![]()
Ik ben druk geweest met koken, heb daarbij ook nog m'n vinger gebrand
![]()
toen een handvat van een pan een stuk heter bleef dan verwacht. Ook had ik na toevoeging van de champignons en prei geen ruimte meer in de saus voor de paprika's, dus die er los bij geserveerd. Ik weet nu ook dat het bij bereiding in de grillpan wel zo praktisch is als je alle bochten er af haalt, dat draait makkelijker om
![]()
Toen ik aankwam op de bestemming kwam ik er achter dat een van de bakken (de volste natuurlijk) onderweg open was gegaan, verdomme. Gelukkig zei men dat ze m'n gerecht lekker vonden
![]()
. Andere mensen hadden ook iets te eten gefixt, en dat smaakte best wel
![]()
Daarna verder gegaan met opbouwen, waarbij ik weer een broek stuk heb gemaakt
![]()
. Ergens moest een doek opgehangen worden. Elegant, sexy, charmant en stijlvol als altijd sprong ik de bar op, waarbij ik er pas achterkwam dat er een opener aan die bar zat gemonteerd toen ik niet makkelijk kon opstaan omdat m'n broek ergens aan vast zat. Er zit nu dus een scheur van een centimeter of 7 bij m'n rechterdij, je kan nog een stuk van de broekzak zien. Gelukkig was het niet de eerste scheur in deze broek, maar ik vind het wel jammer. Broek was verder nog prima en nu moet ik een nieuwe gaan kopen, en dat betekent passen en zo
![]()
Verder gelukkig wel een leuke avond gehad, dus dat zit goed