willen verven (don't ask) maar dat lukte niet...
Ok we zijn even obsceenquote:
Maak een risotto met ham, rozemarijn, witte wijnazijn, parmezaanse kaas en mozzarellaquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 15:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Niet helemaal nee maar het was wel erg lekkerMaar wat ik vooral met getracht bedoel is dat ik alleen de pesto zelf gemaakt heb en de rest al een kant en klare stoommaaltijd was
![]()
Ik moet nog boodschappen doen, anders had ik een gerecht moeten maken van witbrood en eiersalade
En dan voorstellen dat het Tim is die tegenover je zit die zulke moves maakt met een preiquote:
Ik snap je reactie nietquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 15:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Doe Maar concertje? Dat was wel goed trouwens
Oeh nicequote:Op zaterdag 13 oktober 2007 15:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maak een risotto met ham, rozemarijn, witte wijnazijn, parmezaanse kaas en mozzarella
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 15:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En dan voorstellen dat het Tim is die tegenover je zit die zulke moves maakt met een prei
En dan vraagt of je ook een hapje wilt
mjah ok, rood haar zou ik niet verven (al is het maar alleen omdat rood haar een uitstervende haarkleur isquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 15:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee dat vind ik zonde, heb namelijk rood haar en dat wil ik graag zo houden. Bovendien staat het bij mij ook niet denk ik. En het pakt ook moeilijk, heb het ooit groen en paars willen verven (don't ask) maar dat lukte niet...
Ik zie het helemaal voor mequote:Op zaterdag 13 oktober 2007 15:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En dan voorstellen dat het Tim is die tegenover je zit die zulke moves maakt met een prei
En dan vraagt of je ook een hapje wilt
Groen en paars(of neon rozequote:
Complete recept hebben? Dat is wel handigquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oeh niceDie ga ik misschien wel uitproberen
Ah ok dan snap ik het welquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Groen en paars(of neon roze). Die kleuren gebruikte men om hun haar te verven als ze naar een Doe Maar concert gingen.
Daarbij melde ik dat de Doe Maar concerten van enkele jaren geleden erg goed waren
Gaarnequote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Complete recept hebben? Dat is wel handig
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Gaarne
Ik ga nu aan de studie trouwens en even in badTot later
Ik wilde het recept overtypen maar er stond een URL onderquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Gaarne
Ik ga nu aan de studie trouwens en even in badTot later
Jij mag helemaal niet op internet zijnquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:15 schreef iamredleader het volgende:
Te Volgen vlaaiPunt
Oeh dat klinkt echtquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik wilde het recept overtypen maar er stond een URL onder
www.lifeandcooking.nl/recepten/recept_print.php?objid=1497576
Maak er kip bij. Kip bakken met een uitje en een beetje paprika. Dan balsamico erover en even in laten koken zodat de kip echt bruin is. Dat er doorheen mikken.
Inderdaad. Het IS ook heel lekker kan ik je vertellenquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oeh dat klinkt echtIk hoop dat ik er vanavond tijd voor heb aangezien ik ook druk ben met studeren. Maar aangezien ik zo'n kokerel ben de laatste dagen zal ik er misschien wel wat tijd voor vrijmaken
Ik heb geen echte oven, misschien zit er een ovenfunctie in de magnetron maar daar houdt het mee opquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 15:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat kan best
Beetje gehakt met een uitje, knoflook, paprika, tomaatje en komijn bakken. Beetje gekookte rijst erdoor. Dat in je paprika stoppen, aftoppen met oude kaas of een Gruyère en in de oven stoppen. Afmaken met wat zure room op top
Wat je dan zou kunnen doen is je paprikas blancheren en vervolgens een tijdje grillen in je grillpan. Daarna vullen. Wordt het alleen iets minder met je kaasquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb geen echte oven, misschien zit er een ovenfunctie in de magnetron maar daar houdt het mee op
Bij paprika HOEFT het niet echt maar ik doe het meestal wel.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Enne Nem, als ik paprika wil bereiden in de grillpan, zijn er dan nog speciale dingen die echt moeten gebeuren? (Zoals insmeren met een beetje olie)
Vanaf een uurtje of 5quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Oh ja Red: van hoe laat tot hoe laat stond de meet ook weer in de planning? Ik moet namelijk vanuit Leeuwarden komen en dat is een best end...
Okay, bedankt. Dan ga ik nu snijden en zometeen proberen of ik met of zonder olie beter vind gaanquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Bij paprika HOEFT het niet echt maar ik doe het meestal wel.
Als het kermis is is er ook bier, veel bierquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 18:46 schreef Etcetera het volgende:
geen ideehet is van Zuidlaardermarkt, zal wel zien dus
Als er veel bier is zijn er ws ook andere dranken en veel mensen , waardoor het waarschijnlijk gezellig isquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:05 schreef Etcetera het volgende:
maar ik lus geen bieren ws ben ik de bob vanavond
Wat een wijsheidquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:07 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Als er veel bier is zijn er ws ook andere dranken en veel mensen , waardoor het waarschijnlijk gezellig is
Aldoende leert menquote:
Ik ookquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ben er wel
Maar ga straks wel naar de kroeg
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:25 schreef Puntenslijpsel het volgende:
*Meldt zich
Filmpje kijken met mn moederquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:28 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Nog wilde plannen voor vanavond?
Nasi, dus ik klaag niet.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Filmpje kijken met mn moederIk heb vakantie dus verder alle tijd voor wilde avondjes
En heb je lekker gegeten?
Hmmm over de dag genomen we hebben avondgegeten met broccoli en bloemkool, braadworst ( Dat vind ik toch zo gek eten hequote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:33 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Nasi, dus ik klaag niet.
En vanmiddag nog 2 heerlijke haringen naar binnen gewerkt
Jij dan?
Dat laatste lijkt me een goed planquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Oh nou doei
Dan blijf ik alleen achter
of niet en ga ik er gewoon ook vandoor
Ik zou wel willen, maar das wsl onmogelijkquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:42 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dat laatste lijkt me een goed plan
En als je je verveelt mag je met mij mee ook hoor
Het is een eindje fietsen vanuit Amstelveen ja, maar waar een wil isquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik zou wel willen, maar das wsl onmogelijk
Ik ging er vanuit dat jij in A'veen woont, maar A'dam dan? Nee, dan is het zeker 50 minuten treinen hierheen. En ik ben nu echt weg, anders krijg ik weer te horen dat ik laat benquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:48 schreef Puntenslijpsel het volgende:
hmmmja dan wel, blijft gek![]()
Oh je woont in AMstelveen, da's zo ver niet. Ik woon vlakbij Amstelveen
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 23:29 schreef LadyBlack het volgende:
Echoooooooo
quote:
klinkt wel tof, alleen jammer van die broek, want broeken kopen is idd geen tof werkquote:
quote:Op zondag 14 oktober 2007 02:12 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik ga m'n bed in, morgen weer vroeg voetballen
Eh, waar heb je het over?quote:Op zondag 14 oktober 2007 02:25 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
overal...
wat zei ik? Overal
en dan niet zo'n blauwe....
* Puntenslijpsel duwt voorzichtig de SC omhoog en geeft Jojo een glas water, een aspirientje en een vitaminebruistabletquote:Op zondag 14 oktober 2007 11:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:
* Puntenslijpsel schopt SC omhoog
bedankt, jij weet wat goed voor me isquote:Op zondag 14 oktober 2007 11:49 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
* Puntenslijpsel duwt voorzichtig de SC omhoog en geeft Jojo een glas water, een aspirientje en een vitaminebruistablet
Geen probleemquote:Op zondag 14 oktober 2007 12:05 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
bedankt, jij weet wat goed voor me is![]()
Daar wil ik jullie veel plezier bij wensen, ik heb besloten toch niet te komen. Niet dat het me niet gezellig lijkt, maar de totale reistijd zou een uur of 6 zijn tegenover maximaal een uur of 4 meet, en die verhouding vind ik toch niet helemaal tof. Veel plezier bij de meet en eet smakelijk, en tot de volgende meet!quote:
Ik ken hetquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:18 schreef MaJo het volgende:
Wow ik heb net mijn H&M bestelling binnen en er zit toch eenjurkje bij
Ben de laatste tijd echt een meisjes-meisje aan het worden. Was ik altijd al wel maar de laatste tijd nog meer: schoenen met hakken (nooit gedaan wegens mijn lengte) en steeds jurkjes en rokjes aan. Voelt goed
En nu weer bij de H&M aan het shoppen, werkt wel verslavend
Welke jas?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 13:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oeh foto´s? Ik heb vannacht ook een jas besteld bij de H&M, en gelijk ook een hele rits truien en rokjes enzo![]()
[..]
Dank jeIk heb het stukje niet door mijn mening willen laten beinvloeden maar dat is blijkbaar gelukt
Hehe, vond het wel grappig met het filmfestivalfilmpje dat mensen niet wisten wie ik was, aangezien er maar één iemand was die met Ma begon
Overigens is MaJo een samenvoeging van mijn twee namen
Hij doet het niet?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 13:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
KleedKleed
Noem je dit een kleed:
[ afbeelding ]
Ze zien me al staan, de kastanjes uit het vuur slepen terwijl ik hoor te voetballenquote:Op zondag 14 oktober 2007 17:31 schreef wyccie het volgende:
Kastanjes zijn ook lekker.
Eet zequote:Op zondag 14 oktober 2007 17:44 schreef iamredleader het volgende:groetjes vanuit meet-Amstelveen, alwaar Nembrionic, Tnuviel, DaviniaHR, PhysicsRules en
Eli aanwezig zijn, en MaJo zojuist binnen komt lopen
![]()
We gaan even allemaal kijken naar Eli, en dan eten![]()
laters!
En en en?quote:Op zondag 14 oktober 2007 17:49 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb net mijn krümeltorte bewonderd![]()
quote:Op zondag 14 oktober 2007 18:41 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Heej iedereenHet zal wel rustig blijven hier vanavond met al die SC'ers op één plek
Nee maar ik weet wel al wat het wordt; andijviestamppot (quote:
Dat is lekker, de enige manier waarop andijvie lekker is voor zover ik weetquote:Op zondag 14 oktober 2007 18:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nee maar ik weet wel al wat het wordt; andijviestamppot ()
Waarom ben jij niet naar de meet?
Ik heb net een visje naar binnen gewerkt, tilapia volgens mij en ik ga nu zo ongeveer beginnen aan een sateetje met brood, weinig verheffend voedsel dusquote:Op zondag 14 oktober 2007 18:48 schreef Puntenslijpsel het volgende:
En wat heb jij gegeten/ga je eten?
quote:
Dat verstandige valt wel mee toch?quote:Nee ik zou me er heel niet op mijn plek voelen denk ik, ze zijn allemaal zo volwassen en verstandig enzo
Ik voel me hier al meer dan eens het domme meisje
Heb je nog suggesties om m'n schijf vol te krijgen?quote:Das is geen schijf van vijf maaltijd meneer
Jullie doen in ieder geval goed alsofquote:Op zondag 14 oktober 2007 18:59 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
![]()
[..]
Dat verstandige valt wel mee toch?
Vitamientjes! Zuivelquote:Heb je nog suggesties om m'n schijf vol te krijgen?![]()
Ik ben net 23, dus ik ben niet oudquote:Op zondag 14 oktober 2007 19:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Jullie doen in ieder geval goed alsofHoe oud ben jij eiglijk?
[..]
Vitamientjes! Zuivel
In dat geval vroeg ik hoe jong je wasquote:Op zondag 14 oktober 2007 19:03 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik ben net 23, dus ik ben niet oud
Zuivelvitamines... ja wrom niet?quote:En ik pak nu nog ff een bakje perenyoghurt![]()
Met spek en stroop neem ik aan?quote:Op zondag 14 oktober 2007 19:08 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Zo, de pannekoeken zijn weer binnen
Niet heel gezond, wel lekker
Ideaal terraszitweerquote:Op zondag 14 oktober 2007 19:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Voor vanavond geen plannen
Vandaag de stad in geweest, best vermoeiend
quote:
Toch niet op een pannenkoekquote:Op zondag 14 oktober 2007 19:10 schreef wyccie het volgende:
Ik vergeet de champignons.
Kan bestquote:Op zondag 14 oktober 2007 19:11 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
[..]
Toch niet op een pannenkoek![]()
Ze zien er niet uit als champignons?quote:Op zondag 14 oktober 2007 19:28 schreef Puntenslijpsel het volgende:
chmpignons zíjn niet of
ik heb nieuwe schoenen, die zijn wel tof
Nee en ze smaken ook niet hetzelfdequote:Op zondag 14 oktober 2007 19:30 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ze zien er niet uit als champignons?
Waar smaken ze naar dan?quote:Op zondag 14 oktober 2007 19:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nee en ze smaken ook niet hetzelfde
Uhm het zijn zwarte pumps, maar dan niet van leer maar van zwart kantquote:Op zondag 14 oktober 2007 19:34 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Waar smaken ze naar dan?![]()
Iets om m'n schijf compleet te maken?![]()
nee serieus, wat voor schoenen heb je gekocht?
Pizza is ook niet volgens je schijf meisjequote:Op zondag 14 oktober 2007 19:42 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Uhm het zijn zwarte pumps, maar dan niet van leer maar van zwart kant
Kzal wel een fotootje maken
ze smaken overigens een beetje duf. En de andijvie wordt ingewisseld voor pizza![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |