quote:Op zondag 14 oktober 2007 18:41 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Heej iedereenHet zal wel rustig blijven hier vanavond met al die SC'ers op één plek
Nee maar ik weet wel al wat het wordt; andijviestamppot (quote:
Dat is lekker, de enige manier waarop andijvie lekker is voor zover ik weetquote:Op zondag 14 oktober 2007 18:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nee maar ik weet wel al wat het wordt; andijviestamppot ()
Waarom ben jij niet naar de meet?
Ik heb net een visje naar binnen gewerkt, tilapia volgens mij en ik ga nu zo ongeveer beginnen aan een sateetje met brood, weinig verheffend voedsel dusquote:Op zondag 14 oktober 2007 18:48 schreef Puntenslijpsel het volgende:
En wat heb jij gegeten/ga je eten?
quote:
Dat verstandige valt wel mee toch?quote:Nee ik zou me er heel niet op mijn plek voelen denk ik, ze zijn allemaal zo volwassen en verstandig enzo
Ik voel me hier al meer dan eens het domme meisje
Heb je nog suggesties om m'n schijf vol te krijgen?quote:Das is geen schijf van vijf maaltijd meneer
Jullie doen in ieder geval goed alsofquote:Op zondag 14 oktober 2007 18:59 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
![]()
[..]
Dat verstandige valt wel mee toch?
Vitamientjes! Zuivelquote:Heb je nog suggesties om m'n schijf vol te krijgen?![]()
Ik ben net 23, dus ik ben niet oudquote:Op zondag 14 oktober 2007 19:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Jullie doen in ieder geval goed alsofHoe oud ben jij eiglijk?
[..]
Vitamientjes! Zuivel
In dat geval vroeg ik hoe jong je wasquote:Op zondag 14 oktober 2007 19:03 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik ben net 23, dus ik ben niet oud
Zuivelvitamines... ja wrom niet?quote:En ik pak nu nog ff een bakje perenyoghurt![]()
Met spek en stroop neem ik aan?quote:Op zondag 14 oktober 2007 19:08 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Zo, de pannekoeken zijn weer binnen
Niet heel gezond, wel lekker
Ideaal terraszitweerquote:Op zondag 14 oktober 2007 19:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Voor vanavond geen plannen
Vandaag de stad in geweest, best vermoeiend
quote:
Toch niet op een pannenkoekquote:Op zondag 14 oktober 2007 19:10 schreef wyccie het volgende:
Ik vergeet de champignons.
Kan bestquote:Op zondag 14 oktober 2007 19:11 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
[..]
Toch niet op een pannenkoek![]()
Ze zien er niet uit als champignons?quote:Op zondag 14 oktober 2007 19:28 schreef Puntenslijpsel het volgende:
chmpignons zíjn niet of
ik heb nieuwe schoenen, die zijn wel tof
Nee en ze smaken ook niet hetzelfdequote:Op zondag 14 oktober 2007 19:30 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ze zien er niet uit als champignons?
Waar smaken ze naar dan?quote:Op zondag 14 oktober 2007 19:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nee en ze smaken ook niet hetzelfde
Uhm het zijn zwarte pumps, maar dan niet van leer maar van zwart kantquote:Op zondag 14 oktober 2007 19:34 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Waar smaken ze naar dan?![]()
Iets om m'n schijf compleet te maken?![]()
nee serieus, wat voor schoenen heb je gekocht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |